Hüppa postitusse
Postitatud
comment_34061

Kuna eraldi teemat siin veel ei ole selle mootori (m50b25) paigaldusest e30ne peale, siis tegin siia teema, et koguda kokku meie kõigi kogemused ja teadmised.
Inglisekeelsed õpetused ja põhiasjad kirjas järgneval kahel aadressil.
http://www.e30dohc.c..._Required_Parts
http://www.rmeuropea...0-m50-swap.aspx

Vajalikud asjad mootorivahetuseks:

M50 terviklik mootor koos kõigi lisaseadmetega kas e36 või e34 pealt.
Juhtmestik ja mootoriaju
E34 525i õli vann, õlivarras koos õlivarda toruga ja õlivõttur.
E36 mootorikäpad

Käigukastidest võib kasutada M40, M42, M43, M50, M52, S50, S52 kaste.

See, et millist käigukasti kasutada, sellest oleneb ka, millist kardaani on vaja kasutada, samuti tuleks mõelda differentsiaali ülekande peale, kuna M50 mootorite kastidel 5. käik 1:1le (rullikatel 4. käik).
Olenevalt käigukastist tuleb valida ka kardaan, sest käigukasti otsaflantse on kaht tüüpi: suur ja väike. Kuna E36 ja E34 M50 peal  kasutab BMW ZF-i kasti, millel suur flants, siis üks lihtne kardaanivariant oleks E36 328i või 325 diisli kardaani, mis üsna õige pikkusega.
Käigukastihoovastik võib vajada ka muutmist.

Muudetud: 17.10.2013 - Margo

Muudetud , muutis Margo

  • Vastuseid 376
  • Vaatamisi 94tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • pahaaimamatult jääb mulje, et kodanikud, kes hirmsast ehitada soovivad ei oma eriti üldsegi tehnilist taipu  ..kui te endale ei taha teenet teha, siis tehke teistele ja ärge ehitage autot sedasi "ehku

  • Käisin täna Leksi juures tema edusamme jälgimas ja seletasin talle ka, et kokku ei tohi omavahel kindlasti ühendada. Pigem tuulutuse ots lahti jätta kapoti alla. Kui kokku ühendad, siis tuulutus ei to

  • Vist peakski sama kastiga tegu olema (ülekanded teised vb). Mina võtsin endale m51 kasti küljest siduri töösilindri ja siis tundus küll esmapilgul sama olevat nagu bensiinimootoril.

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_91497

Selle kohta andmed puuduvad, usun, et võimsusekadu on minimaalne. Kindlasti mingi otseläbi pütt Laseb gaasid paremini välja, endal kogemus puudub, kas on ka mingit vahet tunda. Seda oli lihtsalt kõige lihtsam sinna paigaldada ja ka hääled jäid normaalsuse piiresse, vähem jamasid seadusesilma ja külarahvaga :D

  • 5 nädalat hiljem...
comment_93552

Kasutan getarag 250 käigukasti,proovisin e30 m20b25 hoovastikku jääb tsipa lühikeseks,m40 oma aga liiga pikaks.

Mõtlesin ,et äkki on m20b20 hoovastik see kuldne kesktee,või peab ise midagi kokku käkerdama?

Muudetud , muutis sass

comment_93555

Ma ei usu, et 2.0 ja 2,5 erinevad hoovastikud on. Mul albumis piltidena E30 M42 G240 ja E34 M50 ZF vahel võrdlus olemas. Täpselt sama pikad kastid ja hoovastikud. Kangi asukoht sõltub mootori paigutusest. E36 käppade puhul tuleb üldiselt modida hoobasid. Kui muidugi on vahe ja mingi hoovastiku pikkus täpselt sobib, anna teada.

  • 2 nädalat hiljem...
comment_94162

Doonoril (e34) on roolivõimu õli jaoks ka jahutus radikas olemas, aga bmwfans ei näita et e30 oleks sellist asja, vähemalt tavalisel 325-el mitte. Tahtsin küsida, et kas selle peab ka kuidagi külge aretama? Kasutusel on e34 pump ja e30 latt.

  • 3 nädalat hiljem...
  • 2 nädalat hiljem...
comment_95494

Sattusin nüüd sellise probleemi otsa ,et pole m52 mootori generaatorile kuhugi ergutusjuhet paigaldada,on vaid kandiline pistik generaatori küljes.

Ilmselt on neid genekaid kahte sorti,kuid kuidas lahendada antud olukord,ilma et peaks geneka ära vahetama?

Juhtmestik pärineb e36 328i,generaator e38 728ia

Muudetud , muutis sass

  • 4 nädalat hiljem...

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus