Hüppa postitusse

Lobamokkade rubriik


P2hkel

Soovitatud postitused

  • 3 nädalat hiljem...

Õhtust kaasfoorumlased, sai siin veidi uuritud ja puuritud netiavaruses, aga kindlat vastust ei leidnud.

Nimelt sooviks teada m20b25 mootori tolerantse, eelkõige kolvi sõrme ja nukkvõlli oma(kontaktpinnad siis) Vända, silindri ja kolvi omad leidsin,aga mida otsisin seda ei leidnud. Ehk kellelgi kusagil on mingi hea manuaal selleks olemas?

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Bentleys kirjas, et BMW poolt puudub informatsioon sõrme mõõtude kohta. Küll on välja toodud, et sõrmeava kepsul peaks olema 22,003-22,008. Originaal puks on tõenäoliselt nagunii kulunud. Usun, et seda ka silmaga näha. Kuna sõrm ise vingemast sulamist kui pehmest metallist kolb ning puks, siis võiks loota, et selle kulumine minimaalne. Nukkvõlli kohta ei ole ise ka leidnud, aga ei pea seda nii oluliseks ka. Peaasi, et kontaktpinnad õli puudulikusest/kuumusest sööbinud poleks. Endal olid ka kaanel koledad jutid sees, kaanemees kehitas ka õlgu, aga käiku ta läks ja siiani toimib. Sõrme sobivusest veel niipalju, et ei tohi olla liiga tuuga ega liiga lödi. Kolvi pesades ja kepsusilmas peab ta saama liikuda. Kepsust läbi lükates peaks sõrmel olema selline mõnusalt paras resistance.

 

Oleneb mida ja millest sa ehitad? Kas sobitad mingi muu tootja kepse ja kolbe kokku või kontrollid vanade kasutuskõlblikust?

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

1 tund tagasi, Max. ütles:

Bentleys kirjas, et BMW poolt puudub informatsioon sõrme mõõtude kohta. Küll on välja toodud, et sõrmeava kepsul peaks olema 22,003-22,008. Originaal puks on tõenäoliselt nagunii kulunud. Usun, et seda ka silmaga näha. Kuna sõrm ise vingemast sulamist kui pehmest metallist kolb ning puks, siis võiks loota, et selle kulumine minimaalne. Nukkvõlli kohta ei ole ise ka leidnud, aga ei pea seda nii oluliseks ka. Peaasi, et kontaktpinnad õli puudulikusest/kuumusest sööbinud poleks. Endal olid ka kaanel koledad jutid sees, kaanemees kehitas ka õlgu, aga käiku ta läks ja siiani toimib. Sõrme sobivusest veel niipalju, et ei tohi olla liiga tuuga ega liiga lödi. Kolvi pesades ja kepsusilmas peab ta saama liikuda. Kepsust läbi lükates peaks sõrmel olema selline mõnusalt paras resistance.

 

Oleneb mida ja millest sa ehitad? Kas sobitad mingi muu tootja kepse ja kolbe kokku või kontrollid vanade kasutuskõlblikust?

Igaksjuhuks otsustasin kontrollida jah, ja käiku lähevad uued H profiil kepsud, siis igaksjuhuks uurin üle. Kolvid jäävad esialgu vanad. Lihtsalt rõhu all sõites võiksid asjad olla tolerantside piiris. Teine murekoht on nookurid, teada värk, et isegi stockina soites kipuvad purunema.Uusi b osa omasid on saada, aga ei tea kas tasub neid vaadata. 

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kui kolvid vanad jäävad, siis panen puusalt, et need esimesed asjad, mis sul juba tolerantsidest väljas.

 

Pole stockina ega 2.8ga kräunutades nookureid kunagi puruks sõitnud. Pigem kõrge pöörde, pehme klapivedru ja pilude regulli teema. B-osad pole kindlasti paremad kui vanad oem tükid.

 

Mu mäletamist mööda sai silwer isegi heavy duty kraamist oma NA 2.8ga jagu(oli see nüüd praak või mitte). Seega võta näpust, mis nüüd kestab või mitte.

Muudetud , muutis Max.
  • Meeldib 1
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

3 tundi tagasi, Young Fanatik ütles:

Igaksjuhuks otsustasin kontrollida jah, ja käiku lähevad uued H profiil kepsud, siis igaksjuhuks uurin üle. Kolvid jäävad esialgu vanad. Lihtsalt rõhu all sõites võiksid asjad olla tolerantside piiris. Teine murekoht on nookurid, teada värk, et isegi stockina soites kipuvad purunema.Uusi b osa omasid on saada, aga ei tea kas tasub neid vaadata. 

On võimalik ka osta tugevamad nookurid aga usun sellel pole mõtet. Valikut mitmeid. 

Muudetud , muutis extreme327
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Keegi oskab kommenteerida seda, et mnt-is on auto tootmisaastaks 91, aga kui ükskõik kuhu bmw vin decoderisse vin-i sisse lükkan, ütlevad 89?

 

ning oskab keegi Bronzit-beige (139)värvile mingit värvikoodi anda, millega värvida tellida. Hetkel vaatasin tööjuures värvilipikuid, aga selle nimega vastavat värvi ei leidnud.

Muudetud , muutis FRand
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

20 tundi tagasi, FRand ütles:

Keegi oskab kommenteerida seda, et mnt-is on auto tootmisaastaks 91, aga kui ükskõik kuhu bmw vin decoderisse vin-i sisse lükkan, ütlevad 89?

 

ning oskab keegi Bronzit-beige (139)värvile mingit värvikoodi anda, millega värvida tellida. Hetkel vaatasin tööjuures värvilipikuid, aga selle nimega vastavat värvi ei leidnud.

Lihtsam kuskilt värvipoest küsida, ma Tln kohta ei tea aga Tartus Devoris oskavad ilusti välja otsida. :)

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Keegi teab põhjuseid,miks see”Additional water pump” kärssama hakkab. Sõitsin ringi ja hakkasin tundma plastiku kärssamise haisu. Tegin kapoti lahti ja vaatasin, see tossas. Veits nagu mullitas midagi välja ka. Mingi asi lõi kaitse 10 välja, ise arvan see sama lõigi. Kellegil seda kuskil vedeleb? Ning kui ma selle tagant ühendan, mis tagajärjed on?4DB6D910-3BB3-4A4D-A0B5-0F77F3E60CF1.jpeg.72efad64e9f03497ee29b4cbc3046f7a.jpeg

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Keegi teab,kuhu need kaks kaitsmekarbizt tulevat juhet lähevad?

7CF2666F-089A-4B1A-BA9C-8653ABB0E509.jpeg.ba503051a19c70510a3550eb8886ed0d.jpeg

ning milline võiks olla nendest neljast kimbust 325 toura kütusepumba juhtmed? Jämeduse järgi nagu arvaks et need kõige alumised. Samas kui keegi nii oskab öelda siis võib juba teiste juhtmete otstarbe ka ära märkida67D18FEA-8135-486D-8E24-F0993E919623.jpeg.fdba556ee1448392b289a91f4c29a4a7.jpeg

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus