Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY SUVEPÄEVAD 2018 Loe veel... ×
E30 COMMUNITY
eix22

316i kupee '89 - eix22

Soovitatud postitused

Terv jälle, topiks siia siis oma järgmise pilli ka üles. Tegelikult see siiski juba ülejärgmine või üleülejärgmine, sest vahepeal mitu pilli ette võetud kõva hoolega ja kõik seisavad nüüd ilusti :)

Asi sai alguse siis enne jaanipäeva, kui Kert (m20b20) viskas mulle soome müügiportaali kuulutuse ette, et toome ära.

Kuna autol olid peal mõned head ja haruldased lisad, siis läksingi kohe asjaga kaasa. Jama oli selles, et masin asus põhja soomes. Saigi siis pisut kütust varutud, ning soome poole teele. Nagu arvata oli, siis toomine ei möödunud ilma jamade ja seiklusteta, õnnkes midagi hullu ei juhtunud (vähemalt meiega) ja teine e30, mille taga antud auto oli, pidas need 1900 km ilusti vastu :)

Üleüldse vaatan, et viimasel ajal on suht popiks läinud soomest eestisse tassimine väikeste mootoritega rullikutel...

Ilmselt on hetkeseisuga minu oma kõige kaugemalt pärit (ei saa selle nõmeda arvutimaailmaga sinapeale, seega pilt toomiskohast hiljem)

Sellisena ta seal vedeles siis:

09925963114175.jpg'

099259633fd3e4.jpg

0992596357d4d3.jpg

Juba eestile palju lähemal

0992596377d798.jpg

0992596396b0a5.jpg

Üks probleemidest oli see, et veokolmnurk vedas alt, tegelikult jooksis ta talvel mingiaeg kääri omavahel siis vedav ja veetav auto, sai sirgu painutatud, aga kui juba ühe korra murdus, siis jäi see nõrgaks kohaks...

099259641e6a85.jpg

Rapla nõmedate ringteede peal murdus täiesti pooleks, õnneks midagi ei juhtunud, peale selle , et mu oma auto stange sai värvikahjustusi, Õnneks aitas kasutaja Reimann hädast välja ja pani jupi rauda vahele :)

0992596433b961.jpg

Igatahes lõpuks jõudsin koju ilusti :)

Algne plaan oli siis selline, et masin läheb tervena müüki peale mõne asja eemaldamist, või kakun juppideks ja läheb kere eraldi ja muu kraam eraldi müüki. Panin masina müüki, mõned kõned tulid ja mõned huvilised olid, kõik tahtsid rohkem pilte salongist ja kõigest mis peitub katete all, olin ise ka sellest suht huvitatud. Saigi sisu välja roogitud ja üllatuseks avanes suht hea vaatepilt. Kuna suvel oli ajaga suht kitsas, siis väga aega tegeleda ei olnud selle masinaga. Üks väheste huviliste põhjus oli mittetöötav mootor. Lõpuks võtsin end käsile ja selgus, et benapump on otsad andnud. Seda viga ei suudetud millegipärast soomes avastada ja nii ta müüki paisatigi. Sain isegi vana pumbaga teha paar ringi, algselt tundus, et nukk ja kõik ülemin osa ikka väga kulunud, sest mootor "lõppu" välja ei jooksnud ja klõbises väga kõvasti.

Poole teepeal surigi vana pump ära ja tuli auto koju lükata, selline väikse mootoriga ja ilma lisadeta pill ikka väga kerge kuidagi, üksi polnud probleemi lükata, ka pidurid olid üllatavalt head sellel autol :)

Igatahes oli ta veel mõnda aega müügis, kui otsustasin, et selline pill on mul kollektsioonist ju puudu :D

Põnevaks tegi asja see, et autol puudub katuseluuk (rohkem pearuumi) ja on ilma katita variant, ehk siis 75kw.

Värv mulle muidugi kuidagi ei sobinud, aga eks vaikselt hakkan harjuma ja ehk hakkab meeldimagi, kui valmis saab :)

Lisadega väga hõisata pole ja see teebki asja põnevaks, mõni auto võiks lisadevaene ka olla :)

Mõni asi siiski on peal:

Type code AB11

Type 316I (EUR)

E series E30()

Series 3

Type LIM

Steering LL

Doors 2

Engine M40

Displacement 1.60

Power 73

Drive HECK

Transmission MECH

Colour ALPINWEISS 2 (218)

Upholstery (0276) (INDIGO)

Prod.date 1989-11-08

S199A AUSSTATTUNG BLEIHALTIGER KRAFTSTOFF/ without catalytic converter

S301A DIEBSTAHLWARNANLAGE MIT ZV/ Alarm systems

S314A FRONTSCHEIBENWASCHDUESEN BEHEIZT/ Door mirror / driver's lock, heated

S350A WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM /Therm. insulat. glass green

S464A SKISACK/ Ski bag

S498A KOPFSTUETZEN IM FOND /Headrests, rear, mechanically adjustable

S500A SCHEINW.WASCHANL./INTENSIVREINIGUNG /Headlight wipe/wash/Intensive cleaning

S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT /Headlight aim control

L827A SKANDINAVIEN-AUSFUEHRUNG /NATIONAL VERSION SCANDINAVIA

S850A ZUSAETZL. TANKFUELLUNG EXPORT /Additional Export tank filling

S860A SEITLICHE BLINKLEUCHTEN VORN /Additional turn indicator lamp

S899A EXPORT-FAHRZEUG /Visual signal for alarm system

S925A VERSANDSCHUTZPAKET /Transport protection package

S958 Interne Kabelbaumauswertung

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Lisaks siis juurde, et autos sees sinine sisu, lisaks nimekirjale on tänu suusakotile siis automaatselt taga käetugi. Lisaks on veel tehase automaattuled.

Kohe alguses sai maha roogitud tuledepesusüsteem ja alarm süsteem. Nüüd, kus teen selle auto omale, siis on täitsa võimalik, et kunagi rändavad need asjad isegi tagasi.

Muidu teada tuntud lisadest rääkides ei ole sel masinal ei roolivõimu ega isegi tahhokaga kellaplokki :)

Kellaplokist rääkides on odo näit 476 000, mis pole ilmselt tagasi keritud :)

Masina üldine seisukord siiski väga kiita pole. Põll oli kõver, tiibade aluääred läbi, eriti juhipoolel, pagasiluuk mingi musta tiivaga jura vastu vahetatud, benaluuk roostes, uste aluääred roostes, keset katust antenn topitud ja igasugu mõlke ja muud porri...näiteks järelturu kärukonks, mis hiljem lihtsalt maha saetud, järele oli jäetud pisut rauda , hunnik auke ja roostet :)

Esiosa on näppimata, tiivad pole küljest käinud ja kõik oli tehase seades veel.

Hea uudis on ka see, et summuti jooks on tutikas pandud, samuti genekas on uus :)

Autol pole shadowline paketti, mistõttu on stanged -peeglid värvimata ja liistud osaliselt kroomid, nii see ka jääb.

Mõned pildid siis kere olukorrast

0992596457d58c.jpg

09925969396681.jpg

09925970594feb.jpg

0992597211e2bb.jpg

Rooste puudub täielikult :D :D

099259743b584e.jpg0992597833c81b.jpg

0992597998e2f5.jpg

099259809ca288.jpg

Põhjavaibale kõva pesu

0992598871b881.jpg

0992599870d63b.jpg

Vahepeal kruvisin auto uuesti kokku, sisu sisse, uus klaas ette (vana oli soomes ilmselt vihaga puruks löödud ) :)

Plaan oli siis auto arvele võtta, õigemini eelülevaatus teha arvelevõtmiseks. Paraku Valgas ei viitsita tegeleda sellise asjaga ja taheti kohe arvele arvele võtta, see aga maksab omajagu ja ma polnud sellega arvestanud tol momendil. Lisaks kehtis (kehtib siiani) autol soome ülevaatus, mille peab eesti ark edasi kanda eesti reg tunnistusele, paraku ei olnud auto päris sellises konditsioonis, et see oleks edasi kantud ja nii sai kokku lepitud, et lähen tagasi siis, kui auto korras :)

0992600172ae85.jpg

NB! Foorumi albumisse ma pilte lisada ei saa, nii et peate leppima suuremate piltidega , hea , et üldse postitada saan kuidagi. Marru ajab see algeline tehnika ...

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

mis see pruun möks on su teise postituse 2. ja 3. pildi peal?

Kouksin omal pagassi polstritest puhtaks ja sama asi vaatas vastu.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

See möks aitab selle vastu et sul need koopaääred oleks alles ka mitme aasta pärast ehk rooste kaitse, tatt või õli kuidas selle õige nimetus on ei mäleta.

eix sul vedas. See kere vist polnud nii mäda, et seda jäika ühendust poolraami küljest lahti ei murdnud(võib ka nii juhtuda kui kolmnurk liiga tugev on), mul kadus üks e30 tagant ära, selline vedamine ei ole turvaline kurvilistel teedel ega linnas manööverdamisel.

Muudetud , muutis Dreamon

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Lisaks siia veel, et see kere on keretöödest täiseti puutumata kere veel, mina saan esimesena jaole. See möks on seal kas tehasest juba või hiljem lastud, aga midagi vahetatud pole.Auto pärit ju põhja soomest, soola see pill vast näinud pole eriti.

Ma pole näinud siiani ühtegi kere, mis oleks eest poolraami otstest mäda olnud. Seega pole mul kunagi ükski auto sealt ka lahti murdunud transpordi käigus. Kurvides võtan hoo maha ja linnas samuti keeran sujuvalt ja väikse hooga, pole siiani probleeme olnud. Veokolmnurk andis järgi teisel põhjusel, nagu eelpool mainisin. Talvel libedaga tulin liiga suure hooga ja keerasin, tagumine auto ei keeranud järgi ja surus p***e ära, tagumine auto peatus lõpuks vedava auto juhipoolse ratta juures.See murdus kõveraks vastu vedavat autot, mitte tõmbe ega keeramise peale.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Eix võib juba muuseumi avada rullidest :)

Aga see põhja vaiba pesemine surve pesuga peab ka olema ettevaatlik, kuna enda musta kuudi riide rikkusin ära.

Viimased pillid mis on soomest toodut on aint valget värvi olnud :P

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kui me poleks pidanud ühe surmamatsu pärast kiirteel tagasipööret tegema, siis oleks see kolmnurk kestnud ilusti. Trip oli huvitav ja pikkkk :D

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Ei ole see mingi hädaabi, väga turvaline on :) .Sellega poleks midagi juhtunud, kui see varem kõveraks poleks läinud ja see kuidas kõveraks läks, see sai juba pikalt lahti seletatud.

Kõiki asju pesen nn mootoripesuvedelikuga. Reaalselt on asja nimi lihtsalt leotuspesu ja mõeldud mootoripesuks, pigipesuks jne. Tegu õige autopesula kange kraamiga, mitte bensuka juraga. Täna pesin sellega auto põhja terve päeva + eile pool päeva.

Mul pole see kunagi midagi ära rikkunud, pesen sellega kõike, isegi istmeid. Eks pildil see vaip ikka hea, päriselus siiski suht kulunud ja pleekinud juba, puhtaks läks ta küll, aga tutikat asja ei saanud.

Mhh, ükski viimane pill pole valget värvi olnud, mis soomest on toodud?

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Valgeid l'aheb ja tuleb juurde :rolleyes: .Kere on seestpoolt vaadates kyll heas korras ,fl on kuidagi nende ustega rohkem prob kui prel.v6i on see v'arvuse p'arast rohkem n'aha.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Sellisest kohast sai see auto omale koju siis tassitud.
09935488994d72.jpg
Uus käigukanginupp, tankimistoru kumm ja defektiga pagassi ja salongi vaheseinakate on sellele autole :)
09926023344ed4.jpg
Põll sai sirgu aetud, liivapritsitud , krunditudja möllatud.. sama asi uste aluäärtega, tutikaid uksi ei jaksaks osta kuupalga eest, kasutatuid pole eriti korralikuna võtta ja pealegi töötavad need ülekäidud uksed kindlasti aastaid, enne kui rebane jälle võimust võtab.
0992604773b72d.jpg
Siin vähe rohkem sellest aeganõudvast tegevusest.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Täiesti pe*rses, see foorum hakkab lihtsalt oma seadete ja olemuse pärast koppa ette viskama. Nägin vähemalt 2 tundi vaeva ja raiskasin aega, et seda piltide kogust siia üles laadida ja linkidena siia toppida ühekaupa, ma ei saa aru milles asi?????? Minul need pildid on hetkel ees, albumisse minnes näitab 0 pilti....

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Ma ei tea, logisin välja ja mul näitab ikka kõiki pilte, ilmselt on need arvuti mälus juba.

Kas ühtegi pisipildina pandud pilti ei näe või selle teise postituse pisipilte ei näe?

Pedaal maksis üle 10e ikka vist.

NB! oma fotoalbumist oskan siia ikka pilte lisada , samuti foorumi albumist. Ei taha lehekülgi kilomeetrite pikkusteks teha, seega otsustasin foorumi pilipiltide kasuks.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Mäletan, kui nägin seda põlle igatepidi mõlkis ja taastus faasis. Päris hea töö tehtud ikka ;)

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Mis huvitavad "karbikatted" salongis on? Plastik v mingi riidelaadne materjal?? Pole neid varem näinud või on siin pre ja faceliftil ka erinevusi? Kere paistab väga viisakas ja rikkumata, on mida hoida. Mitu autot sul kollektsioonis juba on? :D

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Teises postituses kolmandal pildil on küll jah pigimatt või midagi taolist mis sinna kleebitud on.

edit: neljandat (ja viiendat) pilti pidasin silmas.

Muudetud , muutis zaddam

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Küsiti seda mis karpidel (sees pool ehk siis salongis 2 post 4 ja 5 pilt)

olen kokku puutunud nendega nii plastikust kui ka nn soomepapist ei tea kas tehasest ette nähtud.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Misasi on soomepapp? Ühel tehaseseades ja näppimata kupeel oli salongis küljekarpidel kust juhtmed on veetud suht sama materjal mis põrandaplekile pandud põhjamati all.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Peab minema vist põllede sirutamise praktikale Eixi juurde, ma olen ka kaks-kolm üritanud teha aga nii ilusti küll kahjuks ei oska :)

Jõudu ja jaksu igatahes, kena põhjamaade paketi esindaja võib sellest tulevikus saada ikka :)

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead sa olema registreerunud kasutaja

Loo konto

Loo kasutajakonto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse

×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus