Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

Airi L

Foorumikasutaja
  • Postitusi kokku

    401
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    20

Airi L võitis päeva viimati 22. juuli

Airi L sai oma postitustele enim meeldimisi!

Foorumi reputatsioon

117 meeldimist

Kasutajast Airi L

  • Tiitel
    Elukutseline rullija

Profiili info

  • Minu autod
    BMW E30 318i convertible

Hiljutised profiili külastajad

740 profiili vaatamist
  1. Airi L

    Suvine kokkutulek Oore 2018 14.-15. juuli

    Mina lugesin 56 kokku
  2. Airi L

    Suvine kokkutulek Oore 2018 14.-15. juuli

    Tegin siia albumi kuhu lisan vaikselt pilte juurde.
  3. Airi L

    BMW-de kokkutulek Rogosi mõisas 21.07.2018

    100% ei saa lubada, aga võimalik, et astun läbi
  4. Airi L

    BMW 318i Convertible 1992 M50B25 - Airi L

    Tervist Hooaeg 2018 algas mõistagi aku laadimisega. Lõpuks, peale 4 päeva laadimist sain auto tööle ka. Pöördeid ta ei olnud nõus ise hoidma ja esimene pidur oli ka kinni. Roolile hakkas juba vaikselt sammal peale kasvama, aga muidu oli kõik tip-top. Kimasin sellega tööjuurde ja esimene proper wash sai ka tehtud. Lõpuks leidsin vea miks mootor puperdas ja välja tahtis surra. Tühikäigu mootori vaakumvoolikus olid pmst augud sees. Forss aitas uue voolikuga ja voilaaa, nüüd nurrub nagu kiisu. Esimene vasak pidur oli kinni, kettad üliroostes ja klotsi ka väga palju alles ei olnud. Lisaks pidi pidurit ikka päris kõvasti tallama, et üldse midagi toimuks. Tellisin siis uued kettad ja klotsid ning sõber Toivo vahetas nad ära. Arvasin, et pidurid hakkavad palju paremini toimetama, aga no eksisin. Paremaks läks küll, aga midagi on ikka valesti. Pedaal on suht kange ja vahest on tunne nagu see suruks ennast vägisi üles tagasi. Anyway, on seda keeruline siin seletada ka. Ei teagi millest alustada. Igaks juhuks proovida süsteemi õhutada? Noh, ja siis see asi ka veel, et ma pean ennast kokku võtma ja Maanteeametile ümberehituse avalduse ära saatma. Lugesin kuskilt, et Sauele ei soovitatud pöörduda, kuna sealt ilmselt midagi head oodata ei ole. Eks see saaga saab pikk ja valus olema, mul on juba vaim valmis pandud. Profülaktika mõttes poleerisin ranti ka. Lõpuks võtsin Tiidult 14' pudelikorgid laenuks ja keerasin need JR-id alt ära. Kuna midagi sellist, mis tõsiselt huvi pakuks, turul ei ole, siis mõtlen olemasolevate velgedega midagi välja. Eks näeb mis saab.
  5. Airi L

    BMW 318i Convertible 1992 M50B25 - Airi L

    Umbes 2x2cm auk oli kõrvalistuja pool.
  6. Airi L

    BMW 318i Convertible 1992 M50B25 - Airi L

    Kuna ma olen juba nii vana (Kert ütles), siis panen vahepeal mõned asjad kirja, muidu läheb meelest ära. Ühesõnaga peale sellist vapustavat Eesti suve avastasin üks päev, et autos on täiesti arvestatav bassein. Põhjavaip oli sama märg nagu mõne mehe unenägu peale suuremat Instagrami ringi. Anyway, peale paariminutilist auto jõllitamist ja agooniahoo üleminekut marssisin tuppa ja teatasin tähtsal häälel, et davai kus kõik tööriistad on, ma tõmban bemmi nüüd laiali ära. Endalegi suureks üllatuseks ei pidavat mul siin majapeal ühtegi vajalikku instrumineti olema. Õnneks meil on Fesarisse tehtud mõnede diagnoosiga-rullikate-omanikega ühine mölanurk kuhu on hea suuremas paanikahoos peale lennata ja muresid kurta. Niisiis tuligi härra Tiit isiklikult enda tööriistakohvriga minu juurde ja ma siis kukkusin igast kruve ja muid juppe küljest ära keerama. Peale kahte tundi, kümne erineva eriti värdja poosi, umbes viiekümne roppsõna ja muu jama oli mul see vaibanarts käes. Siis selgus, et tühipaljas vaibakuivatamise üritus muutus projektiks: keevitame-põhjas-augu-kinni-ja-nühime-muud-kohad-ka-maasikaks. Mingi päev viisin auto tuttava juurde, kes augu kinni keevitas ja ülejäänud pindmise roostekirme viitsis maha nühkida. Tööjuures segasin kokku kõige tummisema rasketehnika jaoks mõeldud pinnavärvi millest sai mitu kihti põhjale määrida. Kogu kompotist ei puudunud ka mastiks ja kerevaha ja muud toredad möginad. Nädalavahetusel libistasin ennast sujuvalt jälle tööjuurde garaazi ja toppisime sõbraga selle vaiba tuppa tagasi. Mõned kruvid jäid muidugi üle millegi pärast. Kuna katusetihendid on aastatega pirtsutama hakanud ja ma ei leidnud netis ühtegi asutust kes suudaks tihendite näol custom lahendust pakkuda siis nüüd on seis selline, et tõmbasin autole peale katte, mis katab ära ainult katuse ja aknad, poolkate siis v midagi. Hetkel on tuba kuiv ja meel on hea. Esistangel on ka küljes nüüd need kaks palstikust katet mis ennem tellimata jäi. Kui aega saan, siis proovin lähitulevikus udutuled eest ära võtta ja uued klaasid ette panna. Vedelevad teised juba pea aasta mul siin toa nurgas. A ja btw auto tuleks üle lakkida. Enne vaiba tagasipanekut. Härra Rait Lemberi driftiautost tegin ka pildi. Kasutatud on peamiselt Opeli ja BMW juppe.
  7. Tartus saaksin aidata....

  8. Airi L

    316/91a(m50b25) devil86

    Misassja Keegi on reaalselt nii autot värvinud või, uskumatu. Mis mögin see eelviimasel pildil on üldse?
  9. Airi L

    BMW 318i Convertible 1992 M50B25 - Airi L

    Toits kurivaim... ...aga jah, tee mis tahad, mina ei saa üle ega ümber laia randiga velgedest. Need on lihtsalt maailma parim leiutis. Teab keegi kui laia randi saab rullimata koobastega rullile taha ära mahutada ilma, et peaks midagi lõikuma või ulmeliselt ümber ehitama hakkama? Kas oli vist 9 lai?
  10. Airi L

    BMW 318i Convertible 1992 M50B25 - Airi L

    Mul on 205/45 hetkel ja kui ratas välja keerata siis napilt läheb koopaäärest mööda. Mis mõõduga see 17 rehv siis olema peaks, et kannataks veel madalamaks lasta?
  11. Airi L

    BMW 318i Convertible 1992 M50B25 - Airi L

    Nonii nonii...Väike update jälle. Sain kiiruga ennem kokkutulekut stanged külge. Esistangel on puudu veel kaks seda kandilist veokonksu katet. Tegin paar pilti ka peale kokkutulekut. Mööda kruusateedel sõitmist on auto muidugi väga tolmune, aga vast saab mingisuguse ülevaate ikka. Nüüd on vaja uut velge. 17 on ikka liiga suur ja no olgem ausad, see BBS replica oli okei 4 aastat tagasi. Nüüd juba igal masinal need all ja kergelt öeldes kopp on ees. Saaks mingisuguse hea 16 tolli velje ja ette madalduse siis hakkaks vaikselt looma juba. Aa, ja summuti otsad said ka parema väljanägemise. Ühe toru tegime natukene lühemaks, ning lõime läikima. Kuna kapotil on peale värvimist palju järelkuivamise jälgi, siis oleks vaja see ka uuesti parema lakiga üle käia. Nii saaks asi värskema mulje ja kvaliteetsem lakk annaks palju rohkem n.ö. läiget.
  12. Airi L

    Suvine kokkutulek Oore 2017

    Kõik pildid (piltide lingid jne), videod ning tagasiside ürituse kohta on oodatud siia teemasse. P.S.- Aitäh, et tulite ja te olete ikka kuradima lahedad. Järgmine aasta uuesti!
  13. Airi L

    Suvine kokkutulek Oore 2017

    Ei no mis see nüüd siis ära ei ole. Sõidad laupäeval Oorele ja pühapäeval tagasi. Mis sa teed seda korteri remonti öösiti või?
  14. Airi L

    Suvine kokkutulek Oore 2017

    Tähelepanu TARTU rahvas! Kogunemine Tartu Lõunakeskuse Bauhofi parklas. Väljasõit kell 11.30. Jõuame Valka orjenteeruvalt ajavahemikus kell 12:30 - 13:00 Küsimuste korral helista: Egert 56-950-807 Valgas kohtume militaarmuuseumi parklas, Pikk 16. Kogu info laupäevase liikumise kohta erinevatest linnadest on ka kirjas esimeses postituses!
×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus