Hüppa postitusse
  • 1

M50 mootori paigaldus e30-le


RDMU

Küsimus

Kuna eraldi teemat siin veel ei ole selle mootori (m50b25) paigaldusest e30ne peale, siis tegin siia teema, et koguda kokku meie kõigi kogemused ja teadmised.
Inglisekeelsed õpetused ja põhiasjad kirjas järgneval kahel aadressil.
http://www.e30dohc.c..._Required_Parts
http://www.rmeuropea...0-m50-swap.aspx

Vajalikud asjad mootorivahetuseks:

M50 terviklik mootor koos kõigi lisaseadmetega kas e36 või e34 pealt.
Juhtmestik ja mootoriaju
E34 525i õli vann, õlivarras koos õlivarda toruga ja õlivõttur.
E36 mootorikäpad

Käigukastidest võib kasutada M40, M42, M43, M50, M52, S50, S52 kaste.

See, et millist käigukasti kasutada, sellest oleneb ka, millist kardaani on vaja kasutada, samuti tuleks mõelda differentsiaali ülekande peale, kuna M50 mootorite kastidel 5. käik 1:1le (rullikatel 4. käik).
Olenevalt käigukastist tuleb valida ka kardaan, sest käigukasti otsaflantse on kaht tüüpi: suur ja väike. Kuna E36 ja E34 M50 peal  kasutab BMW ZF-i kasti, millel suur flants, siis üks lihtne kardaanivariant oleks E36 328i või 325 diisli kardaani, mis üsna õige pikkusega.
Käigukastihoovastik võib vajada ka muutmist.

Muudetud: 17.10.2013 - Margo

Muudetud , muutis Margo
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Soovitatud postitused

  • 0

Selle kohta andmed puuduvad, usun, et võimsusekadu on minimaalne. Kindlasti mingi otseläbi pütt Laseb gaasid paremini välja, endal kogemus puudub, kas on ka mingit vahet tunda. Seda oli lihtsalt kõige lihtsam sinna paigaldada ja ka hääled jäid normaalsuse piiresse, vähem jamasid seadusesilma ja külarahvaga :D

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Kasutan getarag 250 käigukasti,proovisin e30 m20b25 hoovastikku jääb tsipa lühikeseks,m40 oma aga liiga pikaks.

Mõtlesin ,et äkki on m20b20 hoovastik see kuldne kesktee,või peab ise midagi kokku käkerdama?

Muudetud , muutis sass
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Ma ei usu, et 2.0 ja 2,5 erinevad hoovastikud on. Mul albumis piltidena E30 M42 G240 ja E34 M50 ZF vahel võrdlus olemas. Täpselt sama pikad kastid ja hoovastikud. Kangi asukoht sõltub mootori paigutusest. E36 käppade puhul tuleb üldiselt modida hoobasid. Kui muidugi on vahe ja mingi hoovastiku pikkus täpselt sobib, anna teada.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Doonoril (e34) on roolivõimu õli jaoks ka jahutus radikas olemas, aga bmwfans ei näita et e30 oleks sellist asja, vähemalt tavalisel 325-el mitte. Tahtsin küsida, et kas selle peab ka kuidagi külge aretama? Kasutusel on e34 pump ja e30 latt.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Sattusin nüüd sellise probleemi otsa ,et pole m52 mootori generaatorile kuhugi ergutusjuhet paigaldada,on vaid kandiline pistik generaatori küljes.

Ilmselt on neid genekaid kahte sorti,kuid kuidas lahendada antud olukord,ilma et peaks geneka ära vahetama?

Juhtmestik pärineb e36 328i,generaator e38 728ia

Muudetud , muutis sass
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus