Hüppa postitusse
Postitatud
comment_34061

Kuna eraldi teemat siin veel ei ole selle mootori (m50b25) paigaldusest e30ne peale, siis tegin siia teema, et koguda kokku meie kõigi kogemused ja teadmised.
Inglisekeelsed õpetused ja põhiasjad kirjas järgneval kahel aadressil.
http://www.e30dohc.c..._Required_Parts
http://www.rmeuropea...0-m50-swap.aspx

Vajalikud asjad mootorivahetuseks:

M50 terviklik mootor koos kõigi lisaseadmetega kas e36 või e34 pealt.
Juhtmestik ja mootoriaju
E34 525i õli vann, õlivarras koos õlivarda toruga ja õlivõttur.
E36 mootorikäpad

Käigukastidest võib kasutada M40, M42, M43, M50, M52, S50, S52 kaste.

See, et millist käigukasti kasutada, sellest oleneb ka, millist kardaani on vaja kasutada, samuti tuleks mõelda differentsiaali ülekande peale, kuna M50 mootorite kastidel 5. käik 1:1le (rullikatel 4. käik).
Olenevalt käigukastist tuleb valida ka kardaan, sest käigukasti otsaflantse on kaht tüüpi: suur ja väike. Kuna E36 ja E34 M50 peal  kasutab BMW ZF-i kasti, millel suur flants, siis üks lihtne kardaanivariant oleks E36 328i või 325 diisli kardaani, mis üsna õige pikkusega.
Käigukastihoovastik võib vajada ka muutmist.

Muudetud: 17.10.2013 - Margo

Muudetud , muutis Margo

  • Vastuseid 376
  • Vaatamisi 94tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • pahaaimamatult jääb mulje, et kodanikud, kes hirmsast ehitada soovivad ei oma eriti üldsegi tehnilist taipu  ..kui te endale ei taha teenet teha, siis tehke teistele ja ärge ehitage autot sedasi "ehku

  • Käisin täna Leksi juures tema edusamme jälgimas ja seletasin talle ka, et kokku ei tohi omavahel kindlasti ühendada. Pigem tuulutuse ots lahti jätta kapoti alla. Kui kokku ühendad, siis tuulutus ei to

  • Vist peakski sama kastiga tegu olema (ülekanded teised vb). Mina võtsin endale m51 kasti küljest siduri töösilindri ja siis tundus küll esmapilgul sama olevat nagu bensiinimootoril.

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • 4 kuud hiljem...
  • 4 kuud hiljem...
comment_130703

Kas e36 328i katalüsaatori ja kesmise osa paigaldusel e30le on palju ümber lõikamist?

Mõtlen ,et kas on mõistlikum lihtsalt ainult katid vahele keevitada, või kasutada e36 328i keskmist osa?

Praegu  e30 kaheraudne ja keskel e46 330 reso, ning kapis 528i katalüsaarorid.

Keegi ehk kasutanud e36 328 keskmist osa oma ehitusel?

 

  • 9 kuud hiljem...
  • 4 nädalat hiljem...
  • 3 kuud hiljem...
  • 2 kuud hiljem...
  • 2 kuud hiljem...
comment_139120

Mure järgmine M52 paigaldusel:

 

Ostsin IX pidurivõimendi koos peasilindriga, sellel on 2 väljundit piduritorude jaoks.

Orginaalis 320i pidurivõimendi koos peasilindriga millel on 3 väljundit piduritorude jaoks.

 

Omavahel peasilindrid vahetatavad pole, kinnitusaugud ei sobi.

 

Kas keegi oskab suunata milline on IX võimendile sobiv peasilinder 3 väljundiga või peab mõne muu pidurivõimendiga teema lahendama? Või millised on õiged padjad et kasutada 320i pidurivõimendit?

Otsiks võimalikult bolt on lahendust.

 

 

 

 

 

IMG_4334.JPG

comment_139126

Kuidas see pidurdamist võib mõjutada esipiduritel kui kolmikuga lahendada? Mõtlen valjult, ennem oli oma liin mõlemale esipidurile aga nüüd tuleb justkui 1st väljundist, kas erineva trassi pikkuse tõttu ei hakka eri aegadel pidurdama vms muid anomaaliaid ei teki? Linnas võibolla ei saa aru aga kuidas käituvad pidurid just rajal ? Tagapiduritel on jah orginaalist nii lahendatud aga miks esipidurid on siis tehasest eri trassidega?

 

Kas 2 väljundiga peapump ei ole mitte ABS variandi oma ?  

 

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus