Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

Edetabel


Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga alates 04.04.2019 kõikidest kohtadest

  1. 22 punkti
  2. 15 punkti
    Sellel aastal kohtume juba seitsmendat korda Oorel ja seda 13.-14.07.2019. Et meil on mõned plaanid veel varuks, siis täpsem info kogunemise kohta tuleb lähiajal. Ürituse üldine foon jääb endiselt samaks ja toimub kõik nagu see on toimunud igal aastal. Hetkel on kokkulepe Sangaste Mõisaga, et teeme seal kogunemise ja saame käia ka uudistamas lossi ning ehk ka on ringtall selleks hetkeks avatud. Ürituse toimumiskoha kohta saab lugeda aadressilt https://loodusegakoos.ee/kuhuminna/puhkealad/haanja-karula-puhkeala/1442 Koht asub ligikaudu 20 km Valgast Võru poole sõita. Kruusateed on 4 km ja madaldatud autod pääsevad ilusasti kohale 😉 2012 oli meid 18 autot 2013 oli meid 20 autot 2015 oli meid 32 autot 2016 oli meid 51 autot 2017 oli meid 63 autot 2018 oli meid 56 autot 2019 lööme eelnevad aastad üle? 😀 Kohapeal on majad, milles on puust voodid 12 inimesele, välikäimlad ja suitsusaun. Telkimisala on rohkesti ja ujumisrand kohe lähedal. Oleks soovitatav endale kaasa võtta grillimistarvikud, sest kohapeal olev rest ei ole kõige mugavam selle jaoks ning rahvast on palju. Söök ja jook võetakse endale ise kaasa. Kohapeal on Catering kes täidab meie kõhtu sooja toiduga ja tasumine on sularahas. Pilet üritusele 5€ ja alla 16 aastases tasuta! Lisainfot hakkan lisama siia postitusse! Lihtsad reeglid: 1. Vindisena rooli ei ronita!!! 2. Hoiame ümbritsevat loodust ja ei künna seda ala üles. 3. Prügi läheb selleks ettenähtud kasti-kotti. 4. Keset ööd ei hakka keegi tühikäigul gaasi tallama ja laseb unistel end välja puhata. Puud toob taas -kaido- 😌 AJAKAVA Laupäev 13.07.2019 09:00 Kolonni liikumine Tallinnast Tartu poole 12:00 Kogunemine Tartu Lõunakeskuse parklasse 13:00 Kogunemine Sangaste Lossi ette 16:00 Põhikolonni kogunemine Oorele Pühapäev 14.07.2019 Check out piirangut ei ole 😜 E30 Communityl on kokkulepe Riigimetsa Majandamise Keskusega kasutada seda telkimisala 13.-14. juuli 2019 Kogunemised: 09:00 Tallinn 12:00 Tartu Lõunakeskuse parkla 13:00 Sangaste Loss 16:00 Oore Küsimuste puhul helistage või kirjutage: Kert(m20b20) +358 407 077 838 (viber/whatsapp) Margo(margo) +372 5597 7105
  3. 12 punkti
    Ah, kuna Kert tegi viisaka jutu juba ära, siis ma kergitaks nati telgitaguseid 🤓😈 Niisiiis...seltsimehed inimesed, Lubagem presenteerida harukordset võimalust saada osa ainulaadsest aktiviteedist milleks on E30 Süvepäevad Oorel. Oleme jõudnud olukorda, kus seisame silmitsi juba seitsmenda rullnokaparaadiga. Kuigi kõrvalt vaatajatele võib jääda mulje nagu tegu oleks vanaraua paigutamisega põhjast lõunasse, siis tegelikult ega nad ei eksi. Kes meist ei tahaks puhata, võtta mõned vabad päevad, ajada terve talve garaasi nurgas seisnud saksa lipulaev päikese kätte ja kimada Oorele. Et tuntud reegel - võidab see, kellel on surres kõige rohkem asju – kehtib jätkuvalt, oleme näinud kurja vaeva, et teie ilusad autod saaksid üritusel ka ilusad auhinnad. Lisaks karikatele, käsitööõlledele, diplomitele, kleepsudele, särkidele jne on see aasta võimalik võita Harri’s Weldworks and Motorsport custom made hüdrokässar. On plaanis korraldada mõõduvõtt erinevates kategooriates ja vägevamad mehepojad saavad oma oskusi demonstreerida erinevaid metallist kolakaid loopides ja ka autosse mahtumise jne näol. Et õhtul oleks hundid söönud ja hommikul kukk ikka kireks, siis anname endast parima, et leida toitlustaja ka see aasta. Aitäh virtuaalse tähelepanu eest✌️
  4. 12 punkti
    3km töölesõiduks oleks kõige mõistlikum jalgratas või mopeed osta üldse. Jalgsi ca pool tundi, rattaga 10-15 min, mopeediga 5 min. Kordades odavam ja probleemivabam. Aeg-ajalt 15km linna minna kannatab ka suvalise kehtiva TÜ-ga odava autoga sõita, mis kindlasti ka kõik remonditegemise ja garaazis istumise vajadused rahuldab, selle jaoks e30 küll osta ei ole vaja, palju odavamalt saab läbi. Pikematel matkadel hakkad suviti puudust tundma kõigest, mis tänapäeval elementaarne, nagu (eriti palava ilmaga) kliimaseade ja püsikiirusehoidja, topsihoidjad; ühel hetkel avastad, et auto võiks seest vaiksem olla jne. Liisitud masinaga naaber niikuinii su uunikumilembusest lugu ei pea ja ka enamik naisterahvaid ei mõista, miks sa omale normaalset autot ei osta.
  5. 10 punkti
    Otsustasin autot siiski mitte maha müüa. Sõit läheb edasi.
  6. 8 punkti
    HeiHei Varsti on käes kevad ja suve hooaeg ei ole ka enam mägede kauguses. Kes eelmisest tellimusest maha jäi, siis nüüd on taas võimalus tellida E30 T-särk! Must hinnaga 15eurot ja valge hinnaga 13eurot! Nii lastele, naistele kui meestele. NB LISANDUSID KA DRESSIPLUUSID: INFO ON KOMMENTAARIDES! Suurused: Lastele SIZE EU 3-4 5-6 7-8 9-11 12-14 Rind*2 32 cm 35,5 cm 38 cm 41 cm 43,5 cm Pikkus 44 cm 49 cm 52,5 cm 58 cm 61 cm Naistele EU S M L XL XXL Rind*2 42 cm 44 cm 46 cm 48 cm 50 cm Pikkus 60 cm 62 cm 64 cm 66 cm 68 cm Meestele EU XS S M L XL XXL XXXL Rind*2 48 cm 51 cm 53,50 cm 56 cm 58 cm 61 cm 66 cm Pikkus 68 cm 70 cm 72 cm 74 cm 76 cm 78 cm 82 cm Soovid kirjuta mulle palun siia teema alla või postkasti Suvised särgid on vastupidanud väga hästi, niiet soovitan Saadan vajadusel ka postiga. Smartpost 2.59 (2.99) ja Omniva 2.95 Ülekandeid saab teha jooksvalt (siis kui endale sobib) KUID VEEBRUARI 29 NDAKS KUUPÄEVAKS PEAKSID KÕIK LAEKUNUD OLEMA. Siis saame MÄRTSI teises pooles särgid kätte. Laura Satsi EE442200221022688917 Selgitusse oma kasutaja nimi! Kribin krabin särgid selga
  7. 8 punkti
  8. 7 punkti
    See auto nüüd kodus garaažis mul
  9. 7 punkti
    Mõned kähkukad Sangaste Lossi juurest.
  10. 7 punkti
    Vahva oli kasutajanimede ja autopiltide taga ka inimesi kohata! Aitäh korraldajatele ja osalejatele!
  11. 7 punkti
  12. 7 punkti
  13. 7 punkti
    Minul on igaks aastaajaks erinev e30, mida kasutan igapäevaselt (vahel küll läheb mõnega nihkesse) ja majapidamises ka oluliselt uuemad masinad kõikide lisadega olemas aga ütlen ausalt, sellist emotsiooni nagu e30-ga, teiste autodega mina ei saa. Igapäevaseks väga hea ja kindlasti kordades odavam pidada kui uuemaid masinaid. Probleemidest ka enamustest lennult jagu saanud, seevastu uuematega istud lihtsalt nukralt teeääres ja vaatad vilkuvaid veateateid. Viimased 5 aastat selliselt lasknud ja kui nad seda kütte solkimist väga hullult ei jätka, siis varun masinaid juurde, et ka tulevastel põlvedel oleks rõõmu.
  14. 7 punkti
    Korraks jh Kloun osta omale ükskord auto ära ja jäta automüüjad rahule
  15. 6 punkti
    Hea kokkusattumus. Eile toodi Tallinnasse ka punane kupee. Küll FL ja M20.
  16. 6 punkti
    Krt auto garaaziz ja nokitsen aga koer tahab juba sõitma minna😂
  17. 6 punkti
  18. 6 punkti
    „Minu e30-l pole grammigi roostet!“
  19. 6 punkti
    Täname koosviibijaid, oli vahva
  20. 6 punkti
    Ürituse kokkuvõte ka kõigile vaatamiseks.
  21. 6 punkti
    Aga ikkagi emotsioon, mis siis et mitte positiivne Parem ikka, kui täiesti tühi tunne, mida näiteks valdav enamus uusi autosi mulle isiklikult tekitavad. Üldjuhul ootavad treilerit ka ikka tänapäevaautod, mille puhul ise ei mõista/saa ega tutika puhul tohigi ise midagi teha. Mis mugavusvarustust puudutab, siis kõik lehe esimeses postituses mainitud asjad on e30-l täitsa olemas ja paigaldatavad kõigile mudelitele, kui kohe tehasest pole olnud.
  22. 6 punkti
    Müüa E30 Tehtud töödest sillad on käinud alt ära ja värvitud ja pandud punased strongflex puksid. Mootor on käinud maas ja kapoti alt värvitud ja keevitatud tüüp kohad mis roostetavad läbi. Mootoris vahetatud palju erinevaid osi kui mootor maas oli. Veepump. Hammasrihm. Küünlad. Süüte juhtmed. Jagaja kaas ja kõik võimalikud rihmad. Pidurid on käinud kõik liivapritsis ja värvimises. Uued kolvid ja tihendid piduritel ja muidugi kettad ja klotsid. Taga sillas on vahetatud rattalaagrid. All on ka BC Racingu reguleeritava kõrguse ja jäikuseda vedrustus. Uus kütusepaak. Sisu poole pealt on nii, et hetkel on autos esimesed istmed sinised sedaani originaal sport istmed mis tahaks saada kindlasti taastamist. All on visco differ Hetkel auto natuke kõrgem ja sõidab RH Classicutega Hind 4300€. Saab rääkida vajadusel Vahetust ei soovi
  23. 6 punkti
    Midagi kollektsionääridele ja jõukamale klientuurile ning e30-ne fanatile.Nagu aru saan siis hind väga ei paindu.Edu ostja leidmisel. https://www.auto24.ee/used/3089114
  24. 5 punkti
    MÜÜDUD! Korralik e30 prefacelift kaheukseline 318i, värviks ZINNOBERROT (138). Toodetud 1987 suvel, seega viimase otsa pre, vahetult enne facelifti. Kere on väga heas seisus, roostet ei leia. Mootor on korrastatud/hooldatud ja toimetab eeskujulikult. Käigukasti õli on vahetatud ning kast töötab laitmatult (automaat). Veermik on täielikult üle käidud - uued amortisaatorid, vedrud, tagasillatala on alt võetud ja värvitud, uued puksid, uued pidurisupportid, kettad ja trumlid. Käsipidur toimib korralikult. Teostatud sildade reguleerimine. Niipalju kui võimalik, kasutatud originaalvaruosi. BMW Reverse RDS raadio OEM embleemid ees ja taga OEM kroomkiilud esi- ja tagaakna tihenditel Uued stangede otsadetailid, stangede kroomosad väga heas seisus. Uus radiaator, mootoriruumis paljud osad vahetatud või taastatud jne jne Originaal 15” BBS veljed koos uueväärsete rehvidega. Veljed on taastatud ja värvitud, kõik kapslid olemas ja korras. VIN: WBAAK210400821723 Kaasa saab: Uue summuti tagumise püti Uued OEM kütuse- ja piduritorud (otsest vajadust neid vahetada hetkel pole) Originaal kroomküljeliistud Ülevaatus kehtib kuni 08.2020 NB! Mul on olnud igasuguseid e30-id erinevate mootorite (m10, m20, m40, m50-52-54, m60) ja manuaalkäigukasti kombinatsioonis, kuid pean tunnistama, et selle autoga sõitmise mugavust ei ole ükski eelnevatest suutnud ületada. See "tehaseuue auto fiiling" koos automaatkasti sõidumugavusega teevad sellest ideaalse suvise "retrocruiser'i". Pole päris kindel, kas seda autot tasuks üldse müüa, kuid investeerin hetkel ressursid oma teise e30 projekti, et see ideaalseks saada. Hind: 6500 eur Praeguseks olen saanud paar pakkumist a 5500 eur - kes kiirelt reageerib, võib auto lähiajal selles hinnaklassis endale saada! Asub Tartus Tom 55621135
  25. 5 punkti
    MÜÜA: BMW 316 1.8IS 103kW sedaan, 1991, manuaal, hind 5000€ Tahtsin selle raske otsuse jätta aastasse 2019. Ilmselt üks raskemaid otsuseid sellel aastal.. või paaril viimasel aastal. Aga on aeg uuteks seiklusteks. Olen seda autot ehitanud 4 aastat - uus mootor (M42), uus interjöör ja kõik mis nende vahepeale jääb. Nii originaali lähedasena kui võimalik. Isegi raadio on originaal, mul mingi isiklik error selle bluetooth-29-aastat-vanas-autos värgiga. Nende 4 aasta jooksul olen kohtunud kõige ägedamate auto inimeste ja mehaanikutega, kes kõik seda BMWd hoole ja armastusega ehitanud on. Olen kõigile megatänulik, kes mind aidanud ja nõustanud on. Te teate ise, kes te olete. Mul on ainult üks põhjus, miks ma seda autot müün – ma ei ela enam linnas ja mul on vaja autot, millega saan sõita aastaringselt. Mul lihtsalt ei ole südant E30ga Eestis talvel ringi sõita. Masin liigub hästi, muidugi on 30-aastasel autot hoolt vaja ja on mitu asja, mis tulevikus tegemist vajavad, aga sõitsin temaga terve eelmise suve igapäevaselt ringi ja talle väga meeldib ringi sõita. Ülevaatus hetkel kehtib ja sealt läbisaamisega pole mingeid probleeme. Kõik küsimused, täpsustused palun postkasti ja loodetavasti kõik saavad aru, et hinda alla lasta ei saa.
  26. 5 punkti
    Tähelepanelik kodanik Harjumaalt saatis hoiatuse hommikuselt tipptunnilt ühest stääntsi ja fitmendi vigastusega isendist mis freesitud asfalti servast alla ega üles ei saa sõidetud 🤣
  27. 5 punkti
  28. 5 punkti
    Valgel dokumendid korras, kere on taastatav. Beež on viimased 20a garaasis seisnud, kuid kere ikkagi hapu. Vahetuseks soovin tegemist vajavat või tehtud E30 sedaan/kupee kerega autot.
  29. 5 punkti
    Sellisel juhul ei saa punkt 7 vajalikkusest aru soovide listis. Kui koonerdamise huvi, siis E36 on veel mudaliigas, saab kilohinnaga kasutatud varuosi osta. E30 puhul oled ca 10-15a hiljaks jäänud
  30. 5 punkti
    http://life.hooliganhamlet.com/2019/07/labiklaasi-bmw-e30-eesti-kogunemine-2019/
  31. 5 punkti
  32. 5 punkti
    Lätis on alati tuuning rohkem au sees olnud.. 🤣
  33. 5 punkti
    Täna hommiku just liikus Tõrvast üks kena M tech1 treilal läbi. Brock b1 veljed ja ülbe välimus
  34. 5 punkti
    Kui oled kuller aga e30 on elu. 🤣
  35. 5 punkti
    Kas meil on uus TanelP tekkkinud ?! Peab paika, et loodus tühja kohta ei salli
  36. 5 punkti
    Mm, õige läbisõit jh 360 midagi. Ma ei tea kas eelmine vend keris või spido vahetatud. Aga mnt ju kõik ilusti näha. Häirib see et raiskad teiste aega, oma mõttetu mölaga Sinule ei müüks ma seda autot 10 tonni eest kaa. Neid on mitmeid kes ei soovi sinule müüa 🙂 Las ta jääb nüüd, väga näotuks läheb ära
  37. 4 punkti
    Kirjuta bmw peamajja, et kohalikud plokivad.
  38. 4 punkti
    https://www.auto24.ee/used/3261430 Värv nii hea, et isegi aku ja jalgealune sinine. 😄
  39. 4 punkti
    Hiljaaegu nägin ühte "eluaegsete" 30€/h tööd ...ei hakka kommenteerimagi Aga muidu Margusega täiesti nõus. Ise pean kahjuks sama lükke tegema uuel aastal. Ei teki ainult roostet juurde, igale asjale tekib seda hinnakest juurde. Keretööde kulu ei ole ju ainult lõikekettad, traat ja gaas. Kui kõik kulud maha arvestada, jääb tegijale kätte tavaline töötasu, mida saaks teenida mujal firmas töötades, kuhu lähed 2 kätt taskus. Püsin ausas konkurentsis Edu tegemistes.
  40. 4 punkti
    Oli vahva ja, äkki jõuab veel see aasta 🤓
  41. 4 punkti
    Tagaklaasi soojendusribisid saad ka multimeetriga ilusti mõõta. Üks ots massi ja teisega mõõdad ribidelt volte. Et mitte multimeetri otsaga uusi vigastusi teha, siis soovituslik väike foolium leht alla panna. Keset klaasi peaks olema 6V ja olenevalt siis kummale poole liikuda, peab mõõtmistulemus muutuma kas 1V või 12V poole. Katkestuse korral aga katkestuse ühes otsas 0V ja teises 12V. Koha ülesleides on võimalik seda ka remontida. Üsna levinud mure sedaanidel ja teistel mütsiriiulitega autodel, kus sinna pandud esemed ribisid kahjustavad. Ise olen kasutanud loctite toodet: https://www.autokaubad24.ee/et/tooted/remontained/loctite-3863-klaasi-soojenduselemendi-remondi-komplekt-2g
  42. 4 punkti
    Lisaks siia, et ei ole typ 188 pooltelge. E30-l on kahte varianti telgi nagu ka diffreid 168 ja 188 ja mõlemat varianti pandi tehasest mõlemale diffri variandile.
  43. 4 punkti
    Minu kiitused ka korraldajatele ja tänud mõnusale rahvale. Rõõm oli taas jälle kohale rullida ja näha uusi ja vanu tuttavaid, tunnid lendasid. Minek läks küll kiireks, ehk teinekord saab lebomalt olla. Uus rekord ilmselt oleks tulnud, kui poleks nii palju teisi üritusi samal ajal. Ma usun et niimõnigi rulliomanik oli valiku ees.
  44. 4 punkti
    Üritus oli super! Suured tänud korraldajatele! Julgeks väita, et järgmine aasta lööme selle 63 rulli rekordi üle. Mis arvate?
  45. 4 punkti
    Minu arvates parim Mägiaivar Tänud korraldajatele!
  46. 4 punkti
    Tallinna kogunemine on Peetri Selveri parklas. kell 8-30-9.00 Saame kohe siis ninad Tartu suunas lükata
  47. 4 punkti
    tegelt mina saan aru selelst 25 asjast veits, tean mitmeid inimesi kes lähevad või on käinud lihtsalt "ägedamaid" autosid proovimas, teevad tiiru ära ja "mõtlevad"
  48. 4 punkti
    Jan17 https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3113377 Mina käisin vaatamas Rakveres seda. Üldmulje selline äge nagu pildilt tundub. Salong on pigem korralik arvestades auto vanust, istmed terved, rool ilus ja muidu normaalne vana bmw fiiling.El aknad toimisid, katuseluuk kah paistis et toimib, sest lahti ta oli, ei hakanud väntama ise. Käivitus natuke pikalt võrreldes nö. täiesti korras autoga. Aga omanik ka ütles, et ei saa korralikult õhulugejat paika. Ei midagi hullu ma usun aga pagan teab, mis seal tegelt toimub. Ise viiksin Speedsterisse Hannese kätte, tema juba teab mis teha. Kohapeal käis kenasti ja läks pöördesse kergelt. Sõites aga olid tunnused, et mootor on jõuetu. Ilmselt ongi tingitud sellest õhulugeja teemast aga vb ka midagi veel. Päris ekspert pole, et tagumiki järgi ära öelda aga igast selliste jõuprobleemidega olen maadelnud kui vw golf 2 ja 190 mersut omasin ja siis oli viga alati õhulugejas,kütusesüsteemis või vaakumites jne. ja ka m20 mootoril on sellised vead tavapärased nagu lugesin netist. Nii uimane nagu see oli ei peaks küll 95kw olema ja mu pisike naine tagaistmel ilmselgelt jõudlust ei mõjutanud. Kuigi pidurid olevat selle remonditud, siis sõites käis mingi kiuksumine, hoides veidi pidurit peal kadus ära. Ilmselt pole suur viga. Muidu tundusid et pidurid toimisid okilt, mingeid hulle katseid ei teinud. Ka käsipidur võttis täisa normilt. Sõita oli meeldiv ja ei täheldanud selle väikese otsa peale, mis Rakvere linnas tegime, midagi muud. Kere poole pealt paistis väljast nii, et parem karp on läbi ja ka ära tõstetud, seega ix lisa paigast veidi. Mis seal all veel toimub ei tea. Omanikul oli veel üks kuulutus enne, kus olid pildid, et nagu oleks salongi põhja korrastatud jne. Istmete alused jne. ning seda ees pool siis. Täitsa puhtaks oli tõmmatud ja mingi musta mördiga üle tehtud. Mitte küll tema käes aga ilmselt kunagi varem. Leidsin ka Googlest pildi, et see auto on olnud varem matt must, led bariga põllurallikas vist (kui selle auto nr googlesse lüüa siis leiate piltide alt). Seega keegi on suure töö ära teinud, et see näeks välja nagu täna näeb. Eelmine aasta nägin seda autot Oldtimerite üritusel ja siis ilma lähemalt uurimata paistis väga hot pill. Värvimise kvaliteet sellel ei ole kiita, kui keegi läheb otsima perfeksust. Ka pestud on seda "traatharjaga", sest kriimud on ikka korralikud. Kuid kuna ise tegelen poleerimisega, siis saaks palju paremaks puhtalt polli abil. Oli kohti kus värv tahtis lahti tulema hakata, vasak esimene tiib, aga ei karju silma. Mujal oli näha veel kohti, et all on mingi sinine või punane kereosa kuna värv veidi maas (mis on pigem postiivne, sest on a osa kasutatud ilmselt). Vasak tagumine uks käis raskelt lahti, timmimise küsimus ilmselt jällegi. Auto on kunagi ühe õnnetuse lkf järgi üle elanud, vb. siis taha vasakusse nurka, ei oska kinnitada aga teen järeldusi olemas oleva info järgi. Ukseääred üldse tundusid, et nagu on ok sellises vanuses masina kohta ja rooste kuskilt eriti silma ei karjunud aga näha oli ka, et need on musta värvi vms. asjaga üle lastud. Ei tea mis täpselt tehtud on, kuid ega see roostepoiss tuleb ilmselt kergelt sealt, kui talvel sõita. Ise otsisin suveks mänguasja seega see väga probleemina mulle ei paistnud. Pluss on see, et praegune omanik on teinud korda totakaid vigu nagu see, et autol polnud laadimist, kojamehed ei toiminud, salongi vent ja enne oli kohutav suur ostseläbi summ, Nüüd on see asendatud kenasti täitsa originaali moodi asjaga ja auto tegi mõistliku heli. Ka kat pidi all olema. Ise tehtud shadowline liistud asendas ta kroomidega, eks must on kenam aga enne parem originaal kroom, kui kooruv must. Kindlasti oli veel asju mis tehtud ja mis vajasid tegemist. Ühesõnaga seal oli igast asju, kes tahab hobikat ja ehitada viisakaks, siis potensiaali vist on. Tehase originaal r6 mootori olemasolu on minu arust suur pluss. Samas kindlasti teeksin põhjalikuma kontrolli, kui on plaan 3500€ välja käia. Minu silmis 3000k maksimaalselt nii nagu see auto piltidel on ja seda ka siis kui ülevaatuspunkt ei tule mingite väga hullude muredega kummitama ja mootor kohe laiali ei lähe. Ülevaatus nimelt on kohe läbi sellel ja krt teab kaugele see mootorgi seal vahel veab reaalselt. Soovitan vaatama minna kellel huvi, oma silm on kuningas ja teadmised erinevad ja suuremad kui mul ehk. Kindel on see et linnapeal selline masin teist bmw fänni külmaks ei jäta aga see on ka kindel ,et selle raha eest peaks ikka suutma auto ülevaatuse läbida max pisivigadega, 17"replica velg ei tee sellest 3,5-4k maksvat autot Küsite miks ma ei ostnud kui meeldis suures plaanis? Noh algul oli pakkumine, et vahetab mototehnika vastu, mul oli pakkuda täiesti korras, hooldatud bike mille turuhind täna 3500€ alates, kui on selline nagu ta mul on. Müüa aga otsustas, et kui vahetada siis ta jätab veljed omale. Sest ta on näinud kuulutusi, et ka 3000€ eest saab minu bike osta. Vahest saab ka niisama asju, ei tähenda et ma peaks niisama ära andma. Seega ma loobusin ja sõidan parem bikega edasi, sest bike sõidab mul 100% iga kell, selle bemmiga oleks pidanud otse ilmselt remonti lonkama ja sellise raha eest võiks ikka LEGAALSELT sõitva asja saada, kuna tehnilised jupid ei ole e30 puhul kallid minu jaoks. Puhtalt minu aus arvamus ja ei tee maha kellegi teise oma. Kui keegi veel omab infot selle kohta, siis ka mina kuulaks veel huviga, sest bike läheb mul kohe müüki ja selle või mõne teise e30 ost täitsa päevakorras veel.
  49. 4 punkti
    Fb tuli sama auto peale kohe 10 minuti jooksul 2 müügi teemat. Üks kes tahtis 2000 euri vahelt teenida kohe ja teine kes toomise eest 600+ euri soovis saada
  50. 4 punkti
    Tere! Mul on üks e30 316 sedaan. 1985a aut. kast, esimesed el. aknad, täiesti originaal ja rappimata. Mõned täpid pindmist roostet. Kuldset värvi. Viimase TÜV tegin 2010a, mille läbis vigadeta. Sellest ajast seisnud kinnises eramaja garaazis pukkidel, kuid ruumipuudusel on vaja müüa. Pilte pole veel teinud, ega kuulutanud kuskil, aga, kui kellegil huvi, võib rääkida. Asub Tartus Vahi linnaosas. Järgmine näd. on plaanis treilale panna ja lasta kõik õlid/vedelikud vahetada. Läbisõit on 140k ja Eestisse toodud 90ndate teises pooles Saksast, talve pole Eestis kunagi näinud. 5073443 Kristjan
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+03:00
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus