Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
Midaasja

316 '90 sedaan - Midaasja

Soovitatud postitused

Midaasja

Lubasin et teemat ei tee, aga tõstsin pagassi tühjaks ja küsiks tegijatelt helgeid soovitusi. Taga rattakoopad korralikult teibitud, muidu oleks pagasnik vist kruusa täis olnud. Üldpilte pole, aga panen üles koledamad asjad. Kuna endal garaazi, keevitust ja töökogemust pole, siis pean ehitamise kellegilt sisse ostma. Kas neid sisemisi koopaid saab ka vahetada?

 

Kui siin on põhisõnum, et pole E30-t millest kruvikat läbi ei lükka, siis minu omast saab juba läbi astuda:

post-3380-0-93292200-1434916422_thumb.jp

post-3380-0-37967300-1434916425_thumb.jp

post-3380-0-35794900-1434916428_thumb.jp

post-3380-0-92560400-1434916430_thumb.jp

post-3380-0-92560400-1434916430_thumb.jp

post-3380-0-46082300-1434916433_thumb.jp

post-3380-0-88370400-1434916435_thumb.jp

post-3380-0-98423000-1434916437_thumb.jp

post-3380-0-16757400-1434916440_thumb.jp

post-3380-0-56077300-1434916442_thumb.jp

Pildid on jube väikesed, ei teagi kuidas neid suuremaks saab.......

 

Tundub lihtsalt tehtav eks ole? :ipb-wink:  Tartus näiteks? Tavaliselt tehakse masinast ilusama poole pilte, ma teen koledamast. Aga kaugemalt ja eriti parema külje pealt täitsa kena, salong korralik ja terve. Edasi veab 73kW, maantee peal olemuse poolest täitsa normaalne sõita. Kiirendust võib muidugi kalendriga mõõta. Lisasid pole, kesklukk ja katuseluuk. Eks ma kisun mingi aeg salongi puhtaks, vaataks kuidas seestpoolt välja näeb, altpoolt auke lausa polnud aga kes teab mis mastiku all toimub.

 

Muudetud , muutis Midaasja

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
sõge

Tean mida sa tunned, mul oli sama keiss. Kui keevitada oskad siis on iisi, vastasel juhul plekid end segaseks. Ma olin lausa nii koiner, et ei ostnud uusi plekkegi vaid otsisin hea doonorauto ja sealt lõikasin, kuigi neid lõigatud juppe pidi ka veel keevitama :D

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
sõge

Kuule ega sa ei taha keevitada? Seda paremat tiiba tegid päris lahedalt......

Suvel ei ole aega sellejaoks. Põline maakas peab heina tegema :D

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
Midaasja

Katsun mingil kenal päeval autost pilte ka teha, ilma nendeta on põdur teema. Täna ei tahtnud üldse käima jääda, ainult 3000 pöörde peal käis ja ennem üle 100km tartusse sõitis jumala ilusti. Meenus et olin õhufiltri seisu vaadanud ja kontrollisin kõik üle. Karteri tuulutuse voolik õhuvõtu toru alt lahti (lõhki ka pragunenud) ja vaakumvoolik mõradest ära murdunud. Peale vajalike ühendusi käis mootor jälle endiselt. Kleepisin rattakoopa pagasniku huvides uuesti kinni, katuse ühenduste tegemiseks bituumenmaterjal on hea, meenutab pistu pigimatti aga on painduvam, lased kuumapüstoliga üle ja püsib hästi. Otsustasin et 2-3 suvekuud sõidab sellisena nagu on, kere hakkab sügisel tegema, sest talvel temaga ju niikuinii ei sõida. Tagatiivad on esilagu kõige õnnetumad, ees aku juures ka auk muidugi. Vasak on hästi räbal, sest selle poolega on kunagi midagi juhtunud, ust on ka tehtud. Küljekarp on mudru täis, peab teist kuidagi välja koukima, üks väike auguke on ka. Alt esialgu hullu ei tundugi, aga eks tuleb salong välja tõsta. Parem mootoripadi on puruks ja tagumine summuti kandur keevisest lahti tulnud. Mootoririhma peaks vahetama, tahtsin pilgu peale visata kuid, bmw-l polegi see nii lihtne nagu sama ajastu VW  või opelil. Esiuste all on roostet ja esitiibade alumised osad, aga neid annab ehk isegi päästa.

Tervet õhuvõtutoru oleks vaja, õhufiltrist pritsungisse, minu oma on teibitud. Üks akna vänt on puruks.

Muudetud , muutis Midaasja

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
maxofsix

Kui rahakott puuga seljas pole ja soovid head tulemust tuleb ise teha. Ainult et esimest korda tehes ei tule nii hästi kui tahaks :D

Edu igatahes! Kui plaanis pikemalt E30 pidada siis on kindlasti vaja ka pinda kus sellega aktiivselt tegeleda.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
Tenzki

On silma hakanud , et oled keretöödega soikus. Soovitan sul kilgata vanatehnika foorumisse. Edu sulle keretöödes eks oleneb mis tulemust saada soovid. Jätan sulle siia lingi, huvitav materjal igaljuhul  ;) 

http://www.vanatehnika.ee/foorum/viewforum.php?f=78&sid=c3fd9dd385fc821176ba8af039067edd

Muudetud , muutis Tenzki

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
Midaasja

Jääbki soiku, seda masinat on paras sügisel tegema hakata. Mu masin pole nii vana et vanatehnika restauraatorite poolt taastama hakata, eesmärk on et hea välja näeks ja see tähendab paratamatut võitlust roostega, unistus oleks keretöödele kulutada mitte rohkem kui auto ostu hind..

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
oo7

See läbi roostetanud koobaste teema pole väga lihtne parandada. Vend lõikas omal auto küljed pm maha ja ostis UM-ist uued välis ja sise koopad. 

 

Kuskilt mujalt mõttetu lõigata, lõikasime ise ka aga pärast ikka asja ei saanud. 

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
Midaasja

UM-st? odavamad? kallimad ? paremad? esitiibadega on vist B-osadega jama, aga kas taha kannatab B osa panna?  ilmselgelt tuleb lahti lõigata ja vahetada sisemisi ja välimisi plekke

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
oo7

Esitiivad kannatab küll panna B osad. Ta autol on esimesed B-d juba enne meie aja-arvamist. Muidugi A-d istuvad paremini, mul endal A-d, aga väljast küll midagi aru vähemalt mina ei saa :D

 

Taha koopaid ja asju polnud lihtsalt saada

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
Midaasja

Kas 316i pealt üleminek 318is-le on vaeva väärt üritus? Mõne E36 pealt ikka ehk leiaks, palju seal muuta tuleks, karter on ka erinev? Käigukasti saaks vana jätta?

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
kurikristjan

Minu arust korraliku is-i erksus on väärt nii 1.6 kui 1.8 puhul swapi. Ainus jama on, et korralikku pole kerge leida.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
Midaasja

Ega kuskil ole kirjeldatud ümberpaigaldust, mis pulkasid peale mootori veel vaja on.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
Midaasja

Kui käik välja võtta siis miski undamine tekib natuke juurde, vist tüüpiline diffri hääl. Õli käib sinna raamatu järgi SAE80, mõtlesin kui lisada mingit imeainet mis kõik uueks teeb nt. Xado või on midagi veel vingemat. Kaotada pole ju midagi, saab teada ka sild muutub vaiksemaks, vaevalt et kast ulub.

Tiiva ääred maksavad 47-60€, sisemiste koobastega on lugu nutusem, minu arust B-osa ei pakuta ja UM küsib vasaku eest 135.50€ ja parema eest 126.50€, kuigi parem on minu arust vähe keerulisema ehitusega. Vasaku ostmisest ma vist ei pääse, paremat vaatab kui tegema hakatakse.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
Midaasja

Keretööde hindadega enam-vähem end kurssi viies olen ikka tasapisi vaadanud ka müügis olevaid, kui kõvema kere leiaks poleks vahet kas teha oma vana või osta järgmine peale. Vähegi kobedamad on lähikonnast kadunud enne kui neile ligigi oleks saanud astuda. Ühte mille omanik väitis ülikõva olevat sai nähtud ja siis tuli oma ehitamise isu taas peale. Raha kuulub ühte moodi palju kas teha oma või keevitada pärast järgmist masinat. Egas keegi ei taha eriti roostes künasid ka raha eest ette võtta, lihtsam on kindlustusele roosteta plekki siluda. Vaatab kui müstiliseks hinnad kujunevad. 

Juhul kui tööks läheb ja B-tiivad ette isegi külge peaksid istuma, siis kas küljesuunatuledega esitiivad oleksid lahedamad? Vist mitte eriti popid? Pigem retrod, FL-i esineb vist mõlemi versiooniga.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
Midaasja

Sai natuke juba masinat harutama hakatud. Ei taha üldse VW-d üles kiita, aga pean tõdema et BMW inseneridel on arvatavasti juba maast-madalast lausa eraldi osakond kus tegeletakse asjade keerukamaks tegemisega, et edasimüüjad e. esindused ikka nälga ei jääks. Üldiselt olen tüüp kelle käsi suht kergelt kipub suure kruvika, haamri ja fuck-you järele haarama, kuid selle vaibaraisa sain kätte ilma lõikumata ja rebestamata ja masinat põlema pistmata. Hävisid aint kaks vaiba tüüblit esiistmete taga, meelitasin küll mõne jobtvojematiga aga ei sakslane aru saanud. Juba esiistmete maha võtmine (kõigest 4 mudinat eks ole) pani heldimusega meenutama kui lihtne oli Golf 2 esiistmete eemaldamine, selle aja jooksul oleks vähemalt 6-7 tükki autost välja tõst......bemmil tagumised poldid tulevad avadest välja aint istme küljeplastikute eemaldamisel? Taga aknapoolsetele poltidele silmus lihtsalt peale ei mahu (padruni jaoks pole ruumi), inseneridel kindlasti mingi NASA tasemel spetsriist tehtud, mind aitas vana hea suure kruvika ja haamri variant võtme jaoks ruumi tekitada. Ja vaiba tirimine nõuab ilmselgelt keskmisest stabiilsemat närvisüsteemi olemasolu, tagasipanek on alati 3x hirmsam. Kuna retropillidest on igapäevakastuses (nooremal generatsioonil) Golf 2 siis nt. sellel vaiba eemaldus salongiradika purunemisest tingitud pesuks on täiesti emotsioonitu tegevus - poolitatud esiistmete esiserva tagant, välja tõstab ilma istmeid liigutama, radika kätte saamiseks eemaldad keskkonsooli ja vaip ning radikas korraga käes. Originaalraadio pistik käib mingise sellise überlukustusega lahti, et peale 15min pusimist otsis parem käsi täitsa iseenesest suure kruvika ja enne pimeda saabumist ragina saatel see irdus lõpuks, isegi juppide pealt ei saand pihta kuidas lahti saaks tulla (lukustusklamber maha, lukusti liigub pistiku pealt üles, kuid lahti raibe ei tule), polnd kahju ka - armastas iga natukese aja tagant koodi küsida. Aga kes Golfi hullupööra armastab see sõitkugi temaga, bemmil on välimust ja olemust jällegi rohkem, nii et ma ei virise.

Pika jutu peale pilti ka, põhi seestpoolt täitsa ok, esinurkadest hakkab midagi juba arenema, aga tüüpkohad ka. Mõnel mehel vaatab sealt juba lausa auto ratas vastu, eks tuleb puhastada ja vaadata mis saab. Piltide panekuga ma maadlen tiba ,sest täitsa alla 5mb piltide peale tambib 5mb ületuse hoiatust ja ei lase panna

 

P1030519.JPG

P1030520.thumb.JPG.cfa37588d7304c0c80501

 

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
Midaasja

Huh, ilge võitlus oli - iga kord pead uuesti postituse avama et pilti panna ja siis mingil hetkel tahab ka kustutatud pildid üles panna. Paar udust pilti ka ukse servast

P1030531.thumb.JPG.01a27b7197b43e5556d13

 

P1030532.thumb.JPG.ca96837aa9faa00229bbe

 

Ukse vahetus? Hakkan vaikselt mitme pildi korraga laadimise teadust mõikama........

Muudetud , muutis Midaasja

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
Tiit

Oehh... vana Bmw ei ole tegelikult nii keeruline kui sulle tundub.

Istme tagumised poldid saad padruni ja pikendusega kätte kui istme lükkad esimesse asendisse ja kõrgeks tõstad.

Maki pistiku lahti saamiseks tuleb lukustit küljepeale tirida ja samal ajal juhtmetest pistikut eemale sakutada makist. Või siis normaalsuuruses kruvikaga seda lukustit lahti kangutada( vist oli üles suunas).

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
Midaasja

Sellisel vanal autol saab neid lihtsaid istmeid veel tõsta ka? :)  Selle peale ei tulnudki, ette ja taha liigutada isegi oskan veel.  Vana bmw on üsna lihtne, õue peal on ka üks e39 ja see on juba natuke keerulisem, kuigi hakkab ka juba retropillide kategooriasse jõudma.

Muudetud , muutis Midaasja

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead sa olema registreerunud kasutaja

Loo konto

Loo kasutajakonto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse


×

Oluline teave

See veebileht kasutab küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Kasutustingimused & Privaatsus .