Hüppa postitusse

Lobamokkade rubriik


Soovitatud postitused

Postitatud

Originaal 325 on igas seisus möistlik ost, isegi kui keegi karjub, hiljem on nagunii mitu nädalat jutti vait

Loodan väga, et selle nömeda m50 mötte peast heidad, ehk kiire pilk autoteemade esilehele muudab su meelt...

  • Meeldib 1
Postitatud

@ Margo, jäta ikka 325 vaim sisse autole :) Mis see M50 targem on, poole rohkem juppe ainult vaja osta kaaneremondiks :D Päris ehtne 325 on palju rohkem thumbs-up masin kui järjekordne swap-rats. 

Postitatud

Rahu-rahu, kes teab, millal aega üldse käed külge panna. Aga jääb M20 ilmselt jah. Enne ei hakka teemat ka tegema, kui seal kallal askeldama hakkan. Praegu sai lihtsalt enda juurde ootele toodud.

Postitatud

klaas nagu klaas ikka, b osana sa päris õiget asja ei saa. Kõige odavamaid letihinnaga klaase kohtasin viimati tartu limiteksis.

Vahetamine nagu ikka armeeritud tihendi korral käib, sellest 100x siin juttu ja vaidlusi ka olnud.

Postitatud

On jh oma, aga seda ainult peegli märgistuse pärast, miks ei peaks teiste klaasid sobima :)

Koguaeg arvatakse ,et kupee jupid on samad, reaalselt selles osas täiesti erinev.

Kõik mis jääb esiklaasist tahapoole ja ratastest ülespoole  on kabriol teine (välja arvatud tuled, stange, armatuur, keskkonsoolid)

Postitatud

Ise ka naersin, et tootja kood kabrio b osa klaasidel tegelikult sama, aga hind suurem :D

Aga seda sulle üldiselt leti tagant ei mainita.

M20 kaane kohta niipalju, et saingi tegelikult teise mootori kaasa, kuna praegusel kaas maas, sest 4. ja 5. silindri vahe oli mõradega nagu tavaliselt.

Postitatud

Ise ka naersin, et tootja kood kabrio b osa klaasidel tegelikult sama, aga hind suurem :D

Aga seda sulle üldiselt leti tagant ei mainita.

M20 kaane kohta niipalju, et saingi tegelikult teise mootori kaasa, kuna praegusel kaas maas, sest 4. ja 5. silindri vahe oli mõradega nagu tavaliselt.

 

Sinna igakord pragu tulebki. Tuli ka uuena. Me ostsime praegu mootori kus oli 1996a kaas peal.

 

Mu isa töötas 90nendatel BMW esinduses ja E30 hädadeks olidki plokikaaned ja vesi kippus ka Motronicusse jooksma.

Postitatud

Tüüpviga pidi pikkupidi pragu olema nukkvölli all, seda siin vanasti pidevalt mainiti.

Kunagi käis üks nuka alt täis pikkuses keevitatud kaanega mootor läbi, rohkem pole näinud ega kuulnud mingitest kaane probleemidest kellegil. Ära karastunud selle paarikümne aastaga ve :D

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus