Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

longero

Foorumikasutaja
  • Postitusi kokku

    42
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    6

longero võitis päeva viimati 23. august

longero sai oma postitustele enim meeldimisi!

Foorumi reputatsioon

40 meeldimist

Kasutajast longero

  • Tiitel
    Mininokk

Profiili info

  • Minu autod
    E30 320i '87

Hiljutised profiili külastajad

282 profiili vaatamist
  1. longero

    320i’90 - Kimberlyader

    Mis selle M20ga plaanis teha?
  2. longero

    316i (M50B25) 94a. - Ervin

    Nende stange plastiktugede alt leiad kindlasti roostet, kui neid just nimelt värvimiseks külge ei kruvinud, aga alt jääb siis pind ju tegemata. Samuti õhutusplastikud....2 min töö küljest võtta.
  3. longero

    320i '87 - longero

    Kuna iga päev ei saa auto juures olla, siis tuleb seda teha hooti, kui aeg võimaluse pakub. Momendil käib kokkupaneku etapp, aga see pole üldse kerge, kui korralikult ja viisakalt tahta teha. Iga väike asi võtab sageli planeeritust kõvasti kauem aega ja katkisi ning musti-roostes-luitunud detaile ei taha ju masinale külge panna. Igal juhul hetkel sai ära tehtud sisemiste pindade vahatamine, kuhu kokku läks ca 3L vaha. Ostsin selleks ka eraldi püstoli, millega oli väga mugav kereõõnsustele ligi pääseda. Ei kujuta ette, kui oleks pidanud seda muul viisil tegema. Eelnevalt käisin auto "üle" pigimatiga, tehtud said istmete alused ning natuke panin lisaks ka ustele ning asendasin need kohad, kust matt oli juba maha koorunud. Kuna vahetasin autol kõik uksed, siis hetkel on käimas ka sisude ümber tõstmine. Peab ütlema, et tegelikult väga lihtne ja straight forward töö. Alguses tundus kõige keerulisem väliste iluliistude eemaldamine. Esimese korraga suutsin ühe vertikaalse detaili ikkagi natuke ära muljuda, sest tehasest on sinna taha pandud mingi vaht või "näts", mida õigesti mitte maha võttes painutad või täksid kohe detaili ära. Kõige parem on pika õhukese pahtlilabidaga see lahti lükata seestpoolt või veidi puhuriga kuuma anda. Kuid üldises plaanis on liistude eemaldamine-tagasi panek väga loogiline ja kerge. Kuna akende kummitihendid olid terved, siis neid uute vastu vahetama ei hakanud, aga pesin kõik ära, lükkasin roosteplekid maha (kui olid), ning panin tagasi külge. Siin tulen kohe tagasi ka alguses mainitud ajamahukuse peale - kui teha korralik tihendite pesu ja hooldus, siis läheb sellele päris korralikult aega, aga lõpptulemus on seda väärt. Saab komplekteerida puhaste ja korralike detailidega. Eraldi tellisin juurde veel ka ilmastikukiled, mis samuti peagi ustele vanade asemel külge lähevad. Asi, mis lahendamist vajab, on akna välise kummiliistu õige tagasi panek. Nimelt mul on paaril aknal siiski väike vahe akna ja liistu vahel, kust vesi sisse pääseb. On kellelgi ideid, kuidas seda probleemi lahendada? Siin üks "algseisus" uks: Vahepeal on kogunenud ka mõned uued varuosad, mida külge saab keerata. Uueväärne kork, tagumise pagassi kinnitus ja uued tihvtid ustele ning paagi tuulutustorude kate. Uste tihvtid vahetasin kõik ära ja soovitan ka kõigil teistel seda teha. Ehkki paar tk olid mul veel täiesti heas seisus (sh sisemised kõritihendid), siis uutega sai ikkagi parem ja lokse vähem.
  4. longero

    320i 92 kW sedaan ’84 - Priitv01

    Jah, võta kindlasti mingi proven tootja. Proovisin alguses nt Magneti Marelli omi, aga neil polnud 6nda küünla andurijuhet küljes jne. Ja ka kumm ning kontaktid olid katsudes sellise "õrnema" koostekvaliteediga. Beru ja Bosch sota ringis saada. Ise võtsin Boschi juhtmed + renni.
  5. longero

    Lobamokkade rubriik

    Keegi tartus liiva/soodapritsiga tegeleb? Mul üks põll vaja lõplikult ära puhastada (nurgad ja praod on veel teha). Muu, kuhu kettaga ligi pääseb, on ära tehtud. Aga pmst siis üle käia üks kord.
  6. longero

    BMW 320i kupee (M20B25) - Sannder

    Paagile pane kindlasti ka coating peale. Pildilt jäi silma, et paljalt all.
  7. longero

    Lobamokkade rubriik

    Keegi soovitab, millega armatuuri jm plastikdetailid pahtli lihvimistolmust (jm sarnasest heledast purust) puhtaks saaks hästi ja mis ka poorides hästi toimiks?
  8. longero

    318i 85a. - Ervin

    Need Blau kõllid näevad head välja. Nagu pealt lugeda võib, siis OEM makk neid ära ei toida? Kas sobivad originaalavadesse võib peab relakaga lõikama hakkama?
  9. longero

    325i '88 M-Tech2 - Raitz330

    Jah, rulli taastamine ei ole odav lõbu. Väga kõva töö selle autoga ära tehtud!
  10. longero

    320i '87 - longero

    Vahepeal on aega nii palju mööda läinud, et auto on üleni värvitud ja ootab nüüd kokkupanemist. Lisaks vaja panna uued kütuse- ja piduritorud, vahetada kk ja mootoriõli, paigaldada uus esiklaas. Kui kellelgi on soovitusi pigimati valimise kohta, siis ootan neid hea meelega. Ümber vaja tõsta ka uste sisud ning paigaldada uued uksekiled. Siin näha värvikatte all uus külge pandud tagaseina alumine osa. Selline sai esiklaasi alune ning uue värvikattega veeäravoolukatted. Pildil natuke eredad, aga päriselus väga viisakad. Varasemaga ei anna võrrelda. Üle said tehtud kõik põrkerauad, välja tulid siis sellised - tekstuuriga ja natuke poorsed. Lõpptulemusega ülimalt rahul - just sellised, nagu ootaks. Peeglid ja kojameeste vardad.
  11. longero

    320i '87 - longero

    Jah, "midagi" jääb järgmiseks korraks ka. Kuna auto on nüüd värvimistööde ootel, siis olen igasuguseid teisi vidinaid üle vaadanud, et kui õige aeg tuleb, saaks juba kiiremini autot kokku hakata panema. Hiljuti võtsin lahti esimesed tuled ja vaatasin, mida huvitavat sees peitub. Kuna mh oli ühe raami üks kinnitus ära murdunud, siis tuli töö nagunii ette võtta. Juhipoolse raami plastikust "vastused" olid roosteste reguleerimisvarraste küljes päris korralikult kinni - kel see töö plaanis, siis veidi kuuma anda ja plastik muutub pehmeks ning tuleb paremini välja. Alati on alternatiiv ka näppe näidata ja lihtsalt katki keerata - uued tuleb nagunii tellida, sest üldjuhul nad välja surumist-keeramist üle ei ela. Eelmine omanik oli ka juba ühe lambi reflektorit teibiga parandanud, seega ka sealt alt oli midagi oodata. Ja selgus, et ühel siis reflektori küljest pistik ära murtud, seega vaja uus leida. Auto neljast tulest kolm on Boschid ja üks Hella, viimase korpus ka veidi roostet kogunud. Kavas see maha lihvida ja siis materjalidega üle käia. Kõik tuled sai aga ära puhastatud ja ootele pandud. "Prillid" samuti seisukorras "üks parem, teine kehvem". Seda lakikihti sinna tagasi saada on vist lootusetu või on keegi teinud? Õnneks sai nädalavahetusel paar peaaegu terve lakikihiga rõngast leitud, seega enam-vähem viisaka komplekti saan kokku. Kokkuvõttes otsin siis: 1) juhipoolset tule raami 2) ellipsoidi reflektorit, millel pistik külge keeratav. Äkki keegi soovib pakkuda? Mõned pildid ka pika jutu lõppu. Btw, kuidas te pilte vaheldumisi tekstiga lingite? Peab enne üles laadima kuhugi?
  12. longero

    Autokerede keevitusteenus Jõgeval.

    Soovitan Margust igati. Väga abivalmis, vastutulelik ja asjatundja inimene, kes teie rullid korda teeb, kui ise jõud üle ei käi (nagu minul). Annab ka head back-end nõu hiljem
  13. longero

    320i '87 - longero

    Niipalju, kui eelmisel aastal üldse sõitsin, kokku vast 500 km, siis liikus mootor päris hästi. Maanteel tuli keskmiseks umbes 8 ja kuuene pütt igati mõnus. Keretööde jätkuks panen siia veel natuke pilte. Seekord kaitsmekarbi alune, mis viis edasi tülemüürini, kust omakorda vesi juba arvatavasti pikka aega salongi sai voolata. Nüüdseks aga see probleem kõrvaldatud ja loodetavasti kestab. Värvitööde järel tuleb muidugi tiiva ja A-piilari alumise otsa vahele hermeetik panna, et edaspidi vesi samasse kohta ei hakkaks kogunema. Teisel pool oli akualusega sama lugu ning seal sai samuti probleem likvideeritud. Eelmise omaniku suhtumist autosse ei tea, aga minu auto on Eestisse toodud 1997. aastal ja peaks seega karmide tingimustega juba "harjunud olema". Hetkel pillil vanust 30. aastat ehk hakkab alles füüsiliste võimete tippu jõudma... "Injuries are just part of the game"
  14. longero

    320i '87 - longero

    Jah, üsna standard. Kelle IS-i silmas pead, mul tavaline M20?
  15. longero

    M: Kütusepaak b-osa 100 eur.

    Siis peaks olema 63L paak, millel mõlemal pool tasemeandurid. 55 peaks olema ühega.
×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus