Hüppa postitusse

Huvitavad pakkumised müügiplatsidel


Soovitatud postitused

Vaadake nüüd ise oma arusaama, kõigepealt oli teiepoolne jutt et see on korralik ja maksab sellepärast, peale baur tc postitust on kõik siin kohe ühel meelel et 325 peabki maksma.

See ei ole müügiteema, et arutelu keelatud oleks, sina selle täna ise algatasidki ju??

Oo7, see ei ole mingi minu ega kellegi teise loogika ,vaid paratamatus.

Kahjuks on nii see enamus e30-tega

Niivõrd kõrgelt haritud inimestele peab ka kõik puust ja punaseks tegema :)

Jutt pole absoluutselt muutunud, ka peale Bauri postitust. Sinu puust ja punaseks pole midagi puust ja punaseks ka teinud.

 

Müügi hinna üle juba rääkisite teie kasutajaga renks. Mina küsisin, mis hinnaga sina nõus müüama oleksid.

 

Kahju, et sa arvad, et ainult Sinul õigus. Mõttetu Sulle mingisugust teist vaatenurka üritada selgeks teha. Nagu Venelasele üritada selgeks teha, et Putin pole ''kõike võimas''.

 

Las jääda, minu poolt over and out.

Muudetud , muutis antc

Meie rääkisime seisukorrast, mina tõin sinna hinna suhte juurde.

Kui te tahate osta, palun väga, selline tänane kaheleheküljeline õigustamine on küll täiesti tarbetu.

Sinu enda mulle suunatud sönad kehtivad täpselt sulle ka, ajad otsast lõpuni sama jonni, võimatu ja isegi mõttetu midagi üritada selgeks teha.

Normaalse mõistusega inimene vaevalt ostab 6000€ eest FL 325 atm sedaani, mida peab üle värvima ja taastama hakkama.

Palun vaatame ka toodetud E30 autode arv:

 

  • 316: 1,8 l Vierzylinder (Vergaser/M10) mit 90 PS (66kW) (1983-1987, 181.636 Einheiten)
  • 318i: 1,8 l Vierzylinder (Einspritzer/M10) mit 105 PS (77 kW) (1983-1986, Produktionszahlen s. 318i KAT)
  • 318i KAT: 1,8 l Vierzylinder (Einspritzer/M10) mit 102 PS (75 kW) (1984-1987, 336. 409 Einheiten 318i gesamt)
  • 316i KAT: 1,8 l Vierzylinder (Einspritzer/M10) mit 102 PS (75 kW) (1987-1988, 24741 Einheiten)
  • 316i KAT: 1,6 l Vierzylinder (Einspritzer/M40) mit 100 PS (73 kW) (Limousine 1987-1991, Touring 1989-1994; insgesamt 193.151 Einheiten)
  • 318i KAT: 1,8 l Vierzylinder (Einspritzer/M40) mit 113 PS (83 kW) (Limousine 1987-1991, Cabrio 1990-1993, Touring 1989-1994; insgesamt 218.796 Einheiten)
  • 318is KAT: 1,8 l Vierzylinder (Einspritzer/M42) mit 136 PS (100 kW) (1989-1991, 52.099 Einheiten)
  • 320is: 2,0 l Vierzylinder (Einspritzer/S14) mit 192 PS (141 kW), aus steuerlichen Gründen für den italienischen Markt entwickelt und auch nur dort vertrieben ("Italo-M3") (1989-1990, 3.747 Einheiten)
  • 324d: 2,4 l Sechszylinder (Diesel/M21) mit 86 PS (63 kW) (1985-1991, 76.056 Einheiten)
  • 324td: 2,4 l Sechszylinder (Diesel/M21) mit 115 PS (85 kW) (Limousine 1987-1991, Touring 1988-1993; insgesamt 28.961 Einheiten)
  • 320i: 2,0 l Sechszylinder (Einspritzer/M20) mit 125 PS (92 kW) (1983-1986, Stückzahlen s. 320i KAT)
  • 320i KAT: 2,0 l Sechszylinder (Einspritzer/M20) mit 129 PS (95 kW) (Limousine 1986-1991, Cabrio 1987-1992, Touring 1987-1991; insgesamt 445.356 Einheiten – 320i gesamt)
  • 323i: 2,3 l Sechszylinder (Einspritzer/M20) mit 139 PS (102 kW) (1983-1985, 98.549 Einheiten)
  • 325e: 2,7 l Sechszylinder (Einspritzer/M20) mit 125 PS (92 kW) (1984-1986(?))
  • 325e KAT: 2,7 l Sechszylinder (Einspritzer/M20) mit 122 PS (90 kW), ab 01/1987 mit 95 kW (129 PS) (1984-1987, 92.317 Einheiten 325e insgesamt)
  • 325i / 325iX: 2,5 l Sechszylinder (Einspritzer/M20) mit 171 PS (125 kW) (1985-1986, Produktionszahlen s. 325iX KAT)
  • 325i KAT: 2,5 l Sechszylinder (Einspritzer/M20) mit 170 PS (125 kW) (Limousine 1986-1991, Cabrio 1986-1993, Touring 1988-1993; Produktionszahlen s. 325iX KAT)
  • 325iX KAT: 2,5 l Sechszylinder (Einspritzer/M20) mit 170PS (125 kW) (Limousine 1986-1991, Touring 1986-1992; 182.008 Einheiten 325i(X) gesamt)

Kui on ainult vanad 316/M10 umbes nii palju toodetud kui 325i, siis on vist selge, et tänapäevane nõudlus nende järgi ei ole üldse võrdselt..., turg nõuab ikka rohkem "rosina-sai" - ja vähem harilik "must-leib".  Ja nii neid hinnad kujundavad....

Silmad lahti palun!

 

2,5 l Sechszylinder (Einspritzer/M20) mit 170PS (125 kW) (Limousine 1986-1991, Touring 1986-1992; 182.008 Einheiten 325i(X) gesamt)

 

1,8 l Vierzylinder (Vergaser/M10) mit 90 PS (66kW) (1983-1987, 181.636 Einheiten

 

o.k. - tulen sulle nii palju vastu, et olen nõus, et seda ülevaade ei ole nii lihtne aru saada - suht ebaloogilised kokkuvõtted on teinud....

Muudetud , muutis Baur TC

eix22 - varsti sinu targutamine käib mul  närvide peale! :huh:

 

Võib olla on sul silmad lahti, aga aru sa ikka vist ei taha seda saada - viimased kolm read on kokku liidetud.

Eesti keeles vist "nende hulka"

 

Kõik 325 i versioonidest on juttu, kas 2 või 4 ust, kabriolett, Baur, IX, IX Touring = viimane rida on kõik koondatud. Ülevaade on suht loll koostatud, sellest ma olen nõus.

Eraldi numbrid saad sa huvi korral vanade "microfichide" kaudu kätte, mul neid "fiche"d on, aga lugeja ei ole enam.

 

325 eta on eraldi teema, nii nagu kirjas, mingi 95000 tk.

 

Out and over - ja peace palun! :respect:

Mida sina siin omakorda tõestada tahad nende tootmisarvudega?

Mina püüan esiteks sinu pandud segasest tabelist aru saada , mis ei pretendeeri üldse tõele ja sellepärast vihastan mina sind välja?? E30 toodeti tugevalt üle kahe miljoni.

Tabel, millest saab igaüks aru. Allikas: raamatud ja internet!

Model Total_Production

316 126659

316i 385294

318i 556679

318is 41234

320i 461479

320is 3745

323i 98483

324d 76039

324td 28904

325e 152000

325i 352993

325ix 34862

M3 17970

Z1 8000

Aga miks te üldse selle hinna üle vaidlete? Kui keegi tahab küsida 6000€ no las ta küsib siis, mis vahet seal on? Ostmine ja müümine on minu teada endiselt vabatahtlik.

Kas see mitte kõigile e30 omanikele kasulik ei ole kui kuulutustes on kõrged hinnad? Näiteks kui kellegi suure vaevaga taastatud masin sõidetakse puruks, siis auto on küll läinud aga ehk on lootust kindlustuse käest veidi suuremaid summasid saada?

  • Meeldib 1

Oleneb, kelle vaatenurgast antud diskussiooni vaadelda (ostja või müüja). Nõustun kasutajaga "mote", et vabaturumajanduses müüja määrab hinna, iseasi, kas selle hinnaga ostetakse. Reaalse turuhinna määrab nõudluse ja pakkumuse vahekord (Paralleele võiks tuua kinnisvaraturuga, kus inimesed ekslikult arvavad, et kui hinnatakse kinnistu nt 100 000 € peale, siis 100 000 € ka garanteeritult selle kinnistu eest saadakse. Kuigi tegelik müük antud kinnistu osas toimub nt 90 000 €).

 

Kindlustusandjad kindlasti juhinduvad autode müügikuulutustest sõiduki hinna ja turu seisu määramisel. Ka siinkohal nõustun kasutajaga "mote", et see on meile kasumlik, kui rullide hinnad on kõrged.

 

Iga kasutatud auto vajab hoolt. Arvan, et kõik me jagame seisukohta, et prillikate e30 hinnad jäävad samasse hinnaklassi, mille eest saaks tutika keskmise sõiduauto.

Muudetud , muutis TrvP

Eks paraku turunõudlus on jätkuvalt selline, et paremas seisukorras ja rohkemate lisadega manuaalkastiga üle kaheliitriste eest ollakse nõus ka rohkem maksma(kuigi automaadi mõnudest saavad inimesed vanemas eas aru). See hinna värk on selline, et pead ise ka mõtlema millesse mõistlik raha investeerida. Loll on see, kes väärtusliku odavalt ära müüb ja mõnel lihtsalt on suur rahakäive, eks see võib lollusi vahepeal endale lubada. Eks see Tartu 325iA oleks juba vast müüdud, kui manuaal oleks. Hea ketsi lasta ja poosetada. Uuel nädalal katsun ise ka selle üle vaadata, siis saab ka reaalsest seisust aimu.

http://www.auto24.ee/used/2044870

 

M10 316, kupee, automaat ja hele sisu. Poleks üldse paha :)

 

Ja siis vana hea TEK  otsib ka jälle uut kodu :)

 

http://www.auto24.ee/used/2013994

 

 

 

Muide, see kõva furoori tekitanud 6k sedaan sisaldab hinnas ka käibekat 20%, nii et käest kätte müües oleks see auto tunduvalt odavam. Mis teha.

Ise leian, et kui ülevärvi vajab siis selline hind veidi overkill aga samas mitte väga palju. Arvestades, et sihtgrupiks pole ilmselt ka enam noored kes tahaksid odava raha eest palju nalja saada vaid keskealised mehed kes sooviks nooruspõlve meelde tuletada.

Muudetud , muutis GTA

Näeb äss välja küll, ainult kuidas see kinnitub sinna ?

 

 

Mounting:

Super easy mounting using the included plastic brackets (2) that mount between the rubber weather strip and (2) that are glued to the window using double sided tape.

 

http://www.catuned.com/bmw-e30-e21-rear-window-louver

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus