Hüppa postitusse

Vahtraleht

Foorumikasutaja
  • Postitusi

    62
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    3

Kõik, mis Vahtraleht postitas

  1. Kiidan ning soovitan Margust. Viskasin talle tavapäraste bemarite vahele 2020 kevadel ühe mersu w124 kere ja mina olen tulemusega hetkel väga rahul! Koostöö oli sujuv.
  2. Vahtraleht

    Lobamokkade rubriik

    Minu kunagine auto, praegune tagasihoidlik omanik ei ole teemat teinud.
  3. Kunagi sai endale soetatud tuhinaga, et saab miskit sportlikumat sisu ehitama hakata, aga käiku ei läinud ja nüüd on tasapisi jalus ja ehk kellegil on vajadust, Minu silma järgi ei saa neid asju kohe paigaldada, vajalik remont. Kupeele esiistmed, tagaiste ning polstrid. Varasemalt keegi neid juba oma silma järgi ümber teinud. Kõik detailid vajavad esialgu puhastamist. Esimesed istmed vajavad kindlasti remonti (juhi oma mitmest kohast katki jne), või saab keegi omale siis juppe. Kõrvalistuja omal mõlemal pool turvavöö kinnitused kuna see olevat viimati olnud juhiistme asemel käigus. Asuvad Jõgevamaal, aga tihti käin Tartus ja transport minu poolt linna piires, kellel soov kaugemale, saame kokkuleppele. Hind kogu kupatus 80.- Pilte: http://album.ee/album/270616/50356667 5291300
  4. Vahtraleht

    Kes, kus ja keda nägi

    Kas keegi on näinud minu endist 434BCR punane kupee pre-facelift, väidetavalt läks Pirita kanti. Aus pill oli ja nüüd pool aastat hiljem süda tilgub verd, kuidas autol läheb. Keegi ikka pealinnas liikumas läinud, või tõesti asi kurb ja auto vedeleb ei tea kus??? Minu usk ja lootus oli anda reliikvia üle järgmisele austust avaldavale omanikule...
  5. Võib teema lukku panna.
  6. Vahtraleht

    Kes, kus ja keda nägi

    Must facelift sedaan ilmus Maaülikooli ühiselamu parklasse möödunud nädalal ja siiani pole liigutatud. Ootab ehk paksemat lund, kuna IX
  7. Tõstan! Septembri keskel tegin väikse tiiru, sai ämblikud summutist välja puhutud... kõik mis autol küljes, töötab. Pärast seda pesu ja talveunne. Kuna tali peatselt ähvardab siis autole talverehvid riiulis olemas, 14 tolli origin. kärgedel. Ootan huviliste hinnapakkumisi.
  8. Vahtraleht

    Lobamokkade rubriik

    E30 pisiku levitasin ka oma neljajalgsele sõbrale, paarist km piisas. Aga peabki ju valvur teadma, mille eest ta vastutab! Pilt ise aastast 2011.
  9. Vahtraleht

    Kes, kus ja keda nägi

    Kasutataja Poochi tuli Tartus Maaülikooli kompleksi juures oma oranži faceliftiga vastu. Mõni rull ikka Tartus liigub.
  10. Tuleva nädala kolmapäeval ehk siis 17.sept oleks huvilisi?? Endal plaan rullikas päevavalguse kätte ajada ja Tartusse sõit ette võtta.
  11. Metsamees... Maaülikooli metsatööstuse magistri 1 aasta varsti lõppemas.
  12. Vahtraleht

    Kes, kus ja keda nägi

    Täna hommikul põristasin Jõgevatreffi laagrist minekut ja Kuremaa lossi taga seisis tumesinine/lillakas facelift cabrio, number polegi enam meeles, aga viisakas auto tundus... kuna tsiklijopest annab seda nutikat nutitelefoni kätte saada, siis ei viitsinud pilti ka teha.
  13. Võib teha pakkumisi PSi, mõistlikele vastan.
  14. Auto ootab endiselt tõsise huvilisega kohtumist! Uuel nädalal võib-olla sõidan ühe Tartu tiiru ja olen avatud pakkumistele kokku saada ja autot näidata.
  15. Tahan oma hobiauto järgmisele E30 fännile üle anda. Tehnikat on palju käes ja mul ei ole aega selle autoga enam tegeleda nii nagu plaanisin mõned aastat tagasi. Ülimalt kahju on küll kui ta ära läheb, aga tahan ta parema peremehe kätesse! Kui ei, siis seisab tõesti edasi. Seetõttu püüangi leida uue peremehe esialgu foorumi kaudu, kui lähiajal keegi tõsisem huvi ei tunne siis läheb suuremale ringkonnale pakkumisele. Tegemist siis 2.0 liitrise (95 kw) mootoriga pre-facelift kerega masinaga. Autol kat. all ja passis sees. Esmane reg. 11.02.1987. Värvuselt punane. Katuseluugiga variant, el. peeglid ja töötavad, 4,10 type 168 LSD differ, 4X Bilstein B6 amordid, strutbar ees, sportrool ( originaal olemas). All 15 tolli musta värvi valuveljed suverehvidega. Sisu tavaline ja terve. Aknad on vändaga, kuigi tehases on lülititega konsool juba paigaldatud, tagaklaasi soojendus. Auto teema läbi aastate: Sain ta otse saksamaalt 2010 aasta augustis (tuli treileril). Spidomeetril oli siis 168 300 km. Tänase seisuga on see number 180 200. Minu käes sõitnud laias laastus läbi nende aastate 12 000 km. Alates 2013 maist on kilomeetreid kogunenud vaid 500 ringi. Panen siia väikese päeviku mis kirjas ja meeles ning millal autol tehtud on: august 2010 (168 315km)- mootoril kõik rihmad, rullik, õli, õlifilter, bensiinifilter, õhufilter, õhufilter, otsatihendid, küünlad, jahutusvedelik, termostaat, õhupuhasti ja sisselaske vaheline suur lõdvik, uued Bilstein B6 amordid esisillale+ tugilaagrid. november 2010- uued kojamehed, korrosioonitõrje kerel oktoober 2010- uued Bilstein B6 amordid tagasillale + uued padjad detsember 2010- paigaldatud type 168 LSD 4,10 ülekandega, uue õliga aprill 2011- uus summuti tagumine pütt+ pidurisilindrid taha juuli 2011- uued suured tagasillapuksid mai 2012(177 200 km)- uus veepump + uus jahutusvedelik juuni 2012(177 859km)- bensiinifilter ( mootor ei käinud õieti ja hakkasin filtri vahetusega muret lahendama, aga hoopiski temperatuuri andur jamas) september 2012- strutbar ette, väiksed keevitused kerel + uus ja põhjalikum korrosioonitõrje, koopad uue mastiksiga üle, talad, poolraamid, tiivad seest, pagassi küljed seest kõik õliga üle, kapott seest, samuti tagumine luuk, üldiselt kus vähegi varjatud plekivahesid leidsin, sinna õli pritsisin. September 2011 kuni mai 2012 auto seisis sest olin välismaal. mai 2012(179 700km)- mootoril õli + filter Möödunud suvel umbes 400 km ja uuesti talveunne. aprill-mai 2014(180 100)- plokikaane tihend ( lekkis õli eest nurgast), sisse ja väljalaske tihendid, klapisääre tihendid, klapikambrikaane tihend, plokikaane lihvimine, klapid sooveldatud, nookurvõllide otsatihendid, klappide reguleerimine. Juhipoolne tagumine tiivakaar vahetatud+ värvimine ( vana kaar oli autol minu kätte jõudes kergelt haiget saanud) Karbid üle värvitud+ korrosioonivastast õli jälle lendas koobastes, pagassis ja salongis. Ülevaatus juuni 2015, kindlustus olemas. Hästi säilinud auväärt ja silmapaistev pre-facelift E30, autoga vaeva nähtud ja sõidetud vähe. Olen püüdnud teda hoida originaali lähedasena ja tahan et järgmine omanik oleks sama mõtteviisiga. Täna tehtud pildid: http://album.ee/album/270616/50344667 Tagavararatas on olemas ja korralik, pagassi põhjamatt samuti, pildi tegemiseks võtsin lihtsalt välja. Salongi on cd makk ka olemas ( ei ole originaal), aga pole jõudnud sisse panna. Origin. rool on olemas. Vanemaid pilte alates auto soetamisest: http://album.ee/album/270616/50243999 Enne minu kätte jõudmist oli auto väidetavalt kollektsionääri käes. 27 aasta vanuse auto kohta minu arvates heas korras. Kere kõva, karbid head, aga täpsemalt näeb piltidelt ja kõige kindlam on huvilise oma silm. Mootoril plaanis klapid uuesti reguleerida, aga seda pärast mõnesaja km läbimist, et nad sisse töötaks. HIND: 3100 eurot, tingimisruum on minimaalne Asukoht: Jõgevamaal Saare vallas ( Jõgevalt 25 km, Tartust 45 km) Küsimustele vastan nii PS-i kui telefoni teel numbril 5291300.
  16. Vahtraleht

    Kes, kus ja keda nägi

    Avastasin eile Eestimaad ja käisin Karksi-Nuias, ühest aiast paistis särav ja küllaltki värske välimusega punane facelift sedaan, saksa kollasete transiitnumbritega. Silm ei seletanud numbreid kaugelt, et aru saada transiidikatest kaua see on seal juba olnud, aga kellegi oma foorumist? Kohalik tuttav väitis et see on seal juba "ammu".
  17. Vahtraleht

    E30 väärtus

    Hind on suhteline mõiste. Uunikumi säilitamist minu arvates ei saagi teha raha nimel, et ostan täna ja 10 aasta pärast müün kallima hinnaga maha. Et see auto säiliks ilma täieiku kasutamiseta näiteks 10 aastat samasuguses konditsioonis, see nõuab väga häid ja huvitavaid säilitamistingimusi, no minu arust pmst võimatu, miskit ikka idaneb, väsib ja "sureb" öhesõnaga säilitatav auto vajab NIIKUINII raha, et säilitada tema sõiduvõime ja omadused vastavalt "sünniajale". Pigem on tõsine hobiautoga tegelemine ja hoidmine kui elukutse. Teed paar sõitu südasuvel (sellisel juhul eesmärgiks ikkagi auto säilitamine), ehitad vastavalt oma soovidele ( no põhisuund ideaalis oleks ikkagi originaalsuse säilitamine) ja tunned auto omamisest lihtsalt rõõmu kui tänaval teised järele vaatavad... üldiselt tegeled oma autoga siis kui sul aega ja tahtmist. Ideaalis kanduks selline hobiauto põlvest põlve, aga jah siinkohal on raske arvata ma loodan, et mitte ainult minul vaid ka paljudel teistel, et kus kurat mina tean kas minu tulevasest lapsest saab ajaloohuviline tehnikafänn, kes oskaks seda hinnata??? Juba Eesti kliima ja teeolud lihtsalt "söövad" auto ära tee mis tahad. Raske on meie tingimustes midagi säilitada, mille toome siia E30 näitel nende sünnimaalt. E30 hinda saab küll arvestada rahas, aga minu arvates on ikkagi väärtuslikum tema linnapilti ilmumine ja veel enam selle auto omamine. Muidugi mõtlen siin ikkagi viisakaid autosid, millele saab järgi vaadata. Aga usun, et "varsti" ongi jäänud kogukond, kes omab säilinud isendeid või korralikult taastatud. Järjest olulisemaks muutub minu arvates e30 müüja seisukoht, kelle ta auto müüb. Kas samasugusele fännile, kes autot hoiab ja autoga edasi tegeleb või "suvalisele" härrale, kes auto lihtsalt aastatega maha kannab. Kindlasti on ka väga lai teema mis tähendab "korralik" E30 ühele või teisele ja sealt tekivad erinevad väärtushinnangud.
  18. Vahtraleht

    M: 318i sedaan 1984 220.-

    Kus külakeses Jõgevamaal see auto seisab?
  19. Vahtraleht

    Lobamokkade rubriik

    Kurjam, on jah hoopiski siiski korvistmetega tegu. Kere säilivus sisemaal on normis, kuid ookeaniäärsetes linnades võib seda soola õhus olla väga palju kui tuuline ilm. Ning hinnapiir on tõesti kusagil 2000 euri siin sõitvatel rullikutel, Kõige suurem müügipõrgu on www.gumtree.com.au.
  20. Vahtraleht

    Lobamokkade rubriik

    Tervitused siit Aussimaalt! Rullikaid siin nähtud nähtud sõitmas, aga sain lõpuks ühele seisvale ka pihta ja lähedale. Canberras nimelt sõitsin juhuslikult mööda, ja no ots ringi ja tagasi ja pildistama ja katsuma, uurima Pikalt seisnud juba seal teepervel, kuna "ülevaatus" käib kleepsuna klaasi peale ja see juba 2 aastat kehtetu, kusjuures niimoodi müüakse siin autosid, tänava äärde, silt peale hinnaga ja tel. nr. Päris korralikus seisus paistis muidu, ainult värv tuhmunud, nagu siin aussis päike ikka toimetab kõvasti. Omanikku ei leidnud, käisin ukse taga küll, et mängiks natuke lolli ja uuriks kas müüa, et saaks uksed, luugid lahti, olin parajas backpackeri välimuses ka parajasti oma seljakotiga Ja üliharuldased recaro istmed sees, aga aknad nii sitased, et õieti pildile ei saanud neid. Aga rõõm ja kodune tunne oli küll selle auto juures, mis siis, et rool valel pool. Kere ilusas seisus, sirge ja koopad möllud ka puhtad nagu siin maal kombeks. Roostet tagapõllel leidsin natuke. Aga hüva vana aasta lõppu teile rullikapere siit soojalt saarelt!
  21. Vahtraleht

    Lobamokkade rubriik

    Võtsin ette pikema reisi ja istun nüüd Canberras Austraalia pealinnas. Kodus oma autot talve/suve unne pannes kartsin, et siin valepoole liikluses ja heaoluriigis rullikaid näen ainult müügikuulutustes, aga joppas ja juba teisel päeval tuksus kiirteel hall kupee prefacelift vastu ja üsnagi viisakas nägi välja... Plaan pikemaks ajaks jääda ja autot on mul ka ilmselt vaja, hea meelega ostaks rullika, aga pruugitud autosid on lihtne osta ja üliraske müüa ja sellist autot tee äärde vedelema jätta... seda ma ei suudaks pealegi piltidel tunduvad siinsed rullikad ikka umbeviisakad. Müügihindasid on igasuguseid ja "backpackerile" jääb rullikas tavaliselt kalliks autoks... Päikest teile kodumaised rullijad, mina vaatan oma autot praegu ainult pildi pealt
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus