Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

KertV

Foorumikasutaja
  • Postitusi kokku

    4
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Foorumi reputatsioon

0 meeldimist

Profiili info

  • Minu autod
    520 E12
    318 E30
    520i E34
    524td E34

Hiljutised profiili külastajad

Hiljutiste profiili külastajate paan on keelatud ja ei näidata teistele kasutajatele.

  1. KertV

    M20b25 nukkvõll!!!

    Päris pikka aega tagasi sai uuritud ka nende nukkade erinevust ja meelde jäi nägu see, et ükski tehase nukk midagi suurepärast polnud. Väiksed erinevused mis tingitud rohkem kubatuurist ja toitesüsteemist. Motroniku juhtimisega mootor nagu nii väga üle 5500 pöördesse ei lähe puht sisselaske pärast. Kõrgemalt tõmbava nuka saab ehk karpaga mootorilt, sellel tehasest juba lühike kolle. Ülal Raitzi poolt väljatoodud andmetega oleks hea teada ka mis toitesüsteemil.
  2. Mootor: M10B18 75kw 1985 ilma EVAP Probleem: Sõidu aegu hakkas jonkutama, käivitus ilusti aga kiirendus ja maante sõidul kakkus suvalisel ajal. Kiire süüte süsteemi kontroll ja ca 5 km sõitu ja suri sõidu ajal ära. Peale seda ei käivitu üldse. Küünlad Märjad, süüde on aga segu rikas. Uued jubinad: Küünlad, rootor, jagaja kaas, küünla juhtmed, valge temp andur. Kontrollitud: Kütuse rõhk 3,1 bar-i ca 20 tunniga vajub 1,6 bar-i peale. Süütepooli madalpinge mähis 0,85 oomi ja kõrgepinge mähis 8k oomi natuke ja pe
  3. Terv! Pagasniku luugi alune plastik kate alles?
  4. Terv! Poolteljed saadaval?
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus