Hüppa postitusse

Sul läks siis küll hästi :D Ma tõmbasin ka endaarust rahulikus kohas Nissaniga pmt mendi nina all kässarit ja kus alles tuli pahandama :D Ludas trahvi ka teha, kui mingid jäljed maas peaks olema :D ju siis ei olnud :D

  • Vastuseid 8,6tuh
  • Vaatamisi 1,1m
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Most Popular Posts

  • Mitu meeldimist see postitus saab, kui ma mainin 2015 särke? Huvilisi?

  • Sel aastal tegin omale ka katusele selfie sticki    

  • Lähen ühte ix 2ukselist vaatama ja tal veel ka selline pill müügis 😁eks näha kas tulla 0-1 või 2 autoga tagasi😂

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

e34 cd.JPG

 

R3vlimited foorumis üks tüüp kirjutas ka, et see e36 pealt ja vaja liiga palju ümber teha. Tglt oleks päris vinge omada e30s sellist :memeMeGusta:

Muudetud , muutis TrvP

23 minutit tagasi, -vr6- ütles:

Krat peaks ikka e30 ne pealt ka neid leidma.

On cdhoidja aga mitte käetoena.

Screenshot_2016-02-22-08-33-35.png

Mul oleks vaja mootori sissesõiduks õli vaja, aga mis õli peaks kasutama m50b30 mootoris? Tavalisel 2.5 mootoril soovitatakse 10w40 ja 5w30 õli kasutada enamasti. Tõukuritele vist meeldib vedelam õli rohkem? Suveautoga siis tegemist.

kas E30 soojendus radiaatori ja soojaklapi on võimalik ka b osana osta?

 

Klapp lekib ja seetõttu on juhipoolne jalgealune märg.

3 tundi tagasi, sass ütles:

kas E30 soojendus radiaatori ja soojaklapi on võimalik ka b osana osta?

 

Klapp lekib ja seetõttu on juhipoolne jalgealune märg.

Alvadi.ee pakub soojendus radiaatorit.

Veits nalja ka, võibolla on paljud seda pilti juba ammu näinud ja äkki siitki läbi käinud, aga sellegipoolest postitan ikkagi.

AAEAAQAAAAAAAAKVAAAAJGYxN2QzMzM3LWQ5ZWMt

Kas kellegil H2-st on plaanis tellida lähiajal?
Ühte jublakat oleks vaja ja ei tahaks ühe asja pärast tellimust teha. 

Mul vaja kuskilt 91a touringu esitiibasi (b-osa, esimesed) kas neid saab sealt H2est? kuskilt 91a touringu esiuksi (ilma läbiva roosteta) 

ilma läbivata uksi leiaks, b tiivad hea hinnaga saad tartu milbaumist (esmakordselt nägin, et b osana vanatüübi pre tiiva järgi tehtud, seega fl panekuks vaja pisut töödelda ja lõikuda isegi siseosa)

h2 tellimuse teen lähipäevil, kel huvi.

Veits nalja kah vahepeale:P

 

Kollektori poleerimine...........

 

eelmine nädal sai siis sõpsiga arutatud, et oma doch opelile oleks vaja
tiba
powerit juurde saada, teadis rääkida, et kui kolled seest poolt ära
poleerida, siis peaks saama, saab ka tglt ?
rsk loogiliselt võttes peaks parim poleerimise vahend olema liiv või midagi
taolist ja selle kiire liikumine peaks päris hästi võtma karra maha sealt
seest
nii, polndki muud teha kui läksin teise sõpsi juurde, kes hondasi tuunib,
arvasime, et saame sellega ise hakkama ja ei hakka roppu pappi selle lihtsa
asja eest plekkima wannabe tjuuneritele es-tjuuninigust või muudele
idikatele top partsust jne
sai karjääris rebaseliiva hangitud, see punane ja peenike, pidi parim
olema.
siis tõmmasime õhufiltri maha ja sidusime ca 15 kilose liivakoti sisselaske
vooliku otsa.
et ropult gaasitades tõmmab eest sisse ja sumpast välja, peaks nagu kõik
kenasti siledaks poleerima seal t seest, nahhui neid vaja maha kakkuda ?
idioodid ma ütlen ka rsk

mingi kui pool kotti oli sisse imend umbes 5000-6000 pöörde peal, hakkas
check engine tuli põlema rsk ja moto hakkas imelikult puterdama, nagu mingi
klõbin tuli sisse ja üldse imelik rsk, pekki tuli meelde, unustasin ennem
veetaset vaadata
jätsin auto seisma ja arvasin, et paneme ikka õhufiltri tagasi, tiba vett
ka juurde ja vaatab mis saab. Rsk proovisin käima panna ja t***, mingi 4 minca
käiasin ennem kui läks ja vittu ikka puterdas ja nussis mu ajusi ..
käigud lähevad normaalselt sisse ja sumpast leeki ka ei viska aga rsk
puterdab.
praega panin auto garaazi, aga õhtal peaks totsile tööle järgi minema, mis
te arvate, saab veel sellega sõita või on mingi kamm sees, rsk sõber on ka
aint hondasi tuunind ja ei tea palju opelitest ...

Jõudu pusin siin garaažis temp. Näidikuga m50b25 swap siis ja temp seier liigub 40 kraadi pealt 45 kraadile ja kõik. Panin m20 mootori temp anduri ja kõik sama... mis takistust peaks andur näitama kui mootor 90 kraadi peal? Mul praegut näitab 135 takistus ja seier 45 kraadil stabiilselt.

1 tund tagasi, Tenzki ütles:

Jõudu pusin siin garaažis temp. Näidikuga m50b25 swap siis ja temp seier liigub 40 kraadi pealt 45 kraadile ja kõik. Panin m20 mootori temp anduri ja kõik sama... mis takistust peaks andur näitama kui mootor 90 kraadi peal? Mul praegut näitab 135 takistus ja seier 45 kraadil stabiilselt.

Mina sain õiged näidud ette kui panin toas poti keema ja kraadiklaasiga mõõtsin palju vee temp. on ja sain takistuse ära mõõta vastavalt.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus