Hüppa postitusse
Postitatud

Kuna eraldi teemat siin veel ei ole selle mootori (m50b25) paigaldusest e30ne peale, siis tegin siia teema, et koguda kokku meie kõigi kogemused ja teadmised.
Inglisekeelsed õpetused ja põhiasjad kirjas järgneval kahel aadressil.
http://www.e30dohc.c..._Required_Parts
http://www.rmeuropea...0-m50-swap.aspx

Vajalikud asjad mootorivahetuseks:

M50 terviklik mootor koos kõigi lisaseadmetega kas e36 või e34 pealt.
Juhtmestik ja mootoriaju
E34 525i õli vann, õlivarras koos õlivarda toruga ja õlivõttur.
E36 mootorikäpad

Käigukastidest võib kasutada M40, M42, M43, M50, M52, S50, S52 kaste.

See, et millist käigukasti kasutada, sellest oleneb ka, millist kardaani on vaja kasutada, samuti tuleks mõelda differentsiaali ülekande peale, kuna M50 mootorite kastidel 5. käik 1:1le (rullikatel 4. käik).
Olenevalt käigukastist tuleb valida ka kardaan, sest käigukasti otsaflantse on kaht tüüpi: suur ja väike. Kuna E36 ja E34 M50 peal  kasutab BMW ZF-i kasti, millel suur flants, siis üks lihtne kardaanivariant oleks E36 328i või 325 diisli kardaani, mis üsna õige pikkusega.
Käigukastihoovastik võib vajada ka muutmist.

Muudetud: 17.10.2013 - Margo

Muudetud , muutis Margo

  • Vastuseid 376
  • Vaatamisi 93,7tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • pahaaimamatult jääb mulje, et kodanikud, kes hirmsast ehitada soovivad ei oma eriti üldsegi tehnilist taipu  ..kui te endale ei taha teenet teha, siis tehke teistele ja ärge ehitage autot sedasi "ehku

  • Käisin täna Leksi juures tema edusamme jälgimas ja seletasin talle ka, et kokku ei tohi omavahel kindlasti ühendada. Pigem tuulutuse ots lahti jätta kapoti alla. Kui kokku ühendad, siis tuulutus ei to

  • Vist peakski sama kastiga tegu olema (ülekanded teised vb). Mina võtsin endale m51 kasti küljest siduri töösilindri ja siis tundus küll esmapilgul sama olevat nagu bensiinimootoril.

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • 4 kuud hiljem...

Kas zf-i kastiga on siis konks kardaani pikkuses või flantsi suuruses?

Näiteks, miks ei sobi e30 325i kardaan - kas asi pikkuses või flantsis?

Samas lugenud, et mingid 325E omad sobivad? vb asi USA versioonides?

Okei. Ma võrdlesin jah realis, et pikkused enamvähem samad kõigil soovitatud ja levinud variantidel. Mul endal suure flantsiga G260, et kui peaks M50 otsa sattuma, siis ei tohiks nagu Zf kastiga ka probleeme olla?

  • 4 kuud hiljem...

Kas e36 328i katalüsaatori ja kesmise osa paigaldusel e30le on palju ümber lõikamist?

Mõtlen ,et kas on mõistlikum lihtsalt ainult katid vahele keevitada, või kasutada e36 328i keskmist osa?

Praegu  e30 kaheraudne ja keskel e46 330 reso, ning kapis 528i katalüsaarorid.

Keegi ehk kasutanud e36 328 keskmist osa oma ehitusel?

 

  • 9 kuud hiljem...

Tereee, küsimus.. m50 swap käsil, kui mul jäi praegu e30 alla getrag 260st vana kardaan ja plaan panna g240 mis on samamoodi väikse muhviga. Kas peab mingi muu kardaani panema või originaal kardaan mis getrag260st jäi sobib 1:1?

  • 4 nädalat hiljem...

M52 pole kohta plokikaanel temp. anduri jaoks.. kuidas lahendada? Tuleb ise auk puurida-keermestada? Või mingi muu lahendus?

  • 3 kuud hiljem...

Hei. Kas keegi teab kuidas saada kiiruse signaal kätte preface 318i-l?  Kerepoolses pistikus pole seda juhet (juba ümber tehtud r4 pistik r6-ks). Tuleb ise vedada ilmselt? Tal see aju kõrval kolmene pistik (tahho töötab)

Sul on kasutusel vanem juhtmestik nagu jutust võib aru saada, et c103 pistik ka on. 

Kui sul praegu road speed signaali ajul pole siis pead selle vedama spidoplokist c101 pistikusse. Spidoplokis pin10 valge pistik ja c101 pistikus pin14. 

  • 2 kuud hiljem...

Tere...

Selline probleem et õhulugeja pistiku jörgi panen siis ei lähe käima...aga ära võtan siis käib ilusti...kuskil mingid juhtmed valesti?

87 a pre 

Õhuluge ei tohik juhtmestikus mingit rolli mängida. Nende asjade voolusid ja masse juhib aju. Vaevalt sul nüüd kuskilt mass ja pluss vahetuses on. 

  • 2 kuud hiljem...

Mure järgmine M52 paigaldusel:

 

Ostsin IX pidurivõimendi koos peasilindriga, sellel on 2 väljundit piduritorude jaoks.

Orginaalis 320i pidurivõimendi koos peasilindriga millel on 3 väljundit piduritorude jaoks.

 

Omavahel peasilindrid vahetatavad pole, kinnitusaugud ei sobi.

 

Kas keegi oskab suunata milline on IX võimendile sobiv peasilinder 3 väljundiga või peab mõne muu pidurivõimendiga teema lahendama? Või millised on õiged padjad et kasutada 320i pidurivõimendit?

Otsiks võimalikult bolt on lahendust.

 

 

 

 

 

IMG_4334.JPG

Kuidas see pidurdamist võib mõjutada esipiduritel kui kolmikuga lahendada? Mõtlen valjult, ennem oli oma liin mõlemale esipidurile aga nüüd tuleb justkui 1st väljundist, kas erineva trassi pikkuse tõttu ei hakka eri aegadel pidurdama vms muid anomaaliaid ei teki? Linnas võibolla ei saa aru aga kuidas käituvad pidurid just rajal ? Tagapiduritel on jah orginaalist nii lahendatud aga miks esipidurid on siis tehasest eri trassidega?

 

Kas 2 väljundiga peapump ei ole mitte ABS variandi oma ?  

 

Hüdrauliline jõud, mis pidurdades möjub on ikka sama, pole vahet, kui pikk piduritoru.

21 tundi tagasi, Tiit ütles:

Pane kolmik vahele.

Ma panin ka esi rattad kolmikuga jaotama. 325ix kuna 2 väljundit ja ma kaotasin ABS ära siis pidin esimesed jaotama kolmikga. töötab täiesti ilusti. 

Kas Absi maha rattsimisel seda ohtu ei teki, et lööb järsul pidurdamisel ennem tagarattad plokki kui ees?

Kas ilma abs autodel käib miski surveregulaator vahel?

Muudetud , muutis sass

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus