Hüppa postitusse
Postitatud
comment_130034

tere, mõtlesin oma kärakst ka siia teema teha :).

autoks siis juba paljudele siinsetele tuttav 511TEK .
Kuna e30 koguaeg tahtnud siis sai ta vahetatud endale talveks ehitatud e36 vastu vahetatud. Alguses vaatama minnes oli küll selline tunne kas mul on seda autot ikka vaja(Nii läbi ho*ratud ja mäda)

ühe õhtu kodus mõtlesin ja ära ma ta siiski tõin.
nagu juba õeldud siis kere on omadega täiesti otsas, mootor lekib iganurga pealt õli jne jne.

Algne seis oli siis selline et pool sisu oli puudu, keskkonsool, tagaiste, taga aknalaud, sumps oli eest lahti tagant mingi suva klambriga kokku tõmmatud(jubedalt lärises), poolteljed olid täiesti läbi, differ undas, tagumised amordid läbi, amordi padjad lahti ja puruks, esisild läbi jnejne.

Aga räägime siis plaanidest, plaanis siis peale talve(niipalju kui seda veel tuleb) ajada masin garaasi kus alustada selle auto taastamisega.

tasapisi olen juba ka asju kokku ostnud(tagapaneel, küljekarbid, tagatiiva kaared+ osta veel vaja esipõll ja esimesed tiivad +teised asjad siis jooksval)
praguseks tehtud:

Uued rattalaagrid
esisillas kõik uued sarniirid
uus tagaamort + mõlemad amordi padjad
uued piduriklotsid
uued küünlad
uued mõlemad temp andurid
uus visco sidur
uus sidur
poolteljed + differ vahetatud
sisu kokku lapitud
ja kindlasti midagi veel..

autost siis praeguses seisus paar pilti ka ja eks üritan teemat ikka aegajalt uuendada.
tuleviku jaoks sai soetatud ka replica bbs veljed 16x9

IMG_20181123_093551.jpg

IMG_20181124_115400.jpg

IMG_20190115_133430.jpg

IMG_20190215_085333.jpg

IMG_20190215_085420.jpg

IMG_20190214_155659.jpg

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_130107

Paar pilti siis sisust ka ja üks kapoti alt. Ees olid mõlemad e36 istmed mis on vastikult vastu keskkonsooli aga õnneks sõbral vedeles kuuris üks sportiste mis sai sisse pandud. Ehk leiab kunagi ühe samasuguse veel. 

 

Väike mure on veel sellega et chek paneelis põleb koguaeg rücklicht tuli aga kõik tuled tõõtavad ilusti mis seda jama tekitada võiks? 

 

IMG_20190220_122208.jpg

IMG_20190220_122243.jpg

IMG_20190220_123235.jpg

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_131452

Sai siis eelmine nv autoga viimased sõidud tehtud ja auto maale ära viidud. 

Igavusest sai ühepoole karbikate ja tagatiiva laiend maha võetud. 

Nüüd lähiajal saab masina laiali kiskuda ja eks siis paistab kas saab selle masina uuesti järgmiseks suveks tänavale 😁

IMG_20190419_185648.jpg

IMG_20190419_185659.jpg

  • Autor
comment_131457

Eks see auto sai ühe talveks tehtud e36 vastu vahetatud ja plaan oligi talv ära sõita ja kevadel tegema hakata. 

Ülevaataja kohta ütleks niipalju et kui katted peal olid siis ei paistnud see mädakarp niiväga isegi põhjaalt välja. Ja ega väljastki kõigehullem ei paistnud 😁😁

Maal kohalikud miilitsad ka paar korda seda masinat uurinud ja tookord kästi sportrool ja hüdro minema seest visata 😁😁

IMG_20190222_142630.jpg

Muudetud , muutis mmikkii

  • 3 nädalat hiljem...
comment_131895

-2 viimastele postitustele :)

Korralikum kere ja numbrivahetus ilmselt lihtsam tee jh, aga...

...korda ikka, kust sa leiad neid korras keresi.  Selle visuaalselt korras/korralikuma kerega võib samapalju tööd olla. Need on suht tüüpkohad, sellel isendil pisut rohkem lihtsalt näha  :) Tänu sellele nähtavusele/auklikusele saavad need kõik kindlalt tehtud, mitte ei pintseldata rooste üle lihtsalt värvi ja pigiga.

Kes Marguse teemat jälginud, see on näinud kui palju "korras" kerest alles jääb pärast. Karbivahetusest pääseb mõni üksik eksemplar.

Selle masina puhul lihtsam ka, ei pea karpide demonteerimisele palju aega raiskama.

Grilli ei soovita küll seda kere enne panna, kui põhikonstruktsioonid korda tehtud.

  • Autor
comment_131899

Olen ka mõelnud teise kere peale, aga tegemist tahavad nad kõik kas siis vähemal või rohkemal määral, niiet esialgu jään selle kere taastamise juurde. 

Järgmine nädalavahetus ehk tekib aega ja saab mootori, käigukasti ja nipetnäpet veel küljest ja ehk teen ka mõne klõpsu juurde. 

Esmapilgul õnneks paistis et poolraamid tugevad ja tagasild, vedrukannud jms üllatavalt heas seisus aga eks lisan ka nendest tulevikus pilte. 

comment_131930

Olin sarnase dilemma ees, kui E28't lammutasin ja pealtnäha siledast pillist oli järel sõelapõhi. Aga tasapisi hakkad vaatama, kust vaja keevitada ja hakkad ükshaaval plekki väänama ja traati sulatama. Aega läheb kauem, aga oled kindel vähemalt, et saab asja ja on mõned aastad mureta seis.

comment_131953

Palju seal tehase editionist järgi on? Ilmselt suurt midagi, omanik plaanib taastada originaali?

Mäletan kui seda pilli müüdi 6000 krooniga, sealt edasi tuli ta siia foorumi tõmmati mattmustaks ja väga madalaks.

Muudetud , muutis sass

  • Autor
comment_131960

Tehase editionist eiole tõepoolest mitte midagi järgi, aga eks katsun niipalju asju tagasi leida kui võimalik. 

Enne minu kätte tulekut võeti isegi el akna nupud seest välja :D

Matt must ta kindlasti eitule ja ei ole kindel kas üldse mustaks jääb

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.