Hüppa postitusse
  • Vastuseid 8,6tuh
  • Vaatamisi 1,1m
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Mitu meeldimist see postitus saab, kui ma mainin 2015 särke? Huvilisi?

  • Sel aastal tegin omale ka katusele selfie sticki    

  • Lähen ühte ix 2ukselist vaatama ja tal veel ka selline pill müügis 😁eks näha kas tulla 0-1 või 2 autoga tagasi😂

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_139049

Jah, suur vaip sama. Tagumise pingi ees olev tükk erinev,  2d/4d sedaanidel oma variant ja tuuringul teistsugune. 

Erinevused on materjalis, Touring, R6 bens ja D, TD mudelitel veluuri moodi pehme ja tihedam materjal, R4 sedaanidel sihuke plastisem ja kõvem veidi. Vähemärgatav vahe samas. 

comment_139302

126 katita ja 125 katiga. 125 on motronic 1.3 ja lambdaga, aga 126 motronic 1.0/1.1? ilma. Sisemuselt on neil erinevad kolvid(surveaste) ning mõne väitel isegi nukk.

E34 sai minuteada kõik 125kw mootorid. Miks osadel E34 katti pole tuleneb lisavarustusest, millega sai tellida ilma katita versiooni(siiski paberite järgi 125kw). Juhtmestikus siiski pistik lambda jaoks olemas, aga tehasest pime kork ette pandud.

 

Muudetud , muutis Max.

comment_139316

kes millega on oma mootori pudinad puhtaks pesnud? need nö töötava mootori variandid ei huvita. Pigem see , et mootor pulkadeks, vänt, nukk jne käsitsi ilusasti puhtaks kyyrida.

Kunagi sai yhe masuudipressi siseorganeid diislis leotades ja harjaga nyhkides puhtaks, hiljem veel tygeva fairy lahusega pestes ja loputades enamvähem puhtaks. 

On ehk mingeid lihtsamaid/kangemaid lahuseid ? ala et viskat potti, seisab ja hiljem survekaga üle.

 

  • 3 nädalat hiljem...
comment_139516

Õhtust kaasfoorumlased, sai siin veidi uuritud ja puuritud netiavaruses, aga kindlat vastust ei leidnud.

Nimelt sooviks teada m20b25 mootori tolerantse, eelkõige kolvi sõrme ja nukkvõlli oma(kontaktpinnad siis) Vända, silindri ja kolvi omad leidsin,aga mida otsisin seda ei leidnud. Ehk kellelgi kusagil on mingi hea manuaal selleks olemas?

comment_139518

Bentleys kirjas, et BMW poolt puudub informatsioon sõrme mõõtude kohta. Küll on välja toodud, et sõrmeava kepsul peaks olema 22,003-22,008. Originaal puks on tõenäoliselt nagunii kulunud. Usun, et seda ka silmaga näha. Kuna sõrm ise vingemast sulamist kui pehmest metallist kolb ning puks, siis võiks loota, et selle kulumine minimaalne. Nukkvõlli kohta ei ole ise ka leidnud, aga ei pea seda nii oluliseks ka. Peaasi, et kontaktpinnad õli puudulikusest/kuumusest sööbinud poleks. Endal olid ka kaanel koledad jutid sees, kaanemees kehitas ka õlgu, aga käiku ta läks ja siiani toimib. Sõrme sobivusest veel niipalju, et ei tohi olla liiga tuuga ega liiga lödi. Kolvi pesades ja kepsusilmas peab ta saama liikuda. Kepsust läbi lükates peaks sõrmel olema selline mõnusalt paras resistance.

 

Oleneb mida ja millest sa ehitad? Kas sobitad mingi muu tootja kepse ja kolbe kokku või kontrollid vanade kasutuskõlblikust?

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus