Hüppa postitusse

Sul läks siis küll hästi :D Ma tõmbasin ka endaarust rahulikus kohas Nissaniga pmt mendi nina all kässarit ja kus alles tuli pahandama :D Ludas trahvi ka teha, kui mingid jäljed maas peaks olema :D ju siis ei olnud :D

  • Vastuseid 8,6tuh
  • Vaatamisi 1,2m
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Mitu meeldimist see postitus saab, kui ma mainin 2015 särke? Huvilisi?

  • Sel aastal tegin omale ka katusele selfie sticki    

  • Lähen ühte ix 2ukselist vaatama ja tal veel ka selline pill müügis 😁eks näha kas tulla 0-1 või 2 autoga tagasi😂

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

1 tund tagasi, Max. ütles:

Bentleys kirjas, et BMW poolt puudub informatsioon sõrme mõõtude kohta. Küll on välja toodud, et sõrmeava kepsul peaks olema 22,003-22,008. Originaal puks on tõenäoliselt nagunii kulunud. Usun, et seda ka silmaga näha. Kuna sõrm ise vingemast sulamist kui pehmest metallist kolb ning puks, siis võiks loota, et selle kulumine minimaalne. Nukkvõlli kohta ei ole ise ka leidnud, aga ei pea seda nii oluliseks ka. Peaasi, et kontaktpinnad õli puudulikusest/kuumusest sööbinud poleks. Endal olid ka kaanel koledad jutid sees, kaanemees kehitas ka õlgu, aga käiku ta läks ja siiani toimib. Sõrme sobivusest veel niipalju, et ei tohi olla liiga tuuga ega liiga lödi. Kolvi pesades ja kepsusilmas peab ta saama liikuda. Kepsust läbi lükates peaks sõrmel olema selline mõnusalt paras resistance.

 

Oleneb mida ja millest sa ehitad? Kas sobitad mingi muu tootja kepse ja kolbe kokku või kontrollid vanade kasutuskõlblikust?

Igaksjuhuks otsustasin kontrollida jah, ja käiku lähevad uued H profiil kepsud, siis igaksjuhuks uurin üle. Kolvid jäävad esialgu vanad. Lihtsalt rõhu all sõites võiksid asjad olla tolerantside piiris. Teine murekoht on nookurid, teada värk, et isegi stockina soites kipuvad purunema.Uusi b osa omasid on saada, aga ei tea kas tasub neid vaadata. 

Kui kolvid vanad jäävad, siis panen puusalt, et need esimesed asjad, mis sul juba tolerantsidest väljas.

 

Pole stockina ega 2.8ga kräunutades nookureid kunagi puruks sõitnud. Pigem kõrge pöörde, pehme klapivedru ja pilude regulli teema. B-osad pole kindlasti paremad kui vanad oem tükid.

 

Mu mäletamist mööda sai silwer isegi heavy duty kraamist oma NA 2.8ga jagu(oli see nüüd praak või mitte). Seega võta näpust, mis nüüd kestab või mitte.

Muudetud , muutis Max.

3 tundi tagasi, Young Fanatik ütles:

Igaksjuhuks otsustasin kontrollida jah, ja käiku lähevad uued H profiil kepsud, siis igaksjuhuks uurin üle. Kolvid jäävad esialgu vanad. Lihtsalt rõhu all sõites võiksid asjad olla tolerantside piiris. Teine murekoht on nookurid, teada värk, et isegi stockina soites kipuvad purunema.Uusi b osa omasid on saada, aga ei tea kas tasub neid vaadata. 

On võimalik ka osta tugevamad nookurid aga usun sellel pole mõtet. Valikut mitmeid. 

Muudetud , muutis extreme327

Eks see vist nii ole ja. Ei tea kunagi mis järgi annab,tuleb lihtsalt leppida sellega. Vaatan lihtsalt teravama pilguga need nookurid yle, ehk märkab varem mingit kriitilist ohumärki nookuril. 

Keegi oskab kommenteerida seda, et mnt-is on auto tootmisaastaks 91, aga kui ükskõik kuhu bmw vin decoderisse vin-i sisse lükkan, ütlevad 89?

 

ning oskab keegi Bronzit-beige (139)värvile mingit värvikoodi anda, millega värvida tellida. Hetkel vaatasin tööjuures värvilipikuid, aga selle nimega vastavat värvi ei leidnud.

Muudetud , muutis FRand

20 tundi tagasi, FRand ütles:

Keegi oskab kommenteerida seda, et mnt-is on auto tootmisaastaks 91, aga kui ükskõik kuhu bmw vin decoderisse vin-i sisse lükkan, ütlevad 89?

 

ning oskab keegi Bronzit-beige (139)värvile mingit värvikoodi anda, millega värvida tellida. Hetkel vaatasin tööjuures värvilipikuid, aga selle nimega vastavat värvi ei leidnud.

Lihtsam kuskilt värvipoest küsida, ma Tln kohta ei tea aga Tartus Devoris oskavad ilusti välja otsida. :)

Mingite vanade devori kaartide peal, mis mul tööl oli, ei leidnud seda. Aga kõige parem vast jah otse nende juurde minna.

Keegi teab põhjuseid,miks see”Additional water pump” kärssama hakkab. Sõitsin ringi ja hakkasin tundma plastiku kärssamise haisu. Tegin kapoti lahti ja vaatasin, see tossas. Veits nagu mullitas midagi välja ka. Mingi asi lõi kaitse 10 välja, ise arvan see sama lõigi. Kellegil seda kuskil vedeleb? Ning kui ma selle tagant ühendan, mis tagajärjed on?4DB6D910-3BB3-4A4D-A0B5-0F77F3E60CF1.jpeg.72efad64e9f03497ee29b4cbc3046f7a.jpeg

kui kärssab ja mullitab, siis normilt lühises - sellele viitab ka kaitse. 

Põhjamaa autde värk vist? Mul endal ka see, aga kunagi pole toimind. Mootorijahutust see ei koti, võid rahumeeli lahti ühendada.

Keegi teab,kuhu need kaks kaitsmekarbizt tulevat juhet lähevad?

7CF2666F-089A-4B1A-BA9C-8653ABB0E509.jpeg.ba503051a19c70510a3550eb8886ed0d.jpeg

ning milline võiks olla nendest neljast kimbust 325 toura kütusepumba juhtmed? Jämeduse järgi nagu arvaks et need kõige alumised. Samas kui keegi nii oskab öelda siis võib juba teiste juhtmete otstarbe ka ära märkida67D18FEA-8135-486D-8E24-F0993E919623.jpeg.fdba556ee1448392b289a91f4c29a4a7.jpeg

Olen polüretaan pukside otsingul (soov leida siis täiskomplekt: ette ja taha) ning millise ettevõtte/isiku käest leiab kõige parema hinnaga/kvaliteediga komplekti. Pigem otsiks alguses eesti pinnalt.

  • 2 nädalat hiljem...

Ainuke erinev on 55L paak, mis on algusaastate pre-fli oma, muu peaks istuma kenasti kui ma nüüd rängalt mööda ei pane.

  • 3 nädalat hiljem...

Kas mõnel siinsel ekspertil on veidi aega, et välja tuua, mis on rulli sillatalade ja õõtsade levinumad kohad, mis ära roostetavad, ära painduvad, katki lähevad, jne.

Eriti hea oleks kui saaks mingit pildi materjali ka nende kohta. Oleks lõputöö kirjutamisel äärmiselt abiks. Heameelega suhtleks privas, et siin mitte üleliigset teksti mitte toota🙂

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.