Hüppa postitusse

M50 mootori paigaldus e30-le


Soovitatud postitused

Postitatud

Vända anduri vea korral ei lähe üldse tööle, benapump ka ei hakka tööle. Pre-face või facelifti peale läks mootor? Mis aju viimased numbrid on?

  • 4 nädalat hiljem...
Postitatud

Tuli minu kätte e30 millel on ise mootorikäpad tehtud ning mootor liiga ette jäetud nii, et radikas ära ei mahu :) sai siis nyyd e36 käpad kylge pandud, ning siit nüüd küsimus, milliseid mootori patju kasutada ?? 

Postitatud (muudetud)

e34, ole hea loe ees pool kirjas. Võimalik, et pead padja tagurpidi panema ja freesima väheke.

Muudetud , muutis Tenzki
Postitatud

pole vaja midagi tegelikult freesida. Jääb õiges asendis ka normaalne, aga jah, võiks eelneva teemaga ka tutvuda, sellest niipalju räägitud siin.

  • 1 kuu hiljem...
Postitatud (muudetud)

Küsimus jahutusvedeliku taseme anduri kohta: M50 mootor, E36 318IS radiaator, suurem variant, millel antud andur puudub. 
Kas selleks, et check panelis see tuluke ära kaotada piisab sellest, et hangin selle anduri sinna ja ühendan E30 originaal jahutusvedeliku taseme juhtmetega? 
Või asi veidike keerulisem? 
Selline andur on siis E36 radika oma. 
engine_cooling_coolant_expansion_tank_e3

 

EDIT: Võimalik, et sain oma küsimusele ise vastuse. 
E30 318is-l on sarnane andur ja ilmselt tulekski see sinna panna. 
Pildi järgi ütleks, et klemmid peaksid ka pistikusse otse sobima. 

auto-parts-OE-No-61311384739-coolant-lev

Muudetud , muutis RaidoM
Postitatud

Jõudsid juba vastata :D 
Aga selge, siis on easy fix. 
Siis peab õlitaseme anduri ka ära ühendama ja saab sellest jõulupuust lahti lae all. 

  • 3 kuud hiljem...
Postitatud (muudetud)

muidu kõige lihtsam on lühendada olemasoleva hoovastiku oma mootori ja kasti asetsuse järgi

 

 

Muudetud , muutis Leks
  • 2 kuud hiljem...
Postitatud (muudetud)

Passisin ummikus ja e36 EL vent puhus teises astmes,ning ikka kipub temperatuur üle normi minema.

Kasutan e30fl radikat ja vetilaatorile on tehtud alumiiniumist koda.

Kas võib õhk sees olla või termostaat vigane? Tavasõidul ja jahedamate ilmadega pole probleemi.

Mootor m52b28

Kork 2 bar

Muudetud , muutis sass
Postitatud

Mis termolülitit sa kasutad? Mul on e36 compacti oma, sellega ongi temp nõks üle normi. Osad rakenduvad veel suuremate kraadide juures.

Postitatud

Eeldan ülejooksu järgi et paisupaak eraldi?

Kuidas õhutad üldse?

Õhutatakse muidu ikka külma seisva mootoriga kohapeal, kork maas. ülejooksust tuleb piuksu alles siis kui surve süsteemis üle 2bar. Miks üldse 2 bar kork sul?

Kas m50 on üldse mootoril õhutusnippel? Seal originaalis paisupaagiga radikas, millel õhutus korgi kõrval.

Üldiselt ei ole eraldi paisupaagi korral mingit erilist õhutust vaja, ainult valad jahutusvedelikku ja õhk tuleb välja , paisupaagist kuulda ka. Hiljem peale sõitu ja jahtumist kontrollid üle ja valad normi. E30 r6 mootoritega vähemalt nii, m50 ei tea väita.

 

Postitatud

m50 mootoritel ongi 2 bari kork. m50 mootoril õhutusnipplit pole, radika küljes on õhutusnippel. need radikad ei maksa enam uutena ka väga palju, 328 radikas on veits alla soti.  jääb kapotialune tunduvalt puhtam ja kenam vaadata. ENamus inimesed on mõelnud selle õhutamise enda jaoks tunduvalt keerulisemaks kui see tegelt on.

Postitatud (muudetud)

IMG_20170529_215953.jpg.77a0d445b5eaeca0df3a112c8d6b072e.jpgEhk siis võtsin termostaat algatuseks välja, 88° Wahler.Keetsin potis ja avaneb ca 4-5mm.Avamis tempi ei tea kuna puudub termomeeter.Märkasin noolt termostaadi korpuse servas,mida see nool märgib?

 

Muudetud , muutis sass

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus