Hüppa postitusse
  • Vastuseid 8,6tuh
  • Vaatamisi 1,1m
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Mitu meeldimist see postitus saab, kui ma mainin 2015 särke? Huvilisi?

  • Sel aastal tegin omale ka katusele selfie sticki    

  • Lähen ühte ix 2ukselist vaatama ja tal veel ka selline pill müügis 😁eks näha kas tulla 0-1 või 2 autoga tagasi😂

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_113631
13 tundi tagasi, sass ütles:

http://www.auto24.ee/used/2411164

Mootori vahetus on nii popp Bmw kasutajate hulgas,et nüüd on võimalik osta juba vastava markeeringuga sõiduk tehase poolt ? 

 

Tegelikult on see isegi e30 puhul nii tehasest mõne mudeliga, et mudelitunnuse numbrikombinatsioon ei näita töömahtu, see ei peagi nii olema. Vaatan, et siin foorumis on komme isegi 316i-d ümber nimetada 318i-ks, kuigi kõik veel tehasevärk, asi peitub siis m10 mootoris, mis e30 peal igas olekus on 1.8, aga karpana mudel 316 ja esimese otsa FL peal pritsena 316i mudelitunnusega :)

 

10 tundi tagasi, Leks ütles:

28,20 /tk tagumised porikad, tellimus veebruaris...

 

kui trumpamiseks läks, siis saan 27.05€ :D

krt ei saa ja ei saa postitust normaalseks muuta 

 

comment_113635

Sellepärast räägingi koguaeg, et mudelitunnus tähendab enamat, kui töömahu suurust. Sisu, varustus, veermik, lisad, valmidused/võimalused jne... Mootor selle juures kõige lihtsam asi, mida muuta :)

Huvitav, miks väiksema mootori vastu vahetatud pillidel mudelinimetust ise ei muudeta? Nagu see 2.0 moororiga 325i jne :D

comment_113647
13 tundi tagasi, Margo ütles:

Juba E46 läks asi käest, sest 316i on 1,9L mootoriga. E39 523 on 2,5L, E60 335d on 3L jne. E36 on viimane, millel mudelitunnuse järgi töömahtu võiks arvata.

Ei. 323 on ju sama 2,5 mis e39-l.

Ma pole ajaloolane, aga kas e30 316 polnud ka mitte M10B18 karpamootoriga, 325e on raudselt 2,7, samuti meenub turbomootoriga 745, nii et see vist ei kehti juba kaua. :D

comment_113663

Probleemiks M21d24 turbo vändaanduri eemaldamine.

 

Lasin anduri otsas oleva kuuskant poldi lahti, samuti lasin lahti sa "raami", mis hoiab andurid ja sealt tulevat juhet. Andurit saab keerata edasi- tagasi u 45 kraadi (rohkem ruumi ei ole, mootoriplokk jääb ette), välja ei tule. Kastipoolne ots vist mingi jamaga koos ja blokib ära. Kas on keegi selle eemaldamisega kokku puutunud? Mõnda head nõuannet?

comment_113665

Nostalgitsen veits. 

 

Minu esimene, sellest saigi minu E30 juppide müümine alguseö. Pildid äkki aastast 2007

417013_548559335169763_1320651292_n.jpg?

46537_548559778503052_1765244057_n.jpg?o

196144_548559828503047_227657770_n.jpg?o

 

Selle tõin talle keredoonoriks kuhu tehnika lapata

 

395112_548559415169755_285046769_n.jpg?o

523368_548559375169759_1334950809_n.jpg?

 

Pähklilt ostetud müstiline 323i

1507875_820840307941663_537636385_n.jpg?

Miks müstiline ? Mina ostsin ta, et laiali lammutada kuid paraku sinna asi ei jõudnudki.
See mootor oli seal vahel nii hea, et kolmanda käiguga sai kohapeal põletada. 
Tädipojale tegin sõitu, siis küsis, et kas M3 mootor on vahel või :D

Peale auto müümist võttis minuga ühendust päris mitu iidset omaniku enne Pähklit kes kõik küsisid, et kas see käis ikka sama haigelt edasi või :D
Keegi ei teadnud mis tehtud oli aga isegi 2000 alguse poole üks omanik ültes, et juba siis liikus ilusti.

 

 

Tiit ja Risto( 3.0 V8) sõidavad mu E32 sabas kuhugi....

1780019_820833854608975_1718877185_o.jpg

 

14021449_1516891731669847_81682755192755

 

14063989_1516891831669837_24116036851496

 

 

comment_113679

Selle pähkli masina kere oli nii läbi juba toona, et päris kole. Jalgade juurest nägi ikka välja ja värki :D

 

Aga neid erinevaid variatsioone sai nagu kräunutatud küll ja veel. Eks pähkli auto puhul mängis see ülekanne ka rolli aga ma ütlen ,et ei valeta kui midagi oli seal teistmoodi.

Samuti ma ei usu ,et need eelmised omanikud selle vastu muidu oleks nii suurt huvi tundnud.

 

Muidugi see on minu jaoks seletamatu, et mis seal olla võis teisiti. Spekulatsioone oli erinevaid lõpetades sellega, et keegi oli ta kunagi mingiks strokeriks modinud.

 

Kes selle ära ostis ma ei teagi täpselt. Sellega oli nii, et mingid toona minuvanused Saku poisid pidid vaatama tulema. Stiilis 19 siis ilmselt. Mingi jebla hakkas pihta, et vahepeal pill üldse ei töötanud. Keegi käis veel vaatamas seda ja ei saanudki pöördesse masinat. Siis jälle käis ilusti. Lõpuks tuligi kamp neid tüüpe kohale. Proovisõidu ajal oli jälle legendaarne poomine kohal ja siis tüüp rääkis telefonis kellegagi, et oh kurat küll. Nüüd jääb see diil vist ikka katki ,et see masin ei liigu üldse :D Järsku allak, jeebus ja jekoova nägid mu viletsat olukorda ja otsustasid kõigile kuuele kolvile korraliku lõkke peale teha. Tüüp kõrval sellepeale ütles, et oot oot, siis nüüd juhtub midagi, davai ma lõpetan :D MA jätsin masina seisu, kerisin 2 käiku kohapeal lõpuni ja siis kolmandaga uisutasin minema - Kõrvalt tulid ärevad emotsioonid teemal kuidas lähme juba ruttu garaaži juurde tagasi,tal on vaja seda autot :D Minuarust oli veel mingi rahaklappimise mure, tuldi mõttega kõvasti tingida ja kuidagi saime ikka kaubale. Külapealt pärast kuulsin, et olla sama õhtu juba sakus mingi 325'ega joonele pandud aga ma ei mäleta enam kes kellele tegi või mis üldse sai, nii kaua aega möödas.

Muudetud , muutis C4V6

comment_113680

 

Veel nostalgiat, kõik krooni ajal :lol: 
Muidugi kõige ehedam video kus ma teisega piirajas pähkli omaga sõõrikuid lasin on kuhugi ajaloo igavikku kadunud

Seda videot on hea mingi subwoofriga vaadata. Auto soundtrack on rahuldav

 

2009 aasta striit. Esimene üle pika aja peale seda saku jama. Vahepeal oli mitu aastat vaikust. Kahjuks mingi liigutamise käigus on viimane lõpp videost ära kadunud kus ma silla pealt filmin kaadrisse terve sõjamäe silmanägemise ulatuses oleva autode rivi. Piibekale normaalselt ära ei mahtunudki tookord. Ma arvan, et kokku oli kohal pea 200 autot - ja enamus sõitsid

 

 

Toivoku - sulle ka midagi
 

 

Muudetud , muutis C4V6

comment_113686

Su lilla vagun oli mu tädipoja auto 90nendate lõpul ja 2000 algul,ainus m20 mida ma olen ilma tiksuta kuulnud.ostis selle 320 Touringu pähe,hiljem selgus et 2,5 hoopis.Tehasest oli auto punane,siis sai siniseks ja lillaks.nüantse oli veel,aga üks mõjuv põhjus mis minu veendumust poisina BMW suhtes kinnitas oli see lilla e30 Touringu.

2pac ja mim 1900 velg käis ka asjajuurde :)

Muudetud , muutis sass

comment_113690

Sass, värvivärk vastab tõele ja see ka, et uksepostidest kraapisin ulmelise koguse pahtlit näiteks välja, sest need olid kõverad :D Kere oli julmalt pehme ka tollel.

Eix. Tahhokas valetas jah julmalt sellel aga seda ei jälginud ja silmaga midagi ei mõõtnud :D Sinu filmitud jah see cabrio värk. Vaatan ,et Mihkel on nii sale seal

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus