Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

Edetabel


Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga alates 12.10.2011 kõikidest kohtadest

  1. 15 punkti
    Suured tänud paarile foorumikasutajale, kes kõiki mu velgi ühes portaalis müügis nägid ja helistasid. Tore, et siinsed tüübid viitsisid muret tunda ja teatada. Respekt. Oli ikka kasu küll teema tegemisest, kuigi olin suht lootusetu. Seega andke aga varavastastest tegudest teada, hoiame kokku!
  2. 13 punkti
    Sel aastal tegin omale ka katusele selfie sticki
  3. 13 punkti
    Mitu meeldimist see postitus saab, kui ma mainin 2015 särke? Huvilisi?
  4. 12 punkti
    Kuna mul ikkagi on E30 siis sai ka kohal käidud, peab tunnistama et õnnestus väikses Valga linnas äragi eksida, eelmine aasta sai kolonnis muretult välja sõidetud, aga sel aastal tekkis teistega pikem vahe ja viimase otsa masinad ei teadnud kuhu minema peaks - a mul gps ju, mis muidugi otsingus sõnale Oore mingit aktsepteeritavat vastet ei leidnud ja seni sai treileril oleva E30 taga sõites tiiruga läbi linna kenasti selveri juurde tagasi jõuda. Uuele tiirule startides tirisin elutargalt telefoni välja ja googlemaps sai oore asukohast ilmselgelt aru, edasi tuli aint kiruda et igasse autosse pole telefoni hoidikut ostnud aga saab ka ilma. Mingis asulas sai seisev kolonn kinnigi püütud. Edasi õnnestus sõita minu jaoks selle kokkutuleku lemmiku taga - üsnagi originaal (madaldus eks ole), automaat ja puha ning värvitoon tiba tumedam kui Eixi omal mis iseendast sama masin muidu. Panin seda masinat juba eelmine aasta tähele ja vahepeal leitud ilusad istmed . Kolonni lõpus on isegi suts huvitavam sõita - saab teha statistikat kui mitme kilomeetri tagant keskmiselt mõni E30 tee äärde jääb Vabandan kui keegi end puudutatuna tunneb ja nõudmisel võin selle väikse klipi maha korjata, kui see mul üldse õnnestub siia otse üles panna. " frameborder="0" allow="autoplay; encrypted-media" allowfullscreen></iframe>
  5. 12 punkti
    Kõik pildid (piltide lingid jne), videod ning tagasiside ürituse kohta on oodatud siia teemasse. P.S.- Aitäh, et tulite ja te olete ikka kuradima lahedad. Järgmine aasta uuesti!
  6. 11 punkti
    Jäime ka üritusega väga rahule ! Tõesti suured tänud korraldusele, osavõtjatele, toitlustusele ja Rmk puhkealale.. Oli igati meeldiv ilm, seltskond ja palju ilusaid autosi .. mida veel tahta Lõpetuseks sain muidugi ka suure üllatuse osaliseks auhindade näol. Kaks karikat ja @metsakutsu CD plaat Tänud kõigile kes üritusel kaasa lõid, oli meeldejääv nädalalõpp ! Järgmist korda ootama jäädes !
  7. 11 punkti
    1. Otsi koht kus teha. Kanal, pukid või tõstuk on väga abiks selle töö puhul. 2. Osta poest 6-pakk õlut, kui sõber on abis, siis osta kaks 6-pakki õlut. Kui õlut ei joo, ei tasu nii keerulist tööd ettevõtta. Kui sõpra ei ole siis ka suht keeruline. 3. Osta kohalikust varuosa poest survelaager. 4. Võta õlled, surve laager, sõber ja e30 ning suundu vahetus paika. 5. Tõsta Õlled, survelaager ja sõber hästi kätte saadavasse kohta ja paiguta e30 tööks sobivalt. 6. Roni auto alla ja eemalda summuti (leegika ühendusest taha lõppu välja) 7. Eemalda summuti kuumakaitse plekk 8. Ava kardaani poldid ja kardaani puki poldid. 9. Eemalda kardaan 10. Ava siduritöösilindri poldid ja tõmba töösilinder välja. 11. Hõika sõbrale, et ta aku klemmi maha võtaks ja sulle õlut ulataks. Nüüd eemalda starter. 12. Rüüpa õlut ja ava järge mööda käigukasti polte. 2 viimast polti jäta sisse nii, et neid hiljem lihtne eemaldada on. 13. Eeemalda käigu hoovastik ja ava tagurpidi käigu lüliti 14. Võta lonks õlut ja ava käigukasti puksid ja risttala 15. Pane õlle pudel käest ja kutsu sõber appi kasti otsast rebima, võttes viimased 2 polti välja 16.Nüüd on kast käes ja loodetavasti olete sõbraga mõlemad terved.. selle peale lonks õlut. 17. Selgub, et peale surve laagri on ka sidur täiesti läbi ja väntvõlli simmer lekib. 18. Kuna kell on juba 22.15 on varuosa poed juba ammu kinna ja õlut ka juurde ei saa.. 19. Jooge viimased õlled lõpuni, kutsuge takso järgi ja jätkake homme kaine peaga. 20. Et vältida punkti 17 ja 18 tuleb enneta probleemi punktides 2 ja 3 Survelaagri asemel osta kohe siduri komplekt, keermeliim, brakecleaner ja väntvõlli simmer ning et õlu täpselt kell 22.15 ei lõppeks osta 2 kuuspaki asemel 4 21. Eelda sidur ja hooratas. 22. Puhasta hoorratta tagune pind ja eemalda vana simmerling 23. Määri uue simmerlingi mokale määret ja paigalda ettevaatlikult 24. Puhasta hooratas ja väntvõlli sees olevad keermed, määri väntvõlli sees olev laager(vahetama sa seda ikka ei hakka) 25. Paigalda hooratas ja pane poltidele keermeliimi 26. Pinguta poldid õige momendiga ja õiges järjekorras 27. Kontrolli, kas uus sidur sobib. Sobib, pane määret siduri nuudile ja liiguta kasti nuudi peal edasi tagasi. 28. Paigalda sidur, et silm tervam oleks võta õlut. Pinguta õiges järjekorras ja jälgi, et siduri ketas oleks tsentris. 29. Võtke sõbrad mõlemad sõõm õlut ja tõstke kast otsa. 30. Kasti poldid kinni ja kõik mudru külge tagasi. 31. Kui järksu on jooge õlled lõpuni ja minge kodu magama. (ülejäänud õlled võivad ka järgmiseks korraks jääda)
  8. 10 punkti
    HeiHei Kuna viimastest särkidest on aega möödas rohkem, kui küll. Siis otsustasime Oore ajaks T-särgid siiski teha Pampampaaaa Siiiin need on! Valikus on Must ja Valge. Meestele, naistele ja ka lastele. (100% puuvill - Lõikelt klassikaline T-särk) Särgid saab kätte Valgast (Oore nädalavahetusel) Muul juhul saab kätte peale Ooret (alates 16. Juuli) Tallinnast/ Laagrist või pakiautomaati (Smartpost 2.59 ja Omniva 2.99) Musta särgi hind: 12 eurot Valge särgi hind 10 eurot SUURUSED: Meeste : EU XS S M L XL XXL XXXL Rinnaüm. 48 cm ; 51 cm ; 53,50 cm ; 56 cm ; 58 cm ; 61 cm ; 66 cm (mõõt korrutada 2ga. Nt 56+56=112cm) PIkkus 68 cm ; 70 cm ; 72 cm ; 74 cm ; 76 cm ; 78 cm ; 82 cm Naiste: EU S M L XL XXL Rinnaüm. 42 cm : 44 cm ; 46 cm ; 48 cm , 50 cm (mõõt korrutada 2ga. Nt 50+50=100cm) Pikkus 60 cm , 62 cm ; 64 cm ; 66 cm ; 68 cm Lastele: EU 3-4a 5-6a 7-8a 9-11a 12-14a Rinnaüm. 32 cm , 35,5 cm ; 38 cm , 41 cm ; 43,5 cm Pikkus 44 cm ; 49 cm ; 52,5 cm ; 58 cm ; 61 cm Palun Soovid alla kommentaaridesse või postkasti. Värv ja suurus + kuidas soovite kätte saada. Ülekanne palun teha : Laura Satsi EE442200221022688917 Selgitusse märkida E30 ja kasutajanimi Tänan TEEMA LÄHEB LUKKU 10.JUUNI JA MAKSTA SAAB KUNI 15 JUUNI!
  9. 10 punkti
    Video on @PetraP poolt 💪👌
  10. 10 punkti
    Mina, Grimes, kurikristjan, RaidoM, GTA ja Leks kohe ületame Läti-Leedu piiri.
  11. 10 punkti
  12. 9 punkti
    Kuna viimasel ajal on palju tulnud kaebusi erinevate kasutajate poolt "veits nihu" läinud tehingute kohta, siis probleemide lahkamiseks ja info jagamiseks siia selline teema. Mingit listi ei hakka vast koostama ja kedagi petturiks ei tohi tembeldada! Lihtsalt saab oma loo siia kirja panna, igaüks saab ise oma järeldused teha.
  13. 9 punkti
  14. 9 punkti
  15. 9 punkti
    Minu arust üritus igati super. Hea , et toitlustus oli kohapeal olemas, ei pidanud ise grilliga jändama hakkama . Iga aastaga läheb ikka asi paremaks! Kiitus korraldajatele!
  16. 9 punkti
  17. 9 punkti
  18. 8 punkti
  19. 8 punkti
    Pead ei saa soola perspektiivis anda, aga eks kere seisukord räägib enda eest ning kirikuõpetajast juttu polnud. Hinna määrasin selle alusel, mis kõige paremini liikurit mulle sümboliseerib. Mõnele meeldib r6 ja külg ees libistamine, teisele sobib aga karburaatoriga (värske sisuga kusjuures) kruuiser. Kellele ema, kellele tütar. VIN-kood: WBAAK610407319793
  20. 8 punkti
    Veidike meeldetuletust Niiet pühkige autodelt tolm, tehke ülevaatused ja rulluge kohale
  21. 8 punkti
    Naine küll karjus kõvasti, aga tõin ikka koju
  22. 7 punkti
    Terv, Kuna sai ette võetud üks soodsa hinnaga ring 17" rondelli velgi, siis mõtlesin et pildistan mõne pildiga oma tegemised üles ja innustan ka teisi inimesi seda tegema. Asi tegelikult väga lihtne töö, kuid aga rutiinikas ja kohati võib käe krampi tõmmata. Pisut räpane kah, aga kes ise oma autosi putitab, selle jaoks on see isegi puhas töö. Kokku läks kogu lihvimine+ poleerimine+ värvimine ja lakkimine u. 50-60€ maksma. Oleks viitsinud/tahtnud "peegel" rante, oleks töötunde läinud umbes 8h rohkem ja rahaliselt max. 5 € lisa. Nii alustame siis sellest et soetasin veljed, mis olid üsna täbaras seisus. Äärekivi kahjustused igal veljel, laki alt ussitas ja mitte vähe. Plusspooleks muidugi see, et olid just sirgestatud ja 4 veljekapslit oli alles. 1. etapp- katmine/pesemine Kõigepealt siis veljed puhtaks pesta, endal pärast lihtsam. Pigiainet ja kõike mis võimalik veljepuhastuseks kasutada- see teeb pärast elu lihtsamaks. Mina kasutasin katmiseks mägiaivari teipi, sest see ei tule lakieemaldiga pealt ära ja seega ei eemalda ka kodaratelt värvi/lakki. Kui soov kogu velg poleerida, siis katta pole vaja, ainult hulganisti lakieemaldit ja lihvimist. Katmisega soovitan varuda aega ja teha asi võimalikult täpselt, sest sellest oleneb lõpptulemus väga palju. Arusaadav ju kõigile miks. 2. etapp- Laki eemaldamine Asi lihtne- lased spraylaki peale ja ootad kuni asi mullitab korralikult. Lisaks soovitan nt. paberinoaga laki sisse väikseid pragusi tõmmata, töötab paremini see eemaldaja, sest saab laki alla paremini ligi. Laki eemaldamiseks kasutasin sellist vahendit: 2.1. etapp- Laki maha võtmine Peale 5 minutilist suitsupausi oli see sealt vaja maha kraapida. Pausi peab tegema selleks, et see kraam mõjuks. NB! Ärge kraapige lakki maha metallist esemega, sest neid kriime pärast välja lihvida pole lihtne. Oi kuidas ma end kirusin pärast. Üks parimaid vahendeid oli plastmassist jääkaabits, vähemalt mul see töötas ja sümpatiseeris kõige rohkem. Pilt mis sai, kui lakieemaldi oma tööd korralikult tegi: Ja peale laki eemaldamist: 3. etapp- Lihvimine See oli mu lemmik etapp, muidugi irooniaga. Alustasin tegemisi 80-se tavalise liivapaberiga.(ca. 20 min velg) Sellega nühkisin ära äärekivi kahjustused. Muidugi soovitan seda teha niiöelda velje loomuliku kulgemise suunas, sest siis jääb velg ühtlane. Muidu võib tulla tulemuseks et äärekivi kahjustuse koha peale lihvid lohu randile sisse. Järgmine liivapaber minu valikus oli 180 liivapaber. (ca. 30min velg) Siit alates hakkas vesilihv. Esimene oli lihtsalt seepärast tavaline, kuna 80-st vesilihvi ei leidnud kuskilt. Vesilihvimine nägi välja üsna karm ja räpane. Soovitan lisada vee sisse tavalist autoshampooni- kuivab vesi aeglasemini ära ja paber tundus paremini tööd ka tegevat. Minu teine suur soovitus on esimeste paberitega kauem aega veeta, tuleb tulemus ilusam. Lisaks tuleks ka esimeste paberitega välja saada kõik kahjustused mida tahate, sest pärast 400-se või 800-se või peenemaga ei võta neid välja. Või noh võtab, aga aega läheb rohkem kui seda keegi teha viitsiks. Nüüd siis järgmine paber- 240 vesiliivapaber.(ca. 30min velg) Nühkida soovitan velje liikumise suunas nagu ikka. järgmine paber siis 400 vesiliivapaber (ca. 30min velg) 800 vesiliivapaber (ca. 15-20min velg) Mina siinmaal lõpetasin, sest ei tahtnud peegliks lihvida. Muidu kui peegliks tahta, siis järgmine peaks olema 1000, peale seda 1500 ja kui väga viitsida siis ka 2000-ne paber. Iga etapiga siis ca. 15-30 minutit ühe velje peale kulutada. lihvimata vs 80 lihvpaber: 240 vs 400 lihvpaber: 800vs 400 lihvpaber: 4. etapp- Poleerimine pastaga Kuna ma polnud ennem velgi poleerinud siis oli huvitav ja esmakordne kogemus. Võin julgustada inimesi ja öelda, et see on tunduvalt lihtsam kui auto poleerimine. Selle jaoks on siis vaja poleerpastat, poleerimise lappe ja mikrofiiber lappi, millega see kiht pärast läikima lüüa. Kõik need asjad sain mina automaailmast ja maksma läks alla 15€ mu mäletamist mööda. Ok muidugi natuke valetasin- mikrofiiber lapp oli endal olemas. Poleerimiseks kasutada spetsiaalset alumiiniumi poleerimispastat! Pilt ka poleerimise tulemusest: 5. etapp- kodarate lihvimine Niisiis kuna hõbedane ja must velg on liiga "mainstream" siis ma otsustasin teha veljele uue värvi. Esmalt oli aga vaja kodarad ilusti vesilihviga siledaks teha, et lakk pealt maha lihvida ja alumine värv matistada, et see uus ilusti peale hakkaks. Alustasin muidugi oma värskelt tehtud rantide katmisega. Selleks kasutasin maalriteipi-hea maha võtta, ei jää liimijälgi nagu mägiaivari teibiga ja värv ka läbi sealt ei tungi. Seda etappi soovitan ka väga täpselt teha. Kui ei tee, siis võib randi juurest värv ebatäpselt jääda ja auto all jääks niiöelda lainetamise efekt. Lihvimiseks ma kasutasin 800-st vesiliivapaberit eelnimetatud autoshampooni/vee kombinatsiooniga ja tegin kõik veljed piinlikult matiks. Aega läks ca. 30-40min. veljega. Seda seepärast nii palju, kuna mul oli kodara ja randi vahelt väga keeruline lihvida. Kodarate ja randi vahelise ala lihvimiseks kasutasin mina kruvikeerajat, mis maalriteibiga veljele kahjutuks tehtud ja paber sinna vastu ning nühkima. Lihtsama tegumoega veljega läheb oluliselt kiiremini, kui mitte 2x kiiremini. Pilt ka kaetud ja matistatud veljest: 6.etapp- värvimine/lakkimine Värviks valisin tevori värvipoest tumehalli suure teraga metalliku. 2 spraypurki värvi läks maksma 25€ ja 2 purki lakki läks maksma ca. 10€ Kuigi reaalselt kasutasin mina ära mõlemat ühe purgi ja siis teisest veel lisaks 1/5 purgist. Ehk kui lihtsama tegumoega velg ja nii palju kihte vaja pole, siis saab ka 1 värvi- ja 1 laki purgiga hakkama. Mina katsin velgi 4+1 kihi värvi ja 2 kihi lakiga. Ei viitsinud, et värv jooksma hakkab, Kui kohe hooga peale lennata ja liigselt värvi lasta, siis seda pärast välja lihvima hakata ka tüütu. 4+1 kihti tähendab seda, et lasin 4 kihti värvi ja viimane +1 siis on see niiöelda tolmutamine. Sellega ma lasin kaugemalt (u.50cm) ühtlaselt velgedele peale veel ühe kihi. Värvipoe müüjad soovitasid seda selleks, kui tahta suuremat sädelust. Värv pidi siis selle tera mis läike tekitab rohkem esile tooma. Ehk siis ilmselt niimoodi "tolmutades" tuleb purgist rohkem seda tera välja kui värvi ennast, kuna tera pidavat raskem olema ja jõuab enne velje pinnale vms. See kõrgem pilotaaž minu jaoks, aga tegin nagu öeldi ja tõesti aitas. Lisaks siis paar kihti lakki ja valmis see projekt saabki. Sellega soovitan ka ettevaatlik olla, kuna lakk tahab eriti reipalt jooksma minna. Minu jaoks muidugi projekt veel läbi pole- vaja need kunstmutrid uued panna ja kuna vanad koledad ja osad murdusid sisse, siis ostsin endale baltic bolt-ist uued metallist mutrid ja varsti lähevad ka need külge. Ilge jama muidugi see, et vanad olid tüübli sees 8-se peaga, aga 6-se vindipaksusega. Ehk ma pean siis kõik 100 düüblit käsitsi üle puurima, et asi ilusti end sisse keeraks. Pilt siis värvitud velgedest: Loodan, et olin abiks mõnele inimesele ja ehk innustab ka teisi taolisi projekte ette võtma. Ja muidugi rahasääst minu arvutuste ja pakkumiste kohaselt kuskil 300-500€ Töötunde kulus ca. 24h.
  23. 7 punkti
    Korraks jh Kloun osta omale ükskord auto ära ja jäta automüüjad rahule
  24. 7 punkti
    Tere! Sellel aastal kohtume taas Oorel 14. ja 15. juulil. Info kokkutuleku kohta viibis põhjusel, et olime kohavaliku suhtes kahevahel, kuid sobilikumaks osutus siiski taas Oore. Et meil on mõned plaanid veel varuks, siis täpsem info kogunemise kohta tuleb lähiajal. Ürituse üldine foon jääb samaks ja toimub kõik nagu see on toimunud igal aastal. Kes on käinud, teavad paremini. Ürituse toimumiskoha kohta saab lugeda aadressilt https://loodusegakoos.ee/kuhuminna/puhkealad/haanja-karula-puhkeala/1442 Koht asub ligikaudu 20 km Valgast Võru poole sõita. Kruusateed on 4 km ja madaldatud autod pääsevad ilusasti kohale 😉 2013 oli meid 20 autot 2015 oli meid 32 autot 2016 oli meid 51 autot 2017 oli meid 63 autot Kohapeal on majad, milles on puust voodid 12 inimesele, välikäimlad ja suitsusaun. Telkimisala on rohkesti ja ujumisrand kohe lähedal. Oleks soovitatav endale kaasa võtta grillimistarvikud, sest kohapeal olev rest ei ole kõige mugavam selle jaoks ning rahvast on palju. Söök ja jook võetakse endale ise kaasa. Kohapeal on ka Catering! Lisainfot hakkan lisama siia postitusse! Lihtsad reeglid: 1. Vindisena rooli ei ronita!!! 2. Hoiame ümbritsevat loodust ja ei künna seda ala üles. 3. Prügi läheb selleks ettenähtud kasti-kotti. Puud toob taas -kaido- 😌 OSAVÕTUTASU 5€ inimene kohapeal sulas. Alla 16-aastased tasuta. AJAKAVA Laupäev 14.07.2018 Kell 10:00 soovijatele Rapla kardirajal rajapäev. Sealt edasi liiguks koos Oore poole. Eeldatav Valka saabumise aeg 14.00 (sõltub rajal osavõtjate arvust). Pühapäev 15.07.2018 Check out piirangut ei ole 😜 E30 Communityl on kokkulepe Riigimetsa Majandamise Keskusega kasutada seda telkimisala 14.-15. juuli 2018 Kogunemised: Tallinn: Peetri selveri parkla kell 9:00. Sealt läheks edasi Raplasse rajale ja teeks ajasõidud. Kes ajasõitu ei soovi teha, kuid tahab grupiga hiljem liituda, siis kella 12ks on vast sõidud sõidetud (oleneb osalejate arvust). Sealt liiguks koos edasi Valga poole. Eeldatav Valka jõudmise aeg siis 14:00 ringis. Valgas hakkane kogunema Alko1000 parklasse alates 15:30 ja ootame rajahundid ära 😀 *ajakava ja muid muudatusi teeme siia teemasse. Püsige lainel!
  25. 7 punkti
    Hei hei OORE30 käsitöö õlled , tegu puhtalt special värgiga. Hele õlu 😊 Niiet, kellel huvi saab soetada. KES JÕID, NEED KIITSID! Pudeli hind 2.50 Kätte saab Laagrist vōi organiseerime muud moodi kättetoimetamise 😉
  26. 7 punkti
    Kasutaja @Taksaator kohta veel 1 laekunud info- ostis mu tuttavalt 324td sedaani ja sai ära sõitmiseks aku mille lubas hiljem tagastada. Pärast seda pole temast enam kuulda olnud. See ka veel, et kui isand midagi ostma tulles hakkab vabandama, et rahakott kodus siis on see ilmselge märk, et tuleks diil katki jätta ja olemasolev koer ketist lahti päästa.
  27. 7 punkti
    Sama siin, üritusega igati rahul. Iga aastaga ikka asi kõvasti edasi arenenud. Kõik need "võistlused" olid lihtsalt oma siseringi rahva aja sisustamiseks ja lõbustamiseks, tulemusi ei dokumenteerita ja ei võeta kusagil arvesse. Kõik oli arvamuse peale üles ehitatud, mitte täpsuse ja faktide. Haruldase lisa osas küsisid tõesti paljud minult, mis see olla võiks. Jagasin oma arvamust , mis on ka faktilisele tõele kindlasti üsna lähedal. Seal ei ole nagu palju variante, nivooreguleeringuga vedrustust pandi vaid 320i,324td ja 325i touringule. Touringuid seal palju polnud ja mina ega ka keegi teine pole süüdi ,et just ühe korraldaja autol selline lisa peal. Ühel touringul oli siiski veel, aga juba tavaamortidega asendatud ja mittetöötav. Võime ka ulmelisemaks minna ja hakata mudelipõhiselt ning aastakäigu lõikes hindama.Nii võib teatud mudelil roolivõim ,taga peatoed ja isegi värv olla haruldane. Võidu autole nagunii seal ükski pill kannapeale ei oleks saanud astuda seal, see on haruldasi tehase lisasi täis ja mäletamistmööda ühe pikema lisavarustuse listiga pill mida näinud. Aga võid(võite) vabalt arvamust avaldada, mis siis oli kõige haruldasem lisa teie meeles?
  28. 7 punkti
    EKBK muutis vist tegevussuunda. Klubi esileht on päris huvitav 😁
  29. 7 punkti
    Minu ekipaaž ka tagasi õnnelikult. Minul tuli kokku 2350 km. Masin kestis, jõudu oli, installitud 3 päeva enne tripi Püsikiirusehoidja toimis. Püsikiiruse hoidjale kulutatud raha oli viimase aja kõige kasulikumalt kulutatud raha. See on lihtsalt mega vajalik ja kasulik asi. Ainuke viga mis esines koju jõudes, oli läbipõlenud uduka pirn. Tagasiteed sõitisin üksinda, küte raha läks umbes 215 oirot, umbes nagu plaanisin. Pilte ei teinud, sest teadisn, et meie pundist ja ka poolakad tegid neid tuhandekaupa. Tuleb lihtsalt äraoodata kuna neid töödeldakse ja üless pannakse. Natukene üritusest ja kohast: Korraldamine ja idee oli väga hea. Kohe väravas toimus registreerimine, kus jagati autodele kleepse, kaelapaelu suure nime sildiga (kõikidele ekipaažis olevatele isikutele), ja mis eriti meeldisid olid külmkapide magnetid. Kõik need meened olid kaetud meetingu "logoga" ja kirjadega. Väga 5- meened külmkapil tuletavad seda asja kaua meelde. Kohapeal oli live DJ, kõllidest tuli uusi ja vanu hitte, kohapeal oli toitlustus variant (supp, burgerid, praed, friikad, joogid jne) Ja, see pole väga tervislik toit, aga siiski väga meeldiv. Ei pidanud koguaeg muretsema kust saaks kõhtu täiendada. Vaadiõlle oli 5 kohaliku ehk 1,20 euri pole paha, külm ja pehme. Koht on hea, rand, järv, palju liikumis, telgi ja parkimis ruumi. Dušš soojaveega, ainuke asi mis ei meeldinud olid tualetid, puhtust eriti polnud, seepi polnud, paberit mina pole näinud, kuigi pidavad korraks olema. Aga need suht väiksed mured minuarust, sellise rahvamassi jaoks hindaks seda asja tugeva 4 peale. Mina olen 100% rahul ettevõetud tripist, seltskonnast, meeleolust. Järgmine aasta olen 99% tulija, mida ka teile soovitan plaanida! Ja loomulikult osalejad ja autod: Masinate tase on seal suht kõrgel, on olemas siga ilusaid variante. Mina pilte ei teinud, vä 1, millega võibolla saaks iseloomustada nende inimeste armastuse E30 vastu:
  30. 7 punkti
    Vastu meid on võetud superhästi. Hakkame integreeruma nüüd
  31. 7 punkti
    Äärmisel vajadusel panen oma e30 V8 müüki: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2153188 Ametlikult registreeritud ümberehitus, passis märge ümberehituse kohta (M60B30) ja 160kw. Peale mootorivahetust läbis tehnoülevaatuse puhtalt. Heitgaasid olid väga heades vahemikes, amortide test andis ilusad ühtlased graafikud ja veermik ning pidurid olid nii nagu peab. Ideaalne näiteks M60B40 210kw mootori paigalduseks (mootor on eraldi pakkuda) Mootorivahetus: M60B30 V8 160kw 3.0 V8 hooratas ja sidur 5-käiguline V8 manuaalkäigukast Saksast tellitud e30 V8 mootorikäpad Z3M uus radiaator el.ventilaator radiaatori ees e34 V8 pidurivõimendi 730i modifitseeritud väljalaskekollektorid Custom summuti koos kompaktse katalüsaatoriga Salong: Momo sportrool, korvistmed, el.aknad ees, el.katuseluuk, el.peeglid, must lagi, mustad polstrid, pagasiruumi kate. Kere: M Tech II stanged ja küljelaiendid (replica) Kere ülevärvitud Hella black style tuled ees Depo smoke suunatuled Originaal udutuled (uued klaasid) Tumedad tuled taga LED-numbrituled Aku pagasiruumis Kesklukk Signalisatsioon Veermik: H&R madaldusvedrud Ketaspidurid, ees ventileeritavad (Touring) 51mm esimesed amordipüstakud (Touring) Korralikud amordid Jämedad veovõllid Veljed Azev A 17x8" kõik neli Rehvid 215/40 ZR17 Kehtiv ülevaatus kuni 10/2016 Liikluskindlustus olemas Hind 4500eur Tartu Tom 55621135
  32. 7 punkti
    Ainukesed pildid, mis enda E30'st sel aastal teha jõudsin
  33. 7 punkti
    Tere! Pakuksin teile müügiks vähe isemoodi BMW E30't. Kuna lumi on maha sadanud ja jõulud varsti ukse taga, tundub praegu paslik sellise ideega lagedale tulla. Esmalt näitan pilti: Tehniline info: Väljalaskeaasta:2013 Läbisõit: Odomeetri puudumise tõttu teadmata Kere: 100% piparkook ja glasuur, karbid-nurgad-põlled tugevad ja läbiva roosteta. Lisad: tagatiib, valuveljed Vigadest/nõrkadest kohtadest: Hetkel ei käivitu ja omab pigem dekoratiivset eesmärki. Avariisse sattudes läheb tõenäoliselt mahakandmisele. Headest külgedest: Ei mingeid ostu-müügi lepinguid ega ümberregistreerimist. Müüa kehtiva ülevaatusega. Ühesõnaga - söödav pill. Üldisemalt: Huvi korral on foorumlastele võimalik sarnaseid E30'neid vorpida, seda ka erinevates värvitoonides/stiilides. Jõulud on ukse taga ja aastavahetus annab ka vaikselt märku. Taoline vigur oleks ju tore kink mõnele lähedasele lapsele või täiskasvanulegi Hind: Sõltuvalt lisavarustusest, ent jätaks selle 20 euro kanti ühe eksemplari eest. Asukoht: Tallinn Tegemist pole naljateemaga ning täpsemad küsimused/soovid võib mulle julgelt postkasti kirjutada! Ilusat detsembrit! Henrik
  34. 6 punkti
    „Minu e30-l pole grammigi roostet!“
  35. 6 punkti
    Ürituse kokkuvõte ka kõigile vaatamiseks.
  36. 6 punkti
    Tere seltsimehed. Kuna kuulsin, et minu ühe auto müügikuulutust on siin märgatud, siis mõtlesin, et kõige esimesena annan info tõelistele asjahuvilistele. Nimelt see punane ilusate/koledate stangedega E30 sai ostetud omale hobiautode kõrvale täitsa mõttega seda suvel kasutada kuid tänu ühele tõsise unerikkuja müügiletulekuga ning seejärel täiesti ootamatule oksjoni võitmisele, on vaja loobuda nii mõnestki masinast, sest raha ei kasva kahjuks puu otsas. Seetõttu lasen just nüüd hinna sulama ka teiste hulgas sellel 325-l. Kuskil mujal ma veel hinda mutnud ei ole, ega kuulutanud ka mitte, kavatsen seda midugi teha. Mina arvan, et auto suurim eelis on California päritolu, mis tähendab et kere on ilma igasuguse roosteta. Mis on veel suht haruldane minu arust, ning mida unustasin pildistada, on kompuuter, mis asub tahavaate peegli juures. Lisan ka paar fotot autost, kui ta oli Ameerikas, seega, täpselt nii ta tuli. Mis mina siin olen teinud, on kogu põrand välja, ning müramati paigaldus. Lisaks poleerimine ning autole paigaldatud keraamiline vaha. Sai ka küünlad vahetatud. Auto nahksisu tahaks kunagi värskendust, kuid hetkel on auto, "võta ja sõida" seisus. Niisiis, kui kellegil on tõsine huvi see auto soetada, siis helista ning saame hinnast tõsiselt rääkida. https://www.auto24.ee/used/3047181
  37. 6 punkti
    Rullide mini-meet Kaubamajaka parklas 🤗
  38. 6 punkti
    Nii, olen avatud 2017. aasta kalendri ideedele. Minu ettepanek oleks 2017 kalender teostada ainult kokkutuleku piltidest. Koguks igasuguseid pilte, mis keegi kokkutulekul tegi ning teeks neist miskit. Kas just igas kuus oleks mosaiik aga selline mõte küll, et mitme auto pildid igas kuus. Hetkel ei jõua näidist teha, alles peale 28. oktoobrit. Või on kellelgi muid ettepanekuid?
  39. 6 punkti
    Ma ei saa aru, mis on halba eeltöö tegemises auto ostu puhul? Mis sa arvad, et kõik inimesed on nii ausad ja head ning räägivad kõik vead telefoniteel ära w? For all I know see auto võib olla pahtlist üles ehitatud ning spreiga värvitud (mitte et ma selle konkreetse auto juures seda kahtlustaks, vaid mul on selline üldine skeptiline suhtumine). Ehk siis tõelise seisukorra teada saamiseks tuleks teha kas pikk Tallinna tripp (Lõuna-Eesti inimese jaoks võtab see põhimõtteliselt terve päeva enda alla) või siis lihtsalt küsida kaasfoorumlaste käest auto seisukorda.
  40. 6 punkti
    Mina soovitaks poest asjad käruga autosse panna ja pärast saab grillida Tasuta:
  41. 6 punkti
    Nostalgitsen veits. Minu esimene, sellest saigi minu E30 juppide müümine alguseö. Pildid äkki aastast 2007 Selle tõin talle keredoonoriks kuhu tehnika lapata Pähklilt ostetud müstiline 323i Miks müstiline ? Mina ostsin ta, et laiali lammutada kuid paraku sinna asi ei jõudnudki. See mootor oli seal vahel nii hea, et kolmanda käiguga sai kohapeal põletada. Tädipojale tegin sõitu, siis küsis, et kas M3 mootor on vahel või Peale auto müümist võttis minuga ühendust päris mitu iidset omaniku enne Pähklit kes kõik küsisid, et kas see käis ikka sama haigelt edasi või Keegi ei teadnud mis tehtud oli aga isegi 2000 alguse poole üks omanik ültes, et juba siis liikus ilusti. Tiit ja Risto( 3.0 V8) sõidavad mu E32 sabas kuhugi....
  42. 6 punkti
    Kuna kõik on juba eespool ära öeldud, siis ma midagi kordama ei hakka, aga minul sellest reisist ainult positiivsed emotsioonid. Kui tulevad jälle mingid reisimõtted kuskilt (ja miks mitte isegi kaugema sihtkohaga), siis oleksin alati valmis liituma. No ja mõned fotod, tehtud 3310-ga nii et ei mölise ei viitsinud praegu kõiki üles laadida, mingi aeg teen eraldi galerii.
  43. 6 punkti
  44. 6 punkti
    Tehke see ka kleebisena, et saaksime oma teiste autode külge panna, siis pole nii häbi sõita
  45. 6 punkti
  46. 6 punkti
    Väike klipp siis siit poolt: https://vimeo.com/133724271
  47. 6 punkti
    Tere! Auto leitud tänu tähelepanelikule kasutaja Makaron123 abiga! Pean korralikult välja tegema kuna oli minu kuulutust foorumis näinud ja helistas! Sõiduk asus Tallinnas, Järveotsa tee 45 maja maja hoovis.Sõidukile õnneks väliselt kahju polnud tehtud kui siis ainult taga parem kolmnurk sisse löödud ja pagasniku lukk katki murtud.Salongis ka veidi maradööritsetud ,süütelukk ja kindalaegas puru täpsematest detailidest puudub ülevaade kuna sõiduki uksed olid kinni ja igaks juhuks sõidukit ei puutunud! Kutsusin politsei kohale ja nemad siis omakorda organiseerisid treileri äraveoks. Edasi siis näikse kas saadakse need ahvid kirbule! Hea ,et niigi läks! Palun teema siis lugeda lõpetanuks!
  48. 6 punkti
    No saage aru, et ei saa võrrelda ainult Nm ja Kw omavahel erinevate mootorite puhul ja ei saa kiirelt sõita ainult suure väändega. Lihtne näide, "väände" mehed sõidavad esimese käiguga, väänet räigelt ju, peaks mega kiire pill olema? Tooks üli labase näite lasnamäe stiilis. Väikesel Vasjal vaja ust lahti kangutada, võtab pika kangi = kõvasti väänet, pead kangi pikemat otsa meeter maad liigutama, et kangi ots teeks tööd ja liiguks 1cm ja ukse lahti murraks. Kõrval on Gostja, kes on põkim (rohkem kw), võtab adi dressipüksi säärest poole lühema kangi ja murrab sama ukse lahti, vähem väänet kangi jõu õlast, aga rohkem jõudu rakendatud, kokkuvõttes teeb tööd sama palju, sest luku purustamiseks vajav minev töö hulk on sama suur. NÜÜD, võtab Gostja aga Vasja käest pika kangi ja murrab 2x jämedama luku naksti puruks, sest ta saab rakendada samale kangile 2x rohkem jõudu ja sellega suurendab ühtlasi ka kangi väändemomenti ja kang teeb 2x rohkem tööd. Kui nüüd Vasja tahab ka 2x suurema luku puruks murda, peab ta veel poole pikema kangi tooma ja poole rohkem jooksma. Vaadates nüüd sisepõlemismootori sisse, on Vasja diisel traktor, ilge kepsu käigu aga aeglase maksimaalse pöördega. Siit loo üks moraal, et väändemomenti tekitada, on vaja rakendada jõudu. Kui sa surud kepsule jõuga F ja arvutad väntvõlli otsas oleva väändemomendi, siis saad sa seda muuta a) väntvõlli "hoova" pikendamisega (stroker) ja kaotad maksimaalse pöörlemiskiiruse arvelt või suurendades jõudu F. Üli lihtne. Loo teine moraal: Lasnamäel on kangiga vempad. Ja veel üks väike märkus, et väändemomenti mootoril peab vaatama alati koos pöörlemiskiirusega. Sellepärast saavadki kõrge maksimaalse väändemomendiga diislid enamasti suhkamit suurema kw ja väiksema maksimaalse väändega bensukate käest. Sellepärast on meil dyno graafikud just kahe teljelised, mitte ainult vääne või kw vaid vääne ja kw antud pöördel. Keegi võiks arvutada keskmise väändemomendi autodel ja siis neid võrrelda, oleks põnev teada. Max ei näita suurt midagi.
  49. 6 punkti
    Minuarvates toimib E30 foorum omaette just vägahästi, polegi vaja kellegagi liituda.Lisaks on meil ainsana täiesti toimiv jututuba (kus keegi käib ka) See et E34 huvilisi nüüd nii vähe on pole meie probleem E30 on palju vanem auto ja peaks neid ka vähem järgi olema, selle eest on aga nende omanikud ~75% ulatuses tulihingelised fännid ja ma arvan, et see ongi meie foorumi/kogukonna kõva alustala, mida teistel konkreetselt ühele mudelile konsentreeruvatel foorumitel/kogukondadel Eestis kellegil pole.
  50. 5 punkti
    Hello everyone There will be the 7th annual E30 meet at Muurame, Finland. This year, 2015, there were 2 E30s from Estonia. I'm hoping to see more 2016. The date is set from friday 20. to sunday 22.5. 2016. All the action takes place on saturday when we go for a scenic drive through the regions twisty roads, between lakes after lakes. The gathering place for the meet drive is Punasillantie 2, Muurame. On Saturday, note. Driving starts at 15:00 on saturday, I've recommended to people that they arrive 1-1,5hrs before. Leaves time for tyre kicking plus there's a lunch restaurant on the spot if anyone's hungry. We always give out the route with turn directions and street names, with km's from the starting point. So if one pushes the trip meter to zero at starting point and follows the instruction you won 't get lost. The driving normally ends on top of Riihivuori where we've had a crank throwing contest, barbeque and repetition of the friday nights party. Sunday.. well that's just for going home For those who arrive on friday we've held an ever popular E30-trivia contest. Plus, I'm not making any promises but this year we had karaoke equipment there too. People have rented cabins/cottages for the weekend from Riihivuori, it's a skiing centre with a nice real view to adjacent lakes and country side. They have cabins on pretty much every level of price and luxury. http://www.riihivuorenlomakyla.fi/ http://www.riihivuori.com/ The meet is open to everyone interested in E30s. It doesn't matter whether your E30 is worth 300 or 30 000€, bring it there anyway. I probably forgot a lot of things, I'll update as it comes to mind. Any comments, questions, fire away! -Jarno
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+02:00
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus