Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

KertV

Foorumikasutaja
  • Postitusi

    13
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Profiili info

  • Minu autod
    520 E12
    318 E30
    520i E34
    524td E34

Hiljutised profiili külastajad

Hiljutiste profiili külastajate paan on keelatud ja ei näidata teistele kasutajatele.

Kasutaja KertV saavutused

Avastaja

Avastaja (4/14)

  • Pühendunud Harv
  • Esimene postitus
  • Kaasalööja
  • Vestluste alustaja
  • Esimene nädal tehtud

Hiljutised märgid

0

Reputatsioon

  1. Vasak esi tiib. Alumine äär lõigatud. 10€ FL nina raam, alumine ots lõigatud 15€ Esitiiva rem plekid parem ja vasak "Valcas" 15€ tk Mootori padjad, "Neeruväristajad" kombineerides 3 eri asendit/kaugust tulemüürist. 45€ Pärnumaal, liigub ka ülenädala Tallinna suunas. Kert. 56257962
  2. KertV

    O: E12 m20b20 väljalase

    Pärnumaal 2 kollektorit olemas.
  3. Seest roostes, ei lekkinud. Alumine toru küljes. viis62viis7962
  4. KertV

    Lobamokkade rubriik

    Ca aasta, kaks tagasi tellisin ka Spidani võllid. Kohale jõudsid siis peal ilusti kirjas Löbro ja tootmis aasta, nüüd on sillas võllid 3a. vanemad kui auto ise. 😒 Muidugi deposiiti ei tahetud ja letikat ei maksnud, seega ei viitsinud tagasi saatmisega jaurata. 6 kuud hiljem lõtk sees.
  5. KertV

    Lobamokkade rubriik

    Kui müügimehel tehnilist taipu ei ole, siis on raske. Anna kasvõi orginaal varuosa kood ja ütlevad, et sellist asja pole maa peal veel valmis tehtud. Aga soovitan otsida üleminekuid VOSS-i pneumaatika kataloogist, meeter mõõdus ja kvaliteetsed. Eriti peaksid seda kataloogi sirvima need kes tegelevad customi ja tuuninguga. Saab odavamalt ja paremalt kui raisata raha AN ühenduste peale.
  6. KertV

    Lobamokkade rubriik

    Keegi on sellesse m52 temp andurisse ja selle tööga vähe põhjalikumalt ka süvenenud? Mõõtnud takistust, etc? Kõik temp andurid on NTC tüüpi ( vähemalt mis bemari kapoti all ) E30 armatuuri tuleb tempi signaal massist läbi 2 pinnise tempi anduri, mille takistus on 20 kraadi juures ca 2500 oomi. 36 tempi signaal saab alguse spido plokist, läbi anduri ja uuesti tagasi. Täpset anduri takistust ei tea. ( Hetkel ) Ühel mass teisel pluss. M52 tempi anduril on neli pinni ja seal sees kaks eraldi anduri elementi, ka NTC (Takistust ei tea. ) Selleks et 30 spidokaga tööle hakkaks oleks vaja lihtsalt siis m52 anduri üks juhe massi panna ja teine armatuuri. m52 anduril pin nr.2 pruun/kollane juhe massi ja pin nr.1 pruun/violetne armatuuri. Kui kellegil viitsimist võiks m52 temp anduri üle mõõta ja mõlemad takistused. 😃 M50 anduril oli vahemik 5000- ca500 oomi.
  7. Valcas toodang. 100€ 56257962
  8. Seisnud vähemalt aastast 2012 Sain kaasa e34-ga 56257962 Kert
  9. Esipiduri klotsi/ ketta kandurid vent kettale, sadulat ei ole tarvis. Mõlemale poole, sobib nii Ate kui ka Lucase variant, kuna sadulad ostan uued. Tallinn, Rapla, Pärnu, või selle ümbruses. Pane pakkumine postkasti, koos hinna ja Tel nr. Kert.
  10. KertV

    M20b25 nukkvõll!!!

    Päris pikka aega tagasi sai uuritud ka nende nukkade erinevust ja meelde jäi nägu see, et ükski tehase nukk midagi suurepärast polnud. Väiksed erinevused mis tingitud rohkem kubatuurist ja toitesüsteemist. Motroniku juhtimisega mootor nagu nii väga üle 5500 pöördesse ei lähe puht sisselaske pärast. Kõrgemalt tõmbava nuka saab ehk karpaga mootorilt, sellel tehasest juba lühike kolle. Ülal Raitzi poolt väljatoodud andmetega oleks hea teada ka mis toitesüsteemil.
  11. Mootor: M10B18 75kw 1985 ilma EVAP Probleem: Sõidu aegu hakkas jonkutama, käivitus ilusti aga kiirendus ja maante sõidul kakkus suvalisel ajal. Kiire süüte süsteemi kontroll ja ca 5 km sõitu ja suri sõidu ajal ära. Peale seda ei käivitu üldse. Küünlad Märjad, süüde on aga segu rikas. Uued jubinad: Küünlad, rootor, jagaja kaas, küünla juhtmed, valge temp andur. Kontrollitud: Kütuse rõhk 3,1 bar-i ca 20 tunniga vajub 1,6 bar-i peale. Süütepooli madalpinge mähis 0,85 oomi ja kõrgepinge mähis 8k oomi natuke ja peale. Jagaja signaali mähis (induktsioon andur) 1,1k oomi Temp andur valge ca15 kraadi juures 3,4k oomi enne õhufiltrit temp andur 2, midagi kilo oomi õhulugejas olev temp andur 85 oomi ( kahtlane number ) pingestatud õhulugeja näit 9 voldi pealt 0,83 V kuni 5,58V ilma kõikumiseta ( takistus kõigub ) Signaal jagajast Telefunkenini 1V AC, Suurde pistikusse tuleb vool peale. Segusiibri asendi andur ok Külmkäivitus pihusti ei kuse ja pihustab ilusti. Pihusti takistus vähemalt kahel 16 oomi Jagaja induksioon anduri kontaktide vahe ca 0,35 mm. Ülevaatusel olid heitgaasid normis. Lambda sõitnud alla 6k km. Tiivapealsed releed lahti võetud bensupumba relee üle joodetud. Rohkem külmjooteid silma ei jäänud, ka ajus. Lisaks paagis ca 40l kütet 98, paagi väline pump sõitnud alla 6k km, paagi sisene pump ei tööta ja pole tööd teinud kindlasti oma 10a. Auto seisis kuskil 10a. ja juulis käivitus esimesest matsust ja sõitis kuni esmaspäevani. Küsimus: Palju on siin foorumis vanakooli diagnostikuid, kes teab mootori ajudest ja kuidas neid kontrollida ja kes viitsiks aidata hüva nõuga? Bensupumba relee tööpõhimõtet, voolude ja signaalide suunda? Mootori aju toide ja täpsemat el skeemi? Mis on õhulugeja temp anduri takistus ca20 kraadi juures? Kui palju võib olla jagajal lõtkusi? Kes laenaks( MÜÜKS ) prooviks aju, õhulugejat, telefunkeni plokki, releed, temperatuuri lüliteid ja strobo püssi? Kert.
  12. Terv! Pagasniku luugi alune plastik kate alles?
  13. Terv! Poolteljed saadaval?
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus