Hüppa postitusse
Postitatud
comment_37269

Tere,

Teen siis ka teema oma kapuutsikast. Pärast on hea ülevaade ja saab ehk nõu ka :ipb-smile:

Autost:

BMW 318i Convertible. Facelift. Mootoriks 1.8. Sain teiseks omanikuks eestis 08.04.2009 aastal.

Värviks on DIAMANTSCHWARZ METALLIC

Tehasest tuli ta välja nii: ABS; Leather Steering Wheel; Central Locking with Antitheft; Door Mirror / Driver's Lock Heated; Deleted Model Lettering; Softtop Black; Floor Mats Velours; Warning Triangle and First Aid Kit; Headlight Aim Control; Outdoor Temperature Indicator; Radio Bavaria C III; Rear Bench Seat in Fabric; Cassette Holder; M Sports Suspension.

Proovin nüüd meenutada kuidas asi alguse sai :ipb-smile:

Esimesel päeval kui ma ta ostsin:

20296125695d6f_l.jpg

Ja kohe garaaži:

20296151b6a5ba_l.jpg

Rool on MOMO toodang ning alguses oli selline nagu pildil (Värvisin keskosa mustaks)20296159eb6c75_l.jpg

Tehtud/vahetatud sai veel:

1. Termostaat

2. Roolil kaotatud kriginad

3. Keskkonsooli kruvid

4. Käsipidur pingutatud

5. Piduriklotsi andur

6. Nullitud service intervall

7. Paigaldatud roolialune kate

8. Tulede regull

9. Koonusfilter asendatud originaal korpuse ja filtriga

10. Uued küünlad

11. Ukse sulgumis andur korras

12. Rool must

13. Kässari klotsid

14. Rootor ja jagaja kaas

15. Mootori hammasrihm koos rullikutega

16. Originaal käigukangi nupp

17. Käigukangi kott

18. Veepump

19. Sillaregull

20. Õlivahetus (castrol 5w30)

Kuna veljed ei kannatanud kriitikat siis sain laenuks Wabbiti käest Azevid:

20296759e63a67_o.jpg

20296761828905_o.jpg

Niisiis..oli vaha uut numbrialust:

202960855a8124_l.jpg

Vahepeal sain Valerkalt mingisugused rohelised madaldusvedrud. Ei tea täpselt kui palju seal seda madaldust oli kuid imestan, et karterit sodiks ei sõitnud ning peagi andsid amordid otsad. Ostsin amordid Daqqerilt ja uued vedrud (vedrudega oli selline lugu, et ma totu ei teadnud siis veel et r4 ja r6 vedrud on erinevad. Ostsin r6 verdud -60 kuid need on ilmselgelt liiga kõrged. Tagumised punased müüsin maha).

20296055a887bb_l.jpg

20296059e45993_l.jpg

Vahepeal tagastasin Wabbitile veljed ja panin ajutiselt odavalt kätte tulnud BBS RM

20296901e9eb55_o.jpg

20226333a277b9_l.jpg

Tiidult sain kollased tuled:

20296163f33b34_l.jpg

Tegin ära katusehoolduse ja siis läks cabrio talveunne! Ise sõitsin bussiga :ipb-smile:

20296903d8174a_l.jpg

Einarilt uued veljed:

202960451f65a0_o.jpg

Pilt sisust ka:

20296363209670_l.jpg

Summuti oli ostes kohutav rakett:

20296345cdffd0_l.jpg

Sain Reinolt viisakama:

20296171a3ba72_l.jpg

20296173b4a079_l.jpg

Pikendan siis listi mis vahepeal tehtud sai:

21. UM numbrialused

22. Õlivahetus (castrol 5w30)

23. Tahavaate peegel

24. Tagaamordi tugipuksid

25. Uksepiiraja

26. Kojamehed

27. Sidur vahetatud

28. Käigukasti õli

29. Käigukasti hoovastiku simmekas

30. Pidurivedelik terves süsteemis

31. Originaal tulekustuti

32. Udutuled (kollased)

33. Esi stabika kondid

34. Summuti

35. Veepumba ja geneka rihmad

36. Esituled (kollased)

37. Udutulede relee

38. Õlivahetus 2011 kevad (õlifiltri tihend jäi vana) (5w40)

39. Õlifilter

40. Service nullitud

41. Udutulede lüliti paigaldatud

42. Udutuled ühendatud

43. Käsipidur pingutatud 2011

44. Esituled käsitsi regullitud 2011

Ja välja nägi ta siis selline:

20296285c74069_l.jpg

202963179d02d7_l.jpg

Penu poleeris randid ka ära:

20296321f6c70a_l.jpg

Muudetud , muutis Airi L

  • Vastuseid 176
  • Vaatamisi 22,6tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Oooo, avastasin foorumi jälle. Kus see jutt siin pooleli jäi. Mingi pidurite jama oli. Noh, enam ei ole, läks ise ajapikku korda (sellist asja võiks rohkem juhtuda).   Nagu juba enamus pilt

  • Eile oli siis SEE PÄEV, kus Martin mu auto valmis sai. Vurasin kohe Tartusse! Masin aeti garaažist välja ja no amps vajus ikka lahti küll. Olen tulemusega väga rahul.       

  • Nunii, aku + kaabli peab veel tegema, siis kapotialune valmis.    

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_119922

Toits kurivaim... :memeCry:

 

...aga jah, tee mis tahad, mina ei saa üle ega ümber laia randiga velgedest. Need on lihtsalt maailma parim leiutis. Teab keegi kui laia randi saab rullimata koobastega rullile taha ära mahutada ilma, et peaks midagi lõikuma või ulmeliselt ümber ehitama hakkama? Kas oli vist 9 lai? 

 

 

 

 

 

comment_119924

Oleneb velje ET-st. pre-facele läheb taha ET0 ja isegi miinuses ET alla kerge vaevaga, faceliftil asi natuke kehvem. Laius otseselt randi suuruses rolli ei mängi, aga ilma suuremate modifikatsioonideta üle 9,5" laia velge alla ei mahuta, sellisel juhul peabki juba ET0 vms olema, 9" läheb suht lihtsalt. 

Muudetud , muutis tns1

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_120851

Kuna ma olen juba nii vana (Kert ütles), siis panen vahepeal mõned asjad kirja, muidu läheb meelest ära. Ühesõnaga peale sellist vapustavat Eesti suve avastasin üks päev, et autos on täiesti arvestatav bassein. Põhjavaip oli sama märg nagu mõne mehe unenägu peale suuremat Instagrami ringi. Anyway, peale paariminutilist auto jõllitamist ja agooniahoo üleminekut  marssisin tuppa ja teatasin tähtsal häälel, et davai kus kõik tööriistad on, ma tõmban bemmi nüüd laiali ära. Endalegi suureks üllatuseks ei pidavat mul siin majapeal ühtegi vajalikku instrumineti olema. Õnneks meil on Fesarisse tehtud mõnede diagnoosiga-rullikate-omanikega ühine mölanurk kuhu on hea suuremas paanikahoos peale lennata ja muresid kurta. Niisiis tuligi härra Tiit isiklikult enda tööriistakohvriga minu juurde ja ma siis kukkusin igast kruve ja muid juppe küljest ära keerama. Peale kahte tundi, kümne erineva eriti värdja poosi, umbes viiekümne roppsõna ja muu jama oli mul see vaibanarts käes. Siis selgus, et tühipaljas vaibakuivatamise üritus muutus projektiks: keevitame-põhjas-augu-kinni-ja-nühime-muud-kohad-ka-maasikaks. Mingi päev viisin auto tuttava juurde, kes augu kinni keevitas ja ülejäänud pindmise roostekirme viitsis maha nühkida. Tööjuures segasin kokku kõige tummisema rasketehnika jaoks mõeldud pinnavärvi millest sai mitu kihti põhjale määrida. Kogu kompotist ei puudunud ka mastiks ja kerevaha ja muud toredad möginad. Nädalavahetusel libistasin ennast sujuvalt jälle tööjuurde garaazi ja toppisime sõbraga selle vaiba tuppa tagasi. Mõned kruvid jäid muidugi üle millegi pärast. :ermm:

 Kuna katusetihendid on aastatega pirtsutama hakanud ja ma ei leidnud netis ühtegi asutust kes suudaks tihendite näol custom lahendust pakkuda siis nüüd on seis selline, et tõmbasin autole peale katte, mis katab ära ainult katuse ja aknad, poolkate siis v midagi. Hetkel on tuba kuiv ja meel on hea. 

 Esistangel on ka küljes nüüd need kaks palstikust katet mis ennem tellimata jäi. 

 

Kui aega saan, siis proovin lähitulevikus udutuled eest ära võtta ja uued klaasid ette panna. Vedelevad teised juba pea aasta mul siin toa nurgas.

A ja btw auto tuleks üle lakkida.:memeErr: 

 

 

21105517_10209318990162759_7469510433940298267_n.jpg.4b00b6e3d1e274db265f4af4d7fa78c3.jpg21106490_10209318987762699_6063774374719266931_n.jpg.6dbe4b995b1489e836e0a98ded437468.jpg21150189_10209318987722698_2955621827934709130_n.jpg.1d7c5281c781d4a6cc20396c5e426bf4.jpg21231572_10209318987682697_3802398119281165804_n.jpg.279cb8b07290cc44a3b6dfc7efd166d8.jpg

Enne vaiba tagasipanekut. 

21192441_10209318987802700_374762169079994485_n.jpg.be362637d800cb71f5272b6148b54668.jpg

Härra Rait Lemberi driftiautost tegin ka pildi. Kasutatud on peamiselt Opeli ja BMW juppe.

21150361_10209318991322788_7106772609335958476_n.jpg.55a4af5dc47715b434e7befad0644ff5.jpg

 

  • 8 kuud hiljem...
  • Autor
comment_125942

Tervist 

 

Hooaeg 2018 algas mõistagi aku laadimisega. Lõpuks, peale 4 päeva laadimist sain auto tööle ka. Pöördeid ta ei olnud nõus ise hoidma ja esimene pidur oli ka kinni. Roolile hakkas juba vaikselt sammal peale kasvama, aga muidu oli kõik tip-top. Kimasin sellega tööjuurde ja esimene proper wash sai ka tehtud. Lõpuks leidsin vea miks mootor puperdas ja välja tahtis surra. Tühikäigu mootori vaakumvoolikus olid pmst augud sees. Forss aitas uue voolikuga ja voilaaa, nüüd nurrub nagu kiisu. Esimene vasak pidur oli kinni, kettad üliroostes ja klotsi ka väga palju alles ei olnud. Lisaks pidi pidurit ikka päris kõvasti tallama, et üldse midagi toimuks. Tellisin siis uued kettad ja klotsid ning sõber Toivo vahetas nad ära. Arvasin, et pidurid hakkavad palju paremini toimetama, aga no eksisin. Paremaks läks küll, aga midagi on ikka valesti. Pedaal on suht kange ja vahest on tunne nagu see suruks ennast vägisi üles tagasi. Anyway, on seda keeruline siin seletada ka. Ei teagi millest alustada. Igaks juhuks proovida süsteemi õhutada? 

 

Noh, ja siis see asi ka veel, et ma pean ennast kokku võtma ja Maanteeametile ümberehituse avalduse ära saatma. Lugesin kuskilt, et Sauele ei soovitatud pöörduda, kuna sealt ilmselt midagi head oodata ei ole. Eks see saaga saab pikk ja valus olema, mul on juba vaim valmis pandud.  

 

 

32536930_10210990985641601_6587294494104748032_n.jpg.0b3dba8130eff15b2999f2dd3ffa0868.jpg

32679842_10210990985601600_5448835703456661504_n.jpg.e185f9b930f825f095568f875c1fcd88.jpg

 

 

Profülaktika mõttes poleerisin ranti ka. Lõpuks võtsin Tiidult 14' pudelikorgid laenuks ja keerasin need JR-id alt ära. Kuna midagi sellist, mis tõsiselt huvi pakuks, turul ei ole, siis mõtlen olemasolevate velgedega midagi välja. Eks näeb mis saab.

32542296_10210990985481597_2835673722491240448_n.jpg.0bcd887c1377aa9523dd8ac9285a1384.jpg

 

 

Muudetud , muutis Airi L

  • 5 kuud hiljem...
  • Autor
  • Populaarne postitus
comment_128404

Oooo, avastasin foorumi jälle. Kus see jutt siin pooleli jäi. Mingi pidurite jama oli. Noh, enam ei ole, läks ise ajapikku korda (sellist asja võiks rohkem juhtuda). :D

 

Nagu juba enamus piltidelt näinud on siis veljed said uue värvi. Ma tükk aega mõtlesin, et mis siis nende replicate asemele ikkagi osta ja kammisin igasuguseid variante, aga ükski 100% ei meeldinud. Mõtlesin siis, et kaotada pole midagi ja värviks lihtsalt olemasolevad teist värvi. Nii sai ka tehtud. Üksjagu nuputamist oli värvi valikul, värvi välja mõtlemisel/kokku valamisel ja värvimise tehnoloogial. Jamamist oli, aga asja sai ja ma ise olen küll tulemusega rahul. Suve jooksul kahjuks väga palju sõita ei jõudnudki, kuid selle eest käisin nädal tagasi Sten-iga pildistamas ja sain ka lõpuks korralikud pildid. 

 

Midagi teistsugust siin hallis Tallinnas :) 

30495306377_6a4cca0de0_k.jpg.661be22f77a16c73b10e6489d36062e3.jpg

31560659828_6211cf3821_k.jpg.d07a723c8c5dcd131e63ae056fd47805.jpg

43618560380_796e5de7ad_k.jpg.92165a5ce26dbf018e8124b8cf6ca834.jpg

 

43618345480_47a3c982a1_k.jpg.0479b436aa05b4aefe109be4d30fee9c.jpg

45435917621_ce53db920f_k.jpg.f98eeeb43945bfc91f7f44945372b958.jpg

45435867961_17654f6703_k.jpg.6e91eacd81386049b687cc3859a05d72.jpg

Muudetud , muutis Airi L

  • 1 aasta hiljem...
  • Autor
comment_135503

Normalna, mul on aastane delay siin selle updatemisega. Aga pole hullu, enamus energiast läks nagunii Harri dragi rullika ehituse peale ja AXX sõitis suhteliselt mõõdukalt sel suvel.  Sellegi poolest saab mõne rea siiski kirja panna. 

Cabrio sai HWW custom made struti.🤤 Ärge küsige mis selle eesmärk on, mulle lihtsalt meeldib:☺️

3m08n7.jpg.6a39b1dd17f67fc293f650bb8550ee3d.jpg

 

57319840_783638695340050_8161756833971699712_o.jpg.0f17d9369ea0d1ff01a4e449680b1c6e.jpg

 

Kuna mul oli 1.8 kellablokk siis pööretega oli nii nagu oli. Selle tableti või asja vahetasin ära. 

IMG-0897.JPG.1fa69b81e522c23e6dbd431f3c6387b9.JPG

 

Läksin veits pesemisega ka hoogu. Korraks võttis kepsu nõrgaks küll, et kas vanamoor ikka käivitub veel

 või viskas sussid püsti. Aga käis nagu kellavärk. 

IMG_1589.jpeg.de568ee67287edef7e5f3df2003d9976.jpeg

 

D7511FF9-A2C8-4426-A13E-CD88374BE243.jpg.d994da3d1d757503bab6c47b59e29ade.jpg

 

Peale pesu tõmbasin karva ka läikima.  

IMG_1599.jpeg.2c1923d99905477b92f6d0576fe840e1.jpeg

 

IMG_1606.jpeg.b56fe1783ce3279810c00e3ccf5f7120.jpeg

 

DSCN2079.jpg.b6b6cd7bf6dbc7272eceffce320aca5e.jpg

 

 

DSCN2096.jpg.d1ad5a659a80ca79cf174ecd4d9a6ff6.jpg

 

 

DSCN2083.jpg.f63d708a116665b4a78d9b493606a748.jpg

IMG_1728.jpg.f744d3f6d39d9e11a95830df1866557e.jpg

 

IMG_1727.jpg.0b262cb07bcd799fe69aefd6383b47ed.jpg

 

54EB620C-B250-4325-97B3-161A4576363D.JPG.2b57a4e353c0371685ab278bb8138459.JPG

 

Minulegi üllatuseks tõi see aasta jõuluvana mulle coilid. 😍 Kevadel saab möllama hakata

1BE83803-6965-468C-8286-7AB9F1C8ED77.JPG.5e1e16b9ef6e3479cbe83fb8dc8de570.JPG

 

P.S. - veljed panen ka varsti müüki

 

Olgugi, et suvel oli kiire ja iga nv pmst tuuseldasime kuskil ringi, oli siiski aega ka paar karikat võita. Üks siis Oorelt ja teine Rapla Tuning Showlt. Aitäh sõberid :) 

Raudselt unustasin praegu mingi elutähtsa asja kirjutamata. Kui nii, siis eks aasta pärast saab vast kirja jälle :D 

 

Muudetud , muutis Airi L

  • Autor
comment_135542

Stance.ee ütles MTS kohta, et tänaval on mõnusam sõita kui näiteks BC-ga. Raja jaoks jääb liiga pehmeks ilmselt, kuid niipalju kui on inimesi on eriarvamusi. Jäikust saab juurde vajadusel ka vedrude vahetusega. Niipalju kui mina kuulnud olen, siis pidid asjalikud olema.🙂

comment_135546

Youtubes üks video, kus rinkafänn hondamees kasutab terve hooaja Maxspeedingrodsi coile, et näha, kas kannatavad kriitikat. Tulemus oli positiivne, pidasid vastu, toimisid, lihtsalt ütles ise ka, et rajal võiks natuke jäigemad vedrud olla, aga tänavale idekad. Ja selle raha eest ei ole üldse küsimustki, kas panna või ei.

comment_135548

Maxpeeding roodsid coili tagumised amordid lekkisid e36 all ca 2000 km läbimisel lisaks jube jäik.kõrgus oli pandud nii ,et saaks mõistlikult sõita.Siiani tundub ,et pigem korralik madalus amort ja vedru kui odav coil.

Muudetud , muutis sass

comment_135556

Korralik amort ja korralik vedru on ka päris kallis. Kui tahad perffi ka, siis nt bilsuring ligemale 500 + korralik vedru ka ikka 200. Tulebki peaaegu kallima coili hind ikkagi kokku :D 

Bilsu on veel odav, võta mingi regullitav koni, siis päris tase juba. Anoh kellele ema, kellele tütar - tonn maksev BC on ju tegelikult veel ka odav coil :memeHappy:

Muudetud , muutis Max.

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_136715

niisiiis, kerge update vahepeal.

 

Mul oli sünnipäev jaanuaris...kõlab nagu Onu Bella repertuaarist teate-küll-mis-lugu, aga sellegi poolest ei istu ma mitte mersu tagaistmel ja diiselmootori laulukese asemel röögib cabrio roolikardaan mulle vene keeles @£#%/...sellest aga natukene hiljem. Nimelt sünnipäevaks kinkis härra mulle rooli koos uue nahaga mille Jennifer oli oma osavate näppudega eriti ilusti peale venitanud. Kuna me Jenniga töötame ühe õue peal, siis ilmus chica mulle tööjuurde eriti suure kastiga millel oli peal ilus punasest nahast lips. Üllatus oli suur ja kuna mul härra oskab liigagi hästi skeemitada ja ausa näoga igast asju orgunnida nii, et ma kottigi ei kahtlusta, siis ka seekord suutis ta ilma minu teadmata mu autost rooli varastada ja selle linna toimetada ning hoolitseda selle eest, et see õigel hetkel minuni jõuaks. Aitäh🙏 Luisi kirja värvisin ise uuesti kollaseks.

808121646_IMG_6444(2).JPG.497f4366505a33c5221f02ef0c31b11e.JPG93303598_10215688483996124_1757799074800599040_n.jpg.ce32924a9a2007c1049ff7b03c12c143.jpg92927528_10215688484116127_5555421918271635456_n.jpg.94481f7d73aa7e621da8b69a265120b3.jpg

 

Üks päev kui siin vähe soemaks läks kepsutasin kabjad kaardus garaasi poole suure õhinaga autot välja ajama.  Kõik oli ilus-tore kuni hakkas vaikselt kohale jõudma, et udutuled sai eest ära kistud ja uusi pole asemele panna, roolikardaan rapib põhja all nagu siga põhukotti kevadisel ajal, salongivendi soendus on sama külm kui Eesti naine ja  uksepolster kirjutab lahkumisavaldust. Ah, ma ei hakka rohkem kirjutamagi kui pikk see list lõpuks sai. Vaimusilmas kujutasin ette ennast see suvi cabrioaga garaasi ees parkimas ja veini kõrvale obc-st päikeseloojangut vaatamas. Siiski…tõmbasin korra paar sõõmu värsket õhku ja otsustasin ilma trussikuid keerdu võimlemata, et kuna mul on nagunii juba pööning veits läbi vajunud selle autode teemaga ja nagunii võidab see kellel on surres kõige rohkem asju eksju, siis might as well võib ju uued veljed ka tellida…noh kui siin juba nagunii lappamiseks läheb u know.

92953459_10215688486596189_4701832807830257664_n.jpg.aade1d3652fa91c133017b1d30030577.jpg

93049948_10215688486436185_1947881605628428288_n.jpg.da0431d40312b3ee574eaea9cca9c140.jpg

 

 

Laupäev, Round One:

 

Lükkasin siis luua tõstukile ja Harri hakkas coile installima ja sellega seoses pani ka uued ratta laagrid.

Mina ja Tanel kiskusime emmtehniku eest ära ja paigaldasime uued udulaternad. Muidugi hiinamaal otsustati, et mõlemale udukale oleks sitaks hea mõte panna ühe poole pistikud, seega saime natuke selle üle sünkroonmäägida, kuid peale osavat näputööd sai ka see probleem lahenduse.

Vahetasin ära OBC ekraani, mis sai siin foorumis kamba peale tellitud.

Elementaarne õlivahetus sai tehtud.

Trosselist läbi käiv veeringlus sai elimineeritud..ma räägin nagu pommirühma ülem😎

Salongi vendi torud said lõpuks õigesti pandud.

Uksepolstril see ülemise ääre klamber jebis kogu aeg ja paar tüüblit olid ka puudu. Õnneks on õue peal “mõned” masinad kust sai ka vajalikud tüüblid.

Küünlad kontrolliti ka üle - kõik on timmu.

Alumine küljeliist on ilusti kinni nüüd.

 

93652024_10215688484756143_8248394510539685888_n.jpg.443983aecd1c47160264c63dc6c5c34d.jpg

93624134_10215688485356158_3883643380483227648_n.jpg.a96945517bd34c928a231273ca96332b.jpg

92913276_10215688484796144_8881176921342214144_n.jpg.9edd0d8369bd03c6a59d8d53c0434164.jpg

92989813_10215688485236155_9155037462202941440_n.jpg.f4d24f0c8bd4a0627c0f2be660c8964b.jpg

 

 

Round Two:

 

Kuna cabrio on tehasest airbagiga välja veeretatud, tähendab see seda, et roolikardaan on teistsugune ja selle  vahetuseks on vaja tuumafüüsikut, umbes nelja Gin-i, võibolla günekoloogi ja mõnda väikeste näppudega Hiina inimest. Ehk siis tellisin mingisuguse jupi ära millest tuleb siis aretada vajalik toode, millest võibolla on kasu, mis lõpuks peaks justkui toimima.

 

Siduri survelaager. Selle vahetus tundub olema totaalne piin, sest härra üritas seda tööd juba vaikselt järgmisesse aastasse nihverdada. Teen siin vaikselt panuseid kas ennem tuleb riigipööre, passivahetus või survelaager 

 

Noja siis on esiklaasi vaja

El. ventikat

Uue veljega oleks vast vaja ka karterikaitset - no igaks juhuks. 

Mingi kerge õlileke on ka - see on tuvastamisel.

Katolüsaator

Tweetrid on kõige selle peale tummaks jäänud

 

...to be continued

 

 

  • Autor
comment_136721

Ega jah, siin tulebki huumoriga läheneda muidu võib juhtuda, et leiad ennast traumapunktist lõdvestavat süsti saamas. 😵 GTA - ma praegu veel pean vastu. Iga kord kui pemmi müügist hakkan rääkima tuleb härra poolt kuri pilk :D 

1AE69ACC-5D43-4E50-BE53-910C4CAB9B31.jpeg.aebc30ee375698fdbd0c7d7d326dac23.jpeg

Muudetud , muutis Airi L

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.