Hüppa postitusse
Postitatud
comment_34061

Kuna eraldi teemat siin veel ei ole selle mootori (m50b25) paigaldusest e30ne peale, siis tegin siia teema, et koguda kokku meie kõigi kogemused ja teadmised.
Inglisekeelsed õpetused ja põhiasjad kirjas järgneval kahel aadressil.
http://www.e30dohc.c..._Required_Parts
http://www.rmeuropea...0-m50-swap.aspx

Vajalikud asjad mootorivahetuseks:

M50 terviklik mootor koos kõigi lisaseadmetega kas e36 või e34 pealt.
Juhtmestik ja mootoriaju
E34 525i õli vann, õlivarras koos õlivarda toruga ja õlivõttur.
E36 mootorikäpad

Käigukastidest võib kasutada M40, M42, M43, M50, M52, S50, S52 kaste.

See, et millist käigukasti kasutada, sellest oleneb ka, millist kardaani on vaja kasutada, samuti tuleks mõelda differentsiaali ülekande peale, kuna M50 mootorite kastidel 5. käik 1:1le (rullikatel 4. käik).
Olenevalt käigukastist tuleb valida ka kardaan, sest käigukasti otsaflantse on kaht tüüpi: suur ja väike. Kuna E36 ja E34 M50 peal  kasutab BMW ZF-i kasti, millel suur flants, siis üks lihtne kardaanivariant oleks E36 328i või 325 diisli kardaani, mis üsna õige pikkusega.
Käigukastihoovastik võib vajada ka muutmist.

Muudetud: 17.10.2013 - Margo

Muudetud , muutis Margo

  • Vastuseid 376
  • Vaatamisi 93,8tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • pahaaimamatult jääb mulje, et kodanikud, kes hirmsast ehitada soovivad ei oma eriti üldsegi tehnilist taipu  ..kui te endale ei taha teenet teha, siis tehke teistele ja ärge ehitage autot sedasi "ehku

  • Käisin täna Leksi juures tema edusamme jälgimas ja seletasin talle ka, et kokku ei tohi omavahel kindlasti ühendada. Pigem tuulutuse ots lahti jätta kapoti alla. Kui kokku ühendad, siis tuulutus ei to

  • Vist peakski sama kastiga tegu olema (ülekanded teised vb). Mina võtsin endale m51 kasti küljest siduri töösilindri ja siis tundus küll esmapilgul sama olevat nagu bensiinimootoril.

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • 2 nädalat hiljem...
comment_83967

M52 mootoril m30b25 10,5kg hooratast kasutades tuleb hoorattal tagant liha maha treida. Kas M42 kasti puhul ja m30 hooratta puhul kasutan ikka M50 starterit?

 

 

Läksin seda teed,et treisin m30b25 hoorattalt tagant liha maha ja  paigaldatud on m50 hammasvöö mille tarbeks on vaja ka hooratast väheke kitsamaks treida.

 

tulemus 240mm sidur ja 9 kg hooratas ning käiku läheb m50 starter.

 

Kas se reaalselt ka toimib ei tea veel  :P

Muudetud , muutis sass

comment_84052

kas keegi teab seletada milles seisneb m52 keeruline karterituulutus süsteem?

milleks seda klappi sinnna vaja on ja miks se on õlivarda toruga ühendatud?

 

mõttes on kasutada m50 kollet

Muudetud , muutis sass

  • 1 kuu hiljem...
comment_85375

Oskab keegi öelda kui kaugele E30 orig. pidurivõimendi kahvel välja ulatub? M50 swapi jaoks läks vahele Volvo 440 võimendi ja oleks vaja paika timmida aga orig. võimendit pole hetkel käepärast võtta.

pane võim külge ja mõõdulindiga mõõda. kui läheb mööda natukene siis pärast timmid keermestatud osast paika, et piduritule lülitit ka lülitaks

comment_85378

Eriti hästi sobib tavaline e30 oma. Aga kui huvi polte keerata, lõikamist, keevitamist ja puurimist harjutada, siis võib kasvõi Bugatti oma proovida.

Mina usaldan siinkohal Margot ja proovin mootoripatjadega vajaliku ruumi väljamängida,eks näis :)

comment_85616

Kõik sõltub mootori asetusest. Mina alati kasutanud ka el venti, ehk mootori liigutamise võimalusi rohkem. Külge tasub jätta ka kast ja väljalaskekolled, siis saab mitu asja korraga paika sättida (kasti kinnitused, käigukangi asend, väljalasketorustik), mitte ei pea hiljem hakkama igat asja eraldi välja mõtlema.

  • 4 nädalat hiljem...
  • 1 kuu hiljem...
  • 3 nädalat hiljem...
  • 2 nädalat hiljem...

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus