Hüppa postitusse

Sul läks siis küll hästi :D Ma tõmbasin ka endaarust rahulikus kohas Nissaniga pmt mendi nina all kässarit ja kus alles tuli pahandama :D Ludas trahvi ka teha, kui mingid jäljed maas peaks olema :D ju siis ei olnud :D

  • Vastuseid 8,6tuh
  • Vaatamisi 1,1m
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Mitu meeldimist see postitus saab, kui ma mainin 2015 särke? Huvilisi?

  • Sel aastal tegin omale ka katusele selfie sticki    

  • Lähen ühte ix 2ukselist vaatama ja tal veel ka selline pill müügis 😁eks näha kas tulla 0-1 või 2 autoga tagasi😂

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

Minu kunagine auto, praegune tagasihoidlik omanik ei ole teemat teinud. 

:respect:

Muudetud , muutis Vahtraleht

Kas photoshopi kunni ka leidub meie seas ?

No kes vaataks pildi tehnilise poole üle , pilt ise on kehva kvaliteediga .

Et mis on juurde lisatud jne ?

 

Oleks tänulik abi eest , PS -i jäta kontakt .

Muudetud , muutis ryan

Küsimus. Kuidas see junn õigesti käib? Tegemist siis karbikatete tiivapealse osa kinnituskruviga. Ühes diy õpetuses nägin kuidas tüüp lõikas karbikatte kõrvale kääridega vahe sisse, et see asi panna paika, aga see ei saa elusees õige lähenemine olla.

lg_4b4fb38b-8c16-4596-a325-11c9396a5c4d.

Kataloogi järgi käib see esimese otsa ülemiseks kinnituseks, mitte alla nagu seal foorumis ta toppis. Kataloog näitab ilusti ka kruvi mis alla käib. Ega see et seal pildil ta keskel on, ei tähenda et keskele peaks käima :)

Pildil läheb järjest üles vasakule, üles paremale ja alumine kinnitus.

Kõike ei saa kataloogi järgi võtta.

Reaalselt sellist kinnitust ei ole, olen neid ju omajagu tehasepaigalduses maha võtnud ja ka külge pannud.

Sellepärast küsisingi. Ja muide kui ma vin-koodi järgi võtan, siis see kruvi mis sinna alla peaks käima on üldse mitteaktiivne. Proovi AA22222.

 

Soovitage kedagi pealinnast või Harjumaalt, kes teeks rullile pisemat kereremonti ja vajadusel värvimist. Esipõll on paremalt poolt veidi kõver peale äärekiviga kohtumist. :ipb-happy-smile:

8.3.2017 kell 15:52, Sleppnurm ütles:

Oleks vaja nõu. Vaja oleks rentida mootori kraana, kust soovitate seda teha?

 

 

4 tundi tagasi, Chulo ütles:

Sellepärast küsisingi. Ja muide kui ma vin-koodi järgi võtan, siis see kruvi mis sinna alla peaks käima on üldse mitteaktiivne. Proovi AA22222.

 

Küsisid jh, aga hakkasid ikka vastu punnima :)

Sellise vin koodiga auto oleks pidanud rikkumata jääma üldse :D

316 selliseid asju ei pakutudki minuteada, aga proovisin, kõik koodid on aktiivsed selle vin koodi alt.

 

Jälle panin pange. Kui tiiva pealt vaatasin seda alumist kruvi, siis oli mitteaktiivne.

Aga üldiselt jah, siis viskan need kaarega kruviämbrisse ei hakka pikemalt pead murdmagi.

Kahtlus, et m21b24 elektroonilise pumba pistikus (see suurem pistiku kooslus, mis ühendab mootorijuhtmestiku pumba omaga) mingi ühenduse error. Kas keegi teab peale H2, kust saaks neid sisemisi klemme ja taolist pistikukorpust tellida + kattekummid? UM (kas UM-is miinimumkogused suht samad, mis H2-s)?

 

Kui kellelgi juhuslikult selline korras pistik mõlema poolega (emane + isane) vedeleb (või mehaaniliselt katkine el. kõrgsurvepump), siis PS.

Muudetud , muutis TrvP

UM ei ole miinimumkoguse teemat, suure tõenäosusega on mingitel pistikutel veel samas mõõdus klemme. Miks sa arvad, et sul seal ühenduse jama, klemmid rohelised?
Mu kunagisel tdi audi 100 oli pumba juhtmel kuskil sees mingi error, kui enam käia ei tahtnud siis aitas kui pumba ääres juhet sai natuke sakutatud :D 

Suvel olid need klemmid jh oksüdeerunud kergelt, sai Würthi kemikaaliga leotatud ja siis võimaluste piires seespoolst emaseid ja isaseid klemme karestatud vms.

 

Sai siin kolmapäeva õhtul autoga u 40 km sõidetud ja siis 30 min Sikupilli maa- aluses parklas pargitud, mis ilmselgelt meeletult niiskust täis. Kui hakkasin sealt ära sõitma, siis rull ei tahtnud enam üldse käia (poos, hingest kinni ja siis vahepeal jälle käis natukene korralikult jne). Seisis 1h maja kõrval, kontrollisin vaakumvoolikud üle. Panin käima, käis korralikult. Kui mudida ja väänata pumba juhtmestiku, siis hakkas pill samamoodi puterdama.

 

Minu talupojamõistus väidab, et peaks esmalt selle pistiku korda tegema + uued kaitsekummid sinna ümber jne (muidugi ei ole välistatud, et kusagilt mujalt keskelt juhtmes kala). Samuti ka juhtpihusti juhtme pistiku ära vahetama, kuna avastasin, et juhtmete rüüs isase pistiku juures katki.

Muudetud , muutis TrvP

Kas tagumine sillatala on kõigil E30-l sama?
Või on R6 pillidel see tummisem tükk kui R4 masinatel?

IX vist eraldi teema?

Tänud. 

Vaatasin bmwfans kataloogi. Seal ix nimekirjas ei näidanud. Üleüldse aegajalt ei saa kataloogi usaldada. Peab ikka foorumist üle küsima, kuidas asi päriselt on :D 

Hei, küsimus suurele ringile. Kust kohast Tallinnas on võimalik pühapäevasel päeval 205/40r16 rehve saada.:grinning-face:

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus