Hüppa postitusse

Sul läks siis küll hästi :D Ma tõmbasin ka endaarust rahulikus kohas Nissaniga pmt mendi nina all kässarit ja kus alles tuli pahandama :D Ludas trahvi ka teha, kui mingid jäljed maas peaks olema :D ju siis ei olnud :D

  • Vastuseid 8,6tuh
  • Vaatamisi 1,1m
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Mitu meeldimist see postitus saab, kui ma mainin 2015 särke? Huvilisi?

  • Sel aastal tegin omale ka katusele selfie sticki    

  • Lähen ühte ix 2ukselist vaatama ja tal veel ka selline pill müügis 😁eks näha kas tulla 0-1 või 2 autoga tagasi😂

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

Fakt on see, et kütusetrass kuni pumbani peab olema õhuvaba. Otsest erilist probleemi nagu ma aru sain, siis antud autol ei ole. Kaootiliselt lonkab ja vahepeal toimetab kenasti. Samuti on võimalik vaatlusel tuvastada mullide liikumist (kas pumba poolt või tingitult käsipumbast ja pealmise membraani liigutamisest). Eks konkreetse põhjuse leidmiseks peab süvenema antud autosse. Seepärast sai ka viide sinule tehtud, kuna sa oled TD-ga kokku puutunud.

Muudetud , muutis TrvP

Mul samamoodi mullid sees, aastaid olnud. külmana käivitades lonkab mõned sekundid ja vaja gaasi anda käivitamisel. Tõenäoliselt ei tekita see neid probleeme, kuna muidu töötab ilusti, lisaklapp vahel ja e34 käsipumbata jalg on ka.

Hei, kas keegi tartus sillastendi oskab soovitada? Äkki on mingi hea hinnaga koht.

Aitäh! :upside-down-face:

Nii küsimus suurele ringile kas mul oleks Odavam korralik kere otsida või see kere lasta ära keevitada? 

Keevitada igal juhul. Korralikku kere sa ei leia. Leiad lihtsalt kere mis kestab veel mõne aasta. 


Oskab keegi soovitada mõistliku hinnaga keevitajat?  Mul vaja üks Ford transiti kastika kabiin ja raami natuke keevitada. Pole vaja näituse asja vaid lihtsalt tugeva plekiga töölooma.
Ei ole endal lihtsalt aega teha.  
 

Samas ikka oleneb kere seisukorrast ja ning töömahust. Kõike keresi paraku vaja vähemal või rohkemal määral korrastada, kui põhjalikumalt uurima hakata.

Mu rullikal vaja parem tagumine koobas,paremalt poolt mõlemad poolraamid, mootori ruumist vaja teha vasakult poolt vedru kanduri juurest ja esimesed jalgealused nurgad. Tegemist ikka on. 

Jälgides siiani su edusamme, soovitan pigem raha koguda ja mõni korralikum valmis asi osta millega sõita saad.

 

Muudetud , muutis sass

@soonikx. Tänud tõstsid motivatsiooni ja alla ei anna jätkan selle rullika edasi ehitamist. Ma leitsin ka keevitaja kes kere ära teeb. 

Mul juba on põis suurest õnnetundest pilsnerit täis.Edasiminek peab toimuma,seega torti kirjaga"2000" saab ilmselt  aastal 2026 Oorel Touringu pakiruumist.

Muudetud , muutis sass

Kas kellegil kogemust sellega, et pooltuled põlevad kogu aeg? Lüliti ja süüde väljas. 

 

Käisin täna raunexsis ja uurisin taga paneeli hinda ja see maksis tiba üle 400euri. Kas kusagilt saab veel odavamalt? 

Stange plastikul selline pisike ruudukujuline kate kunde pool. Selle võtad ära ja keerad pukseerimisaasa sinna otsa :smiling-face-with-smiling-eyes:

On jah taitsa olemas. Huvitav kas sinna mõne teise auto aasa ka keerata annab?

Originaali ju omati alles pole.

Tänud)

Peaksid sobima ka teiste vanemate bmw-de keeratavad aasad. Endal vist e34 oma pagasnikus.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus