- Vastuseid 90
- Vaatamisi 13,7tuh
- Loodud
- Viimane vastus
Populaarsed päevad
Kõige populaarsemad postitused
-
Ninaraami asja pole veel otsustanud. @Tiitvahepeal jõudis olemasolevat vähe sirgemaks ka toksida mul garaažis ajaviiteks Aga aega jälle möödas. Päris niisama pole passinud. Kui nüüd mingid ajutised
-
Ükspäev tõin auto päevitama õue, projekt edeneb hoogsalt 🤣 Tegelikkuses sai tuleseina müraisolatsiooni installitud. Nüüd ootan tutikat elektriakende juhtmesarja, mis hinnaga üllatas. Arvasin, et ühteg
-
Ikka tuleb seda roostet veel välja igalt poolt. Nagu Eix ütles - ei tohi torkida. Vahepeal natuke põhjaga tegeletud jälle. Tore teada, et tagumiste turvavööde alumiste keskmiste kinnituspoltide kronsa
Sai ka siis lõpuks asi niikaugele, et oman uuesti üht E30, mis uuele elule tuleks äratada.
Tegemist siis 84a 1,8 karpa kupeega.
Meeletult tehaselisasid:
S270A WIDER TYRES
S320A Deleted, model lettering
S350A Therm. insulat. glass green
S915A Delete clear coat
Tegelikult polnudki plaanis töö, kooli ja laste kõrvalt midagi otseselt soetada, kuid tuttav rääkis, et tema tuttaval seisab nukralt üks E30. Käisin huvi pärast vaatamas ning oli selge, et tuleb see metallihinnaga auto võtta. Kaasa tulid veel 4x plekid talvekatega ja hunnik taarat.
Autol läbisõiduks 198 000 ja kere järgi selge, et nii see ka on. Omanik ütles, et tema ainuke omanik Eestis olnud. Auto tegi 2006a avarii, mistõttu oli kogu aja kuni selle suveni garaazis seisnud (5a). Väliselt roostetasid kivitäkked ja kahjustused värvil, kõik pindmine rooste. Põhja alt samuti väga kobe, saab tõsta isegi esilogari nurga alt, kust enamik E30-neid läbi ussitanud on. Karbid samuti kõvad. Summuti osa oli ilmselt just enne avariid vahetatud, see läikis nagu uus all. Seestpoolt mattide alt säras vaid hennarot värv vastu. Isegi juhiiste oli kulumata ja terve riidega. Lisade poolest on vaid tagumine aknakardin.
Sai siis kiirelt esiosa puhtaks roogitud ning ka salongi hallitusest puhastatud. Auto ennast juba natuke tagasi ka teeninud. Nimelt oli mu imestus suur kui leidsin pagassi triiki täis klaas õlletaarat, kõik EEK-i vääringus pudelid. Huvi pärast viisin nad taarapunkti ja võttis kõik ilusti vastu, andes kogusummaks 8,32 (130EEK). Selle eest sai salongipuhastusvahendite raha tagasi
Veel sai soetatud uued tiivad, põll ning tagumine ketaspiduri kit. Pagassist leidsin 4 plekkvelje keskavale käivat BMW logoga mütsi ja igast erinevaid tüübleid kinnistes pakendites.