Hüppa postitusse
Postitatud
comment_2317

Sai ka siis lõpuks asi niikaugele, et oman uuesti üht E30, mis uuele elule tuleks äratada.

Tegemist siis 84a 1,8 karpa kupeega.

Meeletult tehaselisasid:

S270A WIDER TYRES

S320A Deleted, model lettering

S350A Therm. insulat. glass green

S915A Delete clear coat

Tegelikult polnudki plaanis töö, kooli ja laste kõrvalt midagi otseselt soetada, kuid tuttav rääkis, et tema tuttaval seisab nukralt üks E30. Käisin huvi pärast vaatamas ning oli selge, et tuleb see metallihinnaga auto võtta. Kaasa tulid veel 4x plekid talvekatega ja hunnik taarat.

Autol läbisõiduks 198 000 ja kere järgi selge, et nii see ka on. Omanik ütles, et tema ainuke omanik Eestis olnud. Auto tegi 2006a avarii, mistõttu oli kogu aja kuni selle suveni garaazis seisnud (5a). Väliselt roostetasid kivitäkked ja kahjustused värvil, kõik pindmine rooste. Põhja alt samuti väga kobe, saab tõsta isegi esilogari nurga alt, kust enamik E30-neid läbi ussitanud on. Karbid samuti kõvad. Summuti osa oli ilmselt just enne avariid vahetatud, see läikis nagu uus all. Seestpoolt mattide alt säras vaid hennarot värv vastu. Isegi juhiiste oli kulumata ja terve riidega. Lisade poolest on vaid tagumine aknakardin.

Sai siis kiirelt esiosa puhtaks roogitud ning ka salongi hallitusest puhastatud. Auto ennast juba natuke tagasi ka teeninud. Nimelt oli mu imestus suur kui leidsin pagassi triiki täis klaas õlletaarat, kõik EEK-i vääringus pudelid. Huvi pärast viisin nad taarapunkti ja võttis kõik ilusti vastu, andes kogusummaks 8,32 (130EEK). Selle eest sai salongipuhastusvahendite raha tagasi :lol:

Veel sai soetatud uued tiivad, põll ning tagumine ketaspiduri kit. Pagassist leidsin 4 plekkvelje keskavale käivat BMW logoga mütsi ja igast erinevaid tüübleid kinnistes pakendites.

  • Vastuseid 90
  • Vaatamisi 13,7tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Ninaraami asja pole veel otsustanud. @Tiitvahepeal jõudis olemasolevat vähe sirgemaks ka toksida mul garaažis ajaviiteks Aga aega jälle möödas. Päris niisama pole passinud. Kui nüüd mingid ajutised

  • Ükspäev tõin auto päevitama õue, projekt edeneb hoogsalt 🤣 Tegelikkuses sai tuleseina müraisolatsiooni installitud. Nüüd ootan tutikat elektriakende juhtmesarja, mis hinnaga üllatas. Arvasin, et ühteg

  • Ikka tuleb seda roostet veel välja igalt poolt. Nagu Eix ütles - ei tohi torkida. Vahepeal natuke põhjaga tegeletud jälle. Tore teada, et tagumiste turvavööde alumiste keskmiste kinnituspoltide kronsa

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
  • Populaarne postitus
comment_128530

Juba esimene puksivahetus oli täna. Auto pole meetritki sõitnud :D

Tegelt ei meeldinud mulle ikkagi esiratta asukoht koopas ja panin lisaks M3 õõtsale ikkagi ekstsentrikpuksi ka õõtsa otsa. Kui Strongflexi punased panin käega sisse, siis ekstsentrik kollane oli ühes tükis ja andis pressi all sisse nikerdada seda kuju. Stanged hakkavad ka vaikselt looma. Kui need olemas, saab lisad paika sättida ja siis värvi saata kõik. Mootori alumiiniumosad läksid täna pritsi ja peale seda saaks hakata midagi kokku ka laduma seal osakonnas.

20181102_112342.jpg

20181102_140227.jpg

received_2062672693821971.jpeg

20181022_202143.jpg

received_260865017965198.jpeg

  • 2 nädalat hiljem...
  • 4 nädalat hiljem...
  • 3 nädalat hiljem...
  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_129607

Auto juba eelmisest reedest saati tegelt garaažis, aga seitsmene oli natuke lahti võetud ja ei saanud rullikaga enne tegeleda. Täna proovisin velgi, et kuidas ET sobib ja vaatasin üldiselt, et päris palju tööd ikka, et see puder nüüd kõik kokku ka panna, et okei ka saaks. Nagu @Midaasja ütles, lahti tuleb kiirelt, aga kokku... Vast saan hakkama ikka :D

20190124_160442.jpg

  • 1 kuu hiljem...
  • 4 kuud hiljem...
  • Autor
comment_132941

Täna oli paar tundi aega natuke autoga tegeleda. Ei ütleks, et mingit suurt edasiminekut tuli, pigem vastupidi. Nimelt mõtlesin nina natuke komplekteerida ja ei istunud mitte miskit paika. Kuna endal kapotilukku polnud, sai Mihkli käest üks laenatud ja selgus tõsiasi, et võimatu kapotti kinni saada. Keel ei ulatu napilt lukuni, enne läheb kapott vastu tiibasid. Põhjus väga lihtne - ninaraam keskelt liiga all. Kuna sai ette pandud üks kõksuga FL ninaraam ja oli see muidugi natuke erinev ka pre omast, ei pööranud väga tähelepanu ja punktisin nii külge nagu ta sinna ette läks. Ega midagi, puurisin ja lõikasin ta poolraami otste küljest lahti, panin ninaraami alla tooli ja lasin tõstukiga tooli peale nina, ise samal ajal esisilla tala peal kergelt õõtsutades. Sai ca 10mm ülespoole ja kapott läheb kinni nüüd ja prillide asend ka normaalsem. Klokkeri B-osa tiib istub ka omaette huvitavalt, peab natuke tuunima mõnda kohta veel, et ninas kõik ilus saaks. Teise poole A-osa sai pmst kaugelt peale visata ja nägi juba ok välja :D

 

Mis veel? Ah jaa, tagasild nüüd ilmselt jäädavalt all, sai mingi õhtu igaks juhuks üks lisakinnitus ka tehtud difrile, et saaks suvalise kaanega typ188 kasutada.

 

Esipidurisupportist õnnestus ettevaatlikult ja aega võttes katkine õhutusnippel ka nii välja puurida, et keere ega põhi kahjustada ei saanud. Ise olen rahul :)received_426671791522252.jpeg.e8e8ab8ff3e7f883b99646e244878741.jpeg

 

Selle aasta kokkutulekuks vist valmis ei saa...

20190612_215211.jpg

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_133888

Velje osas õigus sul jah. Kuna läksin oma ideedega hoogu, siis ees ET45 ja taga ~18. Seega mingeid tavalisi velgi keeruline leida selliste erinevate ETga, nii et läksin 3-osaliste teed. Ette said 17x7,5 ja taha 17x9,5. Rehvid peaks tulema 205/45 ette ja 235/40 taha. Siis mõõdud pmst samad ja ratta diameeter võrreldes e30ga sama.

Vahepealsetest tegemistest niipalju, et pole eriti midagi teinud. Mõned uued tükid riiulisse tellinud ning taastasin esipidurid ära ja tänu sellele pidin ette ostma E36 M3 Evo käändmikud, sest pidurite installil selgus, et M3 pidur sobib ainult M3 käändmiku külge ja lisaks tava e36ga erinevustele on m3 ja m3 evo käändmikud received_1102898909900197.jpeg.226ee1e01446ab5fc8a2127d5720bc8b.jpegka erinevad veel. Miks ei pannud E46 suurt pidurit ette? Sest see M3 Evo käändmik tegi pmst kõik asjad paremaks ja nüüd olen ise rahul. Ratas õiges kohas, camber ja caster on meeldivad ning pidurisadulate peal ilutseb ///M märk ka 😎 Kuigi pidur nii suur, et 17" velje sees sadulat pmst näha polegi 🤣

Üks aeglasemalt liikuvaid projekte vist, aga kuhugi kiiret pole ka.

20190731_191637.jpg

received_813631809034088.jpeg

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.