Edetabel
Populaarne sisu
Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga alates 19.03.2023 kõikidest kohtadest
-
12 punkti
-
Tere, kallid E30 entusiastid! Igal suvel oleme me oma autod läikima löönud, ennast viisakaks kamminud ja kuskil grilli kõrval kokku saanud, et üksteiste näod ja autod üle vaadata. Seekord oleme tublimad olnud ja selle tähtsa kuupäeva ja asukoha juba nüüd Teie jaoks paika sättinud. Ikka selleks, et sel üürikesel Eesti suvel kogemata midagi muud selleks ajaks ei saaks planeerida. Nimelt on see aasta plaan kokku saada 13-14. juuli sellises ägedas kohas nagu Kakulaane turismitalu, mis asub Sangaste lähedal privaatses looduskaunis kohas Valgamaal. Koht on meie ürituseks broneeritud. Kohapeal on olemas ka kämpingute näol majutusvõimalus, mida läbi meie saab broneerida kuidas kohti jätkub. Muidugi on olemas telkimisvõimalus, saun, kümblustünn ja aktiivsematele soovijatele ka näiteks paintball. Täpsemat infot saate ka ise vaadata kodulehelt www.kakulaane.eu Sissepääs nagu ikka 5EUR/nägu ja lapsed tasuta. Nii et kalendrisse punase markeriga suur ring märkida ja hakata kuid/päevi lugema. Jooksvalt paneme siia lisainfot juurde ning loksutame asju paika.8 punkti
-
Tere kõik! Lõpuks sai siis selline kuupäev paika pandud, et paras aeg nüüd oma juulilõpu plaanid kalendrisse lisada. Kui seal juba miskit on, siis saab selle suure rasvase markeriga maha tõmmata ja E30 kirjutada asemele 😬 Aga koht on ilmselt paljudele tuttav, sai ka 2021 seal tehtud ja palju positiivset tagasisidet saadud. Loodame seekord sama. Kes ei tea, siis tegemist Pivarootsi mõisaga, õigemini selle kompleksis oleva alaga, kus meid lahkelt vastu võetakse. Telkimisala on suur, grillmaja, WC, dušš, saun jms võimalused on olemas. Mererand on ca 200-300m, seega suplusvariant ka täiesti võimaldatud. Loodame see aasta kõiki vanu ja huvitavaid uusi nägusid/autosid näha ja veedame mõnusa nädalavahetuse! Täpsem info tuleb jooksvalt siia juurde.5 punkti
-
5 punkti
-
3 punkti
-
2023 https://photos.app.goo.gl/m8WbpsPH7y2AvQUHA 2021 https://photos.app.goo.gl/mfk5Uk8s1NorrNkD7 2016 https://photos.app.goo.gl/2yFxzwZjf7D7dok8A3 punkti
-
3 punkti
-
2 punkti
-
2 punkti
-
2 punkti
-
Andke mulle või Eduardsile teada, kes veel plaanib minna. Hetkel 2 autot esindatud ainult Eestist. Võiks rohkem oma iludusi näidata seal meie poolt ikka2 punkti
-
1 punkt
-
Müüa täielikult taastatud style 5 erilaiad veljed. Veljed on viisakalt ümber tehtud 4x100 auguvalemi peale. Andmed: 2tk 16x7 ET20 2tk 16x8 ET23 Kaasa 4tk alumiiniumist tsentreerimisrõngad 57.1mm peale 4tk kapslid olemas BBS replica logo klepsuga, aga kasutatakse ka BMW logoga. Hind 650€ Vahetust võib pakkuda Borbet A 4x100 16" velgede vastu. Asukoht Haapsalu/Tallinn1 punkt
-
Tänud info eest, mõõtsin tõesti valesti. Õigest kohast mõõtes oli vool ilusti olemas. Sellest piisaski, et käima saada, tänud 😊 Mure lahendatud.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Sügiseseid on hulgim,kui järgmine sügis ehk vaja isegi? Talvistega on kitsas köes 🥺 Kui huvi,võin jagada linki pm. Saad üle vaadata.1 punkt
-
Pihusti toidet mõõtsid punane/valge ja massi vahelt (kerest, aku pealt) . Crankingu ja töötava mootoriga peab toitejuhtmele tulema +12V pidevalt. Toide tuleb läbi kütusepumba releest ja toidab pihusteid ja TPS lülitit. Pihtusti tööd juhib Idle speed stabilization reley. Kõik pihustid töötavad korraga, va külmkäivitus pihusti, see eraldi toite pealt ja töötab läbi termolüliti koos starteriga.1 punkt
-
Tänan täpsustuse eest! Lisaks tegin esimese lume puhul hinna paremaks 😎1 punkt
-
1 punkt
-
Tegemist on pigem bbs mahle velgedega, originaal style 5 on pisut teistsugune ning kapsliga1 punkt
-
DME on ECU jah. Süütepooli primaarmähise pinge peabki pulseerima, muidu ei tekiks sekundaarmähises pinget ega küünlas sädet. Õigupoolest tuleb selle plussklemmile pidev pluss ning juhib DME seda miinusklemmi lülitamisega täpselt nagu Zigulil - ainult, et ilma mehaaniliste kontaktideta. DME saab väntvõlli asendiandurilt (ja mootoritel, millel on, ka nukvõlliandurilt) signaali selle pöörlemiskiiruse ja asendi kohta, millele vastavalt arvutatakse süütehetk DME parameetritesse kirjutatud tabelite põhjal ja saadetakse vajalikul hetkel süütepoolile impulss. Seda impulssi ei mõjuta M40 mootoril (ega Motronic juhtimisega M20) süütejagaja absoluutselt, sest sädeme jaoks vajalik pinge tekitatakse olenemata sellest, mis asendis see on - ja see liigub kas läbi jagaja süüteküünlasse või "taob kuskilt üle", nt. juhul, kui jagaja ei ole õiges asendis. Muuseas suudab jagaja toimida ka juhul, kui rootor ei ole parasjagu klemmiga absoluutselt kohakuti, sest pinge ülekanne rootori ja klemmide vahel on üle õhu, s.t. ükski klemm jagajakaanes ei puuduta füüsiliselt rootorit peale süütepoolist rootorile mineva keskmise klemmi. Vastus sinu küsimuse teisele poolele on, et see, kas M40 mootoril jagaja kaas on kraad hilisem või varasem, ei oma üldse mingit tähtsust, kuni jagaja kontaktipaar on süütehetkel piisavalt kohakuti ja pinge saab liikuda rootorilt klemmile edasi ilma, et kuskilt mujalt kergema tee leiaks. Uuematel mootoritel, nagu E30 puhul M42, on juba edasijõudnum jagajata süsteem, kus on igal silindril oma süütepool. Ajastuse reguleerimine on endiselt sama põhimõttega nagu M40, lihtsalt ühe süütepooli neljakordse lülitamise asemel lülitatakse vastavalt mootori asendile vajalikku süütepooli ehk jagamine toimub juba DME sees. Loo lõpuks oli see jagaja kaane avade ovaalseks viilimine täiesti kasutu ajaviide, millest mingit kasutegurit ei teki. Kui on soov süüteajastusega mängida, tuleb eepromi lugema ja kirjutama õppida.1 punkt
-
Tartu koguneb laupäeval kell 11 Bitestopis. Liikuma võiks hakata ca 11:45. Teeks peatused nt Viljandis ja Pärnus ja kui pärnukad viitsivad oodata, saab koos nendega edadi liikuda. Tallinn koguneb kella 13st Laagri Circle K, kell 13:30-13:45 liiguks Piva poole ja liituks sujuvalt. Viljandis võiks koguneda ca 12:45 Uku parklas, siis jõuaks tartukatega kokku.1 punkt
-
Tere, pere! Üle pika aja on jälle jalad kõhu alt välja aetud ja saab oma suvekollektsiooni uusi E30 riideid osta + lahe tass, millega pausi ajal töökaaslaste ees uhkustada. Hetkel siin nö uuring, et paljud soovivad ja mida, et saaks kogused kokku panna. Sellest sõltub ka hind. Panen siia praegu mingid hinnad orientiiriks ette, aga mida rohkem tellijaid, seda odavamaks hind ilmselt läheb. T-särk 15eur, pusa 40eur, tass 10eur. Kirjutage mulle privaatsõnumisse soovid, kogused ja panen listi kokku, annan teada, palju hind tuleb, teavitan kõiki ja sobivusel saame tellimuse sisse anda. Pusade mõõdutabel: Särkide mõõdutabel:1 punkt
-
Soovitan fotol oleva viguri leidmiseks kiigata ka e34 varuosakoodi klappi, üpris sarnane vidin on mälu järgi ka neil ja enamusel peaks peal ka olema.1 punkt
-
Tundub, et terve auto on puudu? Mul on enamus asju pakkuda! On ka üks diisliroim pakkuda tervikuna, aga kere detaile sealt väga ei saa. Aga kas tühja tuksis kere on üldse mõtet üles hakata ehitama? Siin listis pooled asjad on enamus korras ja komplektsetel autodelgi probleemiks. Säästuhindadega kaubeldeski ulatub see list mitmetuhandeni.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Ngk on oluliselt vastupidavam küünal kui bosch ,beru, denso, champion vms, m20/m30 mootoritel tihtipeale on mingid probleemid( õhulugejaid on krutitud ja nukkade kulumised, mittepikad sõidud vaid törtsutamised jne) kütusesegu liiga rikas või lahja ja see tapab kiirelt küünlad ära. NGk selles vallas annab sulle omajagu aega probleemiga tegeleda. Olen neid testinud aasta vältel yhe e23 735 peal. Neru kestis 3 päeva auto sisse välja ajamist( hommikul sisse õhtul välja) bosch vast äkki 2 nädalat ja ngk paar kuud. Olen paljud mootorid palju meeldivamalt tööle saanud NGK küünaldega. Aga see on minu enda isiklik kogemus ja täis tõele ma ei pretendeeri.1 punkt
-
Milliseid klemme armatuuri taga puhastasid? Radikas täitsa reaalne - sarnane kogemus viiese peal olnud, kus 30+ aastat vanake oma tööga enam toime ei tulnud. Mootori jahutussärk ülearu roostene ei tundunud kui remonti sai tehtud? Endal enne uue radika panekut lasin veel ploki voolava veega läbi ja oi põrgu kus seda fanta värvi asja välja tuli1 punkt
-
Huvitaval kombel oeprof ja H2 ei näita jah enam, mõni aasta tagasi veel sain. Külge ei jõudnudki, siiani kuskil riiulite vahel kadunud Ära unusta ka ripatsit 51111973721 võtta.1 punkt
-
Originaalnumber peaks olema 51111953644. Ma ei tea, kas seda uuena saab veel, kuid esindus näitab letihinnaks 9 eurot kopikatega.1 punkt
-
Reaalses elus pole erilist vahet, kumma sa paned, süütavad mõlemad ja samuti on kuumusaste sama. ZGR5A on võib-olla veerand karva võrra parem, kuna viib sädeme rohkem põlemiskambri keskele. Nagu kuskil mujal eile ütlesin, on süüteküünal samasugune vaidluseallikas nagu mootoriõligi. Kõigil on oma põhimõtted valimiseks, aga reaalselt üht teise vastu testinud ja sellekohast andmepanka koostanud ei ole tavaliselt keegi.1 punkt
-
1 punkt
-
Mis kasu sellest kitist oleks, kui ta seal sees ringi ei peaks käima. Metall vastu metalli ei ole mõeldud nühkima ja see kinnituspolt on mõeldud ka tifti kinni hoidmiseks ja kõvasti kinni keeramiseks. Pesad tuleb hoolikalt ära puhastada enne kui see uus kit paika läheb. Mina olen määret ka vahele pannud, nii katte alla et kohe roostetama ei hakkaks (mis põhjustabki selle kinnijäämise), kui ka tiftile. Hing peabki tuugalt liikuma käega liigutades. Hingest meetri kauguselt ust liigutades pole enam tuuga. Nii, et pead uuesti pilgu peale heitma. Enamasti on tuksis alumised hinged, tiftid pessa kinni jäänud. Videos tehakse üleliigset tööd ukse eemaldamisel ju, piisab kuuese poldi lahti keeramisest ja tõsta uks ainult maha hinge/koonuse pealt. Vähemalt e30 puhul on see nii, 85-94a1 punkt
-
Pilkupüüdev suvine kruiisiauto, mille hind vaid ajas kasvab. Väga töökindla M10B18 mootoriga klassikaline BMW E30 vanem Prefacelift mudel, mille teeb eriliseks automaatkäigukast. Olnud osa autokogust, seega ülevaatused läbinud vastavalt sõidusoovile (praegu puudub aga konkreetse ostusoovi korral teen ära, läbinud alati probleemideta). Talvel pole autoga sõidetud. Lisatud on erinevaid lisasid - M-Tech 1 väikese diameetriga rool (uuesti nahatatud 2021), tagumine käetoega iste, tahhomeeter, originaal 15" Syle5 valuveljed, Bavaria CIII originaalstereo, esimene haruldasem lisaspoiler "pardinokk" (olemas ka tavaline). Kaasa mitmeid osasid, mis olemas aga pole külge veel panna jõudnud (originaal udutuled jne). Mootori pool on restaureeritud, mitmed uued osad. Väljalase uus. Autol on kaasas Läti automuuseumi akt, millega sõiduk on tunnistatud klassikaliste sõidukite hulka. Sobib musta numbri projektiks ja ka igapäevaseks kasutamiseks. Vahetusi ei soovi, hobiautosid hetkel jagub. Hinda võime rääkida mingil määral ka küljes olevate osade arvelt - saab nii tavalise rooli kui ka plekkvelgedega kui kellelgi soov oma maitse järgi kohandada. Hind 8900€ ja tingi. Asukoht Tartu lähedal. Proovisõite enne kevadet (lume sulamist) teha ei saa. 58 336 9401 punkt
-
0 punkti
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+02:00