Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

Ats

Foorumikasutaja
  • Postitusi kokku

    115
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    4

Ats võitis päeva viimati 10. november 2017

Ats sai oma postitustele enim meeldimisi!

Foorumi reputatsioon

29 meeldimist

Kasutajast Ats

  • Tiitel
    Usin rullija

Hiljutised profiili külastajad

567 profiili vaatamist
  1. Ats

    M: pre fl stanged

    Stanged 40 tk. - Samuti lisandus pre fl põll kui keegi soovib
  2. Müügiks sedaani, touringu mustad esimesed El akna uksepolstrid. Samuti saadaval pre fl kupeest pärit sinised uksepolstrid (pildil kõrvalistuja oma puudu kuid see ka olemas) ja põhjamatt, aknalaud ning tagumise istme alumine osa. Hinnaks 10.- tk või tee oma pakkumine. Asuvad põlvamaal räpinas, saab ka tartu toimetada Kontakt: pm, ats-tamm@hotmail.com või viis6994772.
  3. Ats

    Lobamokkade rubriik

    Olen näinud mitmeid, kus koonukas ja õhulugeja on m30 õhufiltri kasti sisse peidetud. Leidub seda e32 või e34 pealt.
  4. Ats

    316i '87 - Ats

    Sai ilusti ära sõidetud jah, tänud sulle veelkord et veidi maad kaasas vedasid. Hetkel proovin ventika koja tagasi panna, kui sellest ka abi pole siis ehitab El ventika ette. Hetkel läheb kuumaks aind nn ummikus olles, kui vähegi õhku peale hakkab tulema tõmbab juba temperatuuri alla.
  5. Ats

    M: pre fl stanged

    Müüa pre fl kroom esistange ja põll Tagastange müüdud! Pealmine kroom osa hea, alt veidi tuhmunud ja roostetäpid. Hind 40 stange, 20.- põll koos lisaga. Asuvad põlvamaal räpinas, saab ka tartu toimetada või saata. Kontakt: pm, ats-tamm@hotmail.com või viis6994772.
  6. Ats

    316i '87 - Ats

    Vahepeal on kerged muutused toimunud, auto on madalam, rohkem tulesid ees ja esiots ka tumedam. Pärast ooret tekkisid jahutusmured ja sai needgi parandatud, õnneks ei pidanud veel kaane kallale minema. Kuna naaber oma e36-ga soovis võrumaale bmw-de kogunemisele minna sai otsustatud et läheb käib ka ära ja testib kas nüüd toimib. Kõik läks peaaegu hästi, üks klambritest ei hoia enam tugevalt kinni ja kergelt tilgub lõdviku vahelt välja. Ka ei sobi autole 10km 20km/h sõitmist, läheb veidi kuumaks. Muidu toimib ja sai võru kurviliste teede peal painutatud ilma probleemideta.
  7. Ats

    316i '87 - Ats

    Jah, vabal ajal tegelen linnuvaatlusega Tule alumine kinnitus on katki, õnneks hetkel valge aeg, kuid plaan tulede reflektorid vahetada ning tumedamaks teha + ristid sisse.
  8. Ats

    316i '87 - Ats

    Kuna eelmisse postitusse ei mahtunud ära, siis siin mõned ilusamad pildid autost ☺️
  9. Ats

    316i '87 - Ats

    Jätkaks ka üle pika aja seda teemat, kuna vahepeal on mitmed asjad alla andnud. Esimesena alustaks gardaanist, mille vahemuhv pilbasteks lendas. Õnneks sain koju sõidetud, kuid enne seda haaras see ka käiguvahetus hoova kaasa. Samuti olid mõlemad kastipadjad läbi. Järgmisena sai vaadatud mis kohiseb taga, tuli välja et üks piduriklots oli minema lennanud. Tagasillas aga kogu häälitsemine ei lõppenud, sest keegi eelmistest omanikest oli diffri tavotti täis pannud. Tegin mitmeid õlivahetusi, vahepeal ikka tegi jubedat häält kuid nüüd on tagasi tõmmanud. Tuleb ainult ennast kokku võtta ja typ 188 tagakaan valmis teha, sest 3.68 lsd ootab riiulis. Lõpetuseks sai uus suurem radiaator, sest vanal tuli auk sisse. Samuti sai torud mustaks tehtud et ei torkaks väga silma.
  10. Otsin e30 typ 188 diffrile tagakaant. Kontakt: 56994772, ats-tamm@hotmail.com või pm
  11. Ats

    316i '87 - Ats

    Eks seal pärast mootori vahetust keevitusega kallal käidi, kuna ka püstakud olid teised kui algselt. Õnneks ei paista nad just kõige nõrgemad, välimus aga on küll halb. Esimesed 1000 km on aga tänaseks läbitud. Kõik oli seni hea kuni eile hakkas midagi kolksuma ja see tuli kõrvalistuja esimese ratta juurest. Kuna kõik on esisillas uus ja kõrvalt midagi ei näe läksin täna sõbra juurde ja avastasime et esimesel coilil on amordi kinnitus lahti. Sai terve coil ülevalt amordipadjast alates laiali võetud ja korralikult kinni keeratud ning sai jälle veidikene vaiksem.
  12. Ats

    316i '87 - Ats

    Uurisin veidi neid rooliotsi ja vahetükid on kõik olemas, lihtsalt keermestatud osa on juurde keevitatud ning kaugemalt vaadates tundub et keegi oleks mingi käki kokku klopsinud Keegi neid omale tahab siis kirjutage.
  13. Ats

    316i '87 - Ats

    Nii, jätkame siis sealt kus pooleli jäi Auto seisis mitu nädalat aasta alguses kuni võtsin ennast kokku ja hakkasin tasapisi jälle lammutama, ehitama. Suurim muutus toimus kapotiall, kus m20 sai väljavahetatud m40 vastu. Miks nii? Kuna m20 on saaled läbi, tuli nagunii mootor välja tõsta ja sain just samal hetkel tuttava käest täiskomplektse m40b18 mis tulnud e30 pealt. Isegi maksti peale selle mootori eest. Kuna mul vedeles ka oma eelmisest touringust pärit turbokomplekt, tekkis idee et võiks m40 turboka jälle teha ja nii see mootor sinna vahele sai. Hetkel on rõhku 0.5 bari, veidi kütet peale timmitud ja liigub nagu püss. Isegi uute rehvidega uisutab mõnusalt Alla sai ka tänu sõbra abile korralik 2,5 tolline täsipikk otseläbi summuti. Pilt tehtud 2013 aastal, hetkel põhimõte sama, ainult torud ilusti veetud ja õhulugeja enne turbot. Edasi sai tegeletud sillaga. Kuna mulle ei meeldinud nn wisefab välimus, kus rattad ees lääpas ja 3-4 cm koopast väljas, sai e46 õõtsad väljavahetatud originaal vastu. Koos sellega ka kõik rooliotsad e36 omade vastu vahetatud ja eemaldatud pikemaks keevitatud rooliotsad. Lõpptulemus sai väga hea, rattad peaagu koopaga tasa ja sirged. Samuti keeravad nad samapalju, seega ei mingit downgrade ei tulnud. Veidike tahab veel pisivigade parandamist kuid sõidab suurepäraselt ja loodetavasti saab varsti paremaid pilte. Hetkeseis:
  14. Ats

    Lamda skeem

    Esimese otsa m20b20 mootorid ei kasutanud lambda andurit. Kui sul on jagaja sisselaske all, siis peaks tegemist olema vanema tüübi mootoriga ja lambda puudub.
  15. Ats

    m40 to m20

    Kui mootori juhtmestik on ümara pistikuga, siis ühendad selle kere küljes olevaga kokku ja kõik. Kui aga mootoril kandiline pistik, siis üks võimalusi on see otsast lõigata ja ümaraga asendada. Juhtmete tähendusi ja pinide asukohti leiab siit: http://www.e30zone.net/e30zonewiki/index.php/C101
×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus