Hüppa postitusse

Lobamokkade rubriik


P2hkel

Soovitatud postitused

Ma mõistan su valu! :D
Mõned päevad tagasi sai töö asjus korra Mustika selveri maa-aluses parklas käidud ja sinna sõitis üks sellise paunaga E36 sisse. Lisaks sellele, et antud paun nägi elurõve välja tegi see kõrvulukustavat lärmi. Näha oli, et pill ikka üldse ei liikunud, aga pöörded lasti ikka piirajani. Vähemalt oli hääl "sport" selle tegevuse juures noh. 
Kui tahate sellise porriga tegeleda, siis jätke need autod rajale, ärge tulge linnavahele korraliku tööinimese kõrvakuulmist tapma.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Minu kere lasti sammuti liivakast enne läbi ja maastiks on ka maha lastud sealt kus vaja oli. Kevin ütles et vähem puhastamist kui keevitad järiest ,loogiline on ju kuna nad teevad seda õues oleks ju tülikas se kogu aeg välja tiirida. Keevitavad augud ja põhikohad ära ja lasevad uuesti neid kohti mis siis kahtlased tunduvad . 

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Loogiline on siin ainult see, et sina pooldad seda kuidas sul tehakse , mina seda kuidas ise teen :)

Eks igaüks teeb nii, kuidas tal parem tundub. Paljud pritsivad enne, pole üldse uudis. Mina lihtsalt pointi ei näe "tavalises" seisus kere üleni haljaks laskmisel ja nii mitmeks kuuks jätmisel, enne kui miskit peale lastakse reaalselt.

Sõelaks roostetanud/ kõvasti pindmiselt roostes kerel oleks ehk arusaadav.

Liivapritsiga laskmine ei ole sisse ostetud teenusena just odav lõbu,et seda mitu korda teha, ise tehes samamoodi kulukas ja väga ebameeldiv töö. Väljas saab suvel pritsida ainult.

 

 

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Tuttav lasi hiljuti mersu kere täies ulatuses pritsida ja kruntida. Välja tuli hunnik pahtlialust roppust, mis oli vaja korda teha, ning kere sai enne värvimist labidatega pahtlit, sest oli kõveraks tõmmanud siit-sealt. Kas ikka tasub kõigele pritsiga läheneda? Arvan iiski, et kui korralikku roostekollet pole, siis why bother?

Minu seisukoht sellest saati on, et käsitsi uurida nii palju, kui võimalik, ning pritsida vad kohad, kus seda tõesti vaja. Sest nt traatkettaga puhastatud koht ei tõmba tunniga rebaseks, nagu pritsi saanud metall, vaid võib seista silmaga vaadates muutumatu kuid, olevenalt tingumustest. Pritsi ruutsentimeeter, ja see mädaneb nädala pärast silmnähtavalt.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Seda mina ei tea, lihtsalt juhtisin tähelepanu, et mida kerevärvi teha ja mida mitte.

Lingid ja ukselukud vast kõigile arusaadav aga ka kerevärvi küljekarbid jms rikuvad kohe auto sihvaka joone ära.

See must joon auto all, mis algab esistange alt ja lõppeb tagastange all, ei ole sinna juhuslikult sattunud:

ja nii edasi...ärge rikkuge ilusat autot ära!

DSC_6035.JPG

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Prooviks alustada mootorivahetust õigest otsast - eeltöö tegemisest.
Olen läbi lugenud erinevad mootorivahetuse ja ark teemad.

 

Seadus:
7) mootor peab vastama võimsuselt, pöördemomendilt, pöörete arvult, töömahult ja massilt valmistaja poolt sellele sõidukile ette nähtule. Erandina, kui valmistaja ei ole ette näinud erinevate mootorimudelite paigaldamist, on lubatud sõidukile ümberehituse korras paigaldada mootor, mille võimsuse erinevus ei ületa 30%, töömahu erinevus 20% ja massi erinevus 10% valmistaja poolt ette nähtust.

 

Mina seda seadust loen siis oma peaga saan aru, et erand kehtib ainult siis kui valmistaja ei ole ette näinud erinevate mootorimudelite paigaldamist. 
Aga e30 peal on ju palju erinevaid mootorimudeleid, mis tähendaks, et e30-le ei tohiks midagi peale originaali peale panna aga ok, kui saab lugeda ka teisiti siis loeme, et erand ikka kehtib.

 

Siis millise mootori peaks võtma aluseks, et neid 30,20 ja 10% aluseks võtta?
Kui võtta aluseks South Africa 333i siis võiks e30-le paigaldada ka 3.5 v8?
Või tohib aluseks võtta ainult EU mudelid?

 

K.Soorsk M3 e30 412BCE on arvel kui 2997cm3 160kw. Kas on selliseid veel?

Mis mootor on aluseks võetud arvele võtmisel? S14b25? 2467cc + 20% ei tule ju välja?! Või saab võtta ühelt mootorilt cc ja teiselt kw?

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

See seadus kehtib ainult nendele autodele, millel on tehasest paigaldatud ainult üht mootorit. 
Vestlesin hiljuti ühe maanteeameti töötajaga antud teemal, kuna pidin kokku puutuma üpris hiljuti mootori legaliseerimise probleemidega (lugege mu auto teemast). 
Seaduses järgnevalt kirjeldatud:
Sõidukitüübi ühte varianti kuuluvad sõidukid ei tohi erineda vähemalt järgmistes olulistes aspektides:
a) kere kuju (näiteks sedaan, luukpära, kupee, kabriolett, universaal, mitmeotstarbeline);
 jõuallikas:
– tööpõhimõte (sädesüüde, kompressioonsüüde, neljataktiline, kahetaktiline);
– silindrite arv ja asetus;
– võimsuse erinevus rohkem kui 30% (suurim ületab rohkem kui 1,3 kordselt väikseimat);
– töömahu erinevus rohkem kui 20% (suurim ületab rohkem kui 1,2 kordselt väikseimat);
c) veoteljed (arv, asukoht, ühendusviis);
d) juhtteljed (arv ja asukoht).

Ehk siis on võimalik ka võimsam mootor panna, kui uus tüübikinnitus tehakse. Sama tehti ka minu autole.
Põhimõtteliselt anti mulle mõista, et tegelikult ei ole mingit jõupiiri. Ainukesed piirangud on need, et mootor peab olema sama tootja oma ja auto kandevõime peab peale ümberehitusi vastama istekohtadele ja loomuliukult rida veelk igasuguseid tehnonõuetele vastavusi.
Samas tõdes see inimene kellega vestlesin, et tegelikult pole maanteeametis sees ka päris kindlat seisukohta, kuidas antud situatsioonis toimida.

Muudetud , muutis Chulo
  • Meeldib 2
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus