Hüppa postitusse
  • Vastuseid 8,6tuh
  • Vaatamisi 1,1m
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Mitu meeldimist see postitus saab, kui ma mainin 2015 särke? Huvilisi?

  • Sel aastal tegin omale ka katusele selfie sticki    

  • Lähen ühte ix 2ukselist vaatama ja tal veel ka selline pill müügis 😁eks näha kas tulla 0-1 või 2 autoga tagasi😂

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_139521
1 tund tagasi, Max. ütles:

Bentleys kirjas, et BMW poolt puudub informatsioon sõrme mõõtude kohta. Küll on välja toodud, et sõrmeava kepsul peaks olema 22,003-22,008. Originaal puks on tõenäoliselt nagunii kulunud. Usun, et seda ka silmaga näha. Kuna sõrm ise vingemast sulamist kui pehmest metallist kolb ning puks, siis võiks loota, et selle kulumine minimaalne. Nukkvõlli kohta ei ole ise ka leidnud, aga ei pea seda nii oluliseks ka. Peaasi, et kontaktpinnad õli puudulikusest/kuumusest sööbinud poleks. Endal olid ka kaanel koledad jutid sees, kaanemees kehitas ka õlgu, aga käiku ta läks ja siiani toimib. Sõrme sobivusest veel niipalju, et ei tohi olla liiga tuuga ega liiga lödi. Kolvi pesades ja kepsusilmas peab ta saama liikuda. Kepsust läbi lükates peaks sõrmel olema selline mõnusalt paras resistance.

 

Oleneb mida ja millest sa ehitad? Kas sobitad mingi muu tootja kepse ja kolbe kokku või kontrollid vanade kasutuskõlblikust?

Igaksjuhuks otsustasin kontrollida jah, ja käiku lähevad uued H profiil kepsud, siis igaksjuhuks uurin üle. Kolvid jäävad esialgu vanad. Lihtsalt rõhu all sõites võiksid asjad olla tolerantside piiris. Teine murekoht on nookurid, teada värk, et isegi stockina soites kipuvad purunema.Uusi b osa omasid on saada, aga ei tea kas tasub neid vaadata. 

comment_139522

Kui kolvid vanad jäävad, siis panen puusalt, et need esimesed asjad, mis sul juba tolerantsidest väljas.

 

Pole stockina ega 2.8ga kräunutades nookureid kunagi puruks sõitnud. Pigem kõrge pöörde, pehme klapivedru ja pilude regulli teema. B-osad pole kindlasti paremad kui vanad oem tükid.

 

Mu mäletamist mööda sai silwer isegi heavy duty kraamist oma NA 2.8ga jagu(oli see nüüd praak või mitte). Seega võta näpust, mis nüüd kestab või mitte.

Muudetud , muutis Max.

comment_139523
3 tundi tagasi, Young Fanatik ütles:

Igaksjuhuks otsustasin kontrollida jah, ja käiku lähevad uued H profiil kepsud, siis igaksjuhuks uurin üle. Kolvid jäävad esialgu vanad. Lihtsalt rõhu all sõites võiksid asjad olla tolerantside piiris. Teine murekoht on nookurid, teada värk, et isegi stockina soites kipuvad purunema.Uusi b osa omasid on saada, aga ei tea kas tasub neid vaadata. 

On võimalik ka osta tugevamad nookurid aga usun sellel pole mõtet. Valikut mitmeid. 

Muudetud , muutis extreme327

comment_139569

Keegi oskab kommenteerida seda, et mnt-is on auto tootmisaastaks 91, aga kui ükskõik kuhu bmw vin decoderisse vin-i sisse lükkan, ütlevad 89?

 

ning oskab keegi Bronzit-beige (139)värvile mingit värvikoodi anda, millega värvida tellida. Hetkel vaatasin tööjuures värvilipikuid, aga selle nimega vastavat värvi ei leidnud.

Muudetud , muutis FRand

comment_139575
20 tundi tagasi, FRand ütles:

Keegi oskab kommenteerida seda, et mnt-is on auto tootmisaastaks 91, aga kui ükskõik kuhu bmw vin decoderisse vin-i sisse lükkan, ütlevad 89?

 

ning oskab keegi Bronzit-beige (139)värvile mingit värvikoodi anda, millega värvida tellida. Hetkel vaatasin tööjuures värvilipikuid, aga selle nimega vastavat värvi ei leidnud.

Lihtsam kuskilt värvipoest küsida, ma Tln kohta ei tea aga Tartus Devoris oskavad ilusti välja otsida. :)

comment_139579

Keegi teab põhjuseid,miks see”Additional water pump” kärssama hakkab. Sõitsin ringi ja hakkasin tundma plastiku kärssamise haisu. Tegin kapoti lahti ja vaatasin, see tossas. Veits nagu mullitas midagi välja ka. Mingi asi lõi kaitse 10 välja, ise arvan see sama lõigi. Kellegil seda kuskil vedeleb? Ning kui ma selle tagant ühendan, mis tagajärjed on?4DB6D910-3BB3-4A4D-A0B5-0F77F3E60CF1.jpeg.72efad64e9f03497ee29b4cbc3046f7a.jpeg

comment_139627

Keegi teab,kuhu need kaks kaitsmekarbizt tulevat juhet lähevad?

7CF2666F-089A-4B1A-BA9C-8653ABB0E509.jpeg.ba503051a19c70510a3550eb8886ed0d.jpeg

ning milline võiks olla nendest neljast kimbust 325 toura kütusepumba juhtmed? Jämeduse järgi nagu arvaks et need kõige alumised. Samas kui keegi nii oskab öelda siis võib juba teiste juhtmete otstarbe ka ära märkida67D18FEA-8135-486D-8E24-F0993E919623.jpeg.fdba556ee1448392b289a91f4c29a4a7.jpeg

  • 2 nädalat hiljem...
  • 3 nädalat hiljem...
comment_139843

Kas mõnel siinsel ekspertil on veidi aega, et välja tuua, mis on rulli sillatalade ja õõtsade levinumad kohad, mis ära roostetavad, ära painduvad, katki lähevad, jne.

Eriti hea oleks kui saaks mingit pildi materjali ka nende kohta. Oleks lõputöö kirjutamisel äärmiselt abiks. Heameelega suhtleks privas, et siin mitte üleliigset teksti mitte toota🙂

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus