Hüppa postitusse
Postitatud

Tervitus

Sooviks teada kas m20b23 mootori nukkvõll oleks hea lahendus m20b25 mootorile? 

Kas on ültse neil vahet?

Ootan arvamusi tänud!

Esiletõstetud vastused

A kisuks selle teema siin juba laiali siis ära. 

Mina ei ole suutnud leida inffi 2.3 nuka kohta. Oskab keegi jagada? kraad, tõus jne.

Googlist leian mingeid numbrid:

M20B25 camshaft specs : duration – 256 deg, valve lift – 10.1 mm. Cylinder head number – 885.

 

E30 323i 731 head has 272° duration at 10mm lift

 

M20B25 : 264 degrees with cat and 260 without, 108 degree lobe separation, 10 mm lift 
M20B20/B23 : 252 degrees without cat.

Muudetud , muutis raitz330

Nii, et mingi m20b23 on eriti käreda nukaga (272 kraadi durationit), kuid seal samas leidub ka eriti lahjasid m20b23 nukkasid (kõigest 252 kraadi)? Not sure kui tõene see ülaltoodud info muidugi on - võiks mingi source ka postidada, siis saaks edasi uurida.

 

Mina olen ise kuulnud seda juttu, et m20b23 on ainuke "sportnukaga" e30 vms.

Muudetud , muutis iknowthatfeelbro

272 tudub liiga hea. 

ja neid variantegi liiga palju erinevaid. Ei taha uskuda. 

 

Samuti m20b25 jutt, et 3 erinevat- no ei usu! .Pole küll tõestada, aga ilmselgelt see 1kw tuleb pigem kõrgemast surveastmest ning kati puudumisest.

Tundub nagu oleks keegi kulunud nukka tutikaga võrrelnud.

Muudetud , muutis Max.

See 1kw erinevus on sees ka nn fl mootoril, kui katti all pole tehasest.

B osana eristub isegi katiga ja ilma variandi nukad m20b25-l. Febi ilma katita variant riiulis olemas mul.

Seda reaalselt ei tea, kas asjasse on segatud otseselt kat, reaalne mootori ehitus või aastakäik . Võibolla lihtsalt eristatakse kat või ilma jutuga uuemat ja vanemat m20b25 mootorit.

Igatahes on a osana vähemalt 3 erinevat nukka kataloogi järgi m20b25 mootorile.

323i on samuti oma nukk, et miskit peab teistmoodi olema.

 

  • Autor

Oky tänx infi eest aga mul vana nuka peal selline kiri LYD 7 kas selle järgi saaks ôige nuka vaadata? Näiteks 2,3 nukk mis mul on olemas LYD 6. Kas see on siis nii öelda kood mida jälgida ostmisel v?

  • 2 nädalat hiljem...

Päris pikka aega tagasi sai uuritud ka nende nukkade erinevust ja meelde jäi nägu see, et ükski tehase nukk midagi suurepärast polnud. Väiksed erinevused mis tingitud rohkem kubatuurist ja toitesüsteemist. Motroniku juhtimisega mootor nagu nii väga üle 5500 pöördesse ei lähe puht sisselaske pärast. Kõrgemalt tõmbava nuka saab ehk karpaga mootorilt, sellel tehasest juba lühike kolle.  Ülal  Raitzi poolt väljatoodud andmetega oleks hea teada ka mis toitesüsteemil. 

Ma ei ole paberitega insener, aga peale durationi ja lifti (mille abil asjaarmastajatele toodet pähe määritakse) on nukkvõllil veel olulisi parameetreid. Paljud FB gruppides ja siin ka äkki meil vist rinkasõitjad, et paneme 360° ja 20mm tõusuga nuka +1,5kg hooratta ja siis peaks lebo 100kw juures olema.

Alustame asjadega õigest otsast ehk mõtleme välja endale vajaliku pöördevahemiku ja kui mootorit on moditud sellise tasemeni, kus originaalnukaga seal vahemikus enam piisavalt hästi ei hinga, siis tuleks välja mõelda, mis sinna paremini sobiks.

See jutt ei ole suunatud teemaalgataja pihta. Vastus tema küsimusele on: ei tea.

 

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
14.11.2018 kell 17:33, KrissCross ütles:

saab keegi infi jagada kus on originaal nukal koodid vôi tunnused et oleks ikka tegu sama nukaga???

 

  • Autor

Jep kahel nukal mis pakuti oli punane täpp peal! Ja see mis peal oli ja tahab välja vahetamist saada on valukood peal. Aga mingit muud märget siis ei olegi vôimalik leida et kas on samasugused nukad?

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus