Chulo Postitatud 31. august 2016 Postitatud 31. august 2016 Proovi teist väntvõlli asendi andurit või vaata ega sellele metallipuru pole sattunud.
arvo1123 Postitatud 31. august 2016 Postitatud 31. august 2016 oli toimetava auto peal muidu enne seda panin külge aga kindel pole aga kui pole selle viga siis mida veel proovida
Chulo Postitatud 31. august 2016 Postitatud 31. august 2016 Ei tulegi kohe pähe, aga tundub, et ikkagi vända andur, kui oled pumba juba välistanud. Filter ei ole umbes?
arvo1123 Postitatud 31. august 2016 Postitatud 31. august 2016 ei läbi giltri proovisin pimpa ja väga vingelt pumpab
Margo Postitatud 3. september 2016 Postitatud 3. september 2016 Vända anduri vea korral ei lähe üldse tööle, benapump ka ei hakka tööle. Pre-face või facelifti peale läks mootor? Mis aju viimased numbrid on?
Serdizza Postitatud 30. september 2016 Postitatud 30. september 2016 Tuli minu kätte e30 millel on ise mootorikäpad tehtud ning mootor liiga ette jäetud nii, et radikas ära ei mahu sai siis nyyd e36 käpad kylge pandud, ning siit nüüd küsimus, milliseid mootori patju kasutada ??
Tenzki Postitatud 30. september 2016 Postitatud 30. september 2016 (muudetud) e34, ole hea loe ees pool kirjas. Võimalik, et pead padja tagurpidi panema ja freesima väheke. Muudetud 30. september 2016, muutis Tenzki
zero Postitatud 30. september 2016 Postitatud 30. september 2016 pole vaja midagi tegelikult freesida. Jääb õiges asendis ka normaalne, aga jah, võiks eelneva teemaga ka tutvuda, sellest niipalju räägitud siin.
Serdizza Postitatud 3. oktoober 2016 Postitatud 3. oktoober 2016 küsisin sellepärast,et oli kiiresti teada vaja ning ei olnud aega tervet teemat läbi lugeda
sass Postitatud 3. oktoober 2016 Postitatud 3. oktoober 2016 (muudetud) Toprani e34 mota padi maksis 6eur tükk Forsis.Fäänsimad brändid mõistagi kallimad. Muudetud 3. oktoober 2016, muutis sass
RaidoM Postitatud 4. november 2016 Postitatud 4. november 2016 (muudetud) Küsimus jahutusvedeliku taseme anduri kohta: M50 mootor, E36 318IS radiaator, suurem variant, millel antud andur puudub. Kas selleks, et check panelis see tuluke ära kaotada piisab sellest, et hangin selle anduri sinna ja ühendan E30 originaal jahutusvedeliku taseme juhtmetega? Või asi veidike keerulisem? Selline andur on siis E36 radika oma. EDIT: Võimalik, et sain oma küsimusele ise vastuse. E30 318is-l on sarnane andur ja ilmselt tulekski see sinna panna. Pildi järgi ütleks, et klemmid peaksid ka pistikusse otse sobima. Muudetud 4. november 2016, muutis RaidoM
RaidoM Postitatud 4. november 2016 Postitatud 4. november 2016 Jõudsid juba vastata Aga selge, siis on easy fix. Siis peab õlitaseme anduri ka ära ühendama ja saab sellest jõulupuust lahti lae all.
tsuuvits Postitatud 27. veebruar 2017 Postitatud 27. veebruar 2017 panin autole peale m52b28 moto koos zf kastiga, getragi käiguhoovastik on liiga pikk. Mille hoovastik võiks sobida ?
Leks Postitatud 27. veebruar 2017 Postitatud 27. veebruar 2017 (muudetud) muidu kõige lihtsam on lühendada olemasoleva hoovastiku oma mootori ja kasti asetsuse järgi Muudetud 27. veebruar 2017, muutis Leks
Tiit Postitatud 27. veebruar 2017 Postitatud 27. veebruar 2017 Selle jaoks on vist kõik hoovastikud pikad, lased lühemaks teha olemasolevat.
sass Postitatud 27. mai 2017 Postitatud 27. mai 2017 (muudetud) Passisin ummikus ja e36 EL vent puhus teises astmes,ning ikka kipub temperatuur üle normi minema. Kasutan e30fl radikat ja vetilaatorile on tehtud alumiiniumist koda. Kas võib õhk sees olla või termostaat vigane? Tavasõidul ja jahedamate ilmadega pole probleemi. Mootor m52b28 Kork 2 bar Muudetud 27. mai 2017, muutis sass
zero Postitatud 27. mai 2017 Postitatud 27. mai 2017 Mis termolülitit sa kasutad? Mul on e36 compacti oma, sellega ongi temp nõks üle normi. Osad rakenduvad veel suuremate kraadide juures.
sass Postitatud 27. mai 2017 Postitatud 27. mai 2017 Vent puhub õiget pidi ja pidevalt töölepannes ei parane olukord kuumade ilmadega või ummikus olles.
eix22 Postitatud 27. mai 2017 Postitatud 27. mai 2017 Midagi on viga siis, kork äkki vigane vms. Kuumasi ilmasi pole olnudki ju
sass Postitatud 27. mai 2017 Postitatud 27. mai 2017 (muudetud) fl radikal peaks õhk välja tulema ülejooksust? Muudetud 27. mai 2017, muutis sass
eix22 Postitatud 27. mai 2017 Postitatud 27. mai 2017 Eeldan ülejooksu järgi et paisupaak eraldi? Kuidas õhutad üldse? Õhutatakse muidu ikka külma seisva mootoriga kohapeal, kork maas. ülejooksust tuleb piuksu alles siis kui surve süsteemis üle 2bar. Miks üldse 2 bar kork sul? Kas m50 on üldse mootoril õhutusnippel? Seal originaalis paisupaagiga radikas, millel õhutus korgi kõrval. Üldiselt ei ole eraldi paisupaagi korral mingit erilist õhutust vaja, ainult valad jahutusvedelikku ja õhk tuleb välja , paisupaagist kuulda ka. Hiljem peale sõitu ja jahtumist kontrollid üle ja valad normi. E30 r6 mootoritega vähemalt nii, m50 ei tea väita.
Toivoku Postitatud 27. mai 2017 Postitatud 27. mai 2017 m50 mootoritel ongi 2 bari kork. m50 mootoril õhutusnipplit pole, radika küljes on õhutusnippel. need radikad ei maksa enam uutena ka väga palju, 328 radikas on veits alla soti. jääb kapotialune tunduvalt puhtam ja kenam vaadata. ENamus inimesed on mõelnud selle õhutamise enda jaoks tunduvalt keerulisemaks kui see tegelt on.
sass Postitatud 29. mai 2017 Postitatud 29. mai 2017 (muudetud) Ehk siis võtsin termostaat algatuseks välja, 88° Wahler.Keetsin potis ja avaneb ca 4-5mm.Avamis tempi ei tea kuna puudub termomeeter.Märkasin noolt termostaadi korpuse servas,mida see nool märgib? Muudetud 3. juuni 2017, muutis sass
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse