Hüppa postitusse

Huvitavad pakkumised müügiplatsidel


Soovitatud postitused

Põhjalikumale ehitajale odava hinnaga algus, Stockholmist hää otse laeva lükata: http://www.blocket.se/stockholm/BMW_318i_64119944.htm?ca=11&w=3 ja 400€ polegi nii hull ehk, eestis sellise hinnaga algmaterjali juba naljalt ei leia. Kel raha rohkem võib soetada: http://www.blocket.se/horby/BMW_M3_E30_Samlarbil_Nyskick_63948141.htm?ca=11&w=3 eelmise masina hinda ainult 100-ga korrutada......

 

 

Põhjalikumale ehitajale odava hinnaga algus, Stockholmist hää otse laeva lükata: http://www.blocket.se/stockholm/BMW_318i_64119944.htm?ca=11&w=3 ja 400€ polegi nii hull ehk, eestis sellise hinnaga algmaterjali juba naljalt ei leia. Kel raha rohkem võib soetada: http://www.blocket.se/horby/BMW_M3_E30_Samlarbil_Nyskick_63948141.htm?ca=11&w=3 eelmise masina hinda ainult 100-ga korrutada......

 

 

Tagantjärgi hõikena siis et 400€ oli hall kupee automaatkastiga, uste äärest roostet ja originaal kärgveljega. Pilte pannakse millegipärast jube nirult, ainult 1, üles oli pandud hommikul ja ju siis õhtuks vääris ära ostmist. M3 oli küll sellise hinnaga et oleks võind veelgi olla (449000 sek), aga valge värv säras ja 48000€ eest võiks masinat olla küll juba tibake.

Muudetud , muutis Midaasja

Polegi väitnud, et turuhind selline ei ole , aga kahtlen, et UKs keskmine britt ostaks vana E30 20000£ eest, mis siis veel Eestist rääkida.

 

 

See auto ja selle hind polegi mõeldud keskmise briti jaoks, nende jaoks tehakse ford fiestasid. Ilmselgelt saab olema kitsas ringkond kes selle eest raha välja käib ja reaalse pakkumise puhul võib ka hind oluliselt muutuda.

Kui autosid on tehtud 35tk ja järgi mingi 20tk siis ilmselgelt pole see mõeldud "keskmise" inimese jaoks. Mõni viski pudel maksab ka rohkem kui 20 tonni, ega see tähenda et iga üks peaks saama seda juua ?  Samamoodi ei pea saama igaüks seda autot endale osta. Kõige kallimad E30ned on SportEvo M3ed ja need maksavad üle 150 tonni

 

 

Keskmist palka teeniva inimese jaoks Eestis on normaalse hobiauto pidamine minusilmis täiesti mõttetu ülevõlli elamine. Peab mujalt juba korralikult koitama..

Muudetud , muutis oo7

Alles oli fift gear saates (ei teagi kui vana saade) 3 autot, mille hind tõuseb tulevikus. Üks neist oli 325i kabrio, mille hind kasvab prognooside kohaselt 4x  viie aasta jooksul. See peaks olema siis 4x4000naela, mis raha see 25 000€ siis sellise harulduse eest on?

Enamus inimesi ei saa keskmistki palka, aga tegelevad ikka hobiautode ja muu värgiga...

  • Meeldib 1

"Hobiauto" on väärtustest lahti ühendatud sõna. "Hobiauto" tähendab vist mitte midagi muu, et ma tegelen temaga vabas ajas - kas ma teenin nüüd raha, kuulutuan või raiskan - seda sõltub tegevusest.

Võtame (välismaa) hindamisskaala

1 - nagu uus

2 - vägas heas seisundis, originaal või originaali lähedane

3 - rahuldav

jne

siis kindlasti tõusuvad E30 hinnad, kui seisukord on vähemalt 2 kuni 3.

Tavaliselt on ikka nii, et originaalne ja hästi säiliv 2 või 2- on soodsam kui mingi 3 (ära räägime 4.) mis ma korda teen, aga hobi - kirg leidis siis rahuldus.

btw. jääb mulle täitsa arusaamatuks, miks seda valge 320i PFl ei leidnud 24 h jooksul kiire ostja....

 

 

 

  • Meeldib 1

Just mingipäev oli uudis, et keskmine tõusis. 1045 vist bruto.

Eks Soovi ja Streetrace foorumisse pole mõtet seda Alpina C1 müüki panna jah, kui hinnalipik juba viiekohaliseks kisub. Samas ei peakski igal noorel huvilisel kikki ajama ja unistama sellest. Neid tehti nii vähe ju just seetõttu, et 325i tuli peale, mis kõvasti odavam, aga jõudluse poolest samal pulgal.

Kui bemm M3 välja tõi, oli Alpinal jälle nutt kurgus, kuna hinnaklass oli sama kui nende C2 2,7 variandil. Aga kui tuleks valida, siis kes ikka Alpina valiks? :D

Selles suhtes ma ei saagi aru, miks näiteks ei võiks BMW E30 M3 taastootmisesse lasta. Tänapäevaste võimaluste juures tuleks selle auto tootmine ilmselt väga odav, igasugust tänapäevast tilulilu poleks vaja külge pookida. Omahind tuleks seega ilmselt üsna hea ja turuhindu arvestades saaks mingi partii pealt üsna arvestatava tulu teenida. Siis kukuks "vanade" hinnad ka kolinal alla, kui uute kvaliteet sama hea oleks.

Just mingipäev oli uudis, et keskmine tõusis. 1045 vist bruto.

Eks Soovi ja Streetrace foorumisse pole mõtet seda Alpina C1 müüki panna jah, kui hinnalipik juba viiekohaliseks kisub. Samas ei peakski igal noorel huvilisel kikki ajama ja unistama sellest. Neid tehti nii vähe ju just seetõttu, et 325i tuli peale, mis kõvasti odavam, aga jõudluse poolest samal pulgal.

Kui bemm M3 välja tõi, oli Alpinal jälle nutt kurgus, kuna hinnaklass oli sama kui nende C2 2,7 variandil. Aga kui tuleks valida, siis kes ikka Alpina valiks? :D

Selles suhtes ma ei saagi aru, miks näiteks ei võiks BMW E30 M3 taastootmisesse lasta. Tänapäevaste võimaluste juures tuleks selle auto tootmine ilmselt väga odav, igasugust tänapäevast tilulilu poleks vaja külge pookida. Omahind tuleks seega ilmselt üsna hea ja turuhindu arvestades saaks mingi partii pealt üsna arvestatava tulu teenida. Siis kukuks "vanade" hinnad ka kolinal alla, kui uute kvaliteet sama hea oleks.

See oleks impossible, euroopa liidus ei saaks seda müüa, sest auto ei vasta nõuetele. Seda ei heitgaaside, ohutuse, jalakäia ohutuse jne poolest. Vaadake uute autode kapoti disaini kasvõi.

Samast ajastust on muidu Golfi tehtud küll lausa 2009a-ni @ L.A 

1024px-VW_Citi_Golf_R-Line.jpg

Alpinal vaevalt vesi ahjus oli, sest B3 ja eriti B6 olid võimsamad kui E30 M3.

Lisaks tehti ju M3 kerega autot ka, B6s:

 

alpina_historie_E30_B6_35S.jpg

 

btw. jääb mulle täitsa arusaamatuks, miks seda valge 320i PFl ei leidnud 24 h jooksul kiire ostja....

 

 

 

Ju siis on raske korraga sellist raha korraga välja käia, üle 3k läheb juba kalliks ning pole helge moment parasjagu kus keegi ostujõuline on valmis panustama. Samas tähendab et suure raha eest on ka korralikult ehitatud pilli raske müüa. Ma endale otsisin siis isegi ei mõelnud et sellise summa võiks välja käia ja oma masinat ehitades tilgub see summa kindlasti lõpuks kokku ja tase pole ikka see, pigem nagu masin järelmaksuga. Tasapisi raha põletada on lihtsam, ei nuta taga.

Praegu on talv ka, ostetakse asi garaazi seisma. Kevadel lähevad pillid palju paremini müügiks ;)

Eriti kui on kavas soetada esimene hobipill, praegu garaazi enam kuskilt ei leia jne. Lisaks kõik tahavad ju 325i saada

 

 

Muudetud , muutis oo7

25k vägagi defka ja uueväärse preface Alpina eest ei ole väga hull hind. Küsida võib kõike, eks lõplik hind on alati kokkuleppe küsimus. Reaalselt on ta kõvasti haruldasem kui tavaline m3 kupee ja tõsiste entusiastide jaoks kindlasti huvitavam auto. Hobiautona klassikalises mõttes võtaks ikkagi M3. Tema võlu ongi see R4 mootor ja üldine fiiling. Reaalselt on sellest stock mootorist kiiremad nii tuunitud m20 strokerid, rääkimata suvalistest turbokatest ja m5x, s5x, m6x jne swappidest. Neid, keda võlub see S14 ja e30 m3 olemus, ei pane aga need r6 ja v8 swapid isegi pead pöörama.

Mis cabriote(ja üldse) 4x hinnatõusu puutub, siis eks ajaga see juhtub kunagi nagunii, aga kui nüüd reaalselt üle Euroopa hindu vaadata, siis väärtust hoiavad ja tõstavad kõik ilma igasuguse tuuningu ja näppimiseta originaalsed heas korras autod. Et 4-5a pärast 4x kallimalt müüa, tuleb 2x turuhinnast odavamalt osta. Reaalselt on ka veel USA, Austraalia ja Aasia, kuhu on e30 tohhuijaa vorbitud ning kus on tegelikult heas korras e30 tänu paremale kliimale ja kogu aeg kõrgemal püsinud hindadele ka omajagu säilinud. Kui Euroopas hirmsasti hinda hakkab viskama, siis hakkavad ka autod mujalt siia poole liikuma. Reaalselt on e30 ikka omajagu veel vedelemas ning juppe vedeleb samuti peaaegu igas garaažis, nii et need keskmised "tablakad" ei saa veel nii pea eriliseks defitsiidiks, küll aga on korralik e30 juba mõnda aega suht defka värk.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus