Hüppa postitusse

Sul läks siis küll hästi :D Ma tõmbasin ka endaarust rahulikus kohas Nissaniga pmt mendi nina all kässarit ja kus alles tuli pahandama :D Ludas trahvi ka teha, kui mingid jäljed maas peaks olema :D ju siis ei olnud :D

  • Vastuseid 8,6tuh
  • Vaatamisi 1,1m
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Mitu meeldimist see postitus saab, kui ma mainin 2015 särke? Huvilisi?

  • Sel aastal tegin omale ka katusele selfie sticki    

  • Lähen ühte ix 2ukselist vaatama ja tal veel ka selline pill müügis 😁eks näha kas tulla 0-1 või 2 autoga tagasi😂

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

Pruun/lilla juhe on temp näidiku oma- läheb mootorijuhtmestikust läbi mootoripistiku kellaplokki. Teist juhet selles pistikus pole ja anduril peaks ka olema ainult 1 klemm.

 

Pruun/punane ja pruun/oranz on aju temp anduri juhtmed.

 

Pruun/kollasega on skeemis märgitud 2,4,ja 6. pihusti lülitus ajust.

Mul on anduril 2 klemmi ja ka 2 juhet selles pistikus

Järelikult diagnoosid sa aju andurit eeldusel, et tegu E30 pärit mootori ja juhtmestikuga. Seda ei mäleta kas E34 pealt tulnud mootoritel on näidiku anduril äkki 2 klemmi.

 

11056940_1084994194859642_462463566_n.jp11063257_1084994211526307_861760155_n.jp

kui nr 4 pin maandada mootori juhtmestiku poole pealt siis lööb tempi näidiku põhja, kui aga tempi anduri pistiku poolt siis ei juhtu mitte midagi.

selle vahetamine pole vast katastroof,aga mis polte sa oled kasutanud kardaani kinnitamisel?

Üks polt oli puudu ja sai töökojast asemele võetud. Ülejäänud on need mis auto all juba olid.

Tekkis veel üks küsimus, oskab keegi öelda mis pistikuga on tegu ning kuhu ta minema peaks ja mille juhtmed seal on?

Vabandan juba ette ära, et siia nii palju postitan enda probleemidega seonduvad küsimusi.

11072643_1086864364672625_1935047392_n.j

Ma olin purjus aga täna sai töö valmis . Pidasin joomisega paar tundi vahet ja jõudsin postituse teha.

Aga tegelikult pole mul juba mitu aastat rullikat ja käin siin üliharva. Ja ma ei ela aastaid enam eestis. Kaugelt tuleb kirjutatu suure hilinemisega.

Ma sain täna naise käest teada,et auto hooldust tehakse auto vanuse järgi aga mitte läbisõidu järgi. Uuematel autodel pole vaja õlivahetusi üldse teha ja kui ka teed siis peab kasko selle kinni maksma. Te vaadake oma kulutused hoolikalt üle,äkki maksate ka mõttetult. Filtreid pole ka vaja vahetada ja uued rehvid peaks kasko maksma.

Tra ma jälle joon.

nahal on profiili pildi kohal ainukesena, et on DOLLAR, et meeldib kõigile? :D

Täna oli eriti kena juhus, nimelt ostsin selle 2 ukselise sedaani ära, millel m44b18 mootor peal. Sain ta käima, vahetasin visco veel ära, õhutamise ajal läks veepumba võll puruks ja sain ilusti näkku viscoga. :)

ratas.jpg

Jooma peab ka nii et õhumull vahele ei tuleks

Jah me saime juba aru et sa saad poest kätte

Mhmh, silmast allpoole väike haav ja ülejäänud ümbrus sinine. Ei saagi aru millest ta nii läks, sest visco tuli ilma probleemideta küljest ja sai uus külge, rihmapinguti oli juba varasemalt läbi, seetõttu ka rihm pingul ei olnud. Hakkan täna laiali võtma, siis näha palju reaalselt kannatanud osasid on, radikas koos kojaga on kindlalt puruks, sest tosooli lendas. :)

kiire küsimus teile, kas e36 2.0 diffri sisu sobib typ 188 e30 diffrisse? Nimelt võtaksin sealt ülekande ja paneks enda lsdle, saaks pikema ülekande.

2.0 omab vist väikese korpusega diffrit mille sisu typ 188 omaga ei ühti

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus