Hüppa postitusse
  • 1

M50 mootori paigaldus e30-le


RDMU

Küsimus

Kuna eraldi teemat siin veel ei ole selle mootori (m50b25) paigaldusest e30ne peale, siis tegin siia teema, et koguda kokku meie kõigi kogemused ja teadmised.
Inglisekeelsed õpetused ja põhiasjad kirjas järgneval kahel aadressil.
http://www.e30dohc.c..._Required_Parts
http://www.rmeuropea...0-m50-swap.aspx

Vajalikud asjad mootorivahetuseks:

M50 terviklik mootor koos kõigi lisaseadmetega kas e36 või e34 pealt.
Juhtmestik ja mootoriaju
E34 525i õli vann, õlivarras koos õlivarda toruga ja õlivõttur.
E36 mootorikäpad

Käigukastidest võib kasutada M40, M42, M43, M50, M52, S50, S52 kaste.

See, et millist käigukasti kasutada, sellest oleneb ka, millist kardaani on vaja kasutada, samuti tuleks mõelda differentsiaali ülekande peale, kuna M50 mootorite kastidel 5. käik 1:1le (rullikatel 4. käik).
Olenevalt käigukastist tuleb valida ka kardaan, sest käigukasti otsaflantse on kaht tüüpi: suur ja väike. Kuna E36 ja E34 M50 peal  kasutab BMW ZF-i kasti, millel suur flants, siis üks lihtne kardaanivariant oleks E36 328i või 325 diisli kardaani, mis üsna õige pikkusega.
Käigukastihoovastik võib vajada ka muutmist.

Muudetud: 17.10.2013 - Margo

Muudetud , muutis Margo
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Soovitatud postitused

  • 0

M52 mootoril m30b25 10,5kg hooratast kasutades tuleb hoorattal tagant liha maha treida. Kas M42 kasti puhul ja m30 hooratta puhul kasutan ikka M50 starterit?

 

 

Läksin seda teed,et treisin m30b25 hoorattalt tagant liha maha ja  paigaldatud on m50 hammasvöö mille tarbeks on vaja ka hooratast väheke kitsamaks treida.

 

tulemus 240mm sidur ja 9 kg hooratas ning käiku läheb m50 starter.

 

Kas se reaalselt ka toimib ei tea veel  :P

Muudetud , muutis sass
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Oskab keegi öelda kui kaugele E30 orig. pidurivõimendi kahvel välja ulatub? M50 swapi jaoks läks vahele Volvo 440 võimendi ja oleks vaja paika timmida aga orig. võimendit pole hetkel käepärast võtta.

pane võim külge ja mõõdulindiga mõõda. kui läheb mööda natukene siis pärast timmid keermestatud osast paika, et piduritule lülitit ka lülitaks

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Kõik sõltub mootori asetusest. Mina alati kasutanud ka el venti, ehk mootori liigutamise võimalusi rohkem. Külge tasub jätta ka kast ja väljalaskekolled, siis saab mitu asja korraga paika sättida (kasti kinnitused, käigukangi asend, väljalasketorustik), mitte ei pea hiljem hakkama igat asja eraldi välja mõtlema.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus