Hüppa postitusse

Lobamokkade rubriik


Soovitatud postitused

Postitatud (muudetud)

See moditud e34 või e36 kapoti all näeb täitsa mõistlik välja, stocki laadne vms. Aftermarketi omad üldjuhul koheselt tugevalt eristatavad. Palju selle aftermarketi koonusega (mis omakorda mingis kitsas ümbrises, loe: õhu liikumine siiski piiratud) ikka tunduvat võimsuse vahet saavutab? Ma muidugi ei ole selle valdkonna spetsialist.

Muudetud , muutis TrvP
Postitatud

Ma arvan,et see aftermarket ei anna midagi juurde ega võta ka ära.   Läbilaskevõime on täpselt nii suur/väike, kui on selle toru(filtri korpuse) kitsaim koht. Kui nii aftermarketi omal kui ka nt e36 omal on ühesuguse diameetriga õhusissevõtt ja väljund siis teoreetiliselt ei tohiks läbilaskevõimes vahet olla.  Kuigi ma ei tea, kui suurt rolli mängib filtri korpuse suurus seal. Aftermarketi oma tunduvalt väiksem ruumalalt.
Eks neid asju oleks tore mõõta ja katsetada aga pole sellist aega ega tahtmist raha kulutada, et terve päev dynos erinevaid combosid mõõta :D

  • Meeldib 1
Postitatud

Mul m30b30 ōhukopsik plaanis sinna aretada. Ruumi nagu on, sest pole absi, paisupaaki ega ühtegi kronsat seal. Aga pole talve jooksul viitsinud tegeleda. 

cf0cd803702c1b59c1d9107798c6eba3.jpg

Postitatud (muudetud)

Nii kaua kui te siin teemat arutasite,käkkisin ma ise kokku sellise kuumatõkke AEM filtrile.

Materjaliks võtsin seda mis garaazis vedeles,e36 põhja all käiv alu summuti kuumatõke.

Ehituspoest peotäis neete,aluteipi,alu kant,ja mõni õhtu leiutamist.

Kõige kallim oli see krdi 4"toru mida pidin ostma ikka pika  jupi.

Päris valmis veel pole,panen kaane ka vist peale ning veel nipenäpet.

Kuumatõke on tehtud absiga autole.

aemkuumatoke.jpg

aemkuumatoke1.jpg

Muudetud , muutis sass
Postitatud

E30 On ikka nii politsei vaataväljal. Täna sai sõidetud burksi sööma. Politseinikud sõid ka õues päikse käes. Nii kui ma kohale lendasin oma maheda häälega hüppasid nemad enda autosse,  ilmselt numbrit arvutisse toksima:)

  • Meeldib 1
Postitatud

Filtrist altpoolt ehk siis enne filtrit kannatab sisselõikeid ka teha korpusesse või siis piisavalt kuuma andes natuke sobivamaks vormida neid kopsikuid. Kui sobivaks lõigatud siis saab uue põhja ka vormida klaasplastist kui auk peaks liiga suur jääma.

  • Meeldib 1
Postitatud

Jep, mul enam-vähem sama. Proovin mingi vaheseina moodi asja või kasti ehitada kui viitsimine tekib. Õemees töötab cnc pingi peal, nii et saab pärast, kui mingid mõõdud paigas, plastikust täpsed tükid välja lõigata.

Postitatud

Mõned kuud tagasi oli müüa üks valge sedaan e30 1.8is mootoriga rahvarallikas.

Kas see on müüdud või teab keegi mis sellest sai?

 

Midagi analoogset pakkuda?

Postitatud (muudetud)

Keegi kuulnud/näinud must sedaan 745AMX, 324td

Läks mõned aastad tagasi Tallinnast Rakverre.

Muudetud , muutis vunts88
Postitatud (muudetud)

Ostsin kasutatud pagasniku luku võtmeta. Lammutasin nii enda vana kui uue luku laiali, et ühe sisu teise tõsta kuid asjad on veidike erinevad.
Millest erinevus tuleb?
Minu oma FL pealt ja uus väidetavalt ka.

E: Ise küsin, ise vastan. Parempoolne on kesklukuga variant, vasakpoolne tavaline.
17948394_120332000167434503_565669234_o.jpg.9e93e2d47d9ba842fc1daa34916527c3.jpg

Muudetud , muutis RaidoM
Postitatud

muuke annab lapata palju vaja.imestangi, miks siin koguaeg otsitakse võtmega ukselukku, pagassilukku jne.

ukselukk kesklukuga variandis on ainult uuena teema, kasutatuna enamus juhtudel katki tagant. uus sett on paarkümpsi ka ainult. pagassilukk uuena muidugi kallim lugu.

  • Meeldib 1

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus