Hüppa postitusse

Lobamokkade rubriik


Soovitatud postitused

Postitatud

Selline küss, et sai alla pandud ix differ, aga kiirseanduri pistik teine...kas vaja nö. vana diffri küljest andur võtta v saab pistiku vahetada teise vastu ?

Postitatud (muudetud)

@kurikristjan just täpselt

@TrvP väljast poolt on ok küljekarbid aga tagant  poolt alumine äär kuhu kinnitub on mõnest kohast läinud oma teed. 

Eks näis kui palju raha alla läheb. 

 

Muudetud , muutis harcore
Postitatud

Odavam ja kiirem sul korras auto osta :)

5a oled juba jahmerdanud siin erinevates teemades ja teine viis läheb veel ilmselt, enne kui miskit toimub selle autoga.

 

 

Postitatud (muudetud)

Sellele summale pead veel juurde arvestama ka värvitööd,tehnika tahab ülekäimist ja sisu korrastamist.

Keretöö tegijatel pikad järjekorrad ja  töid jupitad pole mõtet.

Lisaks aeg mis sul endal kulub selle kompoti komplekteerimisele.

Igasugu pudipadi peale kulub veel lisaks uskumatu summa eurosid.

Kui sul reaalselt see 3k on olemas, ehk on mõistlik 324 maha müüa ja otsida korralikum eksemplar.

Raha ei kasva siin kellegil puuotsas, mõni on elus omale paremad kaardid kätte mänginud.Seda enam ehk on foorumlane,kes aitab sul leida korralikum E30 Euroopast millest rõõmu tunda.

Muudetud , muutis sass
Postitatud

Ma kahetsen siiani, et ostsin "hea hinnaga" rulli. Olen pannud juba arusaamatult suure summa erinevate juppide näol ja lõppu ei paista. Ja auto näeb ikka peldik välja :D oleks pidanud kohe 2-3 kilo rohkem maksma..

Postitatud

Need möksid asjad suudan ise peale panna. 

Mul tähtis et keegi ära keevitaks. Muud asjad saan ise tehtud. Käed ei kuku küljest ära. 

Postitatud

Kas ise tuues saabki hakkama 500.-, tuleb ju ikka mitu paaki kütust osta ning võibolla ka hotell broneerida jne. Targem oleks vast lasta transpordi firmal tuua. Viimati kui küsisin oli hind poolast 650 ja saksast vist 750 eur.

Postitatud

Mis sellest siis pärast 3000 maksmist alles jääb? Lõigutud ja keevitatud kere. Erinevalt näiteks rondiärikate mentaliteedist, et iga mäda e30 on kulla hinnaga, ei näe ma küll pointi sellise summa eest enamus autot välja vahetada, kui just mingi vähe haruldasem auto pole. Ja neid haruldasemaid tuleks ka õigete tükkidega õigest kohast ravida, mis tähendab €€€. 324 sedaan diisel peaks küllalt levinud olema, et endale paremas seisus leida. Pigem just raha kokkuhoid kui kulutamine. 3k eest saab viisaka disla omale. Ma ei usu, et selle auto hiljem 6-7k maha saad müüa, mis sisse paned sinna.

Postitatud

Selliste autode ehitus ei hõlma ainult kere ja värvotöid! Samapalju kulub ülejäänu korrastamisele/välja vahetamisele.

Miks üldse Pärnu kandist tegijat otsid?? Ei ole see Eesti nii suur midagi, et näiteks jõgevale Marguse juurde viia.

Üldiselt sellises seisus masinate taastajatel on/peab aias selline eriline puu kasvama, sest odavam on korralik/korralikum auto osta, kui muidugi ise kõike ära ei tee. Nii et kui raha puuotsast ei tule, siis muretse keevitus ja hakka ise vaikselt nokkima.

 

@Margo 324TD on tegelikult üsna haruldane, kui tootmisarve piiluda.

On oluline vahe 324D või TD,  kaks täiesti erinevat mudelit.

  • Meeldib 3
Postitatud

Ei taha rohkem autosid vahetada teeks midagi ka lõpuni muidu ei saavuta ma mitte midagi, antud isendi teen tasa ja targu korda, müügiks ei tee vaid endale jäädavalt.

  • Meeldib 1
  • 2 nädalat hiljem...

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus