Hüppa postitusse

Sul läks siis küll hästi :D Ma tõmbasin ka endaarust rahulikus kohas Nissaniga pmt mendi nina all kässarit ja kus alles tuli pahandama :D Ludas trahvi ka teha, kui mingid jäljed maas peaks olema :D ju siis ei olnud :D

  • Vastuseid 8,6tuh
  • Vaatamisi 1,1m
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Mitu meeldimist see postitus saab, kui ma mainin 2015 särke? Huvilisi?

  • Sel aastal tegin omale ka katusele selfie sticki    

  • Lähen ühte ix 2ukselist vaatama ja tal veel ka selline pill müügis 😁eks näha kas tulla 0-1 või 2 autoga tagasi😂

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

mis moodi tal see ülekanne siis ratastele läheb?

 

Ma arvan, et Audi käigukasti läbi, või kui tõesti ei ulata siis saab kasutada ka sellist lahendust nagu sportautodel ( ka näiteks e30 eakaaslasel Porsche 944), et käigukast ja differ on kokku ehitatud, ning mootor üldse eraldi. 

Mispärast see mootor siis kokku jooksis? See läks ju ometi uute osadega kokku v.a kolvid. Lasin teha selle mootori. Ennem remonti oli see vanaraud mille lolli peaga ostsin Tabasalust, omaniku väitel korras mootori pähe. Karter oli lapitud silikooni, pleki ja kipsikruvidega ja ulme nõgikihi all.

Ei tea miks kokku läks,päris suur tiks oli tal juba ju ostes sees,ning suitses ka päris korralikult.

Mu rull sai täna siis 30ne aastaseks :D Palju õnne talle.

Muudetud , muutis mkmk

35a pärast saab pensionile ära minna, puhkama kuusakoskisse :D

Enda fl sai täna 27a vanaks, dokudes vähemalt 01.04.1988

Muudetud , muutis pold1

krt politsei pidas mind täna kinni taga tulede pärast ja siis tundsid pensiini lõhna ja avastasid et mu auto paak lekib ja ei lubanud sellega edasi sõda et pean puksiiri tellima aga mina tark pea tulin sellega slepis ära   :D oleks sõites tulnud ja uuest politseile hammaste vahele jäänud oleksin trahvi saanud kuni 1200 euri. 

Muudetud , muutis harcore

Pooled e30-ned lekivad vähem või rohkem kütust. Bensiini või diislit.

See on muidugi hea plaan, et ootame tee ääres puksiiri ja lekitame kütust, kui oleks võinud kiirelt koju sõita lasta, et saaks vea likvideerida vms.

leitsin täna vea üles pensiini pump oli kogu kuppatusega lahti  ja sealt see bensiin ka lekkis järsult minna andes ja ka pidurdades  tegu siis e36-ga 

Muudetud , muutis harcore

Eix sul siis uputab üle, leek ka taga sõites või?

Ise pidasin silmas E30 tüüpilist viga, ehk roostealdist paaki. Aga harcorel siis seda viga ei ole, kui E36, sellel plast paak.

Väike küsimus, nimelt eile käis vihm üle ja avasin hiljem pagasniku ning mõlemas nurgas oli kate märg. Nimelt siis ülemistest nurkadest oli tilkunud. Luugi tihend on uus ja korralik sealt vaatasin ei saa nagu tulla. Mõtlesin äkki jookseb kuskilt tagaklaasi alt tihendi vahelt sisse ja mööda kere seestpoolt tuleb ja tilksab pagasniku. Kuigi klaasitihendil ka nagu midagi ei märkanud. On kellegil ehk olnud nii ja oskab nõu anda? M0g4kl.jpg

Tilkumise kohta ei oska midagi arvata, ju ta tihendi alt või pealt siis ikka pressib läbi kuskilt. Pane äkki mingi kuivatus paberi taoline asi sinna tihendi vahele sissepoole ja kasta väljast. Äkki siis saad jaole, kus kohas see leke täpsemalt. Aga mis mulle meeldib on kena pagass ja pagassi luuk. Kas see kate luugil on tehase oma või ise aretatud ja tööriista kast on E34 oma või pandi selliseid suuri ka E30-nele?

Kui klaasi pole nööriga kakutud, kere sealt korras, siis tagaklaasi juurest sisse tuleku vöid täielikult välistada. Kas tihend on tutikas vöi korralik vana?

Täpselt sinu märgitud kohtades on kere liitekohad, kui autol tagaots taevale lähemal kui esimene, siis koguneb vesi sinna nurka ja tihendi alt jookseb sisse nagu kolin.

Ühel minu koostatud autol oli samamoodi, silmaga koha näha. Aitab tutikas tihend vöi silikon. Kuna see tihend pole ette nähtud ära vötmiseks ja tagasi panekuks niisama.

Suur kast on e30 olemas, aga mitte selline ja sellise kattega.

Nõus Eix-ga.

Eelmine aasta tegin ise ka sellise tuvastasin et sealt liitekohtade vahelt tuli tuppa täpselt siis kui tagumine ots kõrgemal.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus