Hüppa postitusse

Lobamokkade rubriik


P2hkel

Soovitatud postitused

1 tund tagasi, Tenzki ütles:

Jõudu pusin siin garaažis temp. Näidikuga m50b25 swap siis ja temp seier liigub 40 kraadi pealt 45 kraadile ja kõik. Panin m20 mootori temp anduri ja kõik sama... mis takistust peaks andur näitama kui mootor 90 kraadi peal? Mul praegut näitab 135 takistus ja seier 45 kraadil stabiilselt.

Mina sain õiged näidud ette kui panin toas poti keema ja kraadiklaasiga mõõtsin palju vee temp. on ja sain takistuse ära mõõta vastavalt.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

9.9.2015 kell 9:04, karlk ütles:

Nüüd nädala sees jälle Tallinnas, seega kui kellelgi huvi siis võib ühendust võtta ja teeme pilte ;) Muidugi olen avatud ka pakkumistele mujal Eestis.

Mõned piltidest nähtaval SIIN!


Kui kellelgi huvi siis pakun jälle pildistamist. Peamiselt Tallinna ja Tartu kandis.

 

(Saaks ehk 2017 kalendrisse mõned lumised pildid) 

  • Meeldib 1
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kas keegi on katsetanud e46 roolilatti e36 roolilati asemel?

http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=237663&start=90

Vahepeal leidsin endale järgmise roolilati. (DRIFT SPEC roolilatt :D )

Tegemist on siis E46 330i (2001+) latiga (kuldse sildiga, 6 757 650 tootekoodiga), mis on siis vähem kuulsam kui ''lilla sildiga'' E46 latt. 

Tähelepanekud lati suhtes on sellised, et väliselt 99 prossa identne, ainuke erinevus on siis see, et puudub väline toru, mis ühendab kahte erinevat roolilati kattekummi kambrit. See on siis E46 latil lahendatud lati "õõnsaks" tegemisega.

Positiivsed erinevused:
1. Latt on kiirem, ühe tiiruga keerab 50mm. (E36 44mm)
2. Latt keerab füüsiliselt rohkem. Lock to lock keerab 4mm rohkem (kontrollisin mitu korda :) )
3. Lock to lock on 3 tiiru. (E36 on siis 3,4 tiiru)

Mõlemat latti on võimalik aidata veel 2mm seibi vahele lisamisega, mis lisab siis 0,1 tiiru roolile juurde.

Nädalavahetusel keeran lati külge ja saab proovida, kuidas sõita on.

Muudetud , muutis sass
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

2002.a. Mazda Premacy tehaseraadio on lukus. Koodi ei tea, raadio seerianumbrit ilma suurt armatuuripaneeli välja kakkumata ei tea. Netiõpetuste järgi juba juranud, aga raadio viskab errorit. Kui mõnel raadiospetsil mingit head abi, siis võib sheerida :) Esinduses tahavad nupuklõbistamise eest 60 euri.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 2 nädalat hiljem...

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus