Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
  • 0
zaddam

M50 mootori paigaldus e30-le

Küsimus

Kuna eraldi teemat siin veel ei ole selle mootori (m50b25) paigaldusest e30ne peale, siis tegin siia teema, et koguda kokku meie kõigi kogemused ja teadmised.
Inglisekeelsed õpetused ja põhiasjad kirjas järgneval kahel aadressil.
http://www.e30dohc.c..._Required_Parts
http://www.rmeuropea...0-m50-swap.aspx

Vajalikud asjad mootorivahetuseks:

M50 terviklik mootor koos kõigi lisaseadmetega kas e36 või e34 pealt.
Juhtmestik ja mootoriaju
E34 525i õli vann, õlivarras koos õlivarda toruga ja õlivõttur.
E36 mootorikäpad

Käigukastidest võib kasutada M40, M42, M43, M50, M52, S50, S52 kaste.

See, et millist käigukasti kasutada, sellest oleneb ka, millist kardaani on vaja kasutada, samuti tuleks mõelda differentsiaali ülekande peale, kuna M50 mootorite kastidel 5. käik 1:1le (rullikatel 4. käik).
Olenevalt käigukastist tuleb valida ka kardaan, sest käigukasti otsaflantse on kaht tüüpi: suur ja väike. Kuna E36 ja E34 M50 peal  kasutab BMW ZF-i kasti, millel suur flants, siis üks lihtne kardaanivariant oleks E36 328i või 325 diisli kardaani, mis üsna õige pikkusega.
Käigukastihoovastik võib vajada ka muutmist.

Muudetud: 17.10.2013 - Margo

Muudetud , muutis Margo

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Soovitatud postitused

  • 0

Kas zf-i kastiga on siis konks kardaani pikkuses või flantsi suuruses?

Näiteks, miks ei sobi e30 325i kardaan - kas asi pikkuses või flantsis?

Samas lugenud, et mingid 325E omad sobivad? vb asi USA versioonides?

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Okei. Ma võrdlesin jah realis, et pikkused enamvähem samad kõigil soovitatud ja levinud variantidel. Mul endal suure flantsiga G260, et kui peaks M50 otsa sattuma, siis ei tohiks nagu Zf kastiga ka probleeme olla?

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Siis on sul e30TD või 325e kast ja need ei tohiks sobida. Kast jääb viltu mootori suhtes ja nelja väiksema kinnituspoldi kohad ei klapi.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Kas e36 328i katalüsaatori ja kesmise osa paigaldusel e30le on palju ümber lõikamist?

Mõtlen ,et kas on mõistlikum lihtsalt ainult katid vahele keevitada, või kasutada e36 328i keskmist osa?

Praegu  e30 kaheraudne ja keskel e46 330 reso, ning kapis 528i katalüsaarorid.

Keegi ehk kasutanud e36 328 keskmist osa oma ehitusel?

 

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Tereee, küsimus.. m50 swap käsil, kui mul jäi praegu e30 alla getrag 260st vana kardaan ja plaan panna g240 mis on samamoodi väikse muhviga. Kas peab mingi muu kardaani panema või originaal kardaan mis getrag260st jäi sobib 1:1?

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

G240 on lühem, mis tähendab ,et sul on pikemat kardaani nüüd vaja. M40 või M20B20 mootoriga isendilt nt.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Kui vaja siis väikse flantsiga kardaani  esimene osa olemas.

Muudetud , muutis valgma

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Liitu vestlusega

Sa võid postitada praegu ning registreeruda hiljem. Kui sul on kasutajakonto, logi kohe sisse, et postitada oma nimega.
Meelespea: Sinu postitus vajab avaldamiseks moderaatori nõusolekut.

Külaline
Vasta sellele küsimusele...

×   Kleebitud koos vormindusega.   Kleebi hoopis tavalise tekstina

  Lubatud on ainult 75 emojit.

×   Sinu link on automaatselt manustatud.   Näita hoopis tavalise lingina

×   Sinu eelnevalt kirjutatud sisu on taastatud.   Puhasta tekstiala

×   Sul ei ole võimalik pilte otse kleepida. Laadi üles või lisa pilt aadressilt.


×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus