Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

P2hkel

Foorumikasutaja
  • Postitusi kokku

    1 017
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    15

P2hkel võitis päeva viimati 19. august

P2hkel sai oma postitustele enim meeldimisi!

Foorumi reputatsioon

87 meeldimist

1 jälgija

Kasutajast P2hkel

  • Tiitel
    Iidne fänn

Profiili info

  • Minu autod
    Bmw E30 318i (M40B18) coupe 90a; <br />
    Bmw E36 325i (M52B20) '93a;<br />
    Bmw E36 318is (M50B28 stroker/turbo) coupe driftcar '93a;

Hiljutised profiili külastajad

552 profiili vaatamist
  1. P2hkel

    M Clarioni VRX743R raadio.

    PS! Vahendan kuulutust! Kontaktiks 56509708 Asukoht Tallinn Ja hinnaks 70.- Tingi Müüa siis pealkirjas mainitud autoraadio. Link tehase manuaali https://www.clarion.com/eur/product_manual/U_Z/VRX848RVD-ENG.pdf Pildid:
  2. P2hkel

    318i Coupe '90 - P2hkel

    Ryan Tiivad jah B-osa ja ei ole veel korralikult vahesid paika sättinud, peab veel mingi hetk selle korralikult üle vaatama ja proovima ja sättima veel, aga tänud! Tiit Kapoti all on hetkel ruumi küllaga ja sellepärast saigi tehtud, El vent sai kunagi ammu ammu db-hp -st ostetud ja tookord väga ei pööranud tähelepanu sellele. Nüüd juba ise targem ja sellepärast ka plaanis uus soetada, spali oma jääb, siis ka samasse hinnaklassi nagu see originaal ja kuna tegu tegelikult tööstusliku kliima ventikaga, siis see ka päris võimas.. Materjali valiku kohta ei oskagi kohe midagi öelda, raske ta ei olnud ja oli võimalus selline teha ning sai tellitud. Sass Olid all ennem Bilstein B8 amordid ja H&R vedrud, aga see combo oli liiga rets ja jäik tänavate peale. Esimene ots oli, siis coilideks ümber tehtudja topelt vedruga. Peale max-ide installimist läks auto mõnusalt pehmemaks ja ütlen ausalt, et mina olen rahul arvestades seda, et kui ise ebayst otsida viitsid, siis saab need rohkem, kui poole odavamalt kätte, kui bc-racing coilid. Ja ei võtnud, siis maxide puhul kõige odavamaid vaid täis reguleeritavad. Ja olen ise bc-sid ja maxspeedingrodse käes hoidnud ja ausalt öeldes mina ei näe pointi osta bc-d sellise hinna eest.
  3. P2hkel

    318i Coupe '90 - P2hkel

    Tükk aega hoogu kogunud, et hakata kirjutama, mis siis vahepeal autoga toimunud on. Nüüdseks juba mõned nädalad autost eemal olnud ja ei teagi praegu kohe kas sellel hooajal hakkan üldse seda masinat veel välja ajama. Jamanud juba päris pikalt selle mootori mitte töötamisega ja vaikselt hakkab mõistus otsa saama. Hetke seisuga, siis veel ainult kaks asja, mis võiksid põhjustada selle mootori mitte töötamist ja nendeks, siis pihustid või vända andur. Samas juba nii palju jamanud sellega mootriga ja vaikselt kopp ees, et ei teagi kohe, kas tahan enam sellega tegeleda või otsiks miskise 1.8is mootori ja lajataks selle sinna vahele seniks kuni õigele doonorile küüned taha saan. Aga lisaks selle mootoriga jamamisele jõudis, siis vahepeal minuni uus radikas, roostevabast tuulekoda el. vendi jaoks ja uued coilid. Radikas läks, külge E36, R6 kliimaversiooni oma ja jahutusmured läksid väiksemaks, aga ventikas on ikkagi suht nõrk, et siis peab uue ventika tellima ja selleks saab siis 15" Spali toode. Seda on saanud kasutada päris mitmel driftikal ja täidab oma eesmärki väga hästi. Coilideks sai valitud maxspeedigrods-i tootevalikust ja samuti, siis e36 omad, tagumised läksid ilusti külge ja vedrud said ilma kõrguse regullimis junnideta alla ning kõrgus jäi sama, mis varem ehk siis sellega jäin rahule. Esimsetel, sai siis e36 käändmiku kinnitusd kronsad ära lõigatud ja alumised otsad keevitatud e30 käändmike külge. Küll aga olid camberplatede amordikannu kinnitusvalem e36 omadel, e30 omadest erinev ja pidi veidike kinnitusauke ovaalsemaks tegema, aga kuna plaanis nkn tugevdusplaadid teha ette kannudele, siis väga ei morjendanud see praegu. Hetke seisuga vist võib siis selle hooaja kokku ka võtta. Selle jooksul sai, siis sõidetud äkki miskine 300-500km. Käisin masinaga kahel üritusel, esimeseks oli Tallinn Truckshow ja teiseks ürituseks oli Youngtimer Camp 2018. Mõlemal üritusel astus nii mõnigi inimene ligi ja uuris auto kohta ning jutustasin heameelega mida kõike sellega teinud olen ja mis edasised plaanid on. Edasisteks plaanideks, siis selleks talveks on Auto sisu uuesti laiali katkuda ja masin läheb heliisolatsiooni paigaldussse, mille käigus, siis tahaks auto viia ka korraks eixi juurde kellega sai räägitud kerejuhtmestiku korrastamisest ja mõningate lisade juurde paigaldamisest. Täpsemalt olen tasapisi, siis varunud endale El.katuseluugi süsteemi, esimesed El.aknad ja lisaks siis ka aku-pagasnikusse juhtme komplekti. Peale seda siis ilusti kogu sisu kokku tagasi ja saab äkki lõpuks ka musta lae sisse. Kogu esisilla majandus läheb vist vahetusse, nimelt vahetaks originaal roolilati e36 oma vasti ja lisaks uued õõtsad, žarniirid, rooliotsad, laagrid, piduri kaitseplekid, kettad ja klotsid ning suportid soodapritsi ning pulbervärvi. Tagasillas siis ilmselt ka laagrid, kettad, klotsid ja supportite pritsimine ning värvimine. Lisaks siis tuleb ilmselt UM-ist veel hunnikuga juppe ja tihendeid tellida et saaks auto lõpuks komplektseks. Peale seda võiks, siis silla majandus olla jälle nagu uus ning julgeks äkki järgmine aasta mõne pikema tripi ka ette võtta ala bimmerfest v skandinaavia e30 kogumemine v poola, aga eks see selgub siis kui masin koos ja mis ta endast kujutab. Küll aga pean mõtlema päris tõsiselt mis sellest mootori saagast saab. Kui kellegil vedeleb kuskil nurgas töötav 1.8 is komplekt siis võib teada anda vahet pole siis kas e30 v e36 pealt ja kindlasti peab olema koos juhtmestiku ja aju jms jamaga. Aga mõni pildike ka, siis. Colide paigaldamisega läks kiireks ja kahjuks pilte ei jõudnud teha. PS! Loodan et pildi autorid ei pahanda piltide kasutamise eest.
  4. P2hkel

    E30 kokkutulek Poolas 31.08.18-02.09.18

    Kõlab päris huvitavalt ja kõikide eelduste kohaselt, peaks selleks ajaks Eestis tagasi olema, aga millal oleks viimane aeg tulekust teada andmisest?
  5. P2hkel

    318i Coupe '90 - P2hkel

    Niih see nädal, siis sai ära vahetatud küünlad. Peale läksid NGK omad, varasemalt olid boschid, mis kestsid pm 1 aasta sõtimist ja 2 aastat natuke törtsutamist garaažisrt sisse-välja. Peale küünalde vahetust, tulid kõik silindrid järgi ja mootor hakkas esialgu tööle, kuid ikkagi poob kinni suht tihti. Sellele hakkasin, siis viga otsima kütusepumbast, mis juba kunagise driftika peal undas nagu boschi 044 pump, aga samas on ta oma töö siiani ära teinud. Peale läks igatahes e36 pealt pärit pump, nüüd pump mõnus ja vaikne, aga pill ikka ei tööta korralikult nagu kütte puudus tekiks. Järgmiseks ideeks on siis pihustid, mis võiks takistada mootori normaalset tööd. Leidsin miskised vanad pihustid veel kodust ja eks peab kõik korraga kontrolli viiima ning, siis parimad välja valima ja vaatama, et mis siis saama hakkab. Ahjaa lisaks üks tore uudis, nimelt otsustas, siis ka radikas lõpuks otsad anda, pressib, siis mõlemalt poolt otstest plastik vannide kinnituste vahelt välja. Selle lahenduseks, sai siis tellitud uus nissensi radikas. Täpsemalt, siis e36 R6 kliima versiooni oma ja lisaks, siis sai ka juba tellitud tuulekoda el. vendi jaoks, oli ennem teine niisama vastu radikat, aga ummikuktes kippus soojaks minema, äkki nüüd saab sellest murest ka lahti. Aga üks pilt ka:
  6. P2hkel

    318i Coupe '90 - P2hkel

    Kuna see masin ei ole kaugeltki enam originaal, siis ma usun, et ma leiaks, sellele rahele palju paremat kasutust selle masina juures, aga tänud pakkumast.
  7. P2hkel

    Suvine kokkutulek Oore 2018 14.-15. juuli

    Kui saan selleks ajaks Eesti, siis plaanis ka ikka kohale tulla.
  8. P2hkel

    318i Coupe '90 - P2hkel

    Pole ka paha mõte, aga ei tahaks praegu mootoriga jamama hakata. 😒
  9. P2hkel

    318i Coupe '90 - P2hkel

    Tegin eile esimese tiiru jah, krt aga mootor ei taha üldse töötada. peab vist küünlad, juhtmed ja jagaja üle vaatama, said küll viimati kui auto sõitis uued aga nuh sellest juba pea 3aastat möödas.
  10. P2hkel

    318i Coupe '90 - P2hkel

    Minu autol sa seda ei teinud, sellest oli juttu, aga sellest kaugemale see ei jõudnud.
  11. P2hkel

    318i Coupe '90 - P2hkel

    Mõned kuud jälle vaikust olnud, aga see eest miskit toimunud ka. Sai, siis eelmine nädal masin talvekorterist ära toodud ja tegeletud ka masina kallal. Praeguseks hetkeks, siis sisu koos, või noh nii koos, kui ta selleks aastaks jääb. Kõik peale laepolstri, kuna see on lihtsalt nii habras ning järgmine talv tuleb jälle kõik välja kiskuda heliisolatsiooni jaoks, siis otsustasin praegu lage mitte sisse panna. Aga sisu poolest siis praegu said põhjamatt ja esiistmed keemilise pesu. Peale seda värvisin põhjamati mõlemad osad ning tagumise mütsiriiuli mustaks. Katsetasin selle jaoks, siis nii tavalist musta läikivat spreid, kui spetsiaalset vinüüli värvimise spreid. Põhjamati peal meeldis minule tavalise värvi kuivanud tulemus rohkem, aga mütsiriiul sai, siis vinüüli spreiga tehtud. Arvestades seda, et originaal musta värvi korraliku põhjamatti suhteliselt keeruline või pm isegi võimatu Eestist leida, siis see oli minu jaoks ainuke pääsetee. Raha kulus mul selle jaoks, siis umbes 30.- + oma aeg ja vaev ning lõpptulemusega olen mina väga rahul, seda enam, et kunagi tellitud riidest jalamatid ka musta värvi, siis sobib see combo oma vahel väga hästi kokku. Peale seda sai toodud, uus esiklaas, mis sai valitud rohelise ülemise ribaga ja klaasi ette paigaldades avastasin, et kogu klaas kerge roheka tooniga, mis iseenesest sobib kogu ülejäänud autoga ka kokku kuna kõik klaasid roheka tooniga natuke. Klaas läks ludinal ette, kuid kiilu paigaldamisega läks ca paar tundi aega ning pärast olid mõnusad valutavad pöidla otsad. Paigaldasin, siis sebivee ja plastikust polstri eemaldamise tööriistadega, kuna auto hiljuti värvitud ja ei tahtnud riskida, et kruvikada kuskile värvi sisse või tihendile mingeid kahjustusi tekiks. Lisaks siis sai tegeletud ka natuke helitehnikaga ette läksid korralikud focali komponent kõlarid ja taha mütsiriiulisse sai siis ajutiselt augutäiteks vaadatud miskised Gas koaksiaalid, mille saab hiljem asnedatud ka focali kõlaritega. Bassikõlar läheb ka praegu miskine suvaline sisse, aga hiljem plaanis kasutada 2x12" Focali elementi, mis siis saavad ilmselt miskise custom kastiga endale asukoha pagasnikus. Makiks otsustasin seekord kasutada Alpine toodangut, viimased 5a kasutanud ainult Pioneeri makke aga mõtlesin et prooviks vaheldusks miskit muud ja mängib isegi täitsa hästi. Ja kuna antennikoht sai keretööde käigus eemaldatud, siis uus antenn sai võetud nn sisene, ette klaasi peale. Tegemist Boschi toodanguga ja läheb paremale akna nurka, otsustasin selle kasuks, siis sellepärast, et see siiani ainuke, mis minu arust toimib hästi. Hetke seisuga pole enam palju jäänud et masin tänavatele saada, põhjaalt vaja taga amordid ära vahetada, pooltelje kummid uued, üks šarniir vahetada, kütusepaagist väljauvatele voolikutele uued klambrid panna, sillastend, esistange kinni, esimesed suunad ja udutuled ära ühendada ja peale seda võiks olla pill valmis et minna TÜV-le ja teha ära kindlustus. Ehk siis äkki järgmise nädala lõpuks saab pilli tänavatele. Ja suured tänud ka Käändmik OÜ-le kelle ruumides masinaga tegelen, Värvilised autopesulale kes hea hinnaga keemilise tegi ja Audiofookusele ning Ghost audiole hea hinnaga muusika süsteemi tükkide eest. Aga praeguseks siis paar pilti ka, kui auto valmis ja tänavatel siis tuleb pildimaterjali kindlasti juurde.
  12. P2hkel

    318i kupee ´88 - Eff

    Kui miskit tooniga valesti siis mul ühed facelifti tagumised aknad üle, neil küll toon peal aga pean üle vaatama kas olid miskise tehase tooni all v mitte. Tehasest peaks siis nö 89 lõpp olema väljunud
  13. P2hkel

    318i Coupe '90 - P2hkel

    Pikalt vaikus majas olnud ja kui aus olla siis pole masina kallal midagi toimetanud ka, kui siis see välja arvata et siin hiljaaegu saime teatise et koht kus minu ja nii mõnedki teised masinad talve eest peidus olnud tuleb ümber kolida. Põhjuseks siis vanade ruumide maha lammutamine miskise uuema ehitise tarbeks ja sai siis masin ümber kolitud uude paika mis seekord peaks vähe pikemalt meie kätte jääma. Meie all pean siis silmas seda et seal veel hunnik rulle ja ka muid sama või varema ajastu pille peidus talve eest. Aga üks pilt ka.
  14. P2hkel

    318i Coupe '90 - P2hkel

    Sai siin motivatsioon kokku kogutud ja masin Murastest linna toodud, kus ta, siis oli pinnuks silmas koguaeg ning tekkis isu masinaga toimetada. Väljast sai auto pm kokku, mõni liist siit sealt veel puudu aga need peab siis kuskilt foorumist leidma korralikud ja üle värvima et teiste plastikosadaga ühte tooni jääks, ehk siis kui kellegil pakkuda vasakut esimest ja tagumist stange liistu millel sügavaid kriime pole ning enamus kinnitus nagad terved siis oleksin huvitatud kindlasti. Lisaks sai, siis auto ka korralikult igasugu tolmust ja muus ollusest puhtaks pestud ja hetkel paigutatud lume eest peitu talvekorterisse. Natuke tahaks nüüd koguda ennast ja tegeleda ühe teise projektiga ning kuskil jaanuari paiku, siis uuesti käed külge panna pillile. Keerata viimased välised detailid külge, korralikult salong heli isolatsiooniga üle käia ning siis peale keemilist puhastust ning natuke tooni muutmist vaibad jms sisse ja kokku panna. Aga mõni pildike ka siis jutule lisaks nagu ikka.
  15. P2hkel

    Garaazidega/pindadega hangeldamine.

    Otsin talveks Tallinnasse miskit väiksemat garaaži boksi v suuremasse garaaži autokohta kus saaks hoiustada ja vahel ka natuke ehitada oma rullikat. Ideaalis võiks asuda Mustamäel v lähiümbruses. Pakkumised ps-i v helistada 58044713
×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus