Hüppa postitusse
Postitatud
comment_103937

http://www.auto24.ee/used/2177955

 

Olen homsest selle auto omanik ja väga uhke selle üle. Aga tahtsin targematelt siin uurida sellist asja, et auto vajab väljast keretööde tegemist, kas leidub siin keegi kes aitaks mind kohaga, abiga ja vahenditega, et ma saaksin selle kere ideaalsesse seisukorda, peamine mure on siis rooste(aga see on õnneks pindmine ainult). Kuna soov on ise teha siis on vaja ainult kedagi kes kõrval targutaks ja nagu ütlesin aitaks koha ja vahenditega kui võimalik. Vaja on teha tal veel õlivahetus, rooliotsad, taga kojamehega on ka mingi probleem ja elektrikala on samuti kuskil sees, mis tuleks ka välja uurida siis üks amort taga tuleb välja vahetada ehk siis nipet - näpet on vaja ikka teha. Auto pole ju uus ja mulle see meeldibki. :) 

Kuna Härrale sai ka ostetud E30 4.0 V8 touring siis tahtsin endale ka ja saigi soetatud see auto! Nii, et peres on kaks E30 masinat. Ühega saab juba talvel sõita ja teine on suve masin :D 

 

Päikest!

  • Vastuseid 69
  • Vaatamisi 5,4tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Kui täpselt ei tea kust pihta hakata ja pappi pole siis ei tasu laiali lammutada, muidu jääb kuskile paku otsa vedelema ja lõpuks lihtsalt läheb vanarauda ära 

  • Tuled ainult loota et see tegemise tuhin üle ei lähe. 

  • Väga vabandame, olen siin foorumis oma auto teemat arendanud mingi 5 aastat ja see on vist kõige pikem üldse. Kindlasti te kõik mäletate peast ja oskate kohe mulle öelda, millal ma viimati õli vahetas

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_104388

Mina olen ka nõus sellega, et see auto on igat senti väärt ja igat sekundit. Ühel heal päeval kui see korras on siis ma olen ilmselt väga õnnelik naine.

Kaalusime siin Härraga sellist mõtet, et osta üldse originaal - uus mootor sinna peale, sest see mis seal praegu pesitseb, on niii poolik kui poolik veel üldse olla saab. Ei ole midagi kindlat selle mootori puhul. Natuke on siit võetud ja natukene on sealt võetud. Ilmselgelt ei ole see ajude-ragistamist väärt.

 

Õõtsade vahetus sellepärast, et kui juba veermiku vahetamiseks läheb siis tasuks ka need juba ära vahetada. Tean, et juppe raske leida ja hind on neil ÜÜÜBER kallis - kui õige jubina leiad.

 

Aga kirjutan Eix22-le ja vaatan kuidas ta mind abistada saab. :)

Nii mõnigi Härra on mind siin juba aidanud ja Suur aitäh Teile nõuannete/abi/toetuse ja kaasaelamise eest! :)

 

Esiamordid huvitavad mind - seega kui  extreme327 mind sellega aidata saate siis ma paluks Teie abi!

 

Siis üks selline SUURE ringi küsimus - kuna autol on ka rooliotsad nii niii läbi ja ilmselt amordiring ka, sest see auto ujub teel nagu kala vees siis kas on oht, et tagasild võib ka lahti olla või midagi sellelaadset?

comment_104389

Huvitav vaadata, kuhu mu vana hobi/jääraja auto jõudnud on. :D
Kuna enam e30 omanik ei ole, siis pole ammu ka foorumisse sattunud..

 

Esiamortidest- Ees olid minu ajal veel FK motorsport coiloverid- need sai välja vahetatud tutikate vastu ja läbi seal ei tohiks midagi olla, kui just minust järgmine kutt neid alt ära ei keeranud. Võimalik muidugi, et vedrud hakkavad väsima, amort ise peaks küll vägagi ok olema.(arvan et see suvi saab 2a. vanust amordil)

Kütusepaak- Minu käes olles samuti ei lekkinud, kas tõesti poole aastaga sai kütusepaagist rooste jagu?

Esimesed rooliotsad- saan tellida, kui huvi on, aga see väga defka kaup ja võimalik, et juba tootja laos otsas.

Õõtsadega ei tohiks küll midagi viga olla, pigem siis õõtsa välimised puksid, sisemised powerflex ja vaevalt et läbi on.

Ujumisest- mina müüsin auto nii, et sild oli reguleerimata, kas see sai tehtud? Kontrollige kõigepealt see üle. 
Teine asi- tagumised amordikannud peaksite ka üle vaatama- eriti veel kui auto sai selle talve jäärada lisaks. tüüpiline e30 koht.


Ja kui mootori kohta küsimusi, pane PS, võin vastata nii palju kui tean. Seda võin öelda, et plokk ja pea oli korralik, 
Tundub, et uusi esitiibu kaasa ei saanud autoga ning uksi? Need ma omal ajal andsin kaasa auto müügiga. :)

 

Muudetud , muutis uunp

comment_104392

Ma tellisin ladu24, extreme lasi mul lihtsalt valida, et saaks õiged ixi jupid. b kataloogid annavad enamasti tagaveolise asju ka nelikveolisele. 

ixi mootoreid pole ju võtta kusagilg, mootorit" vigase" juhtimise pärast pole küll mõtet vahetada.

samuti pole pointi õõtsade vahetusel, kui nad just kõverad pole. stendis tuleb ära käia. 

Rääkisin tagasilla puksidest, mis ilmselt valed pandud, samuti need coilid, suva vedrud jne - kõik see jama viib silla geomeetria ju paigast.

Need tiivad ostsin mina ära, tegu oli kuni 85a sügis kraamiga mis poleks külge istunud ilma relakata ja muidugi olid need samamoodi paras utiil, ära mädanenud nii et tükid puudu, pigiga seest täis p* andatud jne.

comment_104394

Mul sellised tagumised uued Lemfördi osad ülle .Omanikul oli enne 325ix  ma muidugi ei tea kas olid sellel mõeldud need osad aga koodid on siin olemas .

1. L10639 / 33311129144  sillatala puks, suur          2tk   

2. L10670 / 33551124375  stabika ots/kont              2tk    

3. L10644 / 33329061945  õõtsapuks, väike            2kpl       1kpl e. 2 puksi  

4. 33321127717  stabika otsa kinnitus                      2tk  

                                            

 

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_106420

Kiire küsimus:

Kui kulukaks läheb auto kere sirgeks tegemine? Kas on mõtet üldse?

 

Põhjus: Käisin sillastendi tegemas ja tuli välja, et rattad olid viis kraadi viltu :o Nagu päriselt?! Aga ja. Tuli välja, et sillastendi ei olegi võimalik sellel autol üldse teha, sest kere on kõver. Nüüd ma ei teagi mida teha, sest autoga sõita tahaks ja olen kuulnud, et ei ole väga pointi kere näppida, sest niikuinii sirgeks ei saa. Oskab keegi mingisugust infot anda, õpetada mida iganes veel?

comment_106423

Kui on all valed vedrud, rattad, rehvid- on koheselt asjad paigast. Kõverad on üldjuhul ikka õõtsad vms sillaosad mitte kere kohe, regullida ei saa tõesti midagi, kui pole regullitavaks tehtud.

Lisaks on suure tõenäosusega sellele ixile taha topitud tava e30 puksimajandus, mis viib samuti paigast, seda olen siin teemas vist juba 3x maininud :)

comment_106427

Ei maksa jah kohe tonti näha kus pole, mul oli taga väga kole lahkujooks, üks õõts oli kõver. Kokkujooksu ja kaldeid paika aga ei saagi paika kuna madaldatud masin ja regullimisvõimalusi omal ajal, kui sild alt oli, ei tekitanud. Nii et kui pidurdamisel võssa ei jookse ja rehvidel hetkega paelu välja ei näri siis ma selle paari kraadi pärast, mida nagunii kätte ei saa pühast vaimust, ei põeks :D

comment_106445

Ja kui nt rooliotsi vahetad, siis rattad saab paika koduste vahenditega ka ilusti, kui töökojas selle tegemisest keeldutakse. Mul suurem osa enda nn rallikatel jupi nööri ja paar toikaga enamvähem paika pandud, siiamaani pole ühtegi muret- ei rehvi söömist ega teel ujumist. :)

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_107776

Ta on mul müügis ja, aga ei ma ei ole veel käega löönud. Vaatan mida pakutakse, aga ilmselt jääb ikkagi minu kätte väga paljudel erinevatel põhjustel. Aga eks see selgub.

Ma siiski põen veidi kere pärast. Olen suht tupikus endaga ja ei tea kus otsast ma peaks üldse pihta hakkama. 

Uurin nende pukside kohta, mida siin on kümme korda mainitud ja õõtsad sain aru, et peaksid hoopis korras olema. Nii, et kui pukside vahetus ka ei aita ja rooliotsade vahetus siis siinkohal saab minu mõistus otsa.
Suhtlen ka eelmise-eelmise omanikuga, et teada saada, mida edasi reaalselt teha.
Aga elame ja näeme mis saab.

comment_107785

Uue auto saab siiski poest,vanakeste puhul on tarvis palju lolli järjepidavust ja veoauto kastitäis raha.viimase puudumise korral tuleks panustada veel järjepidavusse ja ehk kunagi saab sõita ka korras autoga .

Muudetud , muutis sass

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.