Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

Eff

Foorumikasutaja
  • Postitusi kokku

    359
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    12

Eff võitis päeva viimati 1. oktoober

Eff sai oma postitustele enim meeldimisi!

Foorumi reputatsioon

94 meeldimist

Kasutajast Eff

  • Tiitel
    Elukutseline rullija

Hiljutised profiili külastajad

Hiljutiste profiili külastajate paan on keelatud ja ei näidata teistele kasutajatele.

  1. Eff

    Kes, kus ja keda nägi

    Pärnus maxima parklas märgatud Rahabossi rulli. Ilus kena originaalkorras vanake oli 😀
  2. Eff

    318i kupee ´88 - Eff

    Teema vahepeal unarusse jäänud. Ja ega suurt toimunud polegi peale sõitmise. Siiani on hästi toimetanud ja pole teele veel õnneks jätnud 😊 Karteri tihendi või õlifiltri jala vahelt siiski imevähe ajab õli välja, muid etteheiteid praegu teha ei saa tehtud remondile. Eks varsti mässab autoga jälle edasi, siis teen sellest ka siin juttu, kui midagi jälle tehtud saab. Seniks päikest ja kena suve lõppu 😀 Sõitke turvaliselt 😉
  3. Eff

    Suvine kokkutulek Oore 2018 14.-15. juuli

    Kui midagi vahele ei tule ja saan nuka simmeri nädalavahetusel vahetatud ja mootori taas õlikindlaks, siis on ka plaan esialgu Raplasse ja võibolla sealt ka edasi Oorele tulla
  4. Eff

    Suvine kokkutulek Oore 2018 14.-15. juuli

    Raplas 15eur/auto on neile, kes rajale paugutama lähevad või ka raja äärde/alale tulijatele?
  5. Eff

    Suvine kokkutulek Oore 2018 14.-15. juuli

    Osavõtutasu võib kohapeal maksta?
  6. Eff

    318 (m20b25 stroker) '90 - eliise22

    Nägin ka seda sama koha peal Väga kena rull
  7. Eff

    Anoloog kella vahetamine 6 nupuga kompu vastu

    Tõstsin ka kunagi ühelt teisele ringi selle. Väike juhtmekimp kuulub sellesse. üks pistik jooksis spido taha ja tempi anduri juhtmed ette õhukanalisse, kus andur. Pole keeruline ettevõtmine eriti.
  8. Eff

    318i kupee ´88 - Eff

    Mõni suvine pilt ka siia
  9. Eff

    318i kupee ´88 - Eff

    Peale kaamerate paigaldamist on kontroll põhjalikumaks läinud. Ülevaatus siiski läbitud puhta lehega
  10. Eff

    318i kupee ´88 - Eff

    Asjalood nüüd sealmaal, et järgmine laupäev üritab ülevaatusel lõpuks ära käia
  11. Eff

    318i kupee ´88 - Eff

    Auto jälle sõiduvõimeline, kuid jamad jätkuvad. Siduri andja ja töösilinder said odavate remondikomplektidega üle käidud, aga millegipärast kuskilt annab midagi järgi või laseb läbi. Siduriga meelitades hakkab iga pedaali tõstmisega sidur järjest rohkem põranda poolt võtma, kuni lõpuks on pedaal vastu põrandat ja sidur pole enam lahutatud ning auto veab end edasi. Peale kolme vajutust on kõik jälle endine ja sidur hakkab kenasti poole pealt võtma. Mõned korrad seda ei juhtunud kuid reeglina viie meelituse järel on pedaal vastu põrandat. Täna ei jõudnud enam süveneda, milles ja kus viga võib olla. Teine jama piduritega. Peasilinder ilmselt hakkab oma töölepingut üles ütlema. See on ka ainuke vana osa, mis pidrurisüsteemis veel vahetamata/remontimata on. Viga nimelt selles, et piduripedaali vajutades ta võtab päris ülevalt, kuid kui jalga pedaalil hoida ja suruda, siis ta liigub veel mingi maa, kuskil poole peale. Ilmselt on ka seal tihendid väsinud. Õhku ei tohiks kummaski süsteemis enam kuskil olla. Mitu ringi õhutatud kõiki rattaid. Vaakumvõimendi töötab. Pedaalil jalga hoides ja käivitades, liigub pedaal veel mõne sentimeetri allapoole. Käsipidur toimib väga hästi. Kolmandaks käigukast iniseb kergelt ja sidurit lahutades kaob see inin ära. Algselt arvasin, et viga siduri survelaagris, kuid kuna see sai uue vastu vahetatud, siis nüüd kahtlustaks käigukasti. Kui nii kaua välja veab, siis järgmise sidurivahetusega vahetaks ka kasti ära, mis on olemas ka. Ainuke imelik erinevus on selles, et käigukastide mootoripoolsed võllid on erineva jämedusega, kuigi kastid mõlemad getrag 240 ja M40 mootori otsast. All hetkel Vana kast 12 mm võlliga. Teine kast, mis tulnud uuema cabrio alt, aga 15 mm võlliga. Niiet kasti vahetades tuleb ka see väike laager ära vahetada. Loodetavasti ülekanded ikka samad neil. Diffris, kastis, mootoris ja jahutussüsteemis kõik vedelikud sees ja lekkimisi pole veel tuvastanud. Siduri ja piduri kõik 3 silindrit tuleb uued osta, siis saab ehk kõik nii tööle nagu peab. Summuti tagumine pott koos vitsadega tuleb samuti uus osta. Kui ühe velje sirgestamisest tagasi saan, siis saab neile ka uued rehvid peale osta. Mõned uued pirnid ja võibolla veel pisiasju ja siis ehk saab ka lõpuks ülevaatuspunkti külastada, kui mõnda suuremat viga jälle kuskilt välja ei löö. Kapotialune sai ka viisakaks küüritud ja täna nägi auto üle pika aja ka korra sampooni ja svammi. Mõni pilt ka, et jutt väga igavaks ei muutuks
  12. Eff

    Müüdud!

    Hind?
  13. Eff

    M20 mootoririhma vahetus

    Soon on nuka otsas ja rihmarattal on ka mingi naga seal taga, mis on väiksem natuke kui see soon, kuhu ta istub. Proovisin ja päris hamba võrra seda rihmaratast keerata ei saanud kui nukk ja vänt fikseeritud olid. Ei tea, miks see nii tehtud on. Ma sain enda rihma paika igatahes, nukk ja vänt fikseeritud ning märgid paigas.
  14. Eff

    318i kupee ´88 - Eff

    Kapotialune hakkab jälle koplektseks saama. Mootor suuremast kõntsast puhastatud ja lekkivad tihendid vahetatud. Tuleb veel moorotiruumi natuke küürida, siis saab õhupuhasti ja radika ka tagasi panna. Kast käiguhoovastikuga ka all. Kardaan, põhjaplekit ja summuti veel installida. Kõik uued vedelikud veel osta ja siis peaks varsti jälle hääli kuulma Hammasrihm ka vahetatud, mida tegin esimest korda Et kõigis asendites ja märkides kindel olla, sai kiiruga paar abivahendit tehtud. Loodan, et sai hea
  15. Eff

    M20 mootoririhma vahetus

    Pole küll päris õige teema, aga ei hakka uut ka tegema. Küsimus M40 nukkvõlli rihmaratta asjus. Kas ta peabki võlli peal mõned millimeetrid, nii umbes hamba jagu, pöörata saama, kui polt lahti on? Või kadus mul sealt vahelt midagi tähtsat ära, kui lahti võtsin ja simmerit vahetasin.
×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus