Hüppa postitusse

316 '90 sedaan - Midaasja

Postitatud

Lubasin et teemat ei tee, aga tõstsin pagassi tühjaks ja küsiks tegijatelt helgeid soovitusi. Taga rattakoopad korralikult teibitud, muidu oleks pagasnik vist kruusa täis olnud. Üldpilte pole, aga panen üles koledamad asjad. Kuna endal garaazi, keevitust ja töökogemust pole, siis pean ehitamise kellegilt sisse ostma. Kas neid sisemisi koopaid saab ka vahetada?

 

Kui siin on põhisõnum, et pole E30-t millest kruvikat läbi ei lükka, siis minu omast saab juba läbi astuda:

post-3380-0-93292200-1434916422_thumb.jp

post-3380-0-37967300-1434916425_thumb.jp

post-3380-0-35794900-1434916428_thumb.jp

post-3380-0-92560400-1434916430_thumb.jp

post-3380-0-92560400-1434916430_thumb.jp

post-3380-0-46082300-1434916433_thumb.jp

post-3380-0-88370400-1434916435_thumb.jp

post-3380-0-98423000-1434916437_thumb.jp

post-3380-0-16757400-1434916440_thumb.jp

post-3380-0-56077300-1434916442_thumb.jp

Pildid on jube väikesed, ei teagi kuidas neid suuremaks saab.......

 

Tundub lihtsalt tehtav eks ole? :ipb-wink:  Tartus näiteks? Tavaliselt tehakse masinast ilusama poole pilte, ma teen koledamast. Aga kaugemalt ja eriti parema külje pealt täitsa kena, salong korralik ja terve. Edasi veab 73kW, maantee peal olemuse poolest täitsa normaalne sõita. Kiirendust võib muidugi kalendriga mõõta. Lisasid pole, kesklukk ja katuseluuk. Eks ma kisun mingi aeg salongi puhtaks, vaataks kuidas seestpoolt välja näeb, altpoolt auke lausa polnud aga kes teab mis mastiku all toimub.

 

Muudetud , muutis Midaasja

  • Vastuseid 147
  • Vaatamisi 15tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • No nii, ei saa ülbitsemata jätta, sest tegemist on niivõrd eksklusiivse ostuga mida vaevalt kellegil ette näidata on. Ainuke oht et kui siis Eix on sellist hullu pannud, aga ei usu, isegi igasugu M3-d

  • Midaasja
    Midaasja

    1,5 aasta järel esimene auto pesu      

  • Asi liigub tasapisi edasi ja paneks pilte ka juba teema püsti aetud.     Nt. kõige odavamad esitiivad mida kaubandusvõrgust leidsin, arvasin et Eix käseb kuhugi kaugustesse heita aga pa

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

Vaatasin minagi enda autot algul, et oh päris hea kaks augukest.
Lasin salongi relakaga puhtaks ja hakkas tulema. Siis enam ei usaldanud väikest kruvikat vaid võtsin suure ristpeaga kruvika :D Tollega äsades said kohe aru kus on pehme.

Täpselt samad kohad mis sinulgi piltidel ning mujalgi veel pisemaid kohti.
Lõppes ka minu teekond kuskil nädalase igapäevase keevitustööga.

No kruvikaga sorkides saab ainult ajutise ereka, laske kandvate kohtade pealt ja nurgatagustest liivapritsiga üle ja näete kui kuivatupaber teie masin on. Enda masin ideaalis ka ohh pole viga, torkima ei julge veel hakatagi, pudiseb üldse laiali.

Arvestades kes "Midaasja" auto kallal nokitseb siis on loota kobedat tulemust.

  • Autor

Minu masina puhul peab arvestama et taga ei aeta maksimaalset tulemust ehk siis autot ei korjata nii paljaks ja käiata kõike puhtaks nagu Mihkli opisaalis näha võib. Eesmärk on värv ja hädaliste roostekohtade eemaldamine (neid on lihtsalt rohkem kui keegi näha lootnuks), kogu auto mastiksist puhastamine oleks hoopis teine lähenemine.

Muudetud , muutis Midaasja

  • 10 kuud hiljem...
  • Autor

Tähistaks siis kergelt ka oma masina keretööde esimest aastapäeva. Sellises asendis on masin veetnud viimased ca 9 kuud:

 

 

72 numbrita.jpg

 

ja nüüd külmadega asi jälle liigub:

 

123.jpg

 

Edu uuel aastal ka teistele ehitajatele!

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
  • Populaarne postitus

 

Asi liigub tasapisi edasi ja paneks pilte ka juba teema püsti aetud.

 

 

Nt. kõige odavamad esitiivad mida kaubandusvõrgust leidsin, arvasin et Eix käseb kuhugi kaugustesse heita aga pani külge ja pidavat sobima, kuigi poleks imestanud kui need ka doonoriteks ei oleks kõlvanud.

171.jpg.9a8d34d1f39c04165b614d8849dae759.jpg

174.jpg.687f336a3fb7660ce8a128c0a78f00ae.jpg

173.jpg.51e62b214d45b9f2053a7255930272c2.jpg

 

Mastiksit ka

176.jpg.5f7b5993cc7440900e0adf9c5a51fc5f.jpg

177.jpg.cb0fb2f7da2049949b0d5e9e507a3425.jpg

 

Nüüdseks juba isegi värviruumi jõudnud

 

DSC_0011.JPG.b27cc382c95b0120394e8f2c88a93ada.JPG

DSC_0012.JPG.82c131ae6ff88c1de8081b0abb7c59a7.JPG

DSC_0014.JPG.d232b2a3de81406ab37a1d6d00805eff.JPG

 

 

Muudetud , muutis Midaasja

  • Autor

Tahaks loota, tegelikult pidin sellega juba eelmise aasta suvel sõitma, aga unistused ja keretööd on siiski täiesti erinevad asjad. Sõltub kuidas värvitud saab ja siis kokku ladumine, milleks kuiva kohta pole (ja sellega on mu masin viimasel aastal vägagi harjunud), sest minu enda juures toimuks kõik vägagi vabas õhus ja seetõttu sõltun valitsevast välitemperatuurist.

Mis firma esitiibadega tegu oli, kui küsida tohib? Kas mingi mainstream firma nagu BLIC, Klokkerholm või mingi muu, mida kogu aeg maha tehakse? Ma tahaks lihtsalt lõplikult kummutada selle müüdi, et B varuosa tiib on mingi mõttetu rämps, mis kuidagi külge ei istu ja alati tuleb suurte ulmesummade eest otsida originaaltiib. :D

  • Autor

Kommentaariks nii palju veel et minu esitiibade tootja oli niivõrd tagasihoidlik, et ei pidanud vajalikuks ennast tootel reklaamida. Meeles on vaid  et asukoht oli kuskil soliidselt kaugel - Tai, Taiwan või midagi sellist. Hinnaks 39€ soodukaga ja ega väga ei võrrelnud, ehk keegi pakub veelgi odavamalt. Paigalduseks tõepoolest läheb vaja haamrit, relakat, puurimist, roppe sõnu jms. õnneks enda kogemus puudub, aga oluline on tulemus ja kui sobib siis ehk tasub 4x hinnavahe ära.

Tuttav lasi Golf 3 b-tiiva panna, pensionärist isale küla poes käia kõlbas, aga lähemalt kui 10 meetrit vaadata oli ikka vapustav kogemus.

Muudetud , muutis Midaasja

Ma panin Blic'i omad külge- bolt on. Ei pidanud puurima ega muud. Käivad küll, ideaalist tiba kaugel, aga no 100 häda ka tiba üle pandud.

  • Autor

Kahtlemata saab kõiki B-tiibasid külge panna, küsimus on tulemuses ja sealt ka need 100 häda, hädade loetelu on siinkohal mõeldud ikkagi üldistavalt. 

TrvP, 100 häda on siis, kui hindab pedant, kes soovib filigraanset tulemust. Enamik inimesi ei ole sellised. Kes teab ja oskab vigu näha, see neid ka näeb. :) Uued A-tiivad vist pole ka täiesti veatud?

 

B osade juures on see, et üks komplekt võis hästi välja tulla aga järgmine on kui pimeda mehe looming. Mingil määral mängib see rolli ka kallimate firmade/A-osade puhul.

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor

vahepeal siis värv peale määritud ja tasapisi keerab tükke tagasi külge

sai valuveljed alla pandud, rehvid mõõdus 205/55R15 peaks olema originaal eks ole? talvekad olid 155/65R14 ja pärast rattavahetust näeb masin välja nagu UAZik, kliirens selline et võiks vabalt ka maastikule sõita, igatahes kõige kõrgem pill õue peal. Madaldusest pole mõtet rääkida, sellest east olen ammu väljas.

 

1 lülitiga udutule lüliti jääb kinni, on see tüüpviga? kui pesast välja võtta siis töötab aga niikui lukustusklemmid külgedel kokku suruda siis nupp välja ei tule. hankisin 2 lülitiga variandi kuid 1 oleks õige.

 

uste kile asemele panen 2mm STP Aero pigimati, piisavalt suur leht et tagaukse saab korraga kleepida ja tundub et ka esiuksega saab hakkama. Aknavänt hakkab väntamisel tiba polstrit riivama aga võibolla on see kilega samamoodi, teisel uksel peaks proovima jätta vända ringile suur ava pikimatile ja ehk saab veel parem.

 

 

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor

Ei jõudnud neid soolikaid sättida, tänaseks on seal raadio olemas - mitte küll E30 oma, aga ajastukohane, tõenäoliselt E36, E34 teemast.

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor

Niisiis, originaalvelgede ja 205/55R15 rehvidega kogesin üle laiemate kiirustõkiste sõites ( tagavedrustus teeks olulisema jõnksatuse allapoole) et taga koopaservad saavad rehvidega kontakti küll, tingimuseks on 50kg kraami pagassis ja täispaak, kuid siiski tühi tagaiste - kui panna lisaks veel 3 inimest tagaistmele siis vist koopa siseservad istuks rehvi serva peal kinni. Ees üksi või kaksi sõites pole mingit muret ja ka kui üksildane vanainimene tagaistmele satub. Täislastis aga kahtlane, pane veel haagis külge.....aga seda naljalt muidugi ei juhtu. Kui kasutada tehase lubatud 175R14 rehve siis ei tohiks mingit teemat olla, eks peab oma pudelikorgid ka millalgi puhtaks pritsima ja ära värvima. Eixi jutt FL tagakoopa siseservade rullimisest vastab tõele, aga seda rullimist polnud tol tegemise ajal üldse kuidagi aktuaalne orgunnida.....

Sõidu poolest rohkem linna auto ja konditsioneeri puudumisel hea kui ilm pilves on, maanteel on sõidumüra siiski täiesti arvestatav - R4 mootori 3000 pööret ja muid asju juurde, samas autol mingeid tehnilisi probleeme pole, et kuskil miski undaks vms, ütleks et loomulik sõidumüra. 

Tankimise ajal tuleb püstoliga teatud asend leiutada et püstolit kogu aeg lukku ei lööks, sama fenomen on ka E39-l. 

Ma olen omanud alates 2009a mitut e39sat ja olen omanud e30 cabrio ja nüüd hiljuti ostsin e30 1,6 ja ei ole/ei ole olnud  küll sellist asja,et peab tankuri asendit otsima 😂 Juu siis on jopanud kohe auku panekuga😂😎

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.