Hüppa postitusse

Sul läks siis küll hästi :D Ma tõmbasin ka endaarust rahulikus kohas Nissaniga pmt mendi nina all kässarit ja kus alles tuli pahandama :D Ludas trahvi ka teha, kui mingid jäljed maas peaks olema :D ju siis ei olnud :D

  • Vastuseid 8,6tuh
  • Vaatamisi 1,1m
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Mitu meeldimist see postitus saab, kui ma mainin 2015 särke? Huvilisi?

  • Sel aastal tegin omale ka katusele selfie sticki    

  • Lähen ühte ix 2ukselist vaatama ja tal veel ka selline pill müügis 😁eks näha kas tulla 0-1 või 2 autoga tagasi😂

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

Originaal 325 on igas seisus möistlik ost, isegi kui keegi karjub, hiljem on nagunii mitu nädalat jutti vait

Loodan väga, et selle nömeda m50 mötte peast heidad, ehk kiire pilk autoteemade esilehele muudab su meelt...

Kui see on originaal 325 siis pigem ma ehitaks juba m20st sinna midagi nii et väljast aru ei saa juhul kui 125 kw vähe on.

ei


Naine küll karjus kõvasti, aga tõin ikka koju  :D
 

Aeg teine naine leida siis :)

Muudetud , muutis matu665

@ Margo, jäta ikka 325 vaim sisse autole :) Mis see M50 targem on, poole rohkem juppe ainult vaja osta kaaneremondiks :D Päris ehtne 325 on palju rohkem thumbs-up masin kui järjekordne swap-rats. 

Niikaua kui plokikaas ei nussi on m20 tore asi, saab sellest ka korraliku jõu jätte, lihtsalt pappi läheb

klaas nagu klaas ikka, b osana sa päris õiget asja ei saa. Kõige odavamaid letihinnaga klaase kohtasin viimati tartu limiteksis.

Vahetamine nagu ikka armeeritud tihendi korral käib, sellest 100x siin juttu ja vaidlusi ka olnud.

On jh oma, aga seda ainult peegli märgistuse pärast, miks ei peaks teiste klaasid sobima :)

Koguaeg arvatakse ,et kupee jupid on samad, reaalselt selles osas täiesti erinev.

Kõik mis jääb esiklaasist tahapoole ja ratastest ülespoole  on kabriol teine (välja arvatud tuled, stange, armatuur, keskkonsoolid)

Selge, tänud. Vaatan kes kus mida pakub

Muudetud , muutis Leks

ega kellegil tartus ülevaatuspunktis mingit sõpra pole ees? oleks hädasti vaja.

Ise ka naersin, et tootja kood kabrio b osa klaasidel tegelikult sama, aga hind suurem :D

Aga seda sulle üldiselt leti tagant ei mainita.

M20 kaane kohta niipalju, et saingi tegelikult teise mootori kaasa, kuna praegusel kaas maas, sest 4. ja 5. silindri vahe oli mõradega nagu tavaliselt.

Ise ka naersin, et tootja kood kabrio b osa klaasidel tegelikult sama, aga hind suurem :D

Aga seda sulle üldiselt leti tagant ei mainita.

M20 kaane kohta niipalju, et saingi tegelikult teise mootori kaasa, kuna praegusel kaas maas, sest 4. ja 5. silindri vahe oli mõradega nagu tavaliselt.

 

Sinna igakord pragu tulebki. Tuli ka uuena. Me ostsime praegu mootori kus oli 1996a kaas peal.

 

Mu isa töötas 90nendatel BMW esinduses ja E30 hädadeks olidki plokikaaned ja vesi kippus ka Motronicusse jooksma.

Tüüpviga pidi pikkupidi pragu olema nukkvölli all, seda siin vanasti pidevalt mainiti.

Kunagi käis üks nuka alt täis pikkuses keevitatud kaanega mootor läbi, rohkem pole näinud ega kuulnud mingitest kaane probleemidest kellegil. Ära karastunud selle paarikümne aastaga ve :D

Suvilas terve hunnik neid  :D  Oleme ostnud ka kaane, kus selgus kohe et pragu sees.

 

Silmaga neid ei näe 

Ei, me oleme lihtsalt nii palju neid M20 mootoreid kokku ostnud, et strokerit ehitada ja käigukaste saaks. Kaasi on peeti endal ka läinud. Praegu ühtegi tervet 885-te polegi enam viimane läks autole peale. 1 kaane seest sai sport nuka, see oli kohe peetis (kuigi ei teadnud)

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus