Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

Edetabel


Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga alates 13.03.2019 kõikidest kohtadest

  1. 5 punkti
    Kokkupanek võtab ikka kolm korda rohkem aega kui lahti võtmine. Juhtmestik ka otsast lõpuni üle käidud. Ja nüüd on minu poolt valmis.Keda huvitab palju võib kogu möllu peale aega kulub,siis 293h.
  2. 3 punkti
    Hei, Panen raske südamega enda rullika müüki 😥. Minu käes on ta nüüdseks olnud 2 aastat, millest esimene suvi (2017) sai suhteliselt tihti ringi kärutatud ja tehnilisi pisivigu parandatud, kuid hooaja lõpuks hakkas mootorist sinist välja viskama. 2018 hooaja algul tekkis tahtmine auto garaažist välja ajada ja natukene sõitu nautida. Jõudsin teises Eesti otsas suvepäevadel ära käia ja tagasiteel umbes 30 km enne Tallinna piiri tuli kolin mootorisse sisse. Selle 30 km sõitsin ma koju lõpuni ära, aga sealt edasi jäi ta ootama mootori remonti. Ootab seda tänaseni, kuna pole peaaegu, et aasta aega olnud aega, et see töö ette võtta ja ära teha. Täna olen ma olukorras, kus on ette teada, et ma ei saa siin pikemas tulevikus kohe kindlasti elu tagasi sellesse autosse puhuda. Seepärast võib-olla on soov seda teha kellelgi teisel 😊. Kuna pilt ütleb rohkem kui tuhat sõna, siis panin kokku albumi, et millist nokitsemist on auto minu poolt saanud: https://photos.app.goo.gl/RgDXMSJDJ8ofak6u5 Ehk nipet näpet Kõikide rihmade, veepumba, visco siduri, termostaadi, temperatuuri andurite vahetus; Uus rattalaagrite ring; Uus piduriketaste/klotside ring (k.a. käsipidur); Uus kasutatud tühikäigumootor; Sisselaske komponentide hooldus; Uued süüteküünlad; Uus õlirõhu andur; Paremad küljepeegliklaasid; Keevitatud differ; Uus paisupaagi kork; Uus pööreteandur; Uued jahutussüsteemi lõdvikud; Uus kardaani muhv; Uued esituled; Uus siduri töösilinder; Kütusefilter vahetatud; Klapikambrikaanetihend, mootoriõli, õlifilter; Uued eesmised suunatuled; Aku; Tagumised amordid; Sportsummuti (Evo X katalüsaator) - ei olnud kõige parem mõte; Üksikud keretööd; Taastatud Evo 8 istmed; GUP-Tuningu kärjed (ees 5mm flantsid) ja lisaks terve ring plekkvelgesid, millest üks paar on pulbervärvis (mustad) käinud; Kojamehed (elementaarne); Uued numbrimärgituled; SI mooduli patareide vahetus; on minu poolt tehtud ja kindlasti veel nii mõndagi teha, aga seda otsustab juba uus omanik ise, et millist tulevikku ta sellele rullikale ette näeb. Ühesõnaga, kellel on asja vastu huvi, saab mind kätte telefonil 58050898 ja võib kirjutada postkasti lisaküsimusi või siia samasse teema alla. Auto asub Tallinnas ja 2k eest olen nõus ära loovutama. Siin foorumis ka olemas mingi teema selle sama auto kohta enne minu aja ajaarvamist. Juttude põhjal on mootorisse pandud disla vänt ja asjad, aga pole ise sisse vaadanud, seega ei tea kinnitada 😅:
  3. 2 punkti
    Värsked andmed (18/19) kuidas saksamaal E30-id hinnatakse. Millisesse kategooriasse (1-5) sinu auto kuulub hindab komisjon. Miskipärast ei ole 1.- ja 5. kategooriasse kuuluvate autode hindu välja toodud aga pm Note 1 tähendab täielikku prillikivi ja Note 5 varuosa või taastamisobjekti. Viimases tulbas uute autode müügihinnad.
  4. 2 punkti
    Rüanile lähevad roolid hullult hinge alati Sa millalgi reklaamisid ennast nahatajana vist?
  5. 2 punkti
    Meenutab seda "lollimast lollim" koera masinat
  6. 2 punkti
    Homme peaks selle Rulliga ühele poole saama.
  7. 2 punkti
    Õnneks on ühel neist siiani hea hind ja foorumis ilusti esindatud:
  8. 1 punkt
    See paneb päris hästi asjad paika, aitäh! Mulle igati kasulik abivahend!
  9. 1 punkt
    Tänan küsimast! Teemat ma pole upitanud, sest kõik kes aeg-ajalt siin foorumis käivad, on nagunii kursis minu otsingutega. Arenguid eriti ei ole. Petra isa vist ikkagi ei taha seda autot müüa või kui tahabki, siis mitte mulle. Ülejäänud Eesti turul hetkel pakutavad autod on mulle teada, kuid ühel või teisel põhjusel mind ei kõneta. Ootan kannatlikult ja jälgin ka muu Euroopa turgu. Minu tunnetus on, et 4-5k eest 1.6 ja 1.8 M40 mootoriga kupeesid ja universaale leiaks. Selles hinnaklassis olevate kabriodel kipub mingeid kapitaalseid probleeme olema. 2.0 ja 2.5 M20 mootoriga ehk R6 autosid on selle raha eest pakkumisel väga vähe ja seal tuleb juba auto seisukorra osas hakata järeleandmisi tegema. Ma kahtlustan, et selle aja peale, kui mina siit Eestist jõuan reageerida, on kohalikud džigitid juba hea diili "ära realiseerinud".
  10. 1 punkt
    Sellele näitusele läheks küll.
  11. 1 punkt
    klokerholmi asju pakun ise ja olen ka korduvalt kasutanud.
  12. 1 punkt
    tegelt vist manta millele bmw asjad kylge istutatud. ja mua rust päris äge ägedam kui mingite pandem bodykittidega e30
  13. 1 punkt
    kaaluti kogu auto, passin tahan saada m30b30. Kuna pärnu kaaluja tüüp suhtles hanoviga, siis lõpuks leebus ja ei pea lisa kaalumist tegema ja saan edasi tegeleda.
  14. 1 punkt
    Midagi ,,huvitavat,, müügis https://www.autoscout24.com/offers/bmw-335-335-mattig-umbau-gasoline-yellow-b024d98a-df37-4f14-9637-665c8b4a32f1?cldtidx=1&fbclid=IwAR11ll9BOai7QyKRaXSC5njcAHrOKyjQBEOM22234-RiJ0VFa1W4HSj1K7M#
  15. 1 punkt
    Ikka samamoodi, mõlemad m20 mootorid.
  16. 1 punkt
    Olen müünud neid samu mapco z3 latte 4-5tki, siiani kõik kiitnud
  17. 1 punkt
  18. 1 punkt
    Puurid on spessal jah. Maksavad ka rsk.ligi 10€ tk. Kestaks need ka siis,kuigi würthi omad. Keskmiselt kulub auto peale 5-7 tk
  19. 1 punkt
    Pre ja facelift tagumise tiivakaare kaar on erinev , pre omal on tiivakaar suurem . Pane valtsi peale mõõdulint kui silm ei seleta . Facelifti oma on näeb välja nagu vanaproual üle põlve tõmmatud seelik
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+02:00
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus