Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
Margo

316 '84 - Margo

Soovitatud postitused

Margo

Sai ka siis lõpuks asi niikaugele, et oman uuesti üht E30, mis uuele elule tuleks äratada.

Tegemist siis 84a 1,8 karpa kupeega.

Meeletult tehaselisasid:

S270A WIDER TYRES

S320A Deleted, model lettering

S350A Therm. insulat. glass green

S915A Delete clear coat

Tegelikult polnudki plaanis töö, kooli ja laste kõrvalt midagi otseselt soetada, kuid tuttav rääkis, et tema tuttaval seisab nukralt üks E30. Käisin huvi pärast vaatamas ning oli selge, et tuleb see metallihinnaga auto võtta. Kaasa tulid veel 4x plekid talvekatega ja hunnik taarat.

Autol läbisõiduks 198 000 ja kere järgi selge, et nii see ka on. Omanik ütles, et tema ainuke omanik Eestis olnud. Auto tegi 2006a avarii, mistõttu oli kogu aja kuni selle suveni garaazis seisnud (5a). Väliselt roostetasid kivitäkked ja kahjustused värvil, kõik pindmine rooste. Põhja alt samuti väga kobe, saab tõsta isegi esilogari nurga alt, kust enamik E30-neid läbi ussitanud on. Karbid samuti kõvad. Summuti osa oli ilmselt just enne avariid vahetatud, see läikis nagu uus all. Seestpoolt mattide alt säras vaid hennarot värv vastu. Isegi juhiiste oli kulumata ja terve riidega. Lisade poolest on vaid tagumine aknakardin.

Sai siis kiirelt esiosa puhtaks roogitud ning ka salongi hallitusest puhastatud. Auto ennast juba natuke tagasi ka teeninud. Nimelt oli mu imestus suur kui leidsin pagassi triiki täis klaas õlletaarat, kõik EEK-i vääringus pudelid. Huvi pärast viisin nad taarapunkti ja võttis kõik ilusti vastu, andes kogusummaks 8,32 (130EEK). Selle eest sai salongipuhastusvahendite raha tagasi :lol:

Veel sai soetatud uued tiivad, põll ning tagumine ketaspiduri kit. Pagassist leidsin 4 plekkvelje keskavale käivat BMW logoga mütsi ja igast erinevaid tüübleid kinnistes pakendites.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
eix22

Ägeda pilli oled saanud, omal ka ammu soov sellise järele, aga kusagilt ei leia. Mis plaanid masinaga on, ilmselt karmim mootor aiste vahele jne :)

Või jätad originaalipoolse masinia? Neid ikka väga vähe alles ja liikvel ka.

Enamus kas täiega ära solgitud või siis lihtsalt raiped.

Esipõll sul muide vale, aastaarvu ja logarite järgi käib siia teistsugune esipõll :)

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
Greger

peaks mainima et mina 86 pre face pole ka kõige hullem kui vällja jätta valet värvi kapott. Ja nipet näpet teha. Nt sildamaks ajada ja uus värv.

Kuid muidu enamvähem ja tööd palju asjaga. Ning muide see põll sobiks minu maisnale :lol:

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
Margo

Tean jah, et põll on vale, mul oli see eraldi liistuga põll, aga seda ilmselt nagunii kuskilt ei saa. Ette üldiselt istub, kui esipaneel välja vahetada. Üldiselt Tiidul on üks kena põll olemas, et Greger, võid selle ära osta. :lol:

Plaanis on niipalju, et hetkel jääb see 1,8 sinna peale, seni kuni teine 1,8 valmis saab. Päris originaaliks ei jää jah vist.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
Greger

mis hinnd on põllel ? Mul on muidu veel üks Pre facelifti põlle lisa. Mis antud põllele ei istu ja vb sobib see lisa just sinu masinale originaalis ja saab ka mingi vahetuse ja kompensatsiooniga kaubale.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
eix22

Leiab ikka sulle sobivat põlle ka, kui mujalt mitte siis tutika b osana kindlasti. Logarid ei sobi enam sul need olemasolevad, samuti esilisa pead ära vahetama. Kas masin seisab Alal?

To greger, mul pakkuda selline põll, roostet leiab aga sirge, 10.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
dexter

tuled bemmiga nädalavahetusel alale? :lol:

värv peaks seni kõlbulik olema kuni ta veel vedel on ja kõvendi ära kuivand pole :D

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
Margo

Ei, masin Tallinnas ajutises garaazis. Kui kellelgi garaazi pakkuda või tahab suurema garaazi kaasüürnikuks, siis andke teada.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
hiis

Kui need õhkjahutus torudega loogarid ülle jäävad siis ma oleksin neist huvitatud .Sellist mootorit kohtab juba väga harva. 8) .Huvitav et ültse sellise mootoriga autol õhkjahutusega loogarid on .Võin vastu sebida sellise ühestükkis mõlemapoole omad .

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
hiis
Hiis, sulle ei sobi need logarid.

Ma ei tea üks on küljes ja ilusti istub seal M-techniku õhuava otsas nagu loodud .Teine on poolik see jahutus toru on minema lenanud .Nr 1 siis pidil,või need veel teisugused nagu nr.3 pildil.NjUzNF9w.png

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
Margo

Täna leidsin korra vaba hetke ja tirisin Tiidu juurest ühe iS mootori garaazi. Kui veel kuskilt aega saaks eraldada, alustaks "südameoperatsiooniga".

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
oo7

Päris hea leid.

Hea et keegi seda 2006a kohe vanarauda ei vedanud, kuna siis oli sellise auto väärtus olematu.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
birgit123

Eile sai dokumente uuritud ja aastate lõikes ülevaatuse paberid omanikule kätte antud. Mis tõestavad ka originaal läbisõitu. Eestisse jõudis, kui ees oli 96 000 km.

Jälgin huviga, jõudu ja jaksu edaspidiseks.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
prelude20

kuna eelmine omanik kasutab autot sõitmiseks jne siis jäi see lihtsalt seisma. lootes, et keegi kunagi ikka veel korda teeb. ja eks see müügihind oli ka praegu alla vanaraua hinna kuna eelmine omanik ütes auto hinnaks - KORRALIK KALAÕNG.

igastahes loodame , et saab avaramad ruumid, kola ümber tassida ja algosadeks tõmmata.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
birgit123
Birx, tegelt sa eksid, km oli ees hoopis 91 000 :D

Mind ja minu haugimälu icon_redface.gif Ei ole harjunud nii väikeseid numberid nägema.

Raino, õngel ja landil on ka väikene vahe....

Muudetud , muutis birgit123

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
Margo

Minu poolelt ka väike up tehtud. Õigemini oli küll prelude20 see, kes vihmasajus autol kapotialuse puhtaks nokkis, kuna garaaz oli Sharani remondi tÕttu hÕivatud. Nüüd tuleb nädalavahetusel hoogu vÕtta ja mootor ning kast eemaldada.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
Margo

Vahepealseid keretööde tegemisi näeb albumist. Kuna praegu garaazis liiga külm ja nagunii keretöid teha ei saa, siis keskendusin nüüd silladetailidele ja niiöelda tuuningpudile.

Ette tulevad isetehtud coiloverid, millega saab kõrgust ja jäikust reguleerida, taha jäävad ilmselt lihtsalt madaldusvedrud. Poldivalem muutub 5x120.

Oma igapäevaautole talvekaid otsides sattusid minu kätte rehvi hinnaga ühed ilusad vanakooli Remotec A 16x8" veljed, mis vast kevadeks ilusaks saab tehtud ja siis auto alla rändavad. Iluravi ootab pikemat aega juba Pfeba lisade ring ja M-Tech I tiib. Reedel sai sebitud ka M-Tech I rool, mis kunagi praeguse paranka asendab.

Mootori osas on kõik ikka veel lahtine. M52B28 ja M42 on praegu sõelale jäänud.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead sa olema registreerunud kasutaja

Loo konto

Loo kasutajakonto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse


×

Oluline teave

See veebileht kasutab küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Kasutustingimused & Privaatsus .