Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

Smoking

Foorumikasutaja
  • Postitusi kokku

    34
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    14

Smoking võitis päeva viimati 10. mai

Kasutajal Smoking oli kõige rohkem sisu meeldimisi!

Foorumi reputatsioon

138 meeldimist

Kasutajast Smoking

  • Tiitel
    Mininokk

Hiljutised profiili külastajad

Hiljutiste profiili külastajate paan on keelatud ja ei näidata teistele kasutajatele.

  1. Smoking

    M3 S14B23 '90 Smoking

    Tegelt sa oled mulle seda facebooki vahendusel mitu korda pakkunud ning olen olnud nõus ära ka ostma, aga selleni kunagi jõudnud ei ole... Natukene naljakas, et nüüd nina alla hõõrud siin seda.😉
  2. Smoking

    M3 S14B23 '90 Smoking

    Kusjuures m-Tech 2 rooli polegi endal. Autol oli ostes peal enamvähem viisakas momo sportrool, kuid see lendas kiiresti küljest. Nokitsemist jagub ka - näiteks ei tööta püsikas, vaja hakkata viga otsima. Õnneks kõike peale mootori on mitmeid, nii et katseeksitus meetodil ehk leiab vea üles. Lisaks on väga aeglaseks muutunud odomeeter, mis mõnda aega enda arvates vähemalt töötas ilusasti. Nüüd käib oma 7x aeglasemalt kui peaks. On ehk keegi kokku puutunud nende kerimisega, et uuele õige näidu ette saaks? Kas sama lihtne kui näiteks pre face e23l või korralik tükk nokitsemist? Kütusefiltrist tuli ka omajagu roostet välja. Teoreetiliselt lisakütusepaak pikalt kuival olnud ja roostetama hakanud. Kuna maha võtma ei hakka, siis üritab ta läbi loputada paak täis/tühjaks/korda ning filtri vahetuse meetodiga. Õnneks filter suht ligipääsetavas kohas ning saab kasvõi tungraua peal tankimiste vahel ära vahetada. Otsin ikka ka tagumisi kõlareid, kui kellelgi vedelema peaks.
  3. Smoking

    M3 S14B23 '90 Smoking

    Ei tööta seal, kuid töötajad on tuttavad. Nende juures pikemat aega käinud, kuhugi mujale enam autot viia ei julge. Tuligi meelde, et suured tänud Carmasters inimestele, et reedel ühe pikema õhtu tegite ja auto ikkagist valmis sai. Riias käidud, oma 800km maha sõidetud ning õnneks probleeme ei esinenud. Mootoriga vaja natukene harjuda, kuna tegu sõna otseses mõttes pöördepilliga - Madalatel eriti liikumist loota ei saa. Üritus oli vinge, seltskond samuti - teinekordki.
  4. Smoking

    M3 S14B23 '90 Smoking

    Nagu tavaks on, siis kõik asjad jäävad viimasele hetkele. Peale lõunat jõudsid viimased tükid kohale ning kella viieks oli auto ratastel, valmis testsõiduks ning sillastendiks. Peale seda sai kiirustatud ülevaatusele ning nüüd võib uhkusega öelda, et auto tänavalegaalne. Loodetavasti kohtab mõnda inimest siis ka Pühapäeval Riias.
  5. Smoking

    M3 S14B23 '90 Smoking

    Ebays neid ikka leidub jah, aga ei ole kiirustanud. Enamus mis müügis on mingite puudustega olnud, pigem ootan natukene, kui sobilik asi müüki tuleb. Praegu ootab auto viimase asjana õõtsasid. Väga loodan, et see nädal jõuavad, kuna plaan oli pühapäev esimene suurem sõit teha ja Riias toimuvat Youngtimer Cars & Coffee üritust külastada.
  6. Smoking

    M3 S14B23 '90 Smoking

    Mõnda üritust plaanid külastada küll, eks näis kas e30 suvepäevadele vms ka jõuab. Praegu auto siis töökojas ning ootab jällegist juppe. Alt tuli välja, et suurem osa silladetailidest vajab vahetust ning mõnes e30le omases kohas ikkagist ka roostet plus sõitmisega mõned mootori lekkekohad endast märku andnud. Vahetusse/tegemisse lähevad - Kkk tihend Üks klapivahe paigast Karteripõhja tihend Küünlad Jagaja kaas Rootor Õlid Filtrid Muud vedelikud E.v. Rattalaager Esimesed õõtsad Tagumised sillapadjad Käigukasti hoovastik Kardaani vahemuhv Diffri simmerid Kindlasti asju veel, aga ega kõik meeles püsi.
  7. Smoking

    M3 S14B23 '90 Smoking

    Toon ja kleepsud läksid prügikasti jah. Plaan oli enne poleerimist maha võtta, kuid tulid ikkagist varem. Kahjuks ilma toonita häirivad veel rohkem kübaralaual pesitsevad nilbed ovaalid, nii et tuleb arvatavasti ikkagist USAst õiged asjad kiiremas korras ära tellida.
  8. Smoking

    M3 S14B23 '90 Smoking

    Auto koos, esimene sõit ja pesu tehtud. Tulepesurid töötavad, kuid vaja osta uued tagasilaske klapid, mis koostööd teha ei taha. Teisipäeval auto tõstukile, kus kogu mehaaniline osa ning sillad saavad üle vaadatud.
  9. Smoking

    M3 S14B23 '90 Smoking

    Mootorid koos ja töötavad. Korralik ettevõtmine, aga probleemid sellega ei lahene. Kolme juhtmoodulit proovinud, kõigiga kala sees. Nendest kõige asjalikum sai lahti võetud ning ega midagi head ei leidnud. Rajad taastan ära, igaksjuhuks vahetan ehk ka kondekad ära, mis võivad vanusega juba enda mahtuvuse olla kaotanud.(punnis, lõhki veel pole) Teoreetiliselt nendest asja ei saa ikkagi ja vaja uus muretseda. Külge läksid ka ikkagist Hella tuled, et saaksin regulli tööle. Tule rõngad veel ootavad värvi. Kellel peaks olema huvi Depo Blackide/Smoke vms vastu, siis võib ühendust võtta. Uued, korra küljes olnud ning 30sek tuled reaalselt töötanud.
  10. Smoking

    M3 S14B23 '90 Smoking

    Täpselt.
  11. Smoking

    M3 S14B23 '90 Smoking

    Puudulikud jah. 15eur tk, hind on “meeldiv”, aga vaja neid on jah. Kondi lüliti uue muretsemisega olen juba arvestanud. Eriti idiootne tundub kõige elementaarsema lüliti, milleks on EL. Akna katkestuse hind, aga mis teha. Teiste osas ma kirjutan sulle ning võtaks ära, kui sul need üle.
  12. Smoking

    M3 S14B23 '90 Smoking

    Täna õhtune saaga siis pesuritega tegelemine. Võllid metsikult kinni, tükk tegu, et lahti saada. Üks mootor oli välimuse järgi 10 aastat vee sees ujunud, kuid puhastamisega sai eluvaimu sisse, loodetavasti ka tegutseb kojemeestega sama hästi. Pildid räägivad rohkem, kui tuhat sõna. Eks siis homme selgub, kas reaalselt tööle ka hakkasid. Stay tuned. Eix, mõned nupud veel kulunud jah, pole olnud soovi käia veel uute eest küsitavat hinda välja. Niigi vaja osta idiootselt kalleid asju, kuna korralike järel turult vast pea võimatu leida. Kui kellelgi peaks olema 100% korras tagaklaasi soojenduse, ohutulede(punase randiga), EL. Akna katkestuse ning ka sigarisüütajat, siis võib julgelt pakkuda. Lisaks otsin endiselt tagumisi premium heli kõlareid.
  13. Smoking

    M3 S14B23 '90 Smoking

    Eks vaja otsast peale testima hakkata, kus viga peitub. Kõigepealt veenduma mootorite seisukorras, siis multimeeteiga juhtmestik, juhtmoodul jne üle kontrollida. Õnneks võimalik teisi releesid, mooduleid jne proovida. E24jal olen selle jura läbi teinud ning lõppes samamoodi nagu sul. Lõppes lugu ikkagist uue mootori ostuga, kuna pooletoobine seisukord häiris. Tänud lingi eest igatahes, loen jutu läbi. Üks väike lahe vidin leidis veel koha kindalaekas. Kahjuks vanadusest räsitud sisu ja päästa ei õnnestunud. Kui võtsin ligi musta värvi uued, millelt saan loodetavasti sisemuse ümber lapata.
  14. Smoking

    M3 S14B23 '90 Smoking

    Jõuad kell 00 koju ning suurest vihast hakkad foorumisse postitust tegema. Just nii siis täna juhtus. Pikalt vaikus olnud, kuid see ei tähenda, et autoga midagi toimunud pole. Vaikselt autot kokku ladunud ning kevadeks ette valmistanud. Alustaks siis salongist - lõpuks koos, suuremad vead likvideeritud ning korrastatud. Originaal premium heli juhtmestik “taastatud” ning kõik toimib nii nagu peab, kaasa arvatud pagassis pesitsev võimendi. Vaja leida vaid tagumised originaal kõlarid. Piltide hulgast leiate võrdluse ka uue ja vana roolialuse katte kohta - isolatsioon kordades õhem, tugevdus puudub ning tegelt ka väline tekstuur vähe teine. Ilge närvide kulutamine käis ka selle külge käiva tulederegulli voolikute läbi surumine nö tulemüüri kummist. Aega küll ei mõõtnud, kuid õnneks tehtud ta sai. Selle käigus sai avastatud ka, et konditsioneeri vaakumi voolik oli pimedaks tehtud, mis leidis õige koha endale. Eeldatavasti seotud nö Jaapanis tehtud konditsioneeri töö juhtimise modifikatsiooniga. Kuna m-tech 2 rool mulle väga ei meeldi, siis praegu läks peale Nardi Woodline, mille välimust sai natukene kaasa aidatud ning jube koledat vahetükki “ilusamaks” tehtud. Suured tänud Evensile(sadulsepp.ee), kes naha ära vahetas. Mainida tasuks ära veel võib-olla spidoploki poleerimise, pirnide vahetuse jms elementaarse, mis tasus ära teha, kui juba laiali võetud. Kapoti all on leidnud ajutiselt koha Hella black replikad, püsika süsteem uuesti paigaldatud ning ka tuledepesuri komplekt. Olemas ka uued originaal Hellad, kuid avastasin, et pesuri komplektiga kaasa tulnud tuleraamid on valed ning ei hakanud neid enne külge panema, kui uued olemas. Kahjuks selgus ka, et mingisugusel põhjusel ei tööta tulepesurite mootorid. Kõik sai kokku ning jokk. Kuna kell oli hiline ning jubedalt ajas närvi ka, siis rohkem uurida ei jõudnud. Eks vaja hakkata kontrollima mootorite korrasolekut ning järge ajama, kus viga võib peituda. Seal see tänane suur plaan auto kokku saada peatuma jäigi ning eks tuleb veel mõned hilised õhtud töökojas veeta.
  15. Smoking

    320i’90 - chrislinsepp

    Ise leidsin sobiva riide Laagri Maksimarketi kangadzunglist. Toon, materjal küllaltki hea ning samas piisavalt elastne, et venitada.
×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus