Silver Horn Postitatud 21. veebruar 2016 Postitatud 21. veebruar 2016 http://www.google.ee/search?q=e30+cd+holder&client=safari&hl=en&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwipzsv-qYnLAhWLWSwKHTcSBh8Q_AUICCgB&biw=1024&bih=672#imgrc=vVf6m8CxCSePWM%3A äkki see.
Margo Postitatud 21. veebruar 2016 Postitatud 21. veebruar 2016 Usun, et see ikka rohkem e34 või e36 kraam. 1
TrvP Postitatud 21. veebruar 2016 Postitatud 21. veebruar 2016 (muudetud) R3vlimited foorumis üks tüüp kirjutas ka, et see e36 pealt ja vaja liiga palju ümber teha. Tglt oleks päris vinge omada e30s sellist Muudetud 21. veebruar 2016, muutis TrvP
-vr6- Postitatud 22. veebruar 2016 Postitatud 22. veebruar 2016 Krat peaks ikka e30 ne pealt ka neid leidma.
m20b20 Postitatud 22. veebruar 2016 Postitatud 22. veebruar 2016 23 minutit tagasi, -vr6- ütles: Krat peaks ikka e30 ne pealt ka neid leidma. On cdhoidja aga mitte käetoena.
-vr6- Postitatud 22. veebruar 2016 Postitatud 22. veebruar 2016 Selge siis minu viga,Ilmselt siis ikka 34ja pealt pärit.
zero Postitatud 22. veebruar 2016 Postitatud 22. veebruar 2016 Mul oleks vaja mootori sissesõiduks õli vaja, aga mis õli peaks kasutama m50b30 mootoris? Tavalisel 2.5 mootoril soovitatakse 10w40 ja 5w30 õli kasutada enamasti. Tõukuritele vist meeldib vedelam õli rohkem? Suveautoga siis tegemist.
Tranter Postitatud 23. veebruar 2016 Postitatud 23. veebruar 2016 Üks E30 ka Postimehe galeriis pildile jäänud: Fotod ja video: gaasiplahvatus graažiboksis vigastas kahte inimest
sass Postitatud 24. veebruar 2016 Postitatud 24. veebruar 2016 kas E30 soojendus radiaatori ja soojaklapi on võimalik ka b osana osta? Klapp lekib ja seetõttu on juhipoolne jalgealune märg.
Silver Horn Postitatud 24. veebruar 2016 Postitatud 24. veebruar 2016 Meeldiv kui oleme! peaaegu igas maailmaa nurgas.
Silver Horn Postitatud 24. veebruar 2016 Postitatud 24. veebruar 2016 3 tundi tagasi, sass ütles: kas E30 soojendus radiaatori ja soojaklapi on võimalik ka b osana osta? Klapp lekib ja seetõttu on juhipoolne jalgealune märg. Alvadi.ee pakub soojendus radiaatorit.
RDMU Postitatud 28. veebruar 2016 Postitatud 28. veebruar 2016 Veits nalja ka, võibolla on paljud seda pilti juba ammu näinud ja äkki siitki läbi käinud, aga sellegipoolest postitan ikkagi. 3
RaidoM Postitatud 29. veebruar 2016 Postitatud 29. veebruar 2016 Kas kellegil H2-st on plaanis tellida lähiajal? Ühte jublakat oleks vaja ja ei tahaks ühe asja pärast tellimust teha.
Silver Horn Postitatud 29. veebruar 2016 Postitatud 29. veebruar 2016 Mul vaja H2-st uste hingede rem.komplekti.
Vengerfeldt Postitatud 29. veebruar 2016 Postitatud 29. veebruar 2016 Mul vaja kuskilt 91a touringu esitiibasi (b-osa, esimesed) kas neid saab sealt H2est? kuskilt 91a touringu esiuksi (ilma läbiva roosteta)
RaidoM Postitatud 29. veebruar 2016 Postitatud 29. veebruar 2016 H2-st saab vist ainult A-osa asju. Tiib ca 220euri tk sealt.
eix22 Postitatud 29. veebruar 2016 Postitatud 29. veebruar 2016 ilma läbivata uksi leiaks, b tiivad hea hinnaga saad tartu milbaumist (esmakordselt nägin, et b osana vanatüübi pre tiiva järgi tehtud, seega fl panekuks vaja pisut töödelda ja lõikuda isegi siseosa) h2 tellimuse teen lähipäevil, kel huvi.
madka007 Postitatud 1. märts 2016 Postitatud 1. märts 2016 Veits nalja kah vahepeale Kollektori poleerimine........... eelmine nädal sai siis sõpsiga arutatud, et oma doch opelile oleks vaja tiba powerit juurde saada, teadis rääkida, et kui kolled seest poolt ära poleerida, siis peaks saama, saab ka tglt ? rsk loogiliselt võttes peaks parim poleerimise vahend olema liiv või midagi taolist ja selle kiire liikumine peaks päris hästi võtma karra maha sealt seest nii, polndki muud teha kui läksin teise sõpsi juurde, kes hondasi tuunib, arvasime, et saame sellega ise hakkama ja ei hakka roppu pappi selle lihtsa asja eest plekkima wannabe tjuuneritele es-tjuuninigust või muudele idikatele top partsust jne sai karjääris rebaseliiva hangitud, see punane ja peenike, pidi parim olema. siis tõmmasime õhufiltri maha ja sidusime ca 15 kilose liivakoti sisselaske vooliku otsa. et ropult gaasitades tõmmab eest sisse ja sumpast välja, peaks nagu kõik kenasti siledaks poleerima seal t seest, nahhui neid vaja maha kakkuda ? idioodid ma ütlen ka rsk mingi kui pool kotti oli sisse imend umbes 5000-6000 pöörde peal, hakkas check engine tuli põlema rsk ja moto hakkas imelikult puterdama, nagu mingi klõbin tuli sisse ja üldse imelik rsk, pekki tuli meelde, unustasin ennem veetaset vaadata jätsin auto seisma ja arvasin, et paneme ikka õhufiltri tagasi, tiba vett ka juurde ja vaatab mis saab. Rsk proovisin käima panna ja t***, mingi 4 minca käiasin ennem kui läks ja vittu ikka puterdas ja nussis mu ajusi .. käigud lähevad normaalselt sisse ja sumpast leeki ka ei viska aga rsk puterdab. praega panin auto garaazi, aga õhtal peaks totsile tööle järgi minema, mis te arvate, saab veel sellega sõita või on mingi kamm sees, rsk sõber on ka aint hondasi tuunind ja ei tea palju opelitest ...
Tenzki Postitatud 2. märts 2016 Postitatud 2. märts 2016 http://meestekas.net/belgia-vanamees-ei-saanud-linnalt-luba-majale-garaaziukse-panekuks-mehel-on-jumala-pui-ja-ehitab-uhe-ikkagi/ Kõva vana kohe näha mis margiga sõidab 1
Silver Horn Postitatud 3. märts 2016 Postitatud 3. märts 2016 Aga E30 puhul on hea, et hakkab mõistus veel peale. Siiani pole olnud veel ületamatud probleemi.
Tenzki Postitatud 4. märts 2016 Postitatud 4. märts 2016 Jõudu pusin siin garaažis temp. Näidikuga m50b25 swap siis ja temp seier liigub 40 kraadi pealt 45 kraadile ja kõik. Panin m20 mootori temp anduri ja kõik sama... mis takistust peaks andur näitama kui mootor 90 kraadi peal? Mul praegut näitab 135 takistus ja seier 45 kraadil stabiilselt.
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse