Hüppa postitusse

Lobamokkade rubriik


Soovitatud postitused

Postitatud (muudetud)

e34 cd.JPG

 

R3vlimited foorumis üks tüüp kirjutas ka, et see e36 pealt ja vaja liiga palju ümber teha. Tglt oleks päris vinge omada e30s sellist :memeMeGusta:

Muudetud , muutis TrvP
Postitatud

Mul oleks vaja mootori sissesõiduks õli vaja, aga mis õli peaks kasutama m50b30 mootoris? Tavalisel 2.5 mootoril soovitatakse 10w40 ja 5w30 õli kasutada enamasti. Tõukuritele vist meeldib vedelam õli rohkem? Suveautoga siis tegemist.

Postitatud
3 tundi tagasi, sass ütles:

kas E30 soojendus radiaatori ja soojaklapi on võimalik ka b osana osta?

 

Klapp lekib ja seetõttu on juhipoolne jalgealune märg.

Alvadi.ee pakub soojendus radiaatorit.

Postitatud

Veits nalja ka, võibolla on paljud seda pilti juba ammu näinud ja äkki siitki läbi käinud, aga sellegipoolest postitan ikkagi.

AAEAAQAAAAAAAAKVAAAAJGYxN2QzMzM3LWQ5ZWMt

  • Meeldib 3
Postitatud

ilma läbivata uksi leiaks, b tiivad hea hinnaga saad tartu milbaumist (esmakordselt nägin, et b osana vanatüübi pre tiiva järgi tehtud, seega fl panekuks vaja pisut töödelda ja lõikuda isegi siseosa)

h2 tellimuse teen lähipäevil, kel huvi.

Postitatud

Veits nalja kah vahepeale:P

 

Kollektori poleerimine...........

 

eelmine nädal sai siis sõpsiga arutatud, et oma doch opelile oleks vaja
tiba
powerit juurde saada, teadis rääkida, et kui kolled seest poolt ära
poleerida, siis peaks saama, saab ka tglt ?
rsk loogiliselt võttes peaks parim poleerimise vahend olema liiv või midagi
taolist ja selle kiire liikumine peaks päris hästi võtma karra maha sealt
seest
nii, polndki muud teha kui läksin teise sõpsi juurde, kes hondasi tuunib,
arvasime, et saame sellega ise hakkama ja ei hakka roppu pappi selle lihtsa
asja eest plekkima wannabe tjuuneritele es-tjuuninigust või muudele
idikatele top partsust jne
sai karjääris rebaseliiva hangitud, see punane ja peenike, pidi parim
olema.
siis tõmmasime õhufiltri maha ja sidusime ca 15 kilose liivakoti sisselaske
vooliku otsa.
et ropult gaasitades tõmmab eest sisse ja sumpast välja, peaks nagu kõik
kenasti siledaks poleerima seal t seest, nahhui neid vaja maha kakkuda ?
idioodid ma ütlen ka rsk

mingi kui pool kotti oli sisse imend umbes 5000-6000 pöörde peal, hakkas
check engine tuli põlema rsk ja moto hakkas imelikult puterdama, nagu mingi
klõbin tuli sisse ja üldse imelik rsk, pekki tuli meelde, unustasin ennem
veetaset vaadata
jätsin auto seisma ja arvasin, et paneme ikka õhufiltri tagasi, tiba vett
ka juurde ja vaatab mis saab. Rsk proovisin käima panna ja t***, mingi 4 minca
käiasin ennem kui läks ja vittu ikka puterdas ja nussis mu ajusi ..
käigud lähevad normaalselt sisse ja sumpast leeki ka ei viska aga rsk
puterdab.
praega panin auto garaazi, aga õhtal peaks totsile tööle järgi minema, mis
te arvate, saab veel sellega sõita või on mingi kamm sees, rsk sõber on ka
aint hondasi tuunind ja ei tea palju opelitest ...

Postitatud

Jõudu pusin siin garaažis temp. Näidikuga m50b25 swap siis ja temp seier liigub 40 kraadi pealt 45 kraadile ja kõik. Panin m20 mootori temp anduri ja kõik sama... mis takistust peaks andur näitama kui mootor 90 kraadi peal? Mul praegut näitab 135 takistus ja seier 45 kraadil stabiilselt.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus