Hüppa postitusse

Lobamokkade rubriik


P2hkel

Soovitatud postitused

Ei, me oleme lihtsalt nii palju neid M20 mootoreid kokku ostnud, et strokerit ehitada ja käigukaste saaks. Kaasi on peeti endal ka läinud. Praegu ühtegi tervet 885-te polegi enam viimane läks autole peale. 1 kaane seest sai sport nuka, see oli kohe peetis (kuigi ei teadnud)

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Tüüpviga pidi pikkupidi pragu olema nukkvölli all, seda siin vanasti pidevalt mainiti.

Kunagi käis üks nuka alt täis pikkuses keevitatud kaanega mootor läbi, rohkem pole näinud ega kuulnud mingitest kaane probleemidest kellegil. Ära karastunud selle paarikümne aastaga ve :D

Kaane keevitamine ei päästa.mõra sees siis viska minema.erinevaid varjante proovises järgi proovitud.

samas seda 4ja 5 silindrivahelist mõra jama pole ka kohanud.

Ikka pikkipidi nuka liini alt läeb pooleks.

Paljud tevad ju Lauri Sootsi e30 kiirendus masinat.sõidab 3bar rõhuga ja ja m20 kaan peab ilusti vastu küll.

Ei ütleks küll et m20 kaan s**t on vms nussib.

Samamoodi võib ju ükskõik mis moto kaan hakata niiviisi näkku panema vms.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

On ikka küll s**t kui ta uuena katki läks pidevalt. Tõenäoliselt on osad kaaned praagid lihtsalt Venna töökaaslane UM-is ütles et tal ka kunagi ammu ammu oli e30, millel läks samamoodi lampi, tol ajal pidi köhima üüratu summa et seda uut saada.

 

Muide kaane nööki oli esimestel (enne E30) autodel veelgi rohkem.

Muudetud , muutis oo7
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Metric Mechanicsil olemas M20 jaoks kohandatud kaanetihend, kuna probleemiks pidavat olema halb jahutus 4. ja 5. silindri vahel. Turbokatel nagunii kaanetihendid teised või midagi veekanalites kõpitsetud, ehk seepärast kestavadki. Kuna viga pole kaanes endas, vaid mingis inseneriapsus, siis väikeste modifikatsioonidega peaks pragunemist saama vältida.

  • Meeldib 1
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Metric Mechanicsil olemas M20 jaoks kohandatud kaanetihend, kuna probleemiks pidavat olema halb jahutus 4. ja 5. silindri vahel. Turbokatel nagunii kaanetihendid teised või midagi veekanalites kõpitsetud, ehk seepärast kestavadki. Kuna viga pole kaanes endas, vaid mingis inseneriapsus, siis väikeste modifikatsioonidega peaks pragunemist saama vältida.

 

Victor Reinzi tihend on ka erineva laiusega jahutuskanali avadega, kas see on see kohandamine ?

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Eks vastavalt aastale on mingiaeg kaani kohandatud ümber jne.

Kui ei eksi on seda 885 koodiga kaant kas 3 einevat varjanti ehk????

Sõber seda m20 motot 7aaastat juba risti rästi lahkand,kui kaanes mõra tuli oli see pikki nuka liini pidi,kordagi pole selle aja jooksul kuulnud,et oleks miski 4 ja 5 silkuvahel aint vms...

Tihend aga nagu enamus kasutab....Victori reinz tavaline m20 tihend :)

Hind ja kvaliteet täitsa norm :)

Võimalusi ja juhuseid kindlati mitmeid ja mitmeid miks ja millepärast võib see mõra tulla kas m20 kaanes vms ükskõik mis teises mootori kaanes.

Võibolla tõesti mingi aastakäigu kaane partii võis olla sitem... Shit happens!

;)

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Mul on M43b16 E36 mis veidi raskem on aga mul on ta kõikunud 6,8 ja 9,9 vahel. 

 

Viimane tuli talvel külmaga kui sai asja kõvasti piinatud. Üldiselt kütusekulu võrreldes 2,7L E30-ga on keskmiselt 1-1,5L vähem.

 

 

Kui ma sõidan põhiliselt linnas ummikutes ja veidi mööda tartu maanteed, enamasti 4000 pöördel, siis on keskmine natuke alla 9. Juhul kui Tallinnast väljas elad siis on see väga palju, mul võttis ta siis mingi 7,xx

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Ega kellelgi Tallinna/Rapla kandis katuseriide kinnituse kummijunne ei leidu? Need kuhu kinnitus traat otsapidi sisse läheb. Tundub, et värvitöökojas on need välja nokitud ja 7 tk neist ära kaotatud.

51441815634.jpg

Muudetud , muutis Chulo
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus